Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Kordamisküsimused müügitöö aluste õppeaines (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Miks on kaubandust raske tõlgendada ja defineerida?
  • Millised on kaubanduse olulisemad funktsioonid majanduses?
  • Kuidas ja mille kaudu saab tõlgendada kaubanduse sisu?
  • Kuidas ja mille kaudu saab tõlgendada kaubanduse vormi ?
  • Milleks on kaubandusinstitutsioonid vajalikud?
  • Millised näitajad iseloomustavad kaubanduse ressursse?
  • Mis iseloomustab kaubandust tänases Eestis?
  • Milliste teiste majandusharudega on kaubandusel seosed?
  • Kust ja millal sai alguse kaasaegne hansaliikumine?
  • Mis on Hansaliidu kõrgeim võimuorgan?
  • Mis oli Hansa Liidu tähtsaimateks transpordivahenditeks millega kaupu veeti?
  • Mis sajanditel oli Hansa Liidu õitseaeg?
  • Millal kujunes Eestis välja maapoodide võrk?
  • Mis olid maapoodide eelkäijateks?
  • Kes või mis on harjusk?
  • Kuidas kutsuti keskaegses linnas rikkaid kaupmehi?
  • Millised linnad kuuluvad Eestis Hansa Liitu?
  • Mis on kaasaegse hansaliikumise eesmärgid?
  • Mitu linna oli keskajal Eestis?
  • Millistest Eesti linnadest kujunesid tähtsad transiitkaubanduse keskused?
  • Milline on kaubanduse roll käesoleval ajal ühiskonnas?
  • Mida tähendab kaubanduse makrokeskkond?
  • Mida tähendab kaubanduse mikrokeskkond?
  • Mis iseloomustas Nõukogude Liidu aegset kaubandust?
  • Millal hoogustus kaubanduse ja kaubanduskettide areng Eestis?

Lõik failist

Kordamisküsimused müügitöö aluste õppeaines
Teemade kaubanduse olemus ja ajalooline areng õppimiseks.
  • Miks on kaubandust raske tõlgendada ja defineerida?
    Kaubandust on määratletud ühiskonna vahetusprotsesside kogusummana, ostu-müügisuhete kogumina, ühiskonna funktsionaalse allsüsteemina, kaubanduse erinevate ülesannete ja funktsioonide kaudu. Kõik need erinevad tõlgendused on omamoodi õiged, kuid avavad kaubanduse mõiste ühest vaatepunktist või kriteeriumist lähtudes. Sellest tuleneb ka vajadus alati täpsemalt määratleda missuguses mõttes kaubandust käsitletada tahetakse.
    Erinevate tõlgenduste olemasolu on tingitud eelkõige:
  • kaubanduselu pikast arenguloost
  • kaubanduse avaldumisvormide mitmekesisusest ja tunnuste rohkusest
  • kaubanduse eri külgede ja seoste ning nende kombinatsioonide esiletoomisest
  • teoreetilistest ja praktilistest kaalutlustest
    Olulised tõlgendajad:
  • kaubandus kui majandusharu
  • kaubanduse sisu ja vorm
  • Milliseid tegureid võib nimetada kaubanduse kui majandusharu tekkimise ajaloolisteks eeldusteks?
  • Erinevate funktsioonide ( sisseost , ladustamise, müük jne.) eraldumine
  • Kapitali olemasolu
  • Kaubandusettevõtete tekkimine
  • Kaupmeeskonna kujunemine
  • Millised on kaubanduse olulisemad funktsioonid majanduses?
  • Ruumifunkstioon – tuleneb tootmise ja tarbimise ruumilisest eraldatusest ja kaupade kättesaavaks tegemist seal kus klient soovib
  • Ajafunktsioon – seotud tootmise ja tarbimise ajalise erinevusega ja teeb võimalikuks varude loomise kaudu kauba kliendile kättesaadavaks tegemist talle sobival ajal
  • Kvantiteedifunkstioon – suurte tootmiskoguste teisendamine väiksemateks tarbimiskogusteks ja tellimuste osas ka vastupidist – tarbijate pisisoovide koondamist tellimusteks
  • Kvaliteedifunktsioon – spetsialiseerunud tootjate toodangu koondamist tarbijaile sobivaks kaubanduslikuks sortimendiks
  • Krediidifunktsioonseisneb finantsabis – tootja saab tootmise jätkamiseks vajaliku raha enne toodangu jõudmist tarbijani , tarbijale võimaldatav järelmaks lubab tarbida enne tasumist
  • Reklaamifunktsioon – selle sisu on funktsioneerimiseks vajaliku info levitamises
  • Kuidas ja mille kaudu saab tõlgendada kaubanduse sisu?
  • Igasugune tulu taotlev tegevus kaupade vahendamisel tootjalt tarbijale
  • tegevused, mis on seotud kaupade ostmisega teistelt ja müümisega kolmandale, ilma et neid ise oluliselt töödeldaks
  • ettevõtlik tegevus müügiturude ja ostuturgude üheaegsel organiseerimisel
  • kogu kaupade vahetus rahvamajanduses ning kaubandusettevõtte kogu ostu- ja müügitegevus
    Kaubanduse sisu on võimalik selgitada kaubanduse funktsioonide kaudu. Võttes aluseks funktsionaalse kaubanduse mõiste on kaubanduse sisuks kaupade kogumine ja jaotamine, tootjalt tarbijani liikumise protsess ning selle käigus kujunevate ostu-müügi-vahetussuhete süsteem.
  • Kordamisküsimused müügitöö aluste õppeaines #1 Kordamisküsimused müügitöö aluste õppeaines #2 Kordamisküsimused müügitöö aluste õppeaines #3
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 3 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2014-12-04 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 26 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor Asiaks Õppematerjali autor

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    17
    doc

    Kaubandusettevõtte juhtimine

    Kaubandusinstitutsioonid. Lühikonspekt. 2009 _____________________________________________________ I. Kaubandusinstitutsioonide mõiste Kaubandusinstitutsioonid moodustavad ühe olulise osa turuinstitutsioonidest Turuinstitutsioone käsitleda laiemas ja kitsamas mõttes (vt. joonis 1 slaidil). Laiemas mõttes on turuinstitutsioonideks kõik turumajanduses tegutsevad majandussubjektid (tootmis-, põllumajandus-, ehitusettevõtted jt.). Kitsamas mõttes on turuinstitutsioonid ainult need majandussubjektid, kes tegutsevad turul, kus toimub vahetus (jaotus). Järelikult ainult need majandussubjektid, kes asuvad tootja ja tarbija vahel. Siinkohal käsitleme turu institutsioone kitsamas mõttes. Viimaseid saab liigitada kahel erineval viisil. Esiteks saab turuinstitutsioone kitsamas mõttes seostada konkreetsete hüvistega, mis turul liiguvad, mida turul jaotatakse, vahetatakse. Turul ostetakse-müüakse reaalhüviseid (vt. joonis 2), s.h. materiaalseid (kaubad) ja immateriaalseid (teenus

    Kaubandus ökonoomika
    thumbnail
    21
    docx

    Kaupluse müügitöökorraldus

    ISEISESEIVTÖÖ -Paaristöö- Tartu linna kaubandusettevõtete asukohtade analüüs äritüüpide lõikes Kasutatud kirjandus: Kuidas kaubelda 21.sajandil? Teadlik turundus (Kuusik ja Virk) Kaubandusturundus (Jüri Sepp) www.innove.ee -kutseharidus- materjalidõppematerjalidHulgi ja jaekaubandusKaubanduse erialade RÕK ­Kaubandus põhimõisted ja- seosed (http://www.ekk.edu.ee/vvfiles/0/Kaubandus_web.pdf ) Väljatõrjumisteooria · Lähtub sellest, et uued kaubandusettevõtted tulevad turule agressiivse hinnapoliitikaga ja äratavad sellega ostjate tähelepanu. Ilmumine- uus kaupmees ilmub turule kaupade madalate hindadega, madalate kasumite ja piiratud sortimendiga. Haavata saamine- vastavalt kaubanduse kasvule hülgab uustulnuk nishi turu madalal tasemel, loovutades selle uutele madala hinnaga müüjatele. Kasvamine-konkurentsi toimel avab uustulnuk uusi kauplusi, täiendab sortimenti, lisab

    Müüritööd
    thumbnail
    27
    doc

    Majandusajaloo arvestustöö kordamisküsimuste vastused

    Tehnika saavutused 19. sajandi lõpul Majanduselus etendasid olulist osa uuendused masinaehituses, metallurgias, keemiatööstuses ja elektrotehnikas. Nende eelduseks oli sisepõlemismootori kasutusele võtmine. 19. sajandi 20. aastatel loodi kivisöegaasil töötavad mootorid. Esimese sisepõlemismootori ehitas 1860. aastal Prantsusmaal E. Lenoir. Täiuslikuma, neljataktilise gaasimootori konstrueeris N. A. Otto. Suure tõuke sisepõlemismootori arengule andis bensiini ja petrooleumi kasutusele võtmine mootorikütusena 19. sajandi lõpul. Kompaktse bensiinimootori ehitasid Daimler ja Benz ning kasutasid neid 1885-1886 esimestel autodel. Esimese iseliikuva kolmerattalise aurusõiduki ehitas prantsuse sõjaväeinsener N. J. Cugnot. Tänapäeva auto sai alguse siis, kui G. Daimler paigutas 1886. aastal mootori algul jalgrattale ja siis neljarattalisele vankrile. Esimene Daimler kui terviklik auto ehitati 1889. aastal. Sajandivahetuse teiseks tähtsaks sündmuseks oli elektrienergia kasu

    Majandus
    thumbnail
    37
    doc

    Majandusteooria

    Majandusteooria ­ majandusteaduse osa, mis tegeleb rahvamajanduse kui terviku toimimise üldiste seaduspärasuste uurimisega. Jaotub makro- ja mikroökonoomikaks. Hõlmab palju erinevaid distsipliine, mille ühiseks jooneks on see, et esiplaanil on üksiku majandussubjekti suhted teistega. Põhiküsimuseks on see, kuidas mõjutavad üksiksubjekti otsused kollektiivseid otsustusi ja nende kaudu saavutatavat tulemust ning kuidas kollektiivsed otsused mõjutavad indiviidi käitumist. Põhieesmärgiks on majandusprotsesside olemuse ja seaduspärasuste selgitamine ja arengu prognosimine, ka baasi loomine inimeste aktiivseks sekkumiseks majanduse arengusse. Mikroökonoomika ­ teoreetiline majandusteaduslik distsipliin, mida iseloomustab rangetel eeldustel põhinev, üksikobjektist(ettevõte, majapidamine) lähtuv käsitlusviis. Seaduspärasusi on empiiriliselt raske kontrollida. Makroökonoomika ­ rahvamajanduse kui terviku tulemuslikkuse mõõtmine ja majandussektorite seoste problemaati

    Õigus
    thumbnail
    70
    doc

    Logistika ja transport ärilogistika konspekt

    Logistikakonspekt LOGISTIKA JA TRANSPORT/ÄRILOGISTIKA 1. Logistika mõiste, olemus ja üldkontseptsioon 1992. aastal Stockholmis peetud Euroopa Logistika Assotsiatsiooni (European Logistics Association) rahvusvahelisel sümpoosionil märgiti, et sõnal “logistika” puudub tänapäeval üheselt aktsepteeritav tähendus. Logistikat defineeritakse erinevalt. Euroopa Standardiseerimis Komitee (European Committee of Standardization) peab logistikaks inimeste ja/või kaupade vedamise ja ladustamise kavandamist, korraldamist, kontrollimist ning kaasabi eesmärgiga saavutada süsteemne tulemus. USA Logistika Juhtimise Nõukogu (U.S. Council of Logistics Management) formuleerib logistikat tooraine, pool- ja lõpptoodete lähtepunktist tarbimispunkti vedamise, ladustamise ning sellega seotud info korraldamise ja kontrollimisena, et rahuldada kliendi nõudmisi. Kaupade ja teenuste ajalis-ruumilist kättesaadavust ja nende hinda on ikka kritiseeritud. Kui mõni kaup on tar

    Baaslogistika
    thumbnail
    69
    doc

    TURUNDUS

    TURUNDUS Loengukonspekt Õppejõud Reet Niilus Mõdriku 2011 2 SISUKORD 1.TURUNDUSE OLEMUS...................................................................................................... 4 1.1 Turunduse määratlused....................................................................................................4 1.2 Turunduse ajalugu........................................................................................................... 5 1.3 Turustuspoliitika..............................................................................................................5 1.4 Turunduse vajadus...........................................................................................................6 1.5 Turunduse juhtimise filosoofiad......................................................................................7 1.5.1 Turunduskontseptsiooni komponendid................................................................

    Turunduse alused
    thumbnail
    57
    docx

    Turundus - konspekt eksamiks

    Tooteelutsükli mudel (faasid) Tunnus Juurutus Kasv Küpsus Langus Turundus- Turu Turu Turuosa Saagikoristus eesmärk loomine, hõivamine, kaitsmine, , rentaabluse tarbija eeliste brändilojaals tõstmine, teavitamine, rõhutamine use toote poolehoiu säilitamine kõrvaldamine võitmine Käive Väike, Kiiresti Stabiliseeruv, Kahanev kasvav kasvav kahanev Kasum Negatiivne,v Kasvav, Kahanev Kahanev, äike suurim väike, 0, negatiivne Konkurents Puudub Suureneb Suur Kahanev Tarbijad Liidertarbijad Esmastarbija Hilinenud Mahajäänud d

    Turundus
    thumbnail
    55
    doc

    Geograafilise tähise ja kaubamärgi õiguslik analüüs ning võrdlus.

    TALLINNA MAJANDUSKOOL Sekretäri-ja ametnikutöö osakond Kaja Pihla Geograafilise tähise ja kaubamärgi õiguslik analüüs ning võrdlus. Lõputöö Juhendaja: Toomas Seppel Tallinn 2006 Sisukord Sissejuhatus 4-5 1.Geograafiline tähis ja kaubamärk kui intellektuaalse omandi liigid. 6 1.1 Intellektuaalne omand 6- 7 1.2 Tööstusomand 7 1.3 Rahvusvahelised institutsioonid ja lepingud. 7-8 2. Geograafilise tähise ja kaubamärgi õiguslik regulatsioon 9 2.1 Geograafiline tähis

    Sekretäritöö




    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun