Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Küsimustiku analüüs teemal "Kool ja koolis käimine" (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis auto on pildil?
  • Millega tulete kooli?
  • Mis marki auto on pildil?
  • Millist autot endale sooviksite?
Küsimustiku analüüs teemal-Kool ja koolis käimine #1 Küsimustiku analüüs teemal-Kool ja koolis käimine #2 Küsimustiku analüüs teemal-Kool ja koolis käimine #3
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 3 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2018-10-31 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 1 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Racerguy Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
46
odt

Hiiumaa elanike hoiakud põgenike suhtes

....5 1.3 Hetkeolukord...........................................................................................................7 2. Hiiumaa elanike hoiakud põgenike suhtes..................................................................10 2.1 Andmed ja metoodika...........................................................................................10 2.2 Tulemused.............................................................................................................10 2.2 Analüüs.................................................................................................................17 Kokkuvõte.......................................................................................................................18 Kirjandus.........................................................................................................................19 Lisad...................................................................................................................

Ühiskond
thumbnail
86
docx

Suitsetamisest loobumine erinevate meetodite abil

Keila Hariduse Sihtasutus Keila Kool mittestatsionaarne õpe Suitsetamisest loobumine erinevate meetodite abil Uurimistöö Koostaja: Liina Virolainen Juhendaja: õp. Eve Torv Risti 2015 SISUKORD SISSEJUHATUS ……...…………………………………………………….… 3 1. SUITSETAMISE OLEMUS ………………………..…………………..... 4 1

Bioloogia
thumbnail
150
pdf

Transport, keskkond ja elukvalitreet Tallinnas, 2007

Tallinna Ülikool SA REC Estonia Transport, keskkond ja elukvaliteet Tallinnas Monitooringusüsteemi väljatöötamine Sotsioloogiline uurimus TALLINN 2007 SISUKORD Transport, keskkond ja elukvaliteet Tallinnas............................................................... 1 SISSEJUHATUS........................................................................................................... 3 LIIKLUSOHUTUS JA HÄIRITUS ............................................................................ 11 AKEN 1: 9 nõuannet pealinnas ellu jääda soovivale jalakäijale. Janar Filippov. Eesti Ekspress, (18.04.2003) ................................................................................................ 14 AKEN 2: Sõidutee ületamine. Teele Kitsing. (2005).................................................. 18 AKEN 3: Autojuhtidele iseloomulikud tunnused ja käitumine reguleerimata ülekäiguradadel. Jana Põldver. (2005

Keskkond ja säästev areng
thumbnail
466
doc

Andmeanalüüsi konspekt

 milline kooli maine- väga hea, hea jne,  millisesse vahemikku jääb arv (0-200, 201-301 jne) oluline oleks, et Display frequence ees oleks linnuke, siis saab teha sagedustabeli Intervalltunnus-  1-väga hea, 2-hea jne (NB!_- Kooli hoolekogu hinnang eelmise õppeaasta tulemustele?/ Kooli hoolekogu hinnang eelmise aasta juhtimisele?) ,  hulk (n: minu klassi avatakse),  vanus (keskmine vanus),  kui kaugel asub kool millestki- km-tes, Nimitunnus-  millegi nimi, huviringude nimed, kooli nimi jne,  kas koolis töötab nõustaja- ei tööta, töötab, mõlemad jne, Kiire ülevaade, palju on vastanud väärtusi: Analyse→Missing Values Analysis paremklõps tunnusele: display Variable Names/Display variable Labels→tõstan vajamineva (N. Brutopalk) paremale väljale→ok! Mean- keskmine Sugu- mõistlik viia kategoriaalsele väljale- alumine siis (vahet väga palju pole)

Andmeanalüüs i
thumbnail
69
doc

Turunduse eksam

1. Turunduse olemus: Turundus ehk marketing sai oma nime turu järgi, kus vanasti toimusid kauba vahetused raha või teiste toodete vastu linna keskel oleval turuplatsil. Turundus tähendab firma juhtimist turust lähtuvalt. Hõlmab turu-uuringuid, toote kujundamist, turunduskanalite valikut, hinnapoliitikat, reklaami, müüki ennast jpm. Ajalooliselt on levinumad kolm turundustõlgendust: · Turundus kui kaubandustegevuse organiseerimine · Turundus kui kaupade realiseerimise organisatsiooniliste, tehniliste ja kommertsfunktsioonide süsteem · Turundus kui tootmise juhtimise turukonseptsioon Turunduse 5 põhialust · Kõige tähtsam on tarbijakesksus; · Tarbijad ei osta toodet, vaid probleemilahendust; · Turundus on liialt oluline jätmaks see üksnes turundusosakonna mureks; · Turud on heterogeensed; · Turud ja tarbijad on pidevas muutumises. 2.Kogu turundustegev

Turundus
thumbnail
84
doc

Uurimustöö alused

...................................17 1.8.2Kvantitatiivsete ja kvalitatiivsete meetodite võrdlus....................................18 1.8.3Sotsiaaltöö uurimisel kasutatavate kvalitatiivuuringute võimalused...........20 1.9Triangulatsioon....................................................................................................21 2.UURIMISTÖÖ TEOSTAMINE............................................................................... 27 2.1 Algallikate ja kirjanduse analüüs....................................................................... 28 2.2Uuringu kava.......................................................................................................32 2.3 Probleemi seade..................................................................................................32 2.4 Tööhüpoteesi ja uurimisülesannete püstitamine.................................................34 2.5Tunnuste tüübid...............................................

Uurimistöö alused ja metoodika
thumbnail
57
docx

NAISKLIENDI TARBIMISHARJUMUSTE MUUTUSED RÕIVA- JA ILUTOODETE KATEGOORIAS

Kaunilt meigitud naine tunneb end enesekindlamalt, tema käitumine on samuti kindlam. Inimesed, kes on rahul oma välimusega, mõjuvad veenvalt, neile osutatakse rohkem tähelepanu, nende seltskonda nauditakse. Sisemine sära peegeldub varjamatult välimuses (Sangla 2005: 10). Ilusatel inimestel on lihtsam elada, see võib vastumeelne olla ja seda võidakse rumalaks ning ebaõiglaseks pidada, kuid see on siiski fakt: ilusatel inimestel on sageli eluaegsed eelistused nii koolis, ülemuse ees, kontoris, diskol kui ka tänaval (Schneider 2000: 15). Ilu on ääretult ligitõmbav. Kuigi ilu hinnata on väga lihtne, pole seda sugugi kerge defineerida. Eriti veel tänapäeval, kui ilusaks peetakse isikupäraseid, omanäolisi naisi (Sangla 2005: 10). Hea välimus ja selle tähtsus kõigis eluvaldkondades on tänapäeval muutunud nii oluliseks, et on tekkinud eraldi uurimissuund – nn atraktiivsusuuringud. Siin on nende uuringute tähtsamad tulemused:

Kaubandus ökonoomika
thumbnail
73
docx

Elamusel põhineva teemapargi arendamine lastega peredele

........14 1.4. Lastega reisimise eripära......................................................................................19 2. Tootearendus Hõbevalge teemapargis.........................................................................26 2.1. Hõbevalge teemapargi idee...................................................................................26 2.2. Uuring: lastega perede soovid ja vajadused teemapargis.....................................29 2.3. Uuringu tulemuste analüüs...................................................................................31 2.4. Ettepanekud Hõbevalge teemapargi arendamiseks..............................................46 Kokkuvõte.......................................................................................................................53 Viidatud allikad................................................................................................................56 Lisad........................................

Turism




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun