Plaanid puhkusele minna? Võta endale majutus AirBnb kaudu ja saad 37€ kontoraha Tee konto Sulge
Facebook Like

Laps ja tema arengukeskkond iseseisvad tööd (0)

1 HALB
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kust me neid küsimusi võtame ?
  • Mis sugune peab olema positiivne, ehk minuarust effektiivne õpikeskkond ?
  • Millised on tänapäeval probleemid arengukeskkonna visuaalse üle- ja alastimuseerimisega ?
  • Kus läheb piir igava rühmaruumi ja visuaalset müra tekitava rühamruuni vahel ?
  • Mida tähendab väljend "open-ended" arengukeskkonna planeerimisel ?
  • Mida õppisid videost valguse ja valgustuse kohta arengukeskkonnas ?
  • Milline on laste füüsiline reaktsioon värvidele ?
  • Mida õppisid antud videost praktilist ?
  • Kuidas on esitatud erinevates õppekavades kasvukeskkonna organiseerimine ?
  • Millised on põhilised õppekavasid puudutavad erinevused ?
  • Millised on ühe, teise ja kolmanda õppekava tugevad ja nõrgad küljed ?
  • Mida uut õppisid, said teada ?
 
Säutsu twitteris

Contents



Õpikeskkonna ülesehitus(Teema I)


Sinu klassiruum on sinu professionaalsus.

Klassi keskkonna ehitus näitab sinu oskust lastega käituda ja läbi saama, ehk näitab su professionaalsust ja pädevust. Samuti see peegeldab sinu suhtlemist lastega keda sa kasvatad.

Baasiline välimus ja paigaldus.

On olemas standardid mille järgi sa paigaldad mööblit või muid asju. Keskplats, kus lapsed kogunevad kollektiivseks tegemiseks, raamatunurk, mängunurk, söögi- ja töölauad. Baasiline osa on see, ilma milleta ei saaks üldse hakkama, see mis on kogu aeg vajalik.

Välimus ja organisatsioon vastab organi funktsiooniga.

Ei saa olla et instrumendi teostamine oleks suvaline . Selle funktsioon peab olema kohe arusaadav, ehk välimus on läbi mõeldud et laps saaks aru millega on tegemist.

Ümbrusega tutvumine ja arusaamine.

Kus laps ei oleks, igas nurgas ja piirkonnas peab ta aru saama kus ta asub, mis voõimalused tal siin on ja milliseid ei ole, mis tohib ja mis mitte. Jälle gi, kõik peab olema korralikult läbi mõeldud.

Kastid

Üks gi kast ei pea last segadusse ajama . Kõik kastid peavad vastama sisule oma välimusega: värviga, nimega, baberitega, nii et oleks kindlasti aru saadav. Samuti peab kõik korrektselt teostatud.

Kohalolek

Laps võib ka ise jälgida oma kohalolekud, kuid selleks õpetaja peab organiseerida kohaloleku tabeli, mis on ilus ja huvitab, mis pakub lapsele huvi märkides ennast tabelis.

Töö klassis

Peab ka olema töö tabel, kust saab teada, kes millega saab paremini hakkama, ja mis töö on üldse läbitud. Lastel on mõni kord huvitav oma tööst teada saada.

Sünnipäeva laps

Kindlasti peab olema ka koht kustlapsed saavad teada teiste tähtpäevadest ja märkida enda oma, mis aitab talle teistest mõelda ja enda sünnipäevast mitte unustada.

Eesmärgi saavutamine on mõnus

Igal inimesel on mõnus kui teda kiitakse tema tehtud töö eest, mis loomulikult ka lapsele. Palju suuremaga tujuga tegeleb laps tööga siis, kui eelmine kord ta sai kiita. Kuid kiitused peavad olema ainult hea töö eest ja ei tohi tekkitada lapsele vale tunne, et ta kõiki oskab. Samuti hea kui kiitused kirjutavad ilusate paberite peale ja riputakse sinna kus oli tegevus nurk, milles laps kiita sai.


Positiivsed õpikeskkonnad(Teema II)


Õpikeskkond, mis see on?


Laps sellest ei saa muidugi aru, aga meie, kasvatajad peame ikka teama, et laps uurib maailma. Selles me ei saa segada teda, vaid peame näitama ja aitama küsimustele vastades ja uute küsimuste otsngus. Aga kust me neid küsimusi võtame? Selles meid aitab gi lapse õpikeskkond, mis on lapse maalilm, ruum, huviala. Põhimõteliselt see mis anab gi küsimusi ja vastusi.

Õpikeskkonna mõju.

Küsides ennast, kuidas õpikeskkond mõjub meie elule, tuletasin meelde enast väiksena. Minu kodus oli kogu aeg kuulda mingit muusikat. Ema mängis klaverit, laulis tunnideks valmistades. Juba lapsepõlvest ma hakkasin muusikat aru saama ja siia maani muusika omab suurt kohta minu elus. Niimoodi mõjus mu elule see et mu õpikeskkonnas oli muusika olemasolu. Aga loomulikult õpikeskkond saadab meid terve elu läbi, sest iga päev me same teada midagi uut.

Positiivsed õpekeskkonnad

Mis sugune peab olema positiivne, ehk minuarust effektiivne õpikeskkond? Kohe tuleb pähe see, et oleks palju erinevaid tegevusi, et laps ise saaks valida seda mis tal kõige huvitavaim ja lähedaim on. Videost mis meile antud oli, sain teada et kasutatakse, niiöelda, mets-lasteaedasi. Kus on väga palju puutumist loodusega, palju välitunde.
80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
Vasakule Paremale
Laps ja tema arengukeskkond iseseisvad tööd #1 Laps ja tema arengukeskkond iseseisvad tööd #2 Laps ja tema arengukeskkond iseseisvad tööd #3 Laps ja tema arengukeskkond iseseisvad tööd #4 Laps ja tema arengukeskkond iseseisvad tööd #5 Laps ja tema arengukeskkond iseseisvad tööd #6 Laps ja tema arengukeskkond iseseisvad tööd #7 Laps ja tema arengukeskkond iseseisvad tööd #8 Laps ja tema arengukeskkond iseseisvad tööd #9 Laps ja tema arengukeskkond iseseisvad tööd #10 Laps ja tema arengukeskkond iseseisvad tööd #11
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 11 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-03-10 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 109 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor antonkuv Õppematerjali autor

Lisainfo

Mõisted


Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


Sarnased materjalid

4
docx
Laps ja tema arengukeskkond
5
doc
Lapse arengu keskkond
60
docx
Õpimapp- Lapse areng ja tundmaõppimine
50
pdf
Pedagoogiline psühholoogia
69
doc
Matemaatika õpe erivajadustega lastele
168
pdf
KOGUKONDLIKU JA JÄTKUSUUTLIKU ELUVIISI ÕPETAMISE METOODILINE MATERJAL 6 -7 -AASTASTELE LASTELE
7
doc
Eelkoolipedagoogika eksamiküsimused
16
docx
psüühiliste või käitumuslike raskustega laps



Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
Pole kasutajat?

Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun