Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Köögi organisatsiooniline ülesehitus ja tööülesanded (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

Köögi organisatsiooniline ülesehitus ja tööülesanded 
Köökides töötavad inimesed esindavad oma eriala erinevaid ameteid.  
Töötajate  ja  juhtkonna  tegevus  ja  töötamine  moodustab  terviku,  mida  nimetatakse 
suurköögi  organisatsiooniks. 
Põhiline   toiduvalmistamine   köögis  kuulub  koka   kompetentsi .   Kokk   toimib  justkui 
rühmajuhina  ning  talle  võib  abiks  olla  teine   kokk   või  köögiabiline.  Toidu  valmistamine  on 
kaudne klienditeenindus. 
Köögiabilised,  nõudepesijad  ning  lao  abitöölised  hoolitsevad  tavaliselt   eeltöötlus -  ja 
nn  hooldustööde,  näiteks  korrastustööde,  eest.  Ettekandjad  ja  portsjoneerijad    hoolitsevad 
vahetu klienditeeninduse, toidu serveerimise, eest. (3;8-10) 
Iga   toitlustusettevõte   peab   koostama   oma  vajadustele  vastava  köögi  organisatsiooni 
ehk köögi brigaadi ( kitchen  brigade). Milliseks see kujuneb, sõltub köögi tüübist, füüsilistest 
võimalustest ja köögi meeskonna tehnilistest oskustest. 
Hästi organiseeritud köögi eesmärgid on: 
• Efektiivne töökulg 
• Efektiivselt planeeritud töötsoonid 
• Korrektselt  paigutatud  köögi  töövahendid  ja   seadmed ,  mis  on  sobiliku  suurusega  vastavalt 
ettevõtte suurusele 
• Oskusliku personali maksimaalne kasutamine 
Köögi  organisatsioon  sõltub järgmistest asjaoludest: 
• Toitlustusettevõtte tüüp 
• Toitlustusettevõtte suurus 

Köögi organisatsiooniline ülesehitus ja tööülesanded #1 Köögi organisatsiooniline ülesehitus ja tööülesanded #2 Köögi organisatsiooniline ülesehitus ja tööülesanded #3
Punktid Tasuta Faili alla laadimine on tasuta
Leheküljed ~ 3 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-05-02 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 20 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor marili.papp Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
193
docx

Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

turismiettevõtluse spetsialiseerumise lõpueksami märksõnad Teeninduspsühholoogia 1. Teenindusühiskonna ja majanduse areng Teenindusühiskonna tekke ja kasvu peamised põhjused tulenevad ühiskonna ja töömaailma muutustest: Kasvav jõukus ­ suurem nõudlus teenuste järele nagu kodu koristamine, akende pesemine jm mida varem tehti ise. Vaba aja väärtustamine ­ suurem nõudlus reisi, SPA, toitlustusteenuste järele. Suuremad eluootused ­ suurem nõudlus hooldekodude ja tervishoiuteenuste järele Vajaduse kasv teeninduslike oskuste järele. Toodete suurem kompleksus ­ suurem nõudlus remondi ja parandusteenuste järele. Kasvav komplitseeritus igapäevaelus ­ suurem nõudlus abielunõustajate, advokaatide, maksunõustajate, töönõustajate järele. Kasvav tähelepanu ökoloogiliste ja säästva arengu küsimustele ­ suurem nõudlus. bussiteenuste ja autorendi järele isikliku auto kasutamise a

Turismiettevõtlus



Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun