Plaanid puhkusele minna? Võta endale majutus AirBnb kaudu ja saad 37€ kontoraha Tee konto Sulge
Facebook Like


Kuidas müüa lihtsama vaevaga rohkem? (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Millised omadused peavad olema heal müügiinimesel ?
  • Midagi tööle või vabal ajal kandmiseks ?
  • Kui küsida tohib ?
  • Midagi vabal ajal või tööl käimiseks ?
  • Midagi, mida on kerge hooldada ?
  • Mis siin veel mõelda ja arutada ?
  • Millal müügi lõpetamisega alustada ?
  • Mida klient nendega sulle alateadlikult ütleb ?
  • Mis ei lõpeta vestlust. Kui küsitakse: 'Kas teile meeldib see ?
  • Kuidas suhtud läbiloetud materjali ?
 
Säutsu twitteris

Müügi põhitõed
Kuidas müüa lihtsama vaevaga rohkem?
[Type the author name]
“Väikesed muudatused võimetes viivad suurte muudatusteni tulemustes.”
Sisukord
Sissejuhatus 2
Millised omadused peavad olema heal müügiinimesel? 3
Klientide eripärad 5
Müügitsükkel 7
Ettevalmistus ja häälestamine 8
Kontakti loomine – ICE BREAKING 8
Vajaduste lahtiselgitamine 9
Toote esitlemine 10
Vastuväidetega tegelemine 11
Closing 13
Lisamüük – crossell 19
Kokkuvõte 20
Sissejuhatus
Müügitöö on kahtlemata kõige huvitavam, mitmekülgsem, emotsionaalsem, arendavam ja universaalsem amet maailmas.
Müügiga puutume oma töös kokku igapäevaselt, aga ka eraelus. Me kõik müüme midagi: tööjõudu, tooteid, teenuseid, ideid, oskusi, kultuuri, heaolu.
Müük on ostja ja müüja vaheline suhtlus, mis mõjutab isiku (või rühma) ostuotsust. Suhtluse müüjapoolne eesmärk on toote esitlemine ja mahamüümine. 
Olenemata sellest, kui kaua keegi meist on müüki teinud, leidub alati ruumi arenguks ning võimalusi enda täiendamiseks. Kõige tähtsam on omandada baasoskused, millega 90% müükidest ka ära tehakse. Ülejäänud 10% alla kuulub improvisatsioon ja isikupära. Müügi puhul on ka tähtis katsetada erinevaid variante , otsi pidevalt väikeseid asju, mis aitavad sul oma tööd paremini teha.
Üks asi on teadmine, teine asi on tegemine.“
Ainult teadmisest pole eriti kasu, kui neid ei rakendata. Seda, kas ja kui palju me ka reaalselt enda võimeid rakendame , sõltub meie suhtumisest. Öeldakse, et müügitöös määrab inimese edukuse 80% tema suhtumine ja 20% tema oskused ja teadmised. Muidugi ei taha ma öelda, et tooteteadlikus ja tehnilised oskused ei oleks olulised. Lihtsalt pole neist suurt kasu, kui sa ei kasuta nende rakendamiseks oma suhtumist .
Enne, kui inimene saab ära osta toote, peab ta ära ostma müügimehe.“
Ostmine toimub sageli alateadlikel põhjustel ja emotsionaalsel tasandil. Kindlasti tekitab emotsioone ka inimene, keda klient tootega seostab – inimene, kes seda toodet esitleb. Väga tihti ostetakse suures osas seetõttu, et müügiinimene tekitab hea emotsiooni, mis kandub üle tootele.
Millised omadused peavad olema heal müügiinimesel?
Siirus
Tähtis pole mitte see, mida sa ütled, vaid kuidas sa ütled.“
Meie suhtumine kandub eelkõige hääletooni kaudu, mitte nii väga sõnade kaudu. Kui meie hääletoon edastab teist sõnumit kui sõnad, siis usutakse hääletooni. Selleks, et me tajuksime siirana, peeavad hääletoon ja sõnad edastama sama sõnumit. Kui me tahame, et meie tegutsemine edastaks kliendile positiivse suhtumise , siis peame ennast esmalt nii tundma
Mõtted + Tunded + Käitumine = Tulemused
Entusiasm
Müük on entusiasmi ülekandumine ühelt inimeselt teisele.“
Entusiasm tähendab intensiivset huvi või heakskiitu. Kui tunneme end entusiastlikult, siis kandub see teistele inimestele üle. Öeldakse, et on ainult üks asi, mis mõjub nakkavamalt kui entusiasm ning see on pessimism.
Kui müügiinimene tõesti hindab toodet kõrgelt ning suudab kliendi panna samamoodi suhtuma , siis suure tõenäosusega toimub ka müügitehing. Iga suhtlus kliendiga lõpeb müügiga – kas müügiinimene müüb kliendile maha idee, et ta peaks ostma või klient müüb müügiinimesele maha idee, et ta ei peaks ostma.
See, kas tunneme end entusiastlikult või mitte, sõltub täielikult meie mõtlemisest. Saame oma mõtlemist ise kontrollida läbi selle, millele me keskendume. Meil on alati võimalik keskenduda nii positiivsele kui ka negatiivsele. Kellegi teise mängimine ei ole kuigi jätkusuutlik, seetõttu peame veenduma , et meie entusiasm on tõeline ja siiras. Armasta seda, mida sa teed, mida sa pakud , armasta oma valdkonda ning keskendu heale.
Enesekindlus
Kuigi positiivne mõtlemine ei aita teha päris kõike, siis aitab see KÕIKE teha paremini, kui negatiivne mõtlemine.“
Enesekindlus sõltub sellest, kuidas suhtume endasse ja tootesse, mida me pakume . Enesekindlust saab tõsta self- talk (sisekõne mantra) tehnikaga . Self-talk lähtub põhimõttest, et kui endale midagi piisavalt tihti ütleme, hakkab meie aju seda lõpuks uskuma.
Korruta endale positiivseid mõtteid, nagu:
  • Täna tuleb hea päev!
  • Meie tooted on parimad ning kõik kliendid soovivad neid osta!
  • Ma ei ole väsinud, ma olen elevil!
  • Iga „ei“ teeb mind tugevamaks!
Kui me tunneme ennast hästi, siis tunned seda ka klient. Et saavutada hea kontakt kliendiga, peame kõigepealt iseendaga läbi saama.
Soov areneda
Me saame kõik, kui me ainult tahame!“
Keegi ei eeldagi, et sa oled tipus peale esimest tööpäeva. Kui sul on aga huvi ja soovi sinna tõusta, siis kindlasti jõuad parimate hulka. Kindla sihiga inimesed saavutavad edu alati kiiremini, kui need inimesed, kellel endal siht puudub. Sea endale eesmärgid, kuhu tahad jõuda ning tööta selle nimel.
Personaalsus
Inimesed ei osta külmi fakte, vaid sooje inimesi.“
Sinu ülesanne on jääda müügi käigus iseendaks, seda oled sa kõige rohkem “harjutanud” ja selliselt käitudes oled harjunud ka oma tahtmist läbi suruma.
Kui suudad olla positiivsel viisil personaalne ja erined kõigest muust tavapärasest, siis saad kliendi ennast suurema huviga kuulama . Klient tunneb ennast palju vabamalt. Ole erinev teistest. Ole huvitav.
Kui suudad jätta kliendile endast eriti sümpaatse, naljaka või muidu positiivse mulje, siis ta võib ostu kasuks otsustada ainult sellel põhjusel, et seda toodet müüd sina. Võites “kliendi südame” on talle palju lihtsam müüa. Selline müügitehnika on väga pädev, millega sisuliselt röövid vastaspoolelt relvad. Kui oskad seda kasutada loomulikult, siis kasuta seda, kuid tundes, et see ei kuku loomulikult välja on parem seda mitte kasutada. See ei õnnestu kõigil. Kliendi võib enda poolele meelitada ka näiteks nii, et räägid talle midagi isiklikku endast, mis leiab õiget vastukaja. Kuid ole sellega ettevaatlik. Alati tuleb ära tunda, kellega mida võib rääkida.
Sa võid oma müügikõne üles ehitada selliselt, et teatud kohtades sinu kõne “eriolukorras” justkui katkeb ja tundub, et sa räägid temaga ilma erilise ettevalmistuseta ja sinu pakkumine on eriline, mille käigus just see klient saab need võimalused, mida teised ei saa. Niimoodi toimidki sa tavaliselt tahtmatult uue toote testi tehes.
Väldi seda, et sinu pakkumine ei kuulduks selliselt nagu see oleks mingi tavaline kupongireklaam, mis lendab sekundiga prügikasti. PERSONAALSUS ON VÄGA OLULINE.
Klientide eripärad
Inimestele meeldib osta, aga neile ei meeldi, kui neile müüakse.“
  • . “Võimatud” kliendid.
    “Võimatud” kliendid on tavaliselt alati kahe jalaga meetri sügavusel maa all või neil ei ole kuulmismeelt. Praktikas on see nii, et kliendirühmad on väga erinevad, kuid siiski kõigile neile on võimalik mingil moel müüa. Kui leiad, et toode või klient on raske, siis leia see õige viis või konks , kuidas seda müüa.
    Ning ära loo endale segavaid eelarvamusi. Tihti teeb müüja selle vea, et sisendab endale kohe kontakti alguses, et nüüd küll kaupa ei tule. Näiteks arvab müüja mõnel juhul, et ega seda toodet küll mehed ei osta ja tulemuseks ongi ebaõnnestunud müügikõne.
  • Ratsionaalne ” klient.
    “Ratsionaalne” klient püüab alati eelarvamusteta juurelda sinu pakkumise üle. Sellisele kliendile on suhteliselt lihtne müüa, kui oskad talle muuta hinna-pakkumise suhte tema jaoks mõistlikuks. Leia õiged võrdlusmomendid, mis aitavad kliendil pakkumist mõistlikuna tunda
  • Hädaldav” klient.
    “Hädaldav” klient viriseb kõige üle, mida talle pakud ja suhtub sinu helistamisse negatiivselt. Isegi, kui ta ostab sinult, siis ta oletab, et niikuinii sa petsid teda. Ole kaastundev ja püüa jätta endast usaldusväärne mulje,
  • 80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
    Vasakule Paremale
    Kuidas müüa lihtsama vaevaga rohkem #1 Kuidas müüa lihtsama vaevaga rohkem #2 Kuidas müüa lihtsama vaevaga rohkem #3 Kuidas müüa lihtsama vaevaga rohkem #4 Kuidas müüa lihtsama vaevaga rohkem #5 Kuidas müüa lihtsama vaevaga rohkem #6 Kuidas müüa lihtsama vaevaga rohkem #7 Kuidas müüa lihtsama vaevaga rohkem #8 Kuidas müüa lihtsama vaevaga rohkem #9 Kuidas müüa lihtsama vaevaga rohkem #10 Kuidas müüa lihtsama vaevaga rohkem #11 Kuidas müüa lihtsama vaevaga rohkem #12 Kuidas müüa lihtsama vaevaga rohkem #13 Kuidas müüa lihtsama vaevaga rohkem #14 Kuidas müüa lihtsama vaevaga rohkem #15 Kuidas müüa lihtsama vaevaga rohkem #16 Kuidas müüa lihtsama vaevaga rohkem #17 Kuidas müüa lihtsama vaevaga rohkem #18 Kuidas müüa lihtsama vaevaga rohkem #19 Kuidas müüa lihtsama vaevaga rohkem #20 Kuidas müüa lihtsama vaevaga rohkem #21
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 21 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2015-03-03 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 9 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor vintagecupcake Õppematerjali autor

    Lisainfo

    Millised omadused peavad olema heal müügiinimesel? Klientide eripärad. Müügitsükkel. Ettevalmistus ja häälestamine. Kontakti loomine – ICE BREAKING. Vajaduste lahtiselgitamine .Toote esitlemine. Vastuväidetega tegelemine. Closing. Lisamüük – crossell.
    Müügi põhitõed , müük , toode , müümine , Kuidas müüa lihtsama vaevaga rohkem , Ettevalmistus , häälestamine , ICE BREAKING

    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


    Sarnased materjalid

    1072
    pdf
    Logistika õpik
    106
    pdf
    PSÜHHOLOOGIA ALUSED
    937
    pdf
    Erakorralise meditsiini tehniku käsiraamat
    26
    docx
    Müük ja müügitehnikad
    84
    doc
    Uurimustöö alused
    288
    doc
    Töövihik-Laondus ja veokorraldus
    214
    docx
    Õiguse alused kordamisküsimused vastustega
    161
    pdf
    Juhtimise alused





    Faili allalaadimiseks, pead sisse logima

    Kasutajanimi / Email
    Parool

    Unustasid parooli?

    UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
    Pole kasutajat?

    Tee tasuta konto

    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun