Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Käitumine elus ja arvutis (0)

1 Hindamata
Punktid
Elu - Luuletused, mis räägivad elus olemisest, kuid ka elust pärast surma ja enne sündi.

Lõik failist

Vasakule Paremale
Käitumine elus ja arvutis #1 Käitumine elus ja arvutis #2 Käitumine elus ja arvutis #3 Käitumine elus ja arvutis #4 Käitumine elus ja arvutis #5 Käitumine elus ja arvutis #6 Käitumine elus ja arvutis #7 Käitumine elus ja arvutis #8 Käitumine elus ja arvutis #9 Käitumine elus ja arvutis #10 Käitumine elus ja arvutis #11 Käitumine elus ja arvutis #12
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 12 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-04-30 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 21 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor janosh112 Õppematerjali autor
Miniuurimustöö arvuti ja elu erinevustest. Saadud hinne 5.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
21
docx

Koolikiusamine Tartu Tamme Gümnaasiumi 9. ja 10. klassides

8,7% vastanutest peavad põhjuseks omavahelised lahkarvamused. Tamme Gümnaasiumi õpilased kümnendast ja üheksandast klassist (5,2%) arvavad, et koolikiusamise põhjuseks on kiusaja enesehinnangu tõstmine kiusatava arvelt. Üheks suureks koolikiusamise põhjuseks on ka vanematepoolne distsiplineerimine. Vanematel on suur vastutus kasvatada oma lapsed üles heatahtlikena ja lahketena Karu, M., Turk, P., Suvi, H. ja Biin H. (2012, lk 35) kirjutavad, et 60% vanematest selgitavad, miks lapse käitumine õige ei olnud, 40% vanematest suunavad ning julgustavad lapsi õigesti käituma. Kokkuvõte Pidev maailma muutmine, on toonud kaasa ka ühe suurema probleemi noorte seas - koolikiusamise. Kiusamine mõjutab kiusatava edaspidist elu. See mõjutab kiusamise ohvrit tema valikute tegemisel ning tugevalt ka enesehinnangut. Käesolevas uurimustöös uurisin koolikiusamist Tartu Tamme Gümnaasiumis 9. ja 10. klassides. Uurimustöö eesmärgiks oli selgitada, millist liiki kiusamist kogetakse, kes

Inimeseõpetus
thumbnail
21
doc

Uurimistöö "Küberkuritegevus"

Pahavara (arvutiprogramm, mis on loodud just selleks, et kahjustada arvutit ilma selle kasutaja teadmata) Teenusetakistamise rünne ehk DOS-rünne (arvuti või arvutivõrgu ülekoormamine suure hulga päringute saatmise teel) Arvutiviirused (1) Näited kuritegudest, mis on suunatud isiku pihta: Küberjälitamine - isiku või isikute jälitamine kasutades arvutit Andmete ,,õngitsemine" (inglise keeles phishing) ­ Arvuti turvalisuse valdkonnas on ,,kalastamine" kuritahtlik protsess, mille käigus üritatakse omandada teise isiku andmeid. Näiteks kasutajanimed, paroolid ja krediitkaartide andmed. Sõjategevuse käigus saadud andmed, mida kasutades üritatakse saadud andmetega järgida vaenlase sõjataktikat, mis loob eelised sõda või lahing võita. (1) Konkreetsed kuriteod: · Rämpspost (inglise keeles spam) ­ soovimatute e-kirjade saatmine reklaami ja

Arvutiõpetus
thumbnail
19
doc

KEHALISE KASVATUSE TUNNID LÄBI ÕPILASTE SILMADE

plaanikohased harjutused ära teinud. 1. 2. 8 3 uus kehalise kasvatuse ainekava ja eesmärk 3.1 Liikumisharjumus Kaasaegse kehalise kasvatuse ainekava peamine eesmärk peaks olema liikumisharjumuse tekitamine ja selle kujundamine õpilases. On täiesti loogiline, et õpilane ei saa jääda terve elu käima oma kehalise kasvatuse õpetaja juures, kes sunniks teda liigutama. Selleks, et inimene oma elus oleks terve ja elurõõmus, peab liikumisharjumus temasse kinnistuma juba lapseeas (Pantsenko 2005: 18). Vähesest liikumisest saavad alguse paljud haigused ja terviseprobleemid, mis hakkavad inimest kimbutama tema igapäevaelus ja takistavad teda elamast täisväärtuslikku elu. Tervisest sõltub inimese eluiga. See on suur asi, mida inimene saab enda jaoks ära teha. Kui inimesed hoiaksid oma tervist, väheneks nende suremus. Terve inimene on edukas,

Kehaline Kasvatus ja ujumine
thumbnail
43
docx

Tallinna Reaalkooli 131. lennu õpilaste teadlikkus filmimuusikast ja selle funktsioonidest filmides

klassikaline, jazz- või popmuusika. Filmitööstuses nii nagu ka igas teiseski tööstuses, on oluline kasum. Seetõttu müüakse filmidele loodud muusikateoseid allalaaditava sisuna või CD peal. Sageli palgatakse tuntud artist, et salvestada filmi tunnuslaul, kuna artisti populaarsus mõjutab tugevasti ka laulu populaarseks saamist. Klassika ajastu teosed on saanud osaks filmide taustamuusikast, millest mõnesid on hakatud seostama rohkem filmi teemamuusikana kui iseseisvate teostena. Arvuti on avanud uue maailma varem kättesaadamatutele elektroonilise kompositsiooni meetoditele. Klassikaline sümfooniline muusika tegi tagasituleku 1970. aastatel kassahittide ja filmisaagade seas ning tänapäeval on see stiil, mida kunagi peeti vanamoodsaks, tänu sellistele heliloojatele nagu John Williams, James Horner, Danny Elfman, Howard Shore ja Hans Zimmer, taas kasutusele tulnud ja filmide (eriti suure eelarvega filmide) seas edukaks saanud. (A Brief History...: 2012) 1.2

Muusika ajalugu
thumbnail
38
docx

Ülenurme Gümnaasiumi 10. ja12. klasside õpilaste lugemisharjumused

selle asemel on televiisori vaatamine, peaaegu igas kodus on internet, arvutist rääkimata. Paljud õpilased loevad kirjandust vastumeelselt või ei loe seda üldse. Kadumas on vabatahtlik lugemine naudingu eesmärgil.'' 1.4 Lugemist mõjutavad tegurid Tiit Hennoste (2011) on oma artiklis öelnud, et Eesti kuulub selliste maade hulka, kus noored on tagaotsas ilukirjanduse lugemise poolest ning esirinnas ollakse internetis lugemisega. Õpilaste seas edestavad lugemist järgmised hobid: arvuti, sport, tantsimine, televiisor ning sõbrad (Rebane, 2012). 6 2. Metoodika Uurimistöö küsitlus viidi läbi 2013. aasta teisel õppeveerandil Ülenurme Gümnaasiumis ja selle läbiviimiseks ja eesmärgi saavutamiseks kasutati kvantitatiivset uurimismeetodit. Küsitluse vastustest selgitati välja 10. ja 12. klasside õpilaste lugemisharjumused.

Kirjandus ja ühiskond
thumbnail
76
pdf

Nimetu

tüdimuse, üldise halva enesetunde, pideva ärritusseisundi või sisemise rusutuse ja ärevusena.(itk.ee 06.01.2017) Tänapäeval on paljud kogenud stressi oma elu osana. Kaks inimest võivad kogeda sama sündmust, aga reageerida sellele väga erinevalt. Iga inimene tajub enda ümber toimuvat sõltuvalt oma vaadetest, vaimsest ja füüsilisest tervisest.Tuleb kasuks meeles pidada, et mitte kõik stressi vormid pole negatiivsed. Mõõdukas stress võib omada meie elus positiivset rolli. Stress saab meil aidata tõsta oma motivatsiooni ning pingetaluvust. (eelk.ee 6.01.2017) Inimesed võitlevad paljude asjadega ning see võib neile anda võimaluse tunda positiivset tunnet ka hakkamasaamisest. See, kuidas keegi stressiga toime tuleb, sõltub teatud olukordadest, inimese enda võimetest, isikuomadustest ja toimetulekuoskustest. (Arto Pietikäinen ’’Paindlik Meel’’ lk 17 2009) 4 1.2

Psühholoogia
thumbnail
24
docx

AUTISMI OLEMUS NING KSG ÕPILASTE TEADLIKKUS SELLE KOHTA

Autism on omapärane haigus, mida iseloomustab suhtlemise häire ning teistsugune arusaam ja tunnetus maailmast. Järjekindla õpetuse ja tegelusraviga on võimalik aidata autistil arendada igapäevaelus vajalikke oskusi, kaasaarvatud oskust suhelda. Vaid harvadel juhtudel on autismile omased iseärasused möödunud täiskasvanueaks. Paljud autistid jäävad aga eluks ajaks sõltuvaks pidevast juhendamisest ja kõrvalisest abist.4 Arvatakse, et enamik autistidest on hilisemas elus raske puudega ning umbes kolmandik võivad juba ise oma eluga iseseisvalt hakkama saada. 1 Bleach, Fiona; Igaüks on erinev- raamat noortele inimestele, kellel on autismiga õdesid või vendi, 2001, lk 13. 2 Põhja-Eesti Autismi Liit. Kättesaadav: http://www.autism.ee/?page_id=56 (13.12.16) 3 Pärnu Postimees. ,,Autist vajab maailma mõistmisel abi" Kättesaadav: http://parnu.postimees.ee/401932/autist-vajab-maailma-moistmisel-abi (05.04. 17) 4 Põhja-Eesti Autismi Liit. (13.12.16)

Psühholoogia
thumbnail
190
pdf

Kriminaalse käitumise vallandaja: keskkond või geneetika

Koostaja: Johanna Randmets Klass: 10A Juhendajad: Sirje Kereme ja Maidu Varik Kuressaare 2013 Sisukord Sissejuhatus ................................................................................................................................ 4 1. KRIMINAALNE KÄITUMINE ............................................................................................ 6 1.1 Kriminaalne käitumine ..................................................................................................... 6 1.2 Kriminaal .......................................................................................................................... 6 1.3 Kriminaalne isiksus .......................................................................................................... 6 1.4 Kurjategija isiksuse erilisus .................................................................................

Käitumine ja etikett




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun