Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Kuidas seksida? (2)

4 HEA
Punktid
Vasakule Paremale
Kuidas seksida #1 Kuidas seksida #2 Kuidas seksida #3 Kuidas seksida #4 Kuidas seksida #5 Kuidas seksida #6 Kuidas seksida #7
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 7 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2010-04-21 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 134 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 2 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor makaronid Õppematerjali autor
Põhipoosid

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
4
doc

Seksuaal positsioonide psühholoogia

Tervise Õpetuse Referaat Pidin kirjutama teemast, mis mulle meeldib ja kuna seks oli esimene teema, mis mulle pähe tuli siis ma sellest kirjutangi. Nagu enamus inimesi teab on seks olnud alati osa inimeste elust. Alguses oli see lihtsalt paljunemiseks, sootegemiseks, aga kuna inimesed avastasid, et see pakub teatavat rahuldust on sellest saanud erinevaid väljendusviise: 1.)Paljunemine, sootegemine- järglaste saamiseks, ei pea mingit rahuldust pakkuma. Tihti ka selle kohta öeldud ,,abielukohuse täitmine". 2.)Vägistamine ­ vägisi võtmine, sundimine seksuaalvahekorraks. Enamasti sunnivad mehed naisi selleks, kuigi on ka erandeid

Seksiõpetus
thumbnail
67
doc

Terve naine

psühhoteraapial. Seksuaalelu kohta on raske öelda, mis on norm, mis patoloogia. Seksuaalelu "normi" võib vaadelda kolmest aspektist: 1. Moraalses mõttes tähistab norm niisugust käitumist, mida peetakse õigeks kehtiva moraalisüsteemi valguses. Moraalinormid võivad erinevates ühiskondades olla väga erinevad: näiteks suhtumine abielueelsesse suguelusse, abiellumise reeglid ja protseduurid. 2. Statistilises mõttes on normiks see, kuidas inimesed antud ühiskonnas käituvad, millal algab keskmiselt suguelu, missuguse intensiivsusega ta areneb jne. 3. Füsioloogilises mõttes peetakse normiks antud inimorganismile optimaalset reziimi. Kõige üldisemalt võib öelda, et paari seksuaalelu kulgeb normaalselt, kui mõlemad partnerid tunnevad sellest rõõmu ja rahuldust. Seksuaalakti faasid 1. Eelmäng Suguühe õnnestumiseks on oluline, et nii mees kui naine oleksid selle alates küllaldaselt erutatud

Inimese õpetus
thumbnail
35
doc

Seksuoloogia ja seksuaalkasvatus

Seksuaalsusel on nii privaatne kui avalik aspekt; 2) kõik aspektid, mis puudutavad seda, et inimene tunnetab end seksuaalse olendina Seksuaalsuse erinevad aspektid: - bioloogiline ­ reproduktiivsus, seksuaalfunktisoonid, bioloogilised faktorid, seksuaaltungid, suguorganite füsioloogilised reaktsioonid jms - psühhosotsiaalne aspekt ­ tunded, mõtted, suhtumised, väärtused, otsused (öeldakse, et pärit lapsepõlvest) - käitumuslik ­ kuidas inimene käitub, kohaneb seksuaalses vallas, milline on normaale seksuaalkäitumine? - kliiniline ­ füsioloogilised probleemid, tervisega seonduv - kultuuriline ­ kultuurilised väärtushinnangud seksuaalsust puudutava kohta (läänes normaliseerunud, seksuaalkäitumist aktsepteeritakse rohkem) Seks ­ sünonüümiks on kujunenud seksuaalvahekord e koitus; tegelikult kõik seksuaalsed väljendusvormid; seksuaalse käitumise üldnimetus

Seksuoloogia ja seksuaalkasvatus
thumbnail
40
docx

Perekonnaõpetuse konspekt

ja "naiselikkus" just tema jaoks ning milline mees või naine ta soovib olla. Identiteet tähendab enese olemuse ja järjepidevuse mõistmist. Soorolli õppimine ja omandamine on oluline identiteedi kujunemisel lapse- ja noorukieas. Soorolli klammerdumine täiskasvanueas võib piirata inimese võimet eneseteostuseks ja pärssida identiteedi kujundamist. Soorollid ei ole püsivad. Need muutuvad ajast aega seoses ühiskonna muutumisega ja seoses sellega, kuidas inimesed hülgavad "traditsionaalseid" rolle ka teistes valdkondades. Selle tulemusena on paljudes ühiskondades võimalik: naistel omandada haridust ja osaleda järjest enam majandus-poliitilises tegevuses meestel aktiivsemalt toimida lapsevanemana ja kodutöödes meestel väljendada mitmesuguseid tundeid (ärritus, kurbus, hirm) naistel toimida peresuhetes võrdväärse partnerina jne. 4.4. Seksuaalne suundumus

Inimeseõpetus
thumbnail
38
docx

Seksuaalkasvatus

"naiselikkus" just tema jaoks ning milline mees või naine ta soovib olla. Identiteet tähendab enese olemuse ja järjepidevuse mõistmist. Soorolli õppimine ja omandamine on oluline identiteedi kujunemisel lapse ja noorukieas. Soorolli klammerdumine täiskasvanueas võib piirata inimese võimet eneseteostuseks ja pärssida identiteedi kujundamist. Soorollid ei ole püsivad. Need muutuvad ajast aega seoses ühiskonna muutumisega ja seoses sellega, kuidas inimesed hülgavad "traditsionaalseid" rolle ka teistes valdkondades. Selle tulemusena on paljudes ühiskondades võimalik: · naistel omandada haridust ja osaleda järjest enam majanduspoliitilises tegevuses · meestel aktiivsemalt toimida lapsevanemana ja kodutöödes · meestel väljendada mitmesuguseid tundeid (ärritus, kurbus, hirm) · naistel toimida peresuhetes võrdväärse partnerina jne.

Seksuaalkasvatus
thumbnail
40
doc

Uurimistöö rasedusest

küsimustega või vähemalt on viimane aeg selle kohta midagi uurida. Küsitluses osalesid ainult tüdrukud seepärast, et uurida nende seisukohti iseendast lähtuvalt, näiteks rasestumise puhul Uurimistöö eesmärkideks oli esiteks kirjeldada rasedust eelkõige sellistest külgedest, mis võiksid koolis käivat neidu kuidagi mõjutada, teiseks uurida, kui paljud Paide Ühisgümnaaisiumi tüdrukutest elavad aktiivset suguelu, kui palju teavad nad rasestumisvastastest vahenditest ning kuidas nad suhtuvad rasestumisse keskkooliealisena. Samuti, kolmandana, oli eesmärgiks uurida, kuidas on toime tuldud olukorras, mil laps on otsustatud sünnitada, käies ise keskkoolis ja kuidas hakkama on saadud kahe noore ema näite põhjal. Küistluslehtedest saadud tulemusi on analüüsitud ja võrreldud. Uurimuslikud meetodid olid ainult küsitluslehed, sest neist saadud andmetest piisas andmete võrdluseks, noortele emadele koostatud küsitluslehed olid intervjuu vormis.

Uurimistöö
thumbnail
38
doc

Kehakeel

........................................................................................................................36 KOKKUVÕTE.................................................................................................................. 37 KASUTATUD KIRJANDUS........................................................................................... 38 38 SISSEJUHATUS Alati on inimesi elavalt huvitanud see, kuidas nad üksteist mõjutavad ja üksteisega suhtlevad ning inimeste jälgimine on sageli üpris huvitav, kui oskad analüüsida ja teha sellest õiged järeldused, vahest isegi mõjutada seda inimest. Maneerid ja kehasignaalid on kõigile näha, ometi ei hinnata alati täielikult, kui väga mitteverbaalne käitumine mõjutab nii seda, kuidas teisi tajuda, kui ka seda, kuidas ennast tajuda. Kui inimese peast käib läbi mingi mõte, siis on keha loomulik reaktsioon seda otsekohe avaldada

Psühholoogia
thumbnail
292
ppt

Inimeseõpetuse kursus „Perekonnaõpetus“

Tallinn: Rahvastikuministri büroo. Lapsed mehe eneseteostuses 43,7 % inimestest nõustub, et mehel peavad olema lapsed, et ennast teostada. Vanemate inimeste jaoks on laste olemasolu ka meeste puhul tähtsam kui noorematele. Lapsed on mehe eneseteostuse jaoks venekeelsele elanikkonnale olulisemad kui eestlastele. Kasearu, K. (2009) Muutuvad pereväärtused muutuvas Eestis. Tallinn: Rahvastikuministri büroo. Kuidas suhted alguse saavad? Soov läheduse järele viib elukaaslase, seadusliku abikaasa, poiss- või tüdruksõbra otsimise ja leidmiseni. See küsimus köitnud ka teadlasi. Arvukad uurimused on aidanud avada teemat „kes kellele meeldib”. Leitud on üldised tegurid, mis soodustavad suhete kujunemist. SUHETE KUJUNEMISE NURGAKIVID Suhete kujunemist soodustavad: • füüsiline (ka ruumiline) lähedus, • kontaktide sagedus ja tuttavlikkus,

Pedagoogika




Kommentaarid (2)

rraints profiilipilt
rraints: Pildid oleksid võinud ka juures olla
22:12 29-09-2010
kmx125 profiilipilt
kmx125: hea õpetus;)
10:32 06-06-2011



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun