Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Käitumine klassiruumis, Bill Rogers (0)

3 KEHV
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis sinuga juhtub Rogers eks?
  • Mis propageeriks väärikat lugupidavat ja samaväärset suhtlust aknast välja ehk ka osalise vabaduse poole?
  • Mida ma siis ütlema pean?
  • Millised õpilased on sisenemisest Miks sa hilinesid?
  • Kellel on tõesti raskusi õppimisega Tal on karp punaste ja siniste pastakate mõne joonlaua Õpetaja Miks sa kannad neid asjandusi?
  • Mis on samuti kollane Karbil on suurte tähtedega kirjas TAGASTA Õpilane Mida?
  • Kuid on kindel et poiss saab mis vaja ja alustab ka tööd Ta tuleb Õpilane Häh huvitav miks teised õpetajad ei õienda meiega sellise asja pärast?
  • Mitu päeva veel veerandi lõpuni?
  • Kes räägiks õpilasega sellisel viisil?
  • Mida Mida me tegime?
  • Milline on kooli reegel rattaga sõitmise kohta kooli õuel?
  • Millest jutt käib Millised on kooli reeglid kõrvarõngaste kohta Melissa?
  • Kes siin on � seda teevad?
  • Kelleks sa ennast õige pead?
  • Palju asju mida ma võiksin õpetajad lubavad teil iPode kuulata aga tegelikult nad ju ei peaks eks?
  • Kui sa selle kinni paneksid� soovitasin ma Ta pani Mida?
  • Kuidas sul läheb?
  • Milleni sa jõudnud oled?
  • Kuid õige Kes keda kontrollib?
  • Mida ma saan järgmisel korral sarnases olukorras teha?
  • Kes kontrollib keda ja mida?
  • Kui tal on kava nendeks esimesteks kohtumisteks klassiga Sellest palju kohasem ja konstruktiivsem küsida Kuidas ma saaksin olla õpetajana tõhusam juht?
  • Midagi ette võtnud et seda matemaatika õpikut saada?
  • Millele positiivselt vastavad Kuidas ta võis end tunda ?
  • Millised õpetajad peast teadma?
  • Milliste klassidega toime tulevad ja miks millised õpetajad õpetavad hästi ja huvitavalt Kas meil tuleb selle peale kontrolltöö?
  • Millised on õiglased ja teisi arvestavad ning millised on tavaliselt kannatlikud huumorimeelega ütles Kas me peame selle teile ära andma?
  • Mis kõige tähtsam hoolivad minna?
  • Keskkoolis Ühel hommikul olin loodusteaduste tundi Jeesuselt Kus on su ennetavad vahendid ja kognitiivsed eesmärgid?
  • Mis sinu nimi on?
  • Kui teadlik olete oma õpilaste esmastest� ja teisestest� käitumisviisidest alates lk 17?
  • Kuidas te tajute teiseseid käitumisviise� tegelikkuses?
  • Kuidas see välja paistab või kõlab kui sa?
  • Kui kauaks kas igas tunnis?
  • Kuidas me saame teid aidata?
  • Mida ta peaks tegema?
  • Mis� Miks te hõigute üle klassi?
  • Mis me peame tegema?
  • Mis vastaks kohale sega liialdades fraasidega ei tohi� peab� ei peaks� miks?
  • Kellegagi nii kõvasti tööst mida me teeme Mis juhtuks?
  • Keskenduda ja töötada?
  • Kuidas ma töö vormistan?
  • Miks teil nii kaua aega on läinud?
  • Kuidas te oma klassides kehtestamise läbi viisite üksinda või jagatult meeskonnatöö raames?
  • Kui selged ja positiivsed on reeglid?
  • Kuidas te õigused reeglid kohustused ja käitumistavad oma klassidele edastasite?
  • Kuidas On need positiivselt sõnastatud?
  • Kuidas te kavandasite esimest kohtumist oma õpilastega?
  • Kuidas saada õpetaja abi?
  • Kuidas te selle kava välja töötasite?
  • Mis täiendaksid teie isikliku distsiplineerimise kava�?
  • Kuigi sellel klassil oli maine� oli seal palju koostöövalmis ja toetavaid õpilasi Mentorõpetaja- ja haavumist ja miks ei peaks?
  • Kui me distsiplineerime?
  • Mis mulle pähe tuleb?
  • Mida selles peatükis aren- üle klassi Õpetaja ütleb� Kas see on siis reegli kasutamine või?
  • Kesksete põhimõtete raamistikus tahab vastust?
  • Mis te arvate mis me peaksime tegema?
  • Mis värvi sa vibu jaoks kasutada plaanid?
  • Kui Kas sa lollitad värvidega?
  • Mis ei tekita probleeme?
  • Mida sa peaksid tegema?
  • Kui õpilane ütleb Ma tegin ainult nalja Džiis kas te ei saa naljast ka aru?
  • Kui Ära hõigu� või Miks sa hõigud� Samavõrd kasutu on küsimus Kas sa hõigud?
  • Kui õpetaja küsib Miks sa hilinesid?
  • Miks õpilane hilines?
  • Miks ma peaksin?
  • Kuid mitteverbaalne märguanne võib või isegi ühtegi väikest asja ilma ohkimata teha?
  • Mis sul viga on?
  • Millest see räägib?
  • Millal õpetaja eirab taktikaliselt Kuidas su töö edeneb?
  • Kui neil on käsi püsti Võib-olla tõesti on igav Damon aga see on meie tänase tunni ülesanne Kas sa tead mida teha?
  • Mis reegel meil on suurte sõrmuste kohta?
  • Kui sageli sa niiviisi hõigud?
  • Mida esitada on Mis juhtus?
  • Kuidas sa end selle pärast tunned?
  • Mis kõik algavad küsisõnaga Mismida?
  • Mis juhtub kui sa jätkuvalt reageerid klassis sellisel viisil� konkreetselt?
  • Kui teadlik olete keelest mida käitumise juhtimisel iseloomulikult kasutate?
  • Kuidas eelmainitud võtmetegevused lk 83 täiendavad teie endi distsiplineerimistegevusi?
  • Kuidas te õpilasi klassivälisel järelkohtumisel kaasate?
  • Milleks neile seda öelda?
  • Milles Kelle jaoks?
  • Mis hinnaga Mil viisil?
  • Mida te silmas peate?
  • Mida ma palusin sul teha on või?
  • Kus äärejoon on mh?
  • Kui ma su tööd vaatan?
  • Kui õpilased kuulevad sageli Sa mitte kunagi � Sa alati � Kas sa ikka veel ei saa aru?
  • Midagi täpsustada või vääritimõist- eks?
  • Kus tuleks kontrollida äärejooni taandridu õigekirja ja gram- sagedamini teeksid oleks meie klassiruum palju puhtam eks ole?
  • Mis vahel võivad õpilase töö visuaalselt Kui õpilane on kirjutanud väga korralikult talle mitteomaselt?
  • Miks sa kogu aeg niimoodi ei võiks kirjutada?
  • Kuidas seda lihtsamalt teha?
  • Kui klass on rahunemas tähenduslikuks ja mõttekaks?
  • Paljud teist veel sõidavad ratastega?
  • Mida me siis siia komplekti vajame?
  • Paljudel teist on rehv katki läinud?
  • Mitmed käed tõusevad Nad on huvitatud rattad meeldivad nii et neist on võimalik aru saada eks?
  • Mis aitaks sul seda seostada?
  • Midagi jäi veel arusaamatuks?
  • Kellelgi on mõni küsimus?
  • Mida te täna õppisite kasutada mõnes teises tunnis?
  • Kes pole hoolsad või on kalkuleeritult laisad� räägib ta kaaslastest eemal uuesti sõnastatud juhtteemale?
  • Kui nad lapsi vihkavad?
  • Miks läks kõik suhteliselt hästi Kas põhjus oli tunni sisus?
  • Kes hilinesid Kas õppimisülesanne oli selge?
  • Kuidas meie õpilased meile meie iseloomulikku juhtimiskäitumist kirjeldaksid?
  • Milliseid näitajaid teie kool tõhusa� õpetamise tarvis välja toobsoovitab?
  • Kust te alustaksite?
  • Kuidas te suhtute eristustesse mis on välja toodud julgustamise ja kiituse vahel?
  • Kuidas te tunnete ja tajute oma �autoriteeti� suhetes Kas meie eesmärgiks on karistada?
  • Mis te arvate kuidas nemad teie autoriteeti tajuvad?
  • Mida ma sulle enne tunnis ütlesin?
  • Kui oma aega siis sa pead vahetunniks siia jääma?
  • Kui nende õpetaja Me peame neil sageli aitama oma tagajärjepakkumised Kas me jääme lugupidavaks?
  • Mida õpilane tagajärjest õpib?
  • Mida ma tean sedasorti� kogemustest?
  • Kuigi nad seda Noh mida te tahate?
  • Mis� Hääletoon andis teadlikult mõista Mida sa siis nüüd peale hakkad?
  • Kui palju kordi olen ma seda kuulnud?
  • Kui sul� Kes on siin täiskasvanu?
  • Mida sa oleksid teinud ja öelnud?
  • Kui õpilane siseneb kinnipidamisruumi kõlab natuke nagu vangla eks?
  • Kuidas vanem õpetaja varastes Mis juhtus?
  • Milliste käitumiste või probleemide tõttu me õpilasi kinni peame?
  • Mida me eelkõige püüame õpilasele kinnipidamise aja kaudu õpetada?
  • Kuidas me peaksime kinnipidamissessiooni läbi viima?
  • Millised on eelistatud valikud?
  • Milline on järelevalvet teostava õpetaja roll?
  • Kuidas te teete vahet käitumuslikul tagajärjel ja karistusel?
  • Miks keegi teisi kiusab?
  • Mis on pealtvaatajate rollkohustus?
  • Kui me näeme kedagi teisi narrimas mida me vaidlustamatuid tagajärgi tõsiste korrarikkumiste puhul?
  • Mida me saame teha?
  • Mida teha kui teised püüavad sind mõnitadakiusata?
  • Kuidas need sobituvad SPL raamistikku Seotud?
  • Miks sa pead sellest teada andma kui see jätkub nagu kiusamisega sageli juhtub kellele Lugupidamist väljendavad?
  • Kuidas kohaldatakse teie koolis aja mahavõtmist vähimast-enim sekkuvaks� skaalal?
  • Mis hetkel kaasatakse kogenumad kolleegid?
  • Kuidas eirata� või korrale kutsuda Millised on aja mahavõtmise protokollireeglidpraktikad teie koolis?
  • Kes püüab narrida mõnitada või ähvardada Kas need on avaldatud?
  • Kes on kaasa sõidutab?
  • Mida minult siin tahetakse?
  • Mida õpilane teeb oma tähelepanu otsiva käitumisega ja anda juhis sobi- - Kas õpilane on oma käitumisest teadlik?
  • Kuidas ma siia kuulun?
  • Mis ma tahan ja teised ei saa mind peatada� Mina olen siin boss� või Ma olen ei saa sind peatada?
  • Kui õpilane vastab ei� vastuseks paljastusele Kas võib olla et?
  • Kui ma tean et sa oskad seda teha?
  • Miks sa tunni jooksul palju kordi hõigud?
  • Miks sa palju hõigud või vahele segad ja nii edasi?
  • Kui sa palju hõigud tahad sa et klass sind vaataks ja sind märkaks?
  • Kui hinnang� Kas võib olla?
  • Kestev kõigis tundides iga päev?
  • Mis sa arvad kes see on Nicky?
  • Mida sa sellel pildil teed?
  • Mida sa oma kava järgi praegu tegema peaksid?
  • Kuidas sul läks Cain?
  • Miks� Milline osa on raskeim ja miks?
  • Kui selline isegi möödanik Kindlasti on tõesti kuulsime nördinud valjut sosinat pihkupeksja�?
  • Kui nii siis miks ja kuidas?
  • Kes ropendavat õpilast paluvad Miks sa minuga ropendad?
  • Mida ma olen teinud mis sind haavas?
  • Mil viieaastane laps tuli tema juurde kõige tõsisema ilmega ja ütles vaikselt F-iga?
  • Mida ta täpselt ütles?
  • Kuidas me saaksime innustada oma õpilasi vestlema ilma lõdvalt effitamata� ja te tõrksaid õpilasi kaasate eriti kui nad viljelevad teiseseid käitumisviise�?
  • Mida nad hiljuti nägid mingi märulit täis põnevik tulipunktis?
  • Mis te laususite Kas te nii räägitegi kodus ka räägite kogenuma kolleegi või tugitöötaja juurde saatmist?
  • Kuid hinnanguline süüdistus ko- käitumiste mõistmisele?
  • Kuidas see täiendab teie tegevusi?
  • Kuidas saakski olla?
  • Kuidas paremini oma nördimust ja viha talitseda Milles see õppimine seisneb?
  • Kes nõuavad kes keelduvad tunnistamast oma laste vahel õõvastavat käitumist Mille eest te mu tütre eemaldasite ah?
  • Mida sa siis tegid?
  • Millal te saite viimati vihaseks tõsiselt vihaseks?
  • Kui paljud ja millised õpilased korda rikuvad ja mil viisil?
  • Kui sagedased ja intensiivsed on kordarikkuvad käitumised?
  • Kes on liidrid mässuõhutajad�?
  • Mis meie klassis selles teekonna etapis hästi toimib?
  • Miks need aspektid teie arvates meie klassis hästi toimivad?
  • Mis ei toimi hästi?
  • Mida me saame teha et asju meie klassis muuta ja kuidas?
  • Kui ma kooli vanempedagoogina sekkun siis kuidas?
  • Miks see kohtumine algatati Troy mida sa pead tegema nüüd ja tulevikus et sellist käitumist muuta?
  • Mida ma juba tean?
  • Kui ma vestlen?
  • Mida on kirjeldatud 3 ja 4 peatükis on kolleegide Mil määral on kolleegide individuaalsed ja kollektiivsed vajadused teie koolis omaks võetud?
  • Mil viisil on need omaks võetud?
  • Kuhu te praegusel hetkel oma kooli üldise kolleegitoe teadlikkuse� suhtes paigutaksite?
  • Kestvaks professionaalseks jagamiseks profes- desse ja protseduuridesse et võimaldada kindlaks tehtud vajaduste rahuldamist?
  • Mis tuleneb vastastikusest austusest� ja ühisest vaatenurgast Kooli kultuuri raames olete?
  • Millist tuge te realistlikult sooviksite?
  • Kellelt te tuge otsiksite?
  • Kes annavad ja annavad heldelt oma aega ja energiat et oma kolleege toetada rää- sipliiniprobleemid siis kuidas te neile toetuse pakkumiseks läheneksite?
  • Keskendada Kuidas?
  • Kuidas te reageerite õpetaja ahistamise definitsioonile?
  • Mida me pakume või kavandame Milliseid mentorluse võimalusi teie kool pakub?
Vasakule Paremale
Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #1 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #2 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #3 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #4 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #5 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #6 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #7 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #8 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #9 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #10 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #11 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #12 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #13 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #14 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #15 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #16 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #17 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #18 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #19 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #20 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #21 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #22 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #23 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #24 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #25 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #26 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #27 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #28 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #29 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #30 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #31 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #32 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #33 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #34 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #35 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #36 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #37 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #38 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #39 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #40 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #41 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #42 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #43 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #44 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #45 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #46 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #47 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #48 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #49 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #50 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #51 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #52 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #53 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #54 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #55 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #56 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #57 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #58 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #59 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #60 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #61 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #62 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #63 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #64 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #65 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #66 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #67 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #68 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #69 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #70 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #71 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #72 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #73 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #74 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #75 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #76 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #77 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #78 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #79 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #80 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #81 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #82 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #83 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #84 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #85 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #86 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #87 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #88 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #89 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #90 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #91 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #92 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #93 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #94 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #95 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #96 Käitumine klassiruumis-Bill Rogers #97
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 97 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-12-15 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 99 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Katja115 Õppematerjali autor
Tõhusa õpetamise, käitumisjuhtimise ja kolleegitoe käsiraamat

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
5
docx

Üheksandikud

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Sotsiaaltöö õppetool ST13 KÕ01 Irina Vassiljeva ÜHEKSANDIKUD Analüüs Õppejõud: Pille Kriisa. MA Mõdriku 2013 Saade Üheksandikud põhineb katsel, mida viiakse läbi üheksanda klassi õpilastega, kes on õppe tasemelt Eesti halvimad ja soovitakse õppeaasta lõpuks eksami sooritust viia Eesti parimate sekka. Sellepärast vahetatakse klassis viis aineõpetajat. Igal õpetajal oma lähenemine. Hilinemine ja koolist puudumine on selles klassis täiesti tavaline nähtus aga ka koduseid töid ei tehta. Kuna õpetajatele on lapsed võõrad ja et teada saada laste õppetaset viivad õpetajad kõige alguses tasemetöid. Tööde tulemused on aga ja

Alternatiivpedagoogika
thumbnail
19
doc

Pedagoogilise psühholoogia kokkuvõte

Kõrvaldam. nõuab pikaajalist tööd. Assotsiatiivne tingitus. Assots. seose kujunemiseks on vaja kahe seostatava stiimuli korduv koosesinemist (korrutustabel vastustega) meh. harjutamisse lülitada mängulisi, võistlus võtteid. Operantne tingitus. Stiimul ­ reaktsioon (R-S) Suutlikkus meelde jätta saadud kogemust. (E. L.Thorndike) kinnitamine- tasustamine (kass sai toidu kätte nupule vajutades). Harjutamise seadus ­ kordamine tugevdab stiimuli ja reaktsiooni seost. Efekti seadus- käitumine mis toob kaasa meeldivaid elamusi hakkab korduma. Vajalik on tagasiside. suur osa õpingutest toimub operantsuse tingituse vahendusel. tasustuse ja kinnitusena toimib see,mis on õpilasele meeldiv ja ihaldatav. Üleõppimine ja jaotatud praktika. Üleõppimine (kordamine) aitab materjali paremini meeles pidada. Pikem kordamine ei õigusta nähtud vaeva. kokkusurutud ajas õppimine ­ õppimine toimub vahetpidamata pikema aja jooksul (huvi korral annab häid

Pedagoogiline psuhholoogia
thumbnail
14
doc

Sue Cowley “Õpetaja õpiabi”

kohtuda. Seega, kui õpilastele selgitada kõige esimeses tunnis, et neilt eeldatakse täielikku vaikust, on sellest kindlasti palju abi. Nõustun Cowley´ga, et tuleb jääda endale täiesti kindlaks ja selgitada õpilastele väga korrektselt, mida neilt nõuan. Kui üks kord järele anda ning jutustamist ignoreerida, siis järgmine tund on lobisejaid juba rohkem. Oluline on ka rahulikuks jäämine ja õpilaste peale mitte ärritumine ning karjumine, sest selline käitumine võib õpilasi veelgi innustada ulakustele ja neile isegi nalja teha. Lisaks on võimalik rakendada erinevaid nippe, mis aitaksid klassiruumis vaikust hoida. Mina eraldaksin teineteisest omavahel jutustavaid pinginaabreid või saadaksin ühe nendest klassist välja rahunema. Seega usun, et lobisemishimulise klassiga hakkama saamisega oleks vaja praktiseerida Cowley poolt välja töötatud esimest taktikat ehk olema kange nagu raudnael. Kindlasti ei ole see lihtne, aga

Kirjandus
thumbnail
19
doc

Õpetaja koolis ja ühiskonnas

aasta · Eduka algaja tase(advanced beginner)- goodi 2.ja3. aasta · Kompetentsuse tase(competent)- jõuab umbes viiendaks aastaks · Professionaalsuse tase(proficent)- töö on väga hästi läbi mõeldud, õpetajatöö tegevused on muutunud automaatseteks ja õpetamine on hästi paindlik. · Meisterõpetaja tase(ekspert)- lisaks eelnevale lisandub otsuste vastuvõtmine intuitiivselt. Klassi füüsiline keskkond Soovitused õpetajale: · klassiruum peab olema puhas, turvaline ja atraktiivne · seadke klassi mööbel nii, et see vastaks teie õpetamisvajadustele · jätke pinkide või ridade vahele piisavalt liikumisruumi, et ei tekiks ummikuid · kindlustage, et ruumijaotus ja mööblipaigutus võimaldaks hõlpsasti jälgida kõiki õpilasi · kindlustage, et õpetamistegevused ja demonstratsioonid oleksid õpilastele hõlpsasti jälgitavad

Õpetaja koolis ja ühiskonnas
thumbnail
5
doc

Taasleitud käitumine

,,Taasleitud käitumine" Bill Rogers (maht: 252 lk.) ,,Taasleitud käitumine" keskendub sellele, mida õpetaja saab teha, vaatamata kõigele, mis ei toeta tema tegemisi või isegi töötavad tema vastu. Õpetajate igapäevane töö on tegelemine käitusmisprobleemsete lastega. Selle raamatu abil on võimalik omandada viise, kuidas olukord pöörata taas enda kasuks. Raamat koosneb

Lapse areng
thumbnail
13
docx

Pedagoogiline psühholoogia eksam

5. Üleõppimise ja jaotatud praktika mõisted. Üleõppimisjuhtude uurimine näitas et kui jätkata õppematerjali kordamist pärast selle reprodutseerimise võime saavutamist, jääb õpitu paremini meelde. 6. Ülekande piiratus õppimisel. Vormimine. Tasustuse tõhususe sõltuvus sagedusest. Kokkusurutud ja ajas õppimise tulemuste võrdlus näitas, et üldjuhul on efekt suurem kui õppimine toimub lühikeste sessioonidena pikema aja vältel. Ka kujuneb õige käitumine paremini, kui saadakse adekvaatset tagasisidet õpitava oskuse sooritamisest. Käitumise vormimist alustatakse toimingu kinnitamisest, mis on kõige lähemal soovitud lõppkäitumisest. Tasustuse või kinnitusena toimib vaid see, mis on õpilasele meeldiv ja ihaldatav. 7. Operantse tingimise toimemehhanismi eripära inimõppimisel. Õpilasele saab öelda millist käitumist neilt ühe või teise märguande peale oodatakse. Neile saab seletada, milline

Pedagoogika
thumbnail
15
docx

Õppe kavandamise kontrolltöö vastused

valguses, millest saab lähtuda õppe- ja kasvatustöös. Uurimused kinnitavad, et õpilaste usk edu saavutamisse oleneb nende arusaamisest õppimise eesmärgist. Kas ta õpib selleks, te teada saada või et säilitada pos mainet õpetaja ja kaaslaste ees. Õpimotivatsioon kujuneb klassis suure hulga tegurite mõjul. Õppetöö korralduses nii klassi kui indiv1iidi tasandil on palju tegureid, millest olenevad õpilase ettekujutused õppimise eesmärkidest ja käitumine õppe-eesmärkide saavutamisel. Selles on oluline roll õpilase varasemal õppimiskogemusel ning klassis ja koolis valitseval psühho-sotsiaalsel kliimal. Õppimiseks soodsa õhkkonna tekkimist ja alalhoidmist klassis mõjutab avaramas kontekstis pigem õpetaja üldine suhtumine õpetamisse ja õppetöö korraldusse kui konkreetsed võtted, mida ta kasutab. Õpilase tähelepanu on õppimisel peamiselt sooritataval ülesandel ja vähem välisel tasustamisel, st

Eripedagoogika
thumbnail
11
docx

Ebatõhusad ja tõhusad verbaalsed viisid

Probleemi vähendamine ei lahenda seda. Lapsed on öelnud, et sellised vastused nende murejuttudele ei kutsu enam edasi rääkima. Laps vaikib ja täiskasvanu arvab, et ongi kõik korras. Kuid tegelikult on mure hinges alles. Samuti kipuvad täiskasvanud arvama, et üks või teine laps on halb ja nimelt segab tundi või käitub halvasti. Tegelikult on iga halva käitumise taga mingi põhjus. Ükski laps ei ole halb, on olemas vaid ebasobiv käitumine, mis ei ole täiskasvanule vastuvõetav. Lapse ebasobiva käitumise taga on soov enda murest märku anda. Võib ka juhtuda, et mure muudab lapse rahutuks ja ilma, et ta ise oma käitumist mõistaks, ongi probleemid juba majas. Moraalilugemine, manitsemine ja karistamine lihtsalt ei toimi. Allaheitlikum ja kartlikum laps võib hirmust vait jääda, kuid mure ei kao. Enamus lastest aga jätkab sellist käitumist, muutes täiskasvanud aina kärsitumaks.

Suhtlemispsühholoogia




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun