Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

Laev "Star" töösisekorraeeskiri (0)

5 VÄGA HEA
Punktid
Vasakule Paremale
Laev-Star-töösisekorraeeskiri #1 Laev-Star-töösisekorraeeskiri #2 Laev-Star-töösisekorraeeskiri #3 Laev-Star-töösisekorraeeskiri #4 Laev-Star-töösisekorraeeskiri #5 Laev-Star-töösisekorraeeskiri #6 Laev-Star-töösisekorraeeskiri #7 Laev-Star-töösisekorraeeskiri #8 Laev-Star-töösisekorraeeskiri #9
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 9 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2011-11-01 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 34 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Hen010 Õppematerjali autor

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
281
docx

M.Twain Tom Sawyeri seiklused, terve raamat

-- selge tõendus, et tema süda oli kerge ja ootused roosilised. Ta sõi õuna ja laskis aegajalt kuuldavale pika meloodilise huilge, millele järgnes sügavatooniline pimm-põmm, pimm-põmm, sest ta kujutas endast aurikut. Lähemale jõudes vähendas ta kurust, astus keset tänavat, kallutas end tugevasti paremale poole ja pöördus raskelt, kogu pidulikkuse ja tseremoniaalsusega, sest ta oli «Suur Missouri» ja pidi üheksa jalga sügaval vees istuma. Ta oli ühtaegu laev, kapten ja mäsinatelegraaf, niisiis pidi ta ennast kujutama omaenda tormitekil käske andmas ja neid täitmas. «Stop, sir! Ting-a-ling-ling.» Laev jäi peaaegu seisma ja pöördus aegamisi kõnnitee poole. «Tagasikäik! Ting-a-ling-ling!» Käsivarred tõmbusid sirgeks ja laskusid jäigalt külgi mööda alla. «Tagasi tüürpoordi! Ting-a- 18 ling-ling! Tsuu! Tsuu-uu-tsuu!» Parem käsi tegi vahepeal suuri sõõre, sest see kujutas endast suurt laeva-ratast, «Tagasi pakpoordi

Kirjandus
thumbnail
23
docx

Praktika aruanne - Tallink: Baltic Queeni ladu

2004. aastal omandas Tallink veel kaks kiirparvlaeva ja teise ro-ro-tüüpi kaubalaeva, pani käiku Romantika sõsarlaeva Victoria I ja tellis veel ühe kõrgklassi kruiisipraami ­ Galaxy. Samal aastal alustas Tallink tegevust ka hotellinduses, avades Tallinna kesklinnas täiesti uue hotelli. 2005. aasta augustis esitas Tallink kahe uue ro-pax-tüüpi kiirparvlaeva ostutellimuse, et parandada Helsingi ja Tallinna vahelist kiirtransporditeenust. Üks neist, Star, on juba üle antud ja alustas Tallink Shuttle'i teenindamist 2007. aasta kevadel. Järgmine kiirpraam, Superstar, mida parajasti ehitatakse Itaalias Fincantieri laevatehases, antakse üle 2008. aasta kevadel ning see täiendab veelgi Shuttle-teenust. Pärast aktsiate esmast avalikku pakkumist noteeriti Tallink 2005. aasta novembris Tallinna Börsil. 2006. aastal suurendas Tallink kolmel korral oma turuosa. Kõigepealt omandas Tallink

Laomajandus
thumbnail
2
doc

Laeva sissesõidu klarimine

neist koos kirjeldusega. Dokumendid laeva klaarimiseks Enamuse antud dokumentidest vormistab kolmas tüürimees ja neil peab olema kapteni allkiri ning laeva pitsat. General Declaration ülddeklaratsioon, sisaldab kokkuvõtet laeva andmetest ja laeva varudest, nõutav sadamavõimude poolt, vormistab kapten. Custom Clearance antud eelmisest sadamast ja on tõendus selle kohta, et laev on lähtesadamast ilma probleemideta välja klaaritud, vorme on väga palju erinevaid (sõltuvalt riigist), nõutav sadamavõimude ja tolli poolt. Crew List meeskonnanimekiri koos andmetega ametikoha, sünnikuupäeva ja sünnikoha, passi ja meremehepassi numbrite kohta, nõutav

Laevandus
thumbnail
58
doc

TÖÖOHUTUSNÕUDED TÖÖTAMISEKS LAEVAS MASINA - MEESKONNAS

teabe, mis on vajalikud masinavahil. Remonditöid, sealhulgas elektriseadmete, mehaaniliste, hüdrauliliste, pneumaatiliste või elektrooniliste seadmete remonti tohib laeval teha ainult vahi- ja vanemmehaaniku teadmisel. (19) Vahimehaanik peab tagama pideva õhu või auru surve helisignaalide andmiseks. (13) Vahimehaanik peab tagama kõigi laeva manööverdamiseks ettenähtud seadmete kohese üleviimise käsijuhtimisele, kui selleks antakse vastav korraldus seoses sellega, et laev sõidab intensiivse laevaliiklusega vetes. Vahimehaanik peab tagama, et manööverdamise vajaduseks, sealhulgas roolimasina tarbeks on küllaldane energiavaru. Avariirooliseade ja muud abiseadmed tuleb ette valmistada koheseks kasutamiseks. Masinavaht avatud ankruplatsil või avatud reidil (1) Avatud ankruplatsil seismisel on vanemmehaanik kohustatud konsulteerima kapteniga, kas jätkata merevahti või mitte. (2) Juhul kui laev seisab avatud reidil või avamere tingimustes, peab

Laevandus
thumbnail
0
docx

A.dumas Kolm musketäri terve raamat

Alexandre Dumas _ «Kolm musketäri» EESSÕNA, milles selgitatakse, et is- ja os-lõpuliste nimedega kangelastel, kelledest meil on au oma lugejatele jutustada, ei ole midagi ühist mütoloogiaga. Umbes aasta tagasi, kogudes kuninglikus raamatukogus materjali «Louis XIV ajaloo» jaoks, sattusin ma juhuslikult «Härra d'Artagnani memuaaridele», mis oli trükitud -- nagu suurem osa selle ajajärgu töid, kus autorid püüdsid kõnelda tõtt nii, et nad ei satuks selle eest pikemaks või lühemaks ajaks Bastille'sse -- Pierre Rouge'i juures Amsterdamis. Pealkiri võlus mind: võtsin memuaarid koju kaasa, muidugi raamatukoguhoidja loal, ja lugesin nad ühe hingetõmbega läbi. Mul ei ole kavatsust hakata analüüsima seda huvitavat teost, piirduksin ainult tema soovitamisega neile lugejatele, kes tahavad saada pilti ajastust. Nad leiavad sealt meistrikäega joonistatud portreid, ja kuigi need visandid on enamuses tehtud kasarmuustele ja kõrtsiseintele, võib neis siiski niisama tõep�

Kirjandus
thumbnail
0
docx

V. Hugo Jumalaema kirik Pariisis terve raamat

1 VICTOR HUGO_JUMALAEMA KIRIK PARIISIS ROMAAN Tõlkinud Johannes Semper KIRJASTUS ,,EESTI RAAMAT" TALLINN 1971 T (Prantsuse) H82 Originaali tiitel: Victor Hugo Notre-Dame de Paris Paris, Nelson, i. a. Kunstiliselt kujundanud Jüri Palm Mõni aasta tagasi leidis selle raamatu autor Jumalaema kirikus käies või õigemini seal uurivalt otsides ühe torni hämarast kurust seina sisse kraabitud sõna . ' ANAT KH Need vanadusest tuhmunud, üsna sügavale kivisse kraabitud suured kreeka tähed, mis oma vormi ja asendi poolest meenutasid kuidagi gooti kirja, viidates sellele, et neid võis sinna kirjutanud olla mõne keskaja inimese käsi, kõigepealt aga neisse kätketud sünge ja saatuslik mõte, jätsid autorisse sügava mulje. Ta küsis eneselt ja katsus mõista, milline vaevatud hing see pidi küll olema, kes siit maailmast ei tahtnud lahkuda ilma seda kuriteo või õnnetuse märki vana kiriku seinale jätmata. Hiljem on seda seina (ei mäleta küll täpselt, millist just) üle värvitud

Kirjandus
thumbnail
1072
pdf

Logistika õpik

Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Ain Tulvi LOGISTIKA Õpik kutsekoolidele Tallinn 2013 Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames.

Logistika alused
thumbnail
3
doc

Ankruoperatsioonid

Ankurdamine Suurel sügavusel ja piiratud manööverdusvabadusetingimustes ankurdamise iseärasused Suurtel sügavustel ankrusse jäämisel on oht, et ankrukett on liiga pikalt väljas rippumas ning kui soovitakse ankur hiivata, siis ankrupeli ei suuda seda enam välja tõsta ning ainus võimalik lahkumise võimalus on ankrukett lihtsalt katki lõigata või tervenisti ankrukett ära anda. Tugeva vooluga kitsas sängis ankrusse jäämisel tekib kriitiline moment kui laev on peatunud vee suhtes. Sel ajal ei allu ta roolile ja "tõuge edasi" võib esile kutsuda järsu segamise. Siin on väga tähtis, et ankrud oleks eelnevalt klüüsist välja lastud ja ripuks otse veepinna kohal. See võimaldab lühima aja jooksul, praktiliselt piduri vabastamise hetkel, keti vabalt jooksma lasta. Sageli puudub jões küllaldane ruum laeva pöörlemiseks pika keti otsas kui hoovuse suund muutub. Seepärast peab keti hoidma lühikese. Hoidva jõu vähesuse kompenseerimiseks võib

Laevandus



Lisainfo

2. LAEVAPERE
2.1. Laevapere liige
2.2. Laevapere struktuur
2.2.6.1. Tekiteenistus
2.2.6.2. Masinateenistus
2.2.6.3. Reisijateteenistus


Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun