Plaanid puhkusele minna? Võta endale majutus AirBnb kaudu ja saad 37€ kontoraha Tee konto Sulge
Facebook Like

Kuulamise liigid (2)

5 VÄGA HEA
Punktid
 
Säutsu twitteris


Sisukord


1 SISSEJUHATUS 3
1.1 Aktiivne kuulamine 4
1.1.1 Vaikne kuulamine 4
1.1.2 Peegeldav kuulamine 5
1.1.3 Empaatiline kuulamine 5
2 KUULAMISTÕKKED 6
3 KUULAMISTEHNIKAD 8
KASUTATUD KIRJANDUS 11




  • SISSEJUHATUS


    Kuulamisoskus on vajalik inimsuhete loomisel, informatsiooni saamiseks ja vahetamiseks ning teiste inimeste paremaks mõistmiseks, et vältida või lahendada erinevaid probleeme. Hea kuulamine tähendab tähelepanelikku kuulamist, kus ei üritata lihtsalt muljet jätta, et kuulatakse, vaid pühendutakse teemasse, nauditakse teineteise seltskonda ja huvitutakse probleemist, mis muudab kuulamise loomulikuks. Hea kuulamine ei tähenda seda, et tuleb oma nõuga peale minna, vaid kuulata teine enne ära, et ta lihtsalt saaks kellegagi oma probleemi, mõtet või muret jagada ning alles siis, kui ta küsib nõu, tuleks avaldada oma arvamus või lahendus.
    1 HEA KUULAMINE
    Kuulamine pole oma kõnejärjekorra ootamine, lihtsalt vaikimine või kannatamatult kaasanoogutamine, justkui teades, mida teine osapool kavatseb rääkida. Kuulamine on eelkõige segu kuulmisest ja keskendumisest – püüd mõista ja teisest aru saada ( Rajaleidja 2009).
    Kuulamisoskus on inimsuhete loomisel ja hoidmisel hädavajalik. Kui olete hea kuulaja , märkate, et tõmbate teisi ligi. Sõbrad usaldavad teile oma saladusi ning sõprussuhted tugevnevad. Tööalane edugi on kiirem tulema, sest te kuulete ja mõistate inimesi: saate aru, mida nad tahavad ning mis neid haavab või ärritab. Teile langevad sülle õnnelikud juhused, sest inimesed hindavad teid ning teie kohalolu (Kuulamine 2011).
    Kuulamine on ühteaegu enese sidumine ja kompliment. See on enesele võetud kohustus mõista teiste inimeste tundeid, nende arusaamu. Selleks tuleb loobuda oma eelarvamustest, kinnisideedest, kõhklustest ja enesekesksusest. Peate püüdma vaadata asju teise vaatepunktist (Kuulamine 2011).
  • Aktiivne kuulamine


    Hea kuulamine on aktiivne kuulamine. Aktiivne kuulamine jaguneb kolmeks: vaikne kuulamine, peegeldav kuulamine ja empaatiline kuulamine.
  • Vaikne kuulamine


  • 80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
    Vasakule Paremale
    Kuulamise liigid #1 Kuulamise liigid #2 Kuulamise liigid #3 Kuulamise liigid #4 Kuulamise liigid #5 Kuulamise liigid #6 Kuulamise liigid #7 Kuulamise liigid #8 Kuulamise liigid #9 Kuulamise liigid #10 Kuulamise liigid #11
    Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
    Leheküljed ~ 11 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2012-02-13 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 78 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 2 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor Hey Õppematerjali autor

    Lisainfo

    referaat
    referaat , kuulamine

    Mõisted


    Kommentaarid (2)

    Suggis profiilipilt
    Suggis: Mulle oli sellest materjalist abi;)
    21:01 20-03-2013
    kristake12 profiilipilt
    kristake12: Väga hea materjal.
    17:38 15-02-2013


    Sarnased materjalid

    2
    doc
    Kuulamistõkked
    9
    doc
    KUULAMINE
    9
    doc
    Kuulamine
    23
    doc
    Kuulamine
    1
    docx
    Kuulamine
    10
    docx
    Kuulamine
    9
    doc
    Referaat -  Kuulamine ja suhtlemine
    9
    doc
    Kuulamisoskus-Aktiivne kuulamine



    Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
    Kasutajanimi / Email
    Parool

    Unustasid parooli?

    UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
    Pole kasutajat?

    Tee tasuta konto

    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun