Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Küsimustik rahvustoidu eelistuste kohta põhikooliõpilasele. (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Milliseid pannkooke tehakse sinu peres?
  • Kes teie peres lemmikrahvustoitu valmistab?
  • Missugustel tähtpäevadel teie peres rahvustoite valmistatakse?
Küsimustik rahvustoidu eelistuste kohta põhikooliõpilasele #1 Küsimustik rahvustoidu eelistuste kohta põhikooliõpilasele #2
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-01-18 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 4 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor kristjanannuk Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
652
pdf

Asjaajamise alused

 teenus lihtne;  teenindus kiire,  hinnad soodsad. Kiirtoitlustusettevõtete äriidee (mida? - kuidas? - kellele?) võib olla väga mitmekesine. See võib olla hod-dogi kärust kuni väga moodsate restoranideni. Kiirtoiduettevõtetes on enamasti  tooted samalaadsed, erinevad on vaid kastmed ja lisandid;  teenindus on samalaadne, sageli on iseteenindus;  informatsioon toodete ja hindade kohta on hästi nähtav;  hinnad ei ole kõrged;  interjöör on lihtne;  teenindusliin on lihtne. Tavaliselt saab toitu valida ja selle eest tasuda iseteenindusleti juures. Mõnes kohas pakendab tellitud toidu teenindaja ja paneb selle kandikule. Klient võtab ise toidu kaasa või viib lauda kandikuga. Kasutatud nõud viib ka klient ise ära kärusse või selleks mõeldud lauale. Iga ettevõttekett arvestab kindlat kliendirühma.

Analüüsimeetodid äriuuringutes
thumbnail
323
doc

Aktiivõppe meetodid I-III TööLEHED

ülesanne hoolikalt neid jälgida. Lisaks sellele, peate vaatlema läbirääkijate vahelisi kõnelusi. Vaatluste ajal püüdke vastata allpool toodud küsimustele. Kui ülesanne on ühe rühma poolt täidetud, siis tuleb Teil oma tähelepanekuid 30 minuti jooksul oma rühmaliikmetega jagada. Seetõttu tundke ennast märkmete tegemisel vabalt, kasutades vaatluslehte eelkõige kui kohta, kuhu saab teha märkmeid. Kuidas rühm lähenes selle ülesande lahendamisele? Kuidas meeskonna liikmed vahetasid omavahel informatsiooni? Millised grupiliikmete tegevused aitasid ja millised takistasid ülesande alustamisel? Kuidas kujunes meeskonnas juhtimine? Milliseid konfliktide tunnuseid grupis esines? Kuidas nendega toimiti? Kelle abil? Kuidas grupiliikmed suhtusid oma läbirääkijasse?

Isiksusepsühholoogia
thumbnail
194
pdf

Käitumine klassiruumis, Bill Rogers

väljaandeid on tõlgitud mitmesse keelde. „Tema esitusviis on ilmekalt elutruu – tema lood esitavad alati mõjusa segu murest ja rõõmust – jutus- tusi väljakutsetest klassiruumis ja koolis, millega iga tegevõpetaja koheselt samastuda suudab. Tal on Et Billi tööde kohta rohkem teada saada, kü- hämmastav ja haruldane vilumus tabada klassiruumis ergult ära neid argijuhtumusi, mida me vaistlikult lastage ta veebilehte www.billrogers.com. isegi olime adunud, kuid mitte kunagi säärase selguse ja täpsusega enesele teadvustanud.Olles lugenud au, kust leiate ka täpsed juhtnöörid, kuidas

Psühholoogia
thumbnail
291
doc

Tõde ja Õigus II Terve tekst

mina olen tänini rahva kasu taga ajand ja nüüd hakkan iseenda eest muretsema, lähen vana Mauruse juure õppima. Käisingi juba kord tema jutul, aga tema tahtis kõige pealt minu habeme maha tõmmata. Ütleb: ajage enne habe maha, tulge siis, habemega ei saa, sest habeme taha ei näe, mis mees teie olete, mis nägu teil on. Nõnda ütles vana Maurus ise mulle, sest nende teiste semlakutega ei võtnud ma juttugi. Ainult tema endaga... No mis te ütlete selle kohta? Mina peaks oma habeme enne maha ajama, kui pole saand proovidagi, kas ma õppida tahan või mitte. Sest kust sa seda asja tead, mis sa ilmaski pole katsunud. Ei, härra Maurus, ütlesin mina. Mina habemest ei lahku, ennem müün rahvale kasulikku toitu ja jooki edasi, pealegi kus ma ei tea, kas õppimisest ongi miskit kasu. Hää küll, ma saan tudengiks. Noh, ja siis? Mis ma selle tudengiga teen, kui mul pole enam habet! Või arvate, et tudeng maksab sama palju kui minu habe

Eesti keel
thumbnail
345
pdf

tammsaare tode ja oigus i-9789949919925

perenaisele näis seisja nii tuttavana, nagu oleks ta teda juba ammugi ja sagedasti näinud. Veel enam: nagu oleks ta ise kustuva päikese helgil nõnda kuskil taluõuel seisnud ja möödaminejaid vaadelnud ja nagu teeks ta seda ka tulevikus veel lugematuid kordi. «Mis selle talu nimi on?» küsis naine. «See on Aaseme,» vastas mees. «Selja taha paremat kätt jäi Võlla, veel kaugemale mäe varju Aiu; see teele ei paista. Väljamäge ennast nimetatakse Metsakandiks; siin on kolm kohta.» Vanker logises hobu sörgil peagi üle põllu ja jällegi pidid nad sohu minema – pidid ronima üle teise ja seega ka üle viimase soo. Aga enne läks tee Aaseme välja all kaheks. Hobune pöördus ilma juhatuseta paremat kätt. «Kuhu see teine tee viib?» küsis naine. «Sooväljale,» vastas mees. «See seia ei paista, meie õue aga küll; kui koju saame, siis näeme. Seal on ka kolm talu ja veel kaks sauna.» Jõuti sohu

Kategoriseerimata
thumbnail
193
docx

Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

Imago on publiku teadvuses loodud kujutuspilt objetist (isikust,intutsioonist,tootest jne). Imago on suunatud mulje, mille inimene, ese või toode jätab (teistele inimestele). Koha imagopilt, mille koht jätab külastajale (seega: koht peab olema meeldejääv aga kellele?) Mulje: on firma või margi isiksus ehk persoon, mille loovad reklaam ja tarbija kogemused. 13 Mulje on nende teadmiste,ootuste,uskumuste ja muljete summa, mida keegi toote või teenuse kohta omab. Koha muljekülastajate subjektiivne pilt kohast. Koha mulje võrdub viis, kuidas antud kohast mõeldakse erinevates gruppides. Turismisihtkoht on turisti poolt reisieesmärgiks valitud reisisiht, üks määravaim reisiotsust mõjtuav tegur. See on koht või piirkond, kus peaks realiseeruma peamine turismireisiga seotud ootus veeta sisukalt oma vaba aeg, puhkus, ärikohtumine, konverents jne ning kus on olemas reisootuste täitmist tagavad tooted, teenused,

Turismiettevõtlus
thumbnail
192
pdf

NOORTELAAGRI KORRALDAJA KÄSIRAAMAT

2) mittetulundusühingu liikmete üldarvu ning noorte osakaalu selles; 3) mittetulundusühingu üldkoosoleku otsusega kinnitatud noorteühingu eelneva tegevusaasta aruande ja jooksva aasta tegevuskava. (3) Noorteühingute registrisse ei kanta erakonda ega selle noortesektsiooni. (4) Käesoleva paragrahvi lõike 1 punktides 2, 3 ja 4 nimetatud dokumentides muudatuste ja täienduste tegemise korral esitab noorteühing Haridus- ja Teadusministeeriumile andmed muudatuste ja täienduste kohta kümne tööpäeva jooksul nende tegemisest arvates. (5) Noorteühingute registri põhimääruse kinnitab haridus- ja teadusminister määrusega. (6) Noorteühingu kandmine Haridus- ja Teadusministeeriumi noorteühingute registrisse on aluseks noorteühingule aastatoetuse määramisel käesoleva seaduse § 18 lõikes 1 sätestatud tingimustel ning noorteühingu noorteprogrammidele ja noorteprojektidele toetuste taotlemisel. [RT I 2002, 90, 521 ­ jõustunud 1. 01. 2003]

Amet
thumbnail
0
docx

A.dumas Kolm musketäri terve raamat

mõte, et need on vaid varjunimed, mille taha d'Artagnan varjab võib-olla kuulsaid nimesid, -- juhul kui nende laenatud nimede kandjad ise polnud neid valinud päeval, mil nad kas kapriisi, rahulolematuse või vaesuse pärast olid selga tõmmanud musketäri lihtsa mantli. Sellest ajast peale ei saanud me enam rahu. Püüdsime leida mõningaidki jälgi neist ebatavalistest nimedest, mis nii tugevasti erutasid meie uudishimu. Juba üksi kataloog nende raamatute kohta, mida me lugesime eesmärgile jõudmiseks, täidaks terve peatüki, mis oleks võib-olla vägagi õpetlik, kuid kindlasti vähe lõbu pakkuv meie lugejatele. Seetõttu ütleme vaid niipalju, et hetkel, kus nii paljude viljatute uurimuste tõttu olime juba lootuse kaotanud ja valmis loobuma otsingutest, leidsime lõpuks, juhituna meie kuulsa ja õpetatud sõbra Paulin Päris' nõuannetest, ühe fooliokaustas käsikirja, mis oli registreeritud, ei mäleta enam hästi, kas number 4772 või

Kirjandus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun