Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

Kvaliteedijuhtimise konspekt (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kes Kes on meie sihtgrupp ja meie kliendid?
  • Kes kasutavad meie teenuseid?
  • Kus Kus kliendid asuvad?
  • Millised Millised on meie kliendid?
  • Mida Millised on nende praegused ettekujutused vajadused ja soovid?
  • Kui me oma strateegiaid ellu viime?
  • Kui Kui rahul on kliendid meie pakkumistega?
  • Mida meie kliendid tahavad?
  • Miks on vaja rahvusvahelist standardiseerimist?
  • Mida saavutatakse rahvusvahelise standardiseerimisega?
  • Millest alustada kvaliteedisertifikaadi omandamist?
  • Keskkonna suhtes?
Vasakule Paremale
Kvaliteedijuhtimise konspekt #1 Kvaliteedijuhtimise konspekt #2 Kvaliteedijuhtimise konspekt #3 Kvaliteedijuhtimise konspekt #4 Kvaliteedijuhtimise konspekt #5 Kvaliteedijuhtimise konspekt #6 Kvaliteedijuhtimise konspekt #7 Kvaliteedijuhtimise konspekt #8 Kvaliteedijuhtimise konspekt #9 Kvaliteedijuhtimise konspekt #10 Kvaliteedijuhtimise konspekt #11 Kvaliteedijuhtimise konspekt #12 Kvaliteedijuhtimise konspekt #13 Kvaliteedijuhtimise konspekt #14 Kvaliteedijuhtimise konspekt #15 Kvaliteedijuhtimise konspekt #16 Kvaliteedijuhtimise konspekt #17 Kvaliteedijuhtimise konspekt #18 Kvaliteedijuhtimise konspekt #19 Kvaliteedijuhtimise konspekt #20 Kvaliteedijuhtimise konspekt #21 Kvaliteedijuhtimise konspekt #22 Kvaliteedijuhtimise konspekt #23 Kvaliteedijuhtimise konspekt #24 Kvaliteedijuhtimise konspekt #25 Kvaliteedijuhtimise konspekt #26 Kvaliteedijuhtimise konspekt #27 Kvaliteedijuhtimise konspekt #28 Kvaliteedijuhtimise konspekt #29 Kvaliteedijuhtimise konspekt #30 Kvaliteedijuhtimise konspekt #31 Kvaliteedijuhtimise konspekt #32 Kvaliteedijuhtimise konspekt #33 Kvaliteedijuhtimise konspekt #34 Kvaliteedijuhtimise konspekt #35 Kvaliteedijuhtimise konspekt #36 Kvaliteedijuhtimise konspekt #37 Kvaliteedijuhtimise konspekt #38 Kvaliteedijuhtimise konspekt #39 Kvaliteedijuhtimise konspekt #40 Kvaliteedijuhtimise konspekt #41 Kvaliteedijuhtimise konspekt #42 Kvaliteedijuhtimise konspekt #43 Kvaliteedijuhtimise konspekt #44 Kvaliteedijuhtimise konspekt #45 Kvaliteedijuhtimise konspekt #46 Kvaliteedijuhtimise konspekt #47 Kvaliteedijuhtimise konspekt #48 Kvaliteedijuhtimise konspekt #49 Kvaliteedijuhtimise konspekt #50 Kvaliteedijuhtimise konspekt #51 Kvaliteedijuhtimise konspekt #52 Kvaliteedijuhtimise konspekt #53 Kvaliteedijuhtimise konspekt #54 Kvaliteedijuhtimise konspekt #55 Kvaliteedijuhtimise konspekt #56 Kvaliteedijuhtimise konspekt #57 Kvaliteedijuhtimise konspekt #58 Kvaliteedijuhtimise konspekt #59 Kvaliteedijuhtimise konspekt #60 Kvaliteedijuhtimise konspekt #61 Kvaliteedijuhtimise konspekt #62 Kvaliteedijuhtimise konspekt #63 Kvaliteedijuhtimise konspekt #64 Kvaliteedijuhtimise konspekt #65 Kvaliteedijuhtimise konspekt #66 Kvaliteedijuhtimise konspekt #67
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 67 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2010-11-20 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 399 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor paberrostsai Õppematerjali autor

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
224
ppt

Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt

Kvaliteedijuhtimise alused Jaanika Mölter Eesti Lennuakadeemia 2011 Õppejõud · Töökogemus: 2002 ­ 2010 kvaliteedijuht, TLK/ELA · Haridus: 1997 ­ 2001 Lennujaamade käitamine , TLK 2001 ­ 2003 Ärijuhtimise magister, TÜ · Täienduskoolitus: 2003 Kvaliteedijuhi pädevuskoolitus, TTÜ 2004 Audiitori koolitus, BVQI 2005, 2006, 2007, 2009 Assessor · Elukool: 2010 - ... Poja sünd ja kasvatamine Ainekava · Õppeaine maht: 2,0 EAP · Õppeaine hindamisviis: Mitteeristav · Töömaht: kontaktõpe 22 tundi, iseseisev töö 30 tundi · Õppeaine eesmärk: on anda ülevaade kvaliteedijuhtimise põhialustest Õppeaine õpiväljundid Õppeaine läbinud üliõpilane: · omab ülevaadet kvaliteedijuhtimise põhimõtetest ja toimimisest; · tunneb kvaliteedijuhtimise mudeleid ja standardeid; · mõistab kvaliteedijuhtimise vajadust organisatsiooni kui

Kvaliteedijuhtimise alused
thumbnail
25
pdf

Operatsioonijuhtimine konspekt

1. Tootmis(teenindus)süsteem ja operatsioonijuhtimise meetodid 1.1. Tootmis(teenindus)süsteem, selle sisendid, väljundid ja mõjurid Operatsioonisüsteem ­ organisatsiooni kogu tootmis- või teenindustegevuse süsteem. Väljund ­ eesmärk, kuhu peame jõudma. Väljunditeks on tooted ja teenused. Sisend ­ ressurss. Näiteks: y kapital y materjal y tööjõud y energia y tooraine. Mõjuriteks on näiteks: y teave väliskeskkonnast ­ teave toote või teenuse kohta, ressursside maksumus, tehnoloogia arengusuunad, valitsuse normatiivaktid jne. y teave sisekeskkonnast ­ organisatsiooni eesmärgid, poliitika, arengusuunad jne. y teave süsteemi seisundi kohta. Erinevus tootmis- ja teenindussüsteemi vahel Ehe toode on käega katsutav, seda võib varuda, transportida, osta ja hiljem kasutada. Teenus seevastu ei ole

Operatsioonijuhtimine
thumbnail
1
doc

Kvaliteedi juhtimine - Spikker

1.Paradaigma ­ Paradigma on fundamentaalne või põhjapanev arusaam sellest, kuidas 31. Kvaliteediohje definitsioon ­ Selle moodustavad meetodid ja tegevused, mida mingi valdkond töötab. Nt. juhtimisparadigmad. kasutatakse kvaliteedinõuete täitmiseks. Kvaliteediohje sisaldab toimimismenetlusi ja 2. Kvaliteedi olemus ­ Kvaliteedi mõiste on ära toodud rahvusvahelises tegevusi majandsuliku efektiivsuse saavutamiseks. terministandardis (EVS-EN ISO 8402:1996). Kvaliteet on toote või teenuse omaduste 32. TQMi definitsioon ­ Kui ettevõtte strateegiline juhtimiskonseptsioon. Tegemist on ja karakteristikute kogum, mis võimaldab rahuldada kindlaksmääratud või eeldatavaid Ameerika päritolu konseptsiooniga, mis Jaapanis praktiliselt välja arendati. vajadusi. 33

thumbnail
102
pptx

Kvaliteedijuhtimise olemus

protsessikeskse juhtimise, mille tulemusena kindlustatakse toodete ja teenuste pidev kvaliteeditaseme paranemine. Kvaliteedijuhtimine sisaldab kõiki juhtimisalaseid tegevusi, mis määravad kvaliteedipoliitika, eesmärgid ja kohustused ning teostavad need kvaliteedisüsteemi raames kvaliteediplaneerimise, kvaliteediohje, kvaliteeditagamise ja kvaliteediparenduse abil. Kvaliteedijuhtimine on kõigi juhtimistasandite kohustus ja selle teostamine hõlmab organisatsiooni kõiki töötajaid. Kvaliteedi juhtimine Kvaliteedijuhtimine on seotud sellega, kuidas juhtida sisendit nii, et saada soovitud väljund/tulemus planeerimine sisend protsess väljund ootus tagasiside/õppimine Kvaliteedisilmus KVALITEEDIPROBLEEMIDEGA TULEB TEGELEDA JUBA KLIENTIDE NÕUETE KINDLAKSTEGEMISE PROTSESSIS NING SISENDITE HANKIMISEL. NII ON VÕIMALIK VÄHENDADA VIGADE AVASTAMISEST/PARANDAMISEST TINGITUD HILISEMAID KULUSID

Majandus
thumbnail
101
pdf

Projektipersonali juhtimine konspekt

TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledz PROJEKTIPERSONALI JUHTIMINE 3EAP Loengukonspekt Gerda Mihhailova Pärnu 2012 SISUKORD 1. PROJEKTIPERSONALI JUHTIMISE ERIPÄRAD ORGANISATSIOONIDES. .......... 3 1.1 Projektid ja projektipersonal organisatsioonikeskkonnas. ........................................... 3 1.2 Projektijuhi töö ning pädevused. ................................................................................ 13 1.3 Personalitöö korraldamise eripärad projektimeeskonnas. .......................................... 28 1.4 Stress ja stressijuhtimine ............................................................................................ 46 2. MEESKONNATÖÖ KASUTAMINE ORGANISATSIOONI PROJEKTIDES. ........... 50 2.1. Grupid ja meeskonnad organisatsioonis ning nende eelised. ...................................

Organisatsioon ja juhtimine
thumbnail
126
doc

Lõpueksami küsimused ja vastused(2008)

1 MIKRO-MAKRO 1.1 Mikroökonoomika uurimissuund ja tähtsus. Mikroökonoomika uurib, kuidas kodumajapidamised ja ettevõtted teevad majanduslikke valikuid nappivate ressursside tingimustes, maksimeerimaks rahulolu või kasumit. 1.2 Majanduse põhiküsimused Iga ühiskonna ressursid on piiratud ja see ei sõltu ei ühiskonna arengutasemest ega ka valitsevast ühiskonna korraldusest. Iga majandussüsteem peab enda jaoks lahendama kolm põhiküsimust: mida toota, missuguseid tootmistegureid kasutada ja kuidas toodetuid hüviseid jaotada. Peaaegu igat hüvist saab toota erinevatel viisidel, milline neist valida sõltub taotletavast efektiivsusest. Harilikult mõeldakse efektiivsuse all tootmise efektiivsust

Finantsjuhtimine ja...
thumbnail
1072
pdf

Logistika õpik

Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Ain Tulvi LOGISTIKA Õpik kutsekoolidele Tallinn 2013 Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames

Logistika alused
thumbnail
28
docx

Projektijuhtimine konspekt

tähtajad. Eelarve- projekti või mõne tegevuskava komponendi või mõne kavandatud tegevuse heakskiidetud eelkalkulatsioon. Projektiitööde järelevalve ja kontroll- projekti algatamiseks, planeerimiseks, täitmiseks ja lõpetamiseks vajalike protsesside jälgimise ja kontrollimise protsess. Projekti lõpetamine- kõigi projekti protsessirühmade kõigi tegevuste kallal tööde lõpetamise protsess, mis määrab projekti või mõne faasi formaalset lõpetamist. KOKKUVÕTE  Projekt on organiseeritud tegevuste kompleks, mida võetakse ette selleks, et valmistada ainulaadset väljundit ja mis on ajaliselt ning ressursside (näiteks, raha või inimeste) poolest piiritletud.  Projektijuhtiminekoosnebtööprotsessidest,mis algatavad, planeerivad, täidavad ja lõpetavad projekti tegevust.  Vaja on saavutada kompromissi skoobi, kvaliteedi, kulude ja ajakava vahel

Juhtimine



Lisainfo

Katrin Kreegimäe konspekt kvaliteedijuhtimiselt.

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun