Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

LIIDRISTIILI SOBIVUSE UURING SAAREMAA TARBIJATE ÜHISTUS (0)

5 VÄGA HEA
Punktid
Vasakule Paremale
LIIDRISTIILI SOBIVUSE UURING SAAREMAA TARBIJATE ÜHISTUS #1 LIIDRISTIILI SOBIVUSE UURING SAAREMAA TARBIJATE ÜHISTUS #2 LIIDRISTIILI SOBIVUSE UURING SAAREMAA TARBIJATE ÜHISTUS #3 LIIDRISTIILI SOBIVUSE UURING SAAREMAA TARBIJATE ÜHISTUS #4 LIIDRISTIILI SOBIVUSE UURING SAAREMAA TARBIJATE ÜHISTUS #5 LIIDRISTIILI SOBIVUSE UURING SAAREMAA TARBIJATE ÜHISTUS #6 LIIDRISTIILI SOBIVUSE UURING SAAREMAA TARBIJATE ÜHISTUS #7 LIIDRISTIILI SOBIVUSE UURING SAAREMAA TARBIJATE ÜHISTUS #8 LIIDRISTIILI SOBIVUSE UURING SAAREMAA TARBIJATE ÜHISTUS #9 LIIDRISTIILI SOBIVUSE UURING SAAREMAA TARBIJATE ÜHISTUS #10 LIIDRISTIILI SOBIVUSE UURING SAAREMAA TARBIJATE ÜHISTUS #11 LIIDRISTIILI SOBIVUSE UURING SAAREMAA TARBIJATE ÜHISTUS #12 LIIDRISTIILI SOBIVUSE UURING SAAREMAA TARBIJATE ÜHISTUS #13 LIIDRISTIILI SOBIVUSE UURING SAAREMAA TARBIJATE ÜHISTUS #14 LIIDRISTIILI SOBIVUSE UURING SAAREMAA TARBIJATE ÜHISTUS #15 LIIDRISTIILI SOBIVUSE UURING SAAREMAA TARBIJATE ÜHISTUS #16 LIIDRISTIILI SOBIVUSE UURING SAAREMAA TARBIJATE ÜHISTUS #17 LIIDRISTIILI SOBIVUSE UURING SAAREMAA TARBIJATE ÜHISTUS #18 LIIDRISTIILI SOBIVUSE UURING SAAREMAA TARBIJATE ÜHISTUS #19 LIIDRISTIILI SOBIVUSE UURING SAAREMAA TARBIJATE ÜHISTUS #20 LIIDRISTIILI SOBIVUSE UURING SAAREMAA TARBIJATE ÜHISTUS #21 LIIDRISTIILI SOBIVUSE UURING SAAREMAA TARBIJATE ÜHISTUS #22 LIIDRISTIILI SOBIVUSE UURING SAAREMAA TARBIJATE ÜHISTUS #23 LIIDRISTIILI SOBIVUSE UURING SAAREMAA TARBIJATE ÜHISTUS #24 LIIDRISTIILI SOBIVUSE UURING SAAREMAA TARBIJATE ÜHISTUS #25 LIIDRISTIILI SOBIVUSE UURING SAAREMAA TARBIJATE ÜHISTUS #26 LIIDRISTIILI SOBIVUSE UURING SAAREMAA TARBIJATE ÜHISTUS #27 LIIDRISTIILI SOBIVUSE UURING SAAREMAA TARBIJATE ÜHISTUS #28 LIIDRISTIILI SOBIVUSE UURING SAAREMAA TARBIJATE ÜHISTUS #29 LIIDRISTIILI SOBIVUSE UURING SAAREMAA TARBIJATE ÜHISTUS #30 LIIDRISTIILI SOBIVUSE UURING SAAREMAA TARBIJATE ÜHISTUS #31 LIIDRISTIILI SOBIVUSE UURING SAAREMAA TARBIJATE ÜHISTUS #32 LIIDRISTIILI SOBIVUSE UURING SAAREMAA TARBIJATE ÜHISTUS #33 LIIDRISTIILI SOBIVUSE UURING SAAREMAA TARBIJATE ÜHISTUS #34 LIIDRISTIILI SOBIVUSE UURING SAAREMAA TARBIJATE ÜHISTUS #35 LIIDRISTIILI SOBIVUSE UURING SAAREMAA TARBIJATE ÜHISTUS #36 LIIDRISTIILI SOBIVUSE UURING SAAREMAA TARBIJATE ÜHISTUS #37 LIIDRISTIILI SOBIVUSE UURING SAAREMAA TARBIJATE ÜHISTUS #38 LIIDRISTIILI SOBIVUSE UURING SAAREMAA TARBIJATE ÜHISTUS #39 LIIDRISTIILI SOBIVUSE UURING SAAREMAA TARBIJATE ÜHISTUS #40 LIIDRISTIILI SOBIVUSE UURING SAAREMAA TARBIJATE ÜHISTUS #41 LIIDRISTIILI SOBIVUSE UURING SAAREMAA TARBIJATE ÜHISTUS #42 LIIDRISTIILI SOBIVUSE UURING SAAREMAA TARBIJATE ÜHISTUS #43 LIIDRISTIILI SOBIVUSE UURING SAAREMAA TARBIJATE ÜHISTUS #44 LIIDRISTIILI SOBIVUSE UURING SAAREMAA TARBIJATE ÜHISTUS #45 LIIDRISTIILI SOBIVUSE UURING SAAREMAA TARBIJATE ÜHISTUS #46
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 46 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-01-07 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 55 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor ronnie23 Õppematerjali autor
Lõputöö

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
16
docx

Eestvedamine ja võimustamine

Nad on bossid, keda kardetakse, mitte liidrid, keda imetletakse. Tegelikud liidristiilid jäävada skaalale äärmuslikust positiivsest äärmusliku negatiivseni. Peaaegu iga liider kasutab segu positiivsest ja negatiivsest stiilist, kuid domineeriv stiil loob õhkkonna rühmas. Positiivne eestvedamine annab üldiselt kõrgema töörahulolu ja tulemuslikkuse. Autokraatlik, konsultatiivne ja osalev liider Võimu kasutamise viis määratleb samuti liidristiili. Igal stiilil – autokraatlikul, konsultatiivsel ja osaleval- on oma eelised ja puudused. Tavaliselt kasutab liider kõiki neid kolme stiili aja jooksul, kuid üks stiil kaldub olema domineeriv. Näiteks tavaliselt autokraatlik liider on osalev, kui teeb puhkusegraafikut ja konsultatiivne valides osakonna esindajat töökeskkonnanõukogusse. Autokraatlikud liidrid tsentraliseerivad võimu ja otsustamise iseendale. Nad

Organisatsiooni juhtimine
thumbnail
20
docx

Juhtimise teine kontrolltöö

­ Liidrid on keskendunud pikaajaliste eesmärkide saavutamisele ­ Liidrid loovad "õppivat keskkonda" ­ Liidrid ületavad organisatsiooni piire 4. Selgitage suhtlemisega seotud juhi rolle (H.Minzbergi järgi). Sõnastage näide. 1. Suhtlemisega seotud rollid: · Tseremoniaalne (esindaja) roll. Tseremoniaalne roll seostub organisatsiooni esindamisega. Juht esindab organisatsiooni külaliste vastuvõtul ja teistel pidulikel üritustel. Ta demonstreerib hoolitsust töötajate, tarbijate ja teiste oluliste isikute eest. Oma organisatsiooni liikmete suhtes väljendub see roll õnnitlemises juubelite puhul ja teistes ametlikes tähelepanuavaldustes. · Juhtija-eestvedaja roll Juht loob vajalikud tingimused töötamiseks. Tingimuste all mõeldakse nii keskkonda, vahendeid kui sisekliimat. Eestvedamise tegevustena võib juhtija roll avalduda tunnustamises, kriitika andmises, edutamises jne · Sidepidaja

Juhtimine
thumbnail
113
doc

TURISMIETTEVÕTTE JUHTIMINE JA PERSONALITÖÖ

keskkond Kreeditorid mõjukus, informatsioon Info, maine, konkurentsieelis, klientide Konkurendid ülemeelitamine Regulaatorid* Koostööpartnerid* Ettevõtlikkus ­ uute ja paremate võimaluste nägemine ning nende ära kasutamine muutes nad tegelikkuseks. Ei tähenda "jäljendamist." Ettevõtlikus sõltub muuhulgas järgnevast: · tarbijate rahulolu, · tarnijatelt saadud eelistingimused, · valitsuselt saadud eelistingimused, · töötajate efektiivne kasutamine, · soodsate investeeringute hankimine, · soodus- ja pikaajaliste krediitide saamine. Ettevõtluse peamised vormid on füüsilisest isikust ettevõtjaks hakkamine või organisatsiooni asutamine (tulunduslikud ja mittetulunduslikud ehk MTÜ-d). Ettevõtja karjäärialastest valikutest annab ülevaate joonis 2. Tihti saab ettevõtjaks hakkamise

Turismi -ja hotelli ettevõtlus
thumbnail
14
docx

Juhtimise KT. 2

23. Millised on levinumad organisatsioonistruktuuri tüübid. Millised on nende põhilised tunnused? 1. Organisatsiooni alajaotustega struktuur Struktuur põhitegevuse järgi (funktsionaalne struktuur) - sarnaseid tegevusi sisaldavate tööde grupeerimine. Struktuur asukoha järgi - allüksused paiknevad erinevas kohas: linnaosast kuni maailmajaoni Struktuur toodete järgi - üks osakond tegeleb tarkvara müügiga ja teine arvutite müügiga Struktuur tarbijate järgi ­ rakendatav arvestades tarbijate erinevaid huve 2. Maatriksstruktuur ­ võimaldab paindlikkust organisatsiooni kujundamisel; ühel alluval kaks juhti 3. Võrkorganisatsioon ­ kasutatakse valdavalt suurtes tootmisorganisatsioonides, kus emaettevõte ostab vajalikud teenused iseseisvatelt ettevõtetelt lepingulisel alusel 4. Meeskondlik struktuur- samad eelised, mis maatriksstruktuuril, aga kulud on väiksemad 5

Organisatsiooni juhtimine
thumbnail
11
doc

Juhtimise teooriad

Juhtimise alused (4. loeng) Liina Puusepp Juhtimise teooriad Juhtimisteooria on organisatsiooni juhtimise seisukohtade ja seaduspärasuste kogum, mille põhjal otsustatakse, kuidas on tarvis juhtida, organisatsioon täidaks oma eesmärgid. Senini pole õnnestunud luua terviklikku ja kõikehõlmavat juhtimisteooriat. Aja möödudes on juhtimisolukorrad muutunud väga keerukaks, teooriad toimivad aga vaid piiratud juhtudel. Koolkondade ajalist järgnevust arvesse võttes jaotatakse juhtimisteooriad klassikalisteks ning nüüdisaegseteks teooriateks (Bateman, Snell, 1996: 31). Klassikalised teooriad · teaduslik juhtimine · bürokraatia koolkond · administratiivne juhtimine Nüüdisaegsed teooriad · inimsuhete koolkond · organisatsioonikäitumine · süsteemi koolkond · olukorraline koolkond · pii

Juhtimine
thumbnail
17
docx

Juhtimine - KT2 vastused

Millised on nende põhilised tunnused? · Struktuur põhitegevuste järgi (Funktsionaalne struktuur) - tuleneb sarnaseid tegevusi sisaldavate tööde grupeerimisest. · Struktuur asukoha järgi - grupeeritud arvestades geograafilist asukohta. · Struktuur toodete järgi - grupeeritud toodete tüübi järgi, kerge hinnata tooterühmade töötulemusi. · Struktuur tootmisprotsesside järgi - grupeeritud tootmisprotsessi alusel. · Struktuur tarbijate järgi - on rakendatav arvestades tarbijate erinevaid huve. FUNKTSIONAALNE STRUKTUUR EELISED: · Juht peab kursis olema suhteliselt kitsa tegevuste ringiga; · Koordineerimine on lihtsam. PUUDUSED: · Otsustamine on aeglane ja bürokraatlik; · Kommunikatsioon pole tõhus; · Tulemuste jälgimine on keerukas; · Töötajad keskenduvad oma eesmärkide täitmisele, ega mõista organisatsiooni tervikeesmärke. STRUKTUUR ASUKOHA JÄRGI EELISED: · Organisatsiooni kohandatavus mitmesuguste keskkonnatingimustega.

Juhtimine
thumbnail
60
doc

Juhtimine Kordamiseks kevad 2014

• Väiksem tippjuhtkonna poolne kontroll. • Võitlus ettevõtte ressursside eest. • Struktuur toodete järgi EELISED: • Ühe tootega seotud tegevusi on hõlbus koordineerida. • Otsustamine on kiirem ja tulemuslikum. • Tooterühmade töötulemusi on parem hinnata, arvestus kergem. PUUDUSED: • Juht võib keskenduda ainult oma toodetele ja jätta org. huvid tahaplaanile. • Halduskulud suurenevad. • Struktuur tootmisprotsesside järgi • Struktuur tarbijate järgi ..on rakendatav arvestades tarbijate erinevaid huve. EELIS: • Saab kasutada erinevate klientide teenindamiseks vajalike erioskustega spetsialiste (pankades näit. äri- ja erakliendid). PUUDUS: • Osakondade tegevuste integreerimiseks vajaminev suur töötajate ja juhtide arv. 52. Organisatsiooni mehhaanilise ja orgaanilise ülesehituse põhimõtted Mehhanistlikes organisatsioonides: 1. Spetsialistide tööülesanded on koostatud nii, et need on teistest isoleeritud. 2

Juhtimine
thumbnail
13
docx

JUHTIMISE KONTROLLTÖÖ nr 1

· EESTVEDAMINE ­ Liidrid mõjutavad järgijaid valikuvõimalustega ­ Liidrid seavad eesmärke, mis inspireerivad teistes pühendumist ­ Liidrid toetuvad inimestele ­ Liidrid annavad ise teistele aru ­ Liidrid on keskendunud pikaajaliste eesmärkide saavutamisele ­ Liidrid loovad "õppivat keskkonda" ­ Liidrid ületavad organisatsiooni piire Liidriks sünnitakse, mitte saadakse. 27. Mis tagab juhi kui liidri edu eestvedamisel? ülesande olemus, tema liidristiil, rühmatöö normid, kontrolli ulatus, välised ohud ja surve, organisatsioonikultuur. 28. Selgitage suhtlemisega seotud juhi rolle (H.Minzbergi järgi). Sõnastage eluline/praktiline näide. Inimestevahelise suhtlemisega rollid: 1. Juht kui esindaja (tseremoniaalne) - juht esineb orgi külaliste vastuvõtul ja pidulikel üritustel. 2. Juht kui eesvedaja- vastutab töötajate motiveerimise, valiku,

Juhtimine




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun