Kuidas käsitleda liikumisvõrrandit (0)

5 VÄGA HEA
 
Kuidas käsitleda liikumisvõrrandit.
Vektorkujul antud liikumisvõrrandiga on ikka ja jälle probleeme. Et asi ükskord selgeks saaks,
annan lühikonspekti. Alguseks lepime kokku tähistes:

1. Mis on liikumisvõrrand?
- on funktsioon, mis määrab liikuva keha (punkti!) asukoha mingil ajahetkel. Võib olla
igasugune funktsioon.
- keha (punkti!) asukoha määrab kohavektor, mis antakse kolme koordinaadiga (x,y,z).
90% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
Kuidas käsitleda liikumisvõrrandit #1 Kuidas käsitleda liikumisvõrrandit #2 Kuidas käsitleda liikumisvõrrandit #3
50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
~ 3 lehte Lehekülgede arv dokumendis
2012-11-06 Kuupäev, millal dokument üles laeti
24 laadimist Kokku alla laetud
0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
asdfghja Õppematerjali autor

Dokumendis esitatud küsimused

  • Mis on liikumisvõrrand ?

Mõisted

Sisukord

  • Kuidas käsitleda liikumisvõrrandit
  • Mis on liikumisvõrrand?
  • Liikumisvõrrandi kasutamine
  • Liikumisvõrrandi koostamine

Teemad

  • Mis on liikumisvõrrand?
  • x , y , z

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


Sarnased materjalid

83
doc
156
pdf
29
doc
105
doc
816
pdf
28
doc
24
docx
34
doc





30 päevane VIP +50% ROHKEM

Telli VIP ja ole 30+14 päeva mureta

5.85€

3.9€

Oled juba kasutaja? Logi sisse

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

Pole kasutajat?

Tee tasuta konto