Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Kuidas teha arvet (1)

3 HALB
Punktid

Lõik failist

Kuidas teha arvet #1
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2010-03-06 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 37 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor [email protected] parker Õppematerjali autor
Kuidas teha arvet õppetus IT tunnist.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
24
docx

Koolitus ja puhkeväljasõidu hinnapakkumine

Tehniline varustus: dataprojektor, vajadus: TV+videod, ekraan, pabertahvel ja markerid, wifi. Koolitusel osalejatel isiklikud sülearvutid. Toitlustamine: Konverentsisaali fuajees ja restoranis: 5 kohvipausi, 3 lõunasööki, 2 õhtusööki, 1pidulik õhtusöök. 11.05 lõunasöök väljaspool hotelli. Soovitud lisateenused: Aktiivse puhkse päev 11.05.2013 Maksmine: Tellijale ersitatud arve alusel pangaülekandega 1. Majutus Saame pakkuda Teile Meriton Classic klassi tube. Kõikides tubades on WC/vann või duss, minibaar, seif, õhukonditsioneer, SAT-TV, tee ja kohvi valmistamise võimalus, föön, Wi-Fi internetiühendus. Akendest avaneb kaunis vaade Toompuiestee pargile ja Toompeale. Lisaks Classic klassi toale on hinna sees ka veekeskuse piiramatu külastus. Toad on klassikalises stiilis küpsete värvitoonidega. Tuba sobib paarile, kui ka üksikule ärireisijale.

Turism
thumbnail
23
docx

PERSONALI JUHTIMISEPRAKTIKA aruanne

toodete katsetamine ja juurutamine). · tagada firma hea maine ja klientide rahuolu - pakkuda kvaliteetset toodet ja teenust. Usaldusväärsus: · olla klientide jaoks esimene valik; · täita oma lubadusi ja kinni pidada kokkulepetest; · olla valmis võtma vastutust. Avatus: · otsused on läbipaistvad ja põhinevad seadustel; · vajalik informatsioon on kättesaadav klientidele; · teha tulemuslikku koostööd kõikide kolleegidega, partneritega ja klientidega; · olla avatud kaasaegsetele töömeetoditele ja -korraldustele. 1.5. Töö organiseerimine. Iga tööpäev kohvikus algab vastava päeva ürituste ja tellimuste täitmiseks vajamineva kauba olemasolu kontrollimisega. Kui midagi on kokkadel, kondiitritel või baaridaamil puudu, siis pannakse see kirja ja tellitakse hulgilaost. Kui vajamineva kauba kogus on väike, siis pole mõtekas seda hulgilaost tellida

Personalijuhtimine
thumbnail
13
doc

Äriplaan

5.8.. ÄRIPROJEKTI MAJANDUSLIKU TASUVUSE HINDAMINE 15 Märkus: Äriplaanis sisalduv informatsioon on konfidentsiaalne Ettevõtte nimetus: OÜ Klaasimaailm Aadress: 3 Pärnu Mai 27-45 Telefon, faks: 58001668 1. KOKKUVÕTE (sisaldab lühiülevaadet äriplaanist; laenuvajadust; millal ja kuidas seda kasutatakse; laenatud vahendite kasutamise tõhusust; laenu tagasimaksmist jne.) Antud äriplaanis kirjeldatakse OÜ Klaasimaailm missiooni, visiooni, ettevõtluskeskkonda, turustamist ning samuti esitatakse finantsplaneerimise aruanded ja arvutused. Äriideeks on PVC akende müük. OÜ Klaasimaailm on ettevõte, mille osanike hulka kuulub 4 inimest: üks on tegevjuht, üks on raamatupidaja ja ülejäänud kaks on müügijuhid.

Äritegevuse alused
thumbnail
20
docx

Õpimapp

· Ebameeldiv klienditeenindus · Soovitava kauba raske leitavus · Vähene reklaam Järgnevalt on toodud rida ettevõtte tegevusi. Otsustage, millised neist on rohkem ja millised vähem seotud ettevõtte turundustegevustega? 1) Võetakse kasutusele uus tehnoloogia, mille tulemusena toote omahind alaneb oluliselt.- Oluliselt seotud. 2) Raamatupidaja sisestab arveid.- Vähem seotud. 3) Raamatupidaja helistab kliendile maksmata arve pärast.- Oluliselt seotud 4) Kaubad transporditakse kliendi juurde. - Oluliselt seotud 5) Kaubad antakse kliendile üle.- Oluliselt seotud 6) Viiakse läbi kliendiküsitlus.- Oluliselt seotud 7) Ettevõtte klienditeenindaja vastab telefonikõnedele.- Oluliselt seotud 8) Ettevõtte juht suhtleb ettevõtte töötajatega.- Oluliselt seotud 9) Turundusjuht kohtub võtmekliendiga.- Oluliselt seotud 10) Turundusjuht kohtub reklaamiagentuuri spetsialistidega

Turundus
thumbnail
18
doc

Family Pets OÜ

ja ei mõnikord 6. Milline on teie rahaline sissetulek aastas? 7. Millisesse vanuserühma te kuulute: 20 -30 aastat ` 30 - 40 aastat 40 - 50 aastat üle 50 aasta 8. Kas Teil on midagi lisada? 12 Äitah! 2.5. Teenuse pakkumine ja müügiprognoos Turundus strateegia Tuluallikate suurendamine · teha pidevaid turu-uuringuid · hoida suhteid püsiklientidega ja saada uusi kliente Sammupidamine konkurentidega · otsida konkurentide tugevaid ja nõrku külgi ning ära kasutada oma eeliseid · jälgida, et pakutav teenus oleks kvaliteetne Personalitöö · palk vastavalt tööle · organisatsiooni üldine kultuur Turustamine ja varustamine · Reklaam-brozüürid turismifirmadesse · Tutvustused koertega tegelevatesse liitudesse(Eesti Kennelliit) Reklaam · ajalehtedes

Äriplaan
thumbnail
202
rtf

LEPINGUTE KOGUMIK

kogus, sortiment ja muud andmed on ära näidatud kauba saatedokumentides (lisa nr.1) ja laokirjas (lisa nr.2). 2.2. Kaupade hoidmise eritingimused on näidatud käesoleva lepingu lisas nr.3. Hoidmise eritingimustega seotud kulutused, samuti muud vajalikud asja hoidmisega seotud kulutused kuuluvad hoidjale hüvitamisele hoiuleandja poolt vastavalt LS paragrahvidele 888, 899. 3. Hoiutasu 31. Hoiutasu maksmine toimub üks kord kuus möödunud kuu eest hoidja poolt esitatava arve alusel, kusjuures hoiuleandja on kohustatud hoiutasu üle kandma arvel näidatud kuupäevaks. Hoiutasu mitteõigeaegsel tasumisel maksab hoiuleandja viiviseintressi (viivist) ..... % päevas iga viivitatud päeva eest tasumata summast lähtudes. 19 32. Hoiutasu suuruse määramisel on pooled võtnud aluseks alljärgneva arvestuse: (tonn/ööpäev

Õigus
thumbnail
22
docx

Klientide ja konkurentide uuring

...................................................8 1.7Konkurentide uuringu kokkuvõte.........................................10 Lisa 1 Intervjuu juhend......................................................11 Lisa 2 Intervjuu potentsiaalsete klientidega ­ eksklusiivne sülearvuti pesa..................................................................12 3 Klientide uuring Kliendiuuringu eesmärk on testida äriidee toimimist ning teha selgeks, kes ja millistel tingimustel pakutavat toodet ostavad. Selleks tuleb määratleda sihtturg ehk selgitada välja potentsiaalsed kliendid. Kliendiuuringu puhul on oluline välja selgitada sihtturu suurus, et hinnata oma müügivolüüme ja nõudlust pakutavale tootele. 1.1 Sihtturg Sihtturu määratlemise eesmärk on leida tootele potentsiaalsed kliendid ja neid iseloomustada. Tuleb määratleda sihtturu suurus ning ettevõtte potentsiaalne turuosa.

Majandus
thumbnail
171
xls

Finantsnäitajate arvutamine

Kontrolling ja juhtimisarvestus Kulude liigitamine Harjutused Teema 1.Kulude liigitamine Ülesanne 1.1 Iga järgmise kuu kohta märkida, kas tegemist tootekuluga (t) või perioodikuluga(p): a) veinitehase poolt ostetud viinamarjade maksumus; b) pizzaahjude soetamismaksumuse mahaarvestus (kulum) pizzarestoranis; c) lennukompaniis töötavate lennukimehaanikute palgad; d) turvameeste palgad linna kaubamajas; e) kulud kommunaalteenustele tootmistsehhis; f) tootmisseadmete kulum; g) müügijuhi ametiauto kulum; h) tootmishoone kindlustus; i) tootmisjuhi palk; j) turustusjuhi põhipalk; Ülesanne 1.2 Viguri valmistamise kulu tooteühikule on järgmine: 1 Põhimaterjal 6.0 2 Põhitöötasu 1.2 3 TÜK muutuv osa 0.6 4 TÜK püsiv osa

Majandus




Kommentaarid (1)

plipli profiilipilt
Henri J.: Sain oma probleemi lahendusele lähemale :)
16:12 01-05-2011



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun