................................................................ 18 4. E-turunduse kanalid ja tegevused ....................................................................................... 22 4.1. Koduleht ......................................................................................................................... 24 4.1.1. Mis on koduleht? ...................................................................................................... 24 4.1.2. Kuidas seda kasutada? .............................................................................................. 24 4.1.3. Näide ........................................................................................................................ 29 4.1.4. Ülesanne .................................................................................................................. 29 4.2. Kampaanialeht .......................................................................
LEVIMINE JA SELLE MÕJU Uurimistöö Juhendaja: Marjo Toomik Palamuse 2017 SISUKORD SISSEJUHATUS Minu teemaks on sotsiaalmeedias postituste levimine ja selle mõju. Teema valimisel mängisid suurt rooli noormehed Taanist. Nende postitust nähes tulin ideele neid järgida (vt. Lisa 1). Teema valimisel sai määravaks see, et olen ise sotsiaalmeedia kasutaja ning soovisin teada saada, kuidas levivad ning mõjuvad postitused. Uurimistöös kasutatud uurimismeetodiks on tegevusuurimus. Töös on kolm peatükki ja kolmteist alapeatükki. Töö teoreetilises osas uurisin sotsiaalmeedia liike ning kanaleid. Praktilise osa tarbeks postitasin sotsiaalmeediasse Facebook ühe pildi ja ühe video. Pildil ning videos palusin inimestel postitust jagada. Töö eesmärgiks oli uurida postituste mõju ning levikut. Lisaks sellele selgitada välja, missuguses
Samuti kasutavad väga paljud seda ka meelelahutuseks. Infotehnoloogia alla loetakse ka televisiooni, mobiiltelefone jms. Kuid eelkõige kerkib esile ikkagi internet. Noorte huvi infotehnoloogia erialade vastu on üha kasvamas. Paljud lähevad just seda valdkonda õppima. Kuid hoolimata suurest huvist on selles infotehnoloogiavaldkonnas ikkagi spetsialistidest suur tööpuudus. Töö eesmärk on välja selgitada kõikvõimalikud interneti ohud, probleemid ning kuidas ennetada ohte ja neid vältida, lisaks kui turvaline on internet lastele ning täiskasvanutele. Järgnevates peatükkides räägime Interneti ohtudest lastele, küberkiusamisest, turvalisusest ning kuidas turvaliselt internetis käituda. 4 Internet täna maailmas INTERNET TÄNA MAAILMAS
....... 1 Mis on e-turundus ja milline on selle roll ettevõtte turundusmeetmestikus .............................................. 2 Kas Internetiturundus ja e-turundus on üks ja seesama? Põhjenda ........................................................ 2 Milline on turunduse ja infotehnoloogia rollijaotus e-turunduses .............................................................. 2 Milles seisneb e-turunduse projektide tüüpiline valdkondadevaheline kommunikatsiooniprobleem ja kuidas seda lahendada? ................................................................................................................................. 2 Olulised murdepunktid Interneti arengus turunduskanaliks ....................................................................... 3 Internetti kui turunduskanalit iseloomustavad peamised omadused ........................................................ 3 E-turunduse kasulikkus ettevõttele .....................................................
Olid olemas vahendid, oli olemas nõudlus. "Puust ja punaseks" tehes - veeb ja inimeste suhtlus ning kommunikeerumisvajadused ühinesid uueks objektiks. [3] Sotsiaalvõrgustike kasutamise põhjuseid Miks sellised saidid inimeste ning eriti noorte inimeste seas nii populaarsed on? Ilmselt on see lihtne viis reaalsusest eemaldumiseks. Inimene on sotsiaalne olend ning kui ta ei saa oma sotsiaalseid vajadusi niiöelda päriselus rahuldatud, siis otsibki ta seda mujalt. Seega võib põhjuseks olla reaalses elus sõprade vähesus ning asotsiaalsus. Inimestel võib olla raske teistega pärismaailmas suhelda ka siis, kui neil on näiteks mõni puue mis raskendab verbaalset suhtlemist või muudab nad suheldes ebakindlaks. Tunnen isiklikult paari inimest, kelle elule on sellised portaalid väga positiivselt mõjunud, samas aga on meediast aeg-ajalt kuulda ka väga kurbi ja süngeid uudiseid. Kuigi sellistest
E-turunduse ja e-kaubanduse alused 2016, kordamisküsimused 1. Kas Internetiturundus ja e-turundus on üks ja seesama? Kui jah, siis kuidas, kui ei, siis miks. E-turundust peetakse laiemaks mõisteks kui Internetiturundust. Viimane tähendab kitsalt just Internetile (veeb, elektronpost) orienteeritud meetmeid. Internetiturunduse puhul on kasutatavaks meediumiks Internet. E-turundus aga hõlmab lisaks ka mobiilse ja muu traadita meediumi kasutamist ning digitaalset kliendiandmete haldamist ja kliendisuhete juhtimist. Digitaalne keskkond ei
pisut pisut teatud määral pisut oluliselt pisut oluliselt pisut oluliselt pisut teatud määral üldse mitte teatud määral pisut pisut pisut teatud määral pisut pisut teatud määral teatud määral pisut oluliselt pisut teatud määral üldse mitte teatud määral pisut teatud määral pisut Jah oli meeldiv. Kuid vahepeal tekitasid Moodles olevad teemad segadust, et millised ülesanded on mõeldud mulle lahendamiseks ja millised mitte. Samuti vaadates seal hinnetelehte - siis seal võiks olla juures kuupäevad Kas õppimine või nädalad, millal see peab kursusel "Asjaajamise alused" tehtud olema, sest vahepeal kasutades e-õppe ja sotsiaalmeedia tekitas see on vahendeid jah on, sestmeeldiv probleeme, seda et mistööd, ja mis kogemus
klientide käitumisest ning neid mõjutavatest ettevõttesisestest teguritest nagu hinnatundlikus, lisatoodete pakkumine, tarnekiirus, kliendihalduri persoon aga ka teiste sarnaste näitajatega klientide käitumismuster. 2 http://www.konverentsid.ee/uudised/2014/02/11/andres-susi-kuidas-komistada- huvitavate-seoste-otsa Andres Susi: kuidas komistada huvitavate seoste otsa? Oma klientide eelistuste, harjumuste ja ostukäitumise mõistmiseks on hulk ettevõtteid pööranud big data usku. Nad otsivad kliendiandmete rägastikust olulisi seoseid ning panevad need kliendi ja enda kasuks tööle. Sellest, kuidas läheneda õigetele klientidele õigete pakkumistega, tuleb Pärnu Finantskonverentsile kõnelema Cherry Media kaasasutaja Andres Susi. Millistele alateemadele oma ettekandes keskendud
Kõik kommentaarid