Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Koristuse praktika aruanne (0)

1 HALB
Punktid

Lõik failist

HAAPSALU KUTSEHARIDUSKESKUS
M-12
Tiina Kallaste
Roosta Pühkeküla
Praktika aruanne
Juhendaja : Krista Põllula
Uuemõisa 2014

Sisukord


Sissejuhatus 3
Ettevõtte üldiseloomustus 4
Mikrokliima töökollektiivis 7
Kooli poolt antud praktikaülesannete täitmine 8
Kasutatavad tooted: 8
Ettevõttes kasutatavad tarvikud/ tarbed : 8
Koristustööde järjekord : 9
Tööjuhend koristamiseks: 9
Tööriietus, jalanõud, välimus 9
Ametialased oskused 11
Kokkuvõte 12
Kasutatud kirjandus 13

Sissejuhatus


Käisin praktikal, 03.02-14.02.2014, Roosta puhkekülas. Olin seal koristuse praktikal. Valisin selle koha, kuna leidsin, et just seal oleks hea võimalus endast arendada koristus teadmisi ja oskusi.
Praktika eesmärgid:
  • Arendada kiirust
  • Suhtlemine
  • Arendada rohkem kohusetunnet
  • Tööde järjekord
  • Meeskonnatöö

Ettevõtte üldiseloomustus


Roosta Pühkeküla ametliku nimega AS Swedest Motel Group.
Vasakule Paremale
Koristuse praktika aruanne #1 Koristuse praktika aruanne #2 Koristuse praktika aruanne #3 Koristuse praktika aruanne #4 Koristuse praktika aruanne #5 Koristuse praktika aruanne #6 Koristuse praktika aruanne #7 Koristuse praktika aruanne #8 Koristuse praktika aruanne #9 Koristuse praktika aruanne #10 Koristuse praktika aruanne #11 Koristuse praktika aruanne #12 Koristuse praktika aruanne #13 Koristuse praktika aruanne #14 Koristuse praktika aruanne #15
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 15 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-03-07 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 30 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor tinnuk Õppematerjali autor
koristuse praktika aruanne
Roosta Pühkeküla

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
193
docx

Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

turismiettevõtluse spetsialiseerumise lõpueksami märksõnad Teeninduspsühholoogia 1. Teenindusühiskonna ja majanduse areng Teenindusühiskonna tekke ja kasvu peamised põhjused tulenevad ühiskonna ja töömaailma muutustest: Kasvav jõukus ­ suurem nõudlus teenuste järele nagu kodu koristamine, akende pesemine jm mida varem tehti ise. Vaba aja väärtustamine ­ suurem nõudlus reisi, SPA, toitlustusteenuste järele. Suuremad eluootused ­ suurem nõudlus hooldekodude ja tervishoiuteenuste järele Vajaduse kasv teeninduslike oskuste järele. Toodete suurem kompleksus ­ suurem nõudlus remondi ja parandusteenuste järele. Kasvav komplitseeritus igapäevaelus ­ suurem nõudlus abielunõustajate, advokaatide, maksunõustajate, töönõustajate järele. Kasvav tähelepanu ökoloogiliste ja säästva arengu küsimustele ­ suurem nõudlus. bussiteenuste ja autorendi järele isikliku auto kasutamise a

Turismiettevõtlus



Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun