Plaanid puhkusele minna? Võta endale majutus AirBnb kaudu ja saad 37€ kontoraha Tee konto Sulge
Facebook Like

Kriisijuhtimise põhimõtted (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis on tähtis? Mida on õige teha ?
 
Säutsu twitteris
Tallinna Tehnikaülikool
Majandusteaduskond



Referaat
Kriisijuhtimise põhimõtted
Juhtimise alused TMO0070






Tallinn 2010
Sisukord

Sisukord.................................................................................................................2
Sissejuhatus...........................................................................................................3
Kriisi olemus ning kriiside liigid...........................................................................4
Kriisi olemus ning kriiside liigid...........................................................................5
Kriiside juhtimise etapid........................................................................................5
Esimene etapp: kriiside ennetamine.......................5
Esimene etapp: kriiside ennetamine.......................6
Teine etapp: kriisijuhtimiseks valmistumine..........6
Kolmas etapp: kriisi teadvustamine ........................6
Kolmas etapp: kriisi teadvustamine........................7
Neljas etapp: kriisi ohjeldamine .............................7
Viies etapp: kriisi lahendamine..............................7
Viies etapp: kriisi lahendamine..............................8
Kuues etapp: kriisist õppimine...............................8
Kokkuvõte.............................................................................................................9
Kasutatud kirjandus.............................................................................................10







Sissejuhatus
Paljude inimeste arvates on kriisijuhtimine siseauditi ametnike, suhtekorraldajate ja vastutavate töötajate pärusmaa. See on mingil määral tõsi – need inimesed saavad hästi hakkama kriisidega, mis puudutavad toodete rikkumist, toiduainete saastumist või näiteks moonutatud kasumiaruannet. Ent ootamatuid sündmusi, mis võivad sinu osakonnale või firmale laastavalt mõjuda, on teisigi. Näiteks ei suuda tarnija kohale toimetada äärmiselt olulist saadetist või muudab olulise meeskonnaliikme pikaajaline haigus keeruliseks või võimatuks vajaliku töö tegemise. Kuid etteplaneerimise abil saab võimaliku katastroofi mõju leevendada, seda ennetada või mõnikord oma ettevõttele kriisist ka koguni kasu tuua.
Referaat on kirjutatud Harvard Business Pressi taskumentori „Kriisijuhtimine“ alusel. Raamat pakub asjatundlikke lahendusi juhtide igapäevastele probleemidele ning aitab kriisidega kiiremini ning efektiivsemalt toime tulla. Referaadist saab detailse ülevaate kriisi liikide kohta, milleks on loomulikud ehk ettevõttega seotud sündmused, tehnoloogiarikked, majanduslikud tegurid (näiteks järsud turukõikumised) ja ärisuhete kriisid . Samuti saab ülevaate soovitustest ning võimalustest kriisidega toime tulemiseks. Referaadi eesmärgiks on välja selgitada kriisi erinevate etappide vajalikkus ning parimad ja tõhusaimad viisid kriiside vältimiseks ning toimetulemiseks .





Kriisi olemus ning kriiside liigid
Kriis, (Kreeka keeles: κρίσις) võib esineda isiklikul või sotsiaalsel tasandil. See võib olla traumaatiline või pingeline muutus inimese elus, või ebastabiilne ja ohtlik sotsiaalne situatsioon poliitilises, sotsiaalses, majanduslikus, sõjategevuses või oluline looduskeskonna nähtus, millega kaasneb ähvardavalt järsk muutus. Lihtsustatult - kriis, kui 'katseeaeg' või 'erakorraline sündmus'. 1
Kriisid on lahutamatu osa inimelust. Tervet elu võib vaadeldagi psüühiliste kriiside jadana. Samas ei soovi keegi meist kriisi sattuda, kuna see toob kaasa kannatusi ja muret. Mõnikord võivad need kannatused olla niivõrd rasked, et ainsaks lahenduseks võib tunduda olevat suitsiid või põgenemine haigusesse. Kriis
80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
Vasakule Paremale
Kriisijuhtimise põhimõtted #1 Kriisijuhtimise põhimõtted #2 Kriisijuhtimise põhimõtted #3 Kriisijuhtimise põhimõtted #4 Kriisijuhtimise põhimõtted #5 Kriisijuhtimise põhimõtted #6 Kriisijuhtimise põhimõtted #7 Kriisijuhtimise põhimõtted #8 Kriisijuhtimise põhimõtted #9 Kriisijuhtimise põhimõtted #10
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 10 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2011-11-27 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 36 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor muurja Õppematerjali autor

Lisainfo

Koostatud referaat/essee/arvamus Harvard Business Pressi raamatu „Kriisijuhtimine“ põhjal.
juhtimise alused , kriisijuhtimine

Mõisted


Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


Sarnased materjalid

1072
pdf
Logistika õpik
161
pdf
Juhtimise alused
91
doc
VA dokumendi- ja arhiivihalduse kriisireguleerimise analüüs
34
docx
Suhtekorralduse eksamiteemad
59
pdf
Juhtimine
46
docx
Juhtimine vastused
113
doc
TURISMIETTEVÕTTE JUHTIMINE JA PERSONALITÖÖ
45
doc
Suhtekorralduse eksami materjal



Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
Pole kasutajat?

Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun