Plaanid puhkusele minna? Võta endale majutus AirBnb kaudu ja saad 37€ kontoraha Tee konto Sulge
Facebook Like

Kuidas peaks klienditeenindaja toimima (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kuidas toimiksite järgmistes situatsioonides ?
  • Mida teha turismiinfokeskuses, kui linnakaardid on otsas ja turistid pahased ?
  • Mida teha, kui klient süüdistab, et hotellitoast on tal varastatud kott isiklike asjadega ?
  • Midagi peale mahla ei telli ?
 
Säutsu twitteris

Ülesanne: Kuidas toimiksite järgmistes situatsioonides ?
  • Kuidas kliendiga „ühele lainele „saada, kui klient on kinnine inimene, et mõista paremini tema soove, ootusi?
    Et saada kinnise inimesega „ühele lainele“ tuleks ise aktiivselt suhtlemist alustada, esitada hästi meelestatud küsimusi. Kliendis tuleks tekitada sooja ja sõbraliku suhtumisega usaldust, nii saab muuta suhtluskeskkonna vabamaks. Kliendiga tuleb olla kannatlik ning täpsustada, kas ta sai aru.
  • Mida teha turismiinfokeskuses, kui linnakaardid on otsas ja turistid pahased?
    Esimese asjana tuleb vabandada kliendi ees. Kliendile tuleb pakkuda mingi kompromiss , mis rahuldaks mõlemaid osapooli. Kliendile ei tohi ütelda jäika EI-d. Alati saab teha veel midagi, mis aitaks viga parandada, sest see, et linnakaardid on otsas on turisiimfokeskuse viga. Näiteks juhatada
  • 79% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
    Kuidas peaks klienditeenindaja toimima #1 Kuidas peaks klienditeenindaja toimima #2
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2012-01-14 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 36 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor gerda717 Õppematerjali autor

    Lisainfo

    Vastus järgmistele küsimustele
    1. Kuidas kliendiga „ühele lainele „saada, kui klient on kinnine inimene, et mõista paremini tema soove, ootusi?
    2. Mida teha turismiinfokeskuses, kui linnakaardid on otsas ja turistid pahased?
    3. Mida teha, kui klient süüdistab, et hotellitoast on tal varastatud kott isiklike asjadega?
    4. Klient teatab baaris toitlustusteenindajale, et praed ei kõlba üldse süüa?
    5. Naine lapsega siseneb firmasse ja palub lapsele klaasi vett.

    6. Mida öelda nördinud kliendile, kes pidi ettenähtust kauem järjekorras oma teenust ootama?
    7. Purjus klient kurdab arvutisalongis oma raske elu üle, lamaskleb letil ja ei ole nõus lahkuma.
    8. Kuidas käituda, mida öelda, kui grupp soliidseid vanaprouasid pubis kaasavõetud alkoholi Tarbib ja midagi peale mahla ei telli?
    9. Mida teha, kui kliendi poolt tellitud toode ei jõua õigeks ajaks kohale.
    10. Mida peaks tegema klienditeenindaja, kellel on tööpostil palju vaba aega ja igav (kliente ei ole)?


    klienditeenindus , raske klient , rasked olukorrad klienditeeninduses , kuidas käituda

    Mõisted


    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


    Sarnased materjalid

    16
    doc
    KLIENDITEENINDAJA KÄSIRAAMAT
    18
    doc
    Klienditeenindus ja logistika
    1
    docx
    Kuidas ma kallistan kliente
    2
    docx
    Kuidas kallistada kliente
    26
    doc
    Klienditeenindus kui logistika oluline protsess
    24
    docx
    Praktika aruanne müüja kohal
    31
    doc
    KLIENDISUHETE JUHTIMINE JA LOJAALSUS
    13
    odt
    KLIENDITEENINDUS- SPORTLAND EESTI AS NÄITEL



    Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
    Kasutajanimi / Email
    Parool

    Unustasid parooli?

    UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
    Pole kasutajat?

    Tee tasuta konto

    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun