Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Kuidas olla õhtujuht? (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kuidas olla õhtujuht?

Lõik failist


Kuidas olla õhtujuht
Koostanud
L. Aadla
  
Kõik saab alguse suhtumisest 
Kõik saab alguse suhtumisest
Nagu ka  vanasõna  ütlen:Nii kuidas küla koerale nii koer 
külale”
  on tark öelda ka õhtujuhtide kohta. 
NII NAGU SINA PUBLIKUGA NII PUBLIK  
SINUGA ! 
Kõik saab alguse suhtumisest
Usu endasse ja 
teised usuvad 
sinusse ! 
Kõik saab alguse suhtumisest
Ole rõõmus , positiivne 
ja julge !
Kõik saab alguse suhtumisest 
Ära karda eksida! Eksimine on inimlik ja kui kõik 
naeravad naera  
ise ka enda üle! 
Kõik saab alguse suhtumisest 
Ära karda inimesi! Inimesed on 
küll jubedad loomad vahel, 
kuid nad ei hammusta. 
Kõik saab alguse suhtumisest 
KOKKUVÕTTEKS OLE ALATI:
* Positiivne
* Rõõmsa meelne
* Julge 
(Sest julge hundi rind on rasvane)
 
N
Õ
U
A
N
D
E
D
Nõuanded
Valmista kava ette!
Vasakule Paremale
Kuidas olla õhtujuht #1 Kuidas olla õhtujuht #2 Kuidas olla õhtujuht #3 Kuidas olla õhtujuht #4 Kuidas olla õhtujuht #5 Kuidas olla õhtujuht #6 Kuidas olla õhtujuht #7 Kuidas olla õhtujuht #8 Kuidas olla õhtujuht #9 Kuidas olla õhtujuht #10 Kuidas olla õhtujuht #11 Kuidas olla õhtujuht #12 Kuidas olla õhtujuht #13 Kuidas olla õhtujuht #14 Kuidas olla õhtujuht #15 Kuidas olla õhtujuht #16 Kuidas olla õhtujuht #17 Kuidas olla õhtujuht #18 Kuidas olla õhtujuht #19 Kuidas olla õhtujuht #20 Kuidas olla õhtujuht #21 Kuidas olla õhtujuht #22
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 22 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-04-01 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 7 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Lota Aadla Õppematerjali autor
kuidas olla hea õhtujuht?

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
14
odt

Aforismid

Ärge öelge mulle, mida ma tegema pean, ja ma ei ütle teile, kuhu te minema peate. Tänaseid toimetusi ära viska homse, vaid ülehomse varna saad suisa kaks vaba päeva! Minul pole köhasiirupit vaja, ma oskan ka ilma selleta köhida. Kui mõtlen vanaisast lapsena, kujutlen teda mustvalgena. Pime vaatas telekast, kuidas tumm rääkis kurdile, et kiilakas käis juuksuris. "Ma löön sulle jalaga näkku!" ütleb jalutu. "Tahaks näha," vastab pime. Kas teeks täna keskööl minu juures midagi romantilist? Natuke imemist ja hammustamist. Vasta mu kirjale kohe kui selle kätte saad. Sind siiralt armastav hr. Sääsk. Ma ei ole täiuslik ,ma ei tahagi olla.

7. klassi ajalugu
thumbnail
27
doc

Klienditeenindus

ideesid, informatsiooni, kodanikuorganisatsioonide või kiriku kliendid. Kui inimesed annavad endast selleks, et toetada perekonda, saavad vanematest, lastest või teistest perekonnaliikmetest samuti kliendid. Kliendi mõiste laiem käsitlemine tähendab seda, et klienditeenindus puudutab igat elu aspekti ja klienditeeninduse oskusi vajavad kõik inimesed. Teenuse protsessilisest eripärast tulenevalt tajub klient selle kvaliteeti terviklikult, s.t koos teenindamisega ehk tegevuste ja viisiga, kuidas teenus temani jõuab ning millist väärtust see tema jaoks sisaldab. Kliendid tajuvad kvaliteeti väga erinevalt ning see võib erinevatele klientidele tähendada täiesti erinevaid asju. Keerukaks teeb olukorra seegi, et kliendi taju võivad mõjutada väga subjektiivsed asjaolud. Sageli eksisteerib tegelikkuses püüeldava ja kliendi poolt tajutava kvaliteedi vahel väga suur lõhe. Teeninduses toimub teenuse pakkuja ja kliendi vahel arvukalt vastastikuseid

Sotsiaaltöö
thumbnail
60
docx

Mõtteterad

Ainus põhjus, miks keegi sind vihkab, on see, et nad tahaksid olla nagu sina. Maailmas on vähemalt kaks inimest, kes sureksid sinu eest. Mõne jaoks olete kogu maailm. Keegi, kelle olemasolu sa isegi ei tea, armastab sind. Isegi kui sa teeksid tõesti suure vea, tuleneb sellest alati midagi head. Kui sul on tunne, et maailm on pööranud sulle selja, vaata edasi. Pea alati meeles tervitused, mis sa saad. Unusta vastulöök, märkused. Öeldakse, et HEADEL SÕPRADEL võib olla aegu, kui nad ei räägi omavahel. Siiski, sõprussuhe ei unune ealeski. Kohtudes on need sõbrad nagu oleks näinud viimati eile, hoolimata sellest, kui kaua pole näinud või kui kaugel nad teineteisest elavad. Kui oled nii õnnelik, et sul on vähemalt üks selline sõber, pane see oma seinale. Nad teavad keda mõtled. SADA MÕTET TEELE KAASA Võimatu on olla noor ja vanadega mitte vaielda. Üks ema võib saavutada rohkem kui sada õpetajat.

Kirjandus
thumbnail
66
doc

Klienditeenindus

Kas kliendi kodukülastus on piisavalt turvaline töötajale? 7 4. Kumba kanali kaudu teenuse osutamine on firmale odavam? 5. Kumba kanalit eelistab teenuse ostja? Füüsiline teeninduskanal on firmale üldjuhul kõige kallim teeninduskanal. Siia peab arvestama vajadustele vastava teeninduspinna soetusmaksumuse, igakuise rendi ja kommunikatsioonikulud, koristusteenuse, esindusliku välimuse tagamiseks tehtavad kulutused (kaustad ei tohi olla kulunud, toolid või lauad kriimud jms.), teenindatava kliendi peale kuluva aja võrreldes teiste teeninduskanalitega jne. Elektroonilise teeninduskanali alla käivad järgmised suhtlusvahendid: telefon kiri posti kaudu (sooviavaldused, kaebused, pretensioonid, järelpärimised, müük, toodete tutvustus jms.) kiri faksi kaudu e - kiri interneti vahendusel ­ teeninduskeskkonna või siis informatiivse web-i lehekülje peal pakutav võimalus suhelda firma klienditeenindusega

Kommunikatsioon
thumbnail
13
pdf

Ütlusfolkloor [vanasõnad ja kõnekäänud]

ja teisi, mis pole eriti "midagi". Folkloor kui süsteem meenutaks selle vaateviisi järgi klimbisuppi, kus leidub mingi hulk suuri tihkeid klimpe, sellest suurem hulk väikesi püdelaid klimpe ja eriti suur hulk prototüüpidest kõrvale jäävat ebamäärast "püreed". Kõik me tunneme nalju nagu: "Meie klassi õpilased jagunevad sportlasteks, tüdrukuteks, punapeadeks ja tuupuriteks." Asjaolude sobival kokkusattumisel võib selline naturaalne rühmitus olla parim ja selgeim rühmitus. Kõnekäändude ja fraaside loomulikke (vormilis-funktsionaalseid) alaliike Võrdlused ja intensiivistused · Rahvapärased võrdlused, mis moodustavad u. ¼ Eestist kogutud kõnekäänutekstide massist. Tuntuimad ja sagedasimad neist (100­120-aastasel kogumisperioodil) olid järgmised: Sajab nagu oavarrest; Kadus nagu tina tuhka; Vaene kui kirikurott; Nagu hane selga vesi; Uhke kui konn mätta

Kultuur
thumbnail
80
docx

LÄBI MÄNGU VÕÕRKEELE JA KÕNE ARENDAMINE LASTEAIAS

Looduse õpperada on kindla pikkusega täies ulatuses looduses märgistatud ja ettekavatsetud vaatluspunktide ning kättesaadava informatsiooniga varustatud liikumistee. Õpperaja põhieesmärk on avada looduses liikujale üsnagi tavaline maastik, mis pakuks nii informatsiooni kui emotsiooni. ( Koplimaa, 1992) Lasteaia õpperaja pikkuseks sobib noorema rühma lastele 0,8 km, keskmisele rühmale1,5 km ja vanemale rühmale 2-2,5 km pikkune teelõik. Õpperajal on ideaalne võimalus jälgida, kuidas toimuvad looduses aastaajalised muutused ning kuidas need mõjutavad taimede ja loomade elu. Seepärast tulebki läbida õpperada vähemalt neli korda aastas ­ sügisel, talvel, kevadel ja suvel. ( 1992, lk 41-43 ) 4. Mänge eesti keele õpetamiseks 4 . 1 Mängud lähtuvalt laste vanusest Mängud 1-2aastastele POEME PEITU · Peitust saab nii pisikesega mängida: - kattes silmad kätega, - laotades rätiku näo ette,

Alushariduse pedagoog
thumbnail
102
doc

Mängud

..................................................................................... 36 JUTUAEG.......................................................................................................................... 36 LÄHME ÕUE .................................................................................................................... 37 VAATA MIND..................................................................................................................... 37 KUIDAS KEEGI TEEB ...................................................................................................... 37 KLASSIKALINE MUUSIKA ............................................................................................... 38 ALL JA ÜLEVAL ............................................................................................................... 38 4 OTSI MIND ÜLES! .................................

Mäng
thumbnail
21
doc

Kokkuvõte R.S Sharma raamatust

meie ümber teatavad rituaalid.(65) Juhtimisrituaal nr 1 Seo tasu eesmärgiga. ­ Kas sinu töötajate jaoks on firma eesmärgid innustavad, et anda endast parim? Eesmärkidel peaks olema ka emotsionaalne mõju.- Iga juhi üesannel on määratleda oma inimeste jaoks tegelikkus. ­parem, helgem, valgustatum arusaam maailmast. Ta võtab rasked ülesanded, millega nad silmitsi seisavad ning kujundab need ümber kasvu, täiustumise ja edu saamise võimalusteks. Ta ei näita, kuidas asju õigesti teha, see on juhataja ül. Juht annab alluvatele lootust,et kui nad liiguvad visiooni suunas, on nende jaoks olemas kõrgem reaalsus, süstib neisse vaimustust. Ära keskendu sellele, mida sa saad, kui oma visiooni ellu viid, vaid hakka tähelep. pöörama sellele, miks sa midagi teed.Suunates energia väärilisele eesmärgile, mis ootab sind tegevuse lõpus ning jättes selle eest saadava tasu kõrvale, saavutad sihi tunduvalt kiiremini.

Ühiskond




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun