Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Koosolekute, nõupidamiste korraldamine ja juhtimine (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kuidas koosolekut korraldada?
  • Kuidas koosolekut korraldada?
  • Miks on koosolekut vaja?
  • Mis on koosoleku eesmärk kas seda saaks ka ilma koosolekuta lahendada?
  • Kes peaksid koosolekust osa võtma?
  • Kui pikk see koosolek peab olema?
  • Kuidas ma tagan koosolekust osavõtu?
  • Kuidas ma tagan koosoleku korraldamise ja päevakavast kinnipidamise?
  • Mida ma peaksin osalejatele enne koosolekut saatma?
Koosolekute-nõupidamiste korraldamine ja juhtimine #1 Koosolekute-nõupidamiste korraldamine ja juhtimine #2 Koosolekute-nõupidamiste korraldamine ja juhtimine #3 Koosolekute-nõupidamiste korraldamine ja juhtimine #4 Koosolekute-nõupidamiste korraldamine ja juhtimine #5 Koosolekute-nõupidamiste korraldamine ja juhtimine #6
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 6 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2011-10-24 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 46 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor 4youjanza Õppematerjali autor
Referaat

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
8
docx

sekretäri roll

Ametikohtumised Ametikohtumine ehk koosolek on kokkusaamine, kus jagatakse informatsiooni, suheldakse, vahetatakse ideid, luuakse uusi kontakte ning elavdatakse olemasolevaid. Ametikohtumised võib jagada nelja gruppi: - Vestlus - Läbirääkimine - Konverentsid, kongressid - Nõupidamised, koosolekud Reeglina on ametikohtumised täpselt planeeritud ja hoolikalt ettevalmistatud. Vestlus Vestluse käigus: - vahetatakse teavet - esitatakse oma seisukohti - täpsustatakse edaspidist tegevust - ei sõlmita kirjalikke kokkuleppeid Vestlusel on väike arv osavõtjaid. Vestlused on rangelt töised kohtumised. Kergeid vestlusi pole vaja ette valmistada. Räägitakse igapäevastest asjadest. Kerged vestlused aitavad vestlejad häälestada ühele lainele. Keskmised ja süvavestlused võivad olla kavandatud või mitte. Kavandatud vestlused on erialased mõttevahetused, läbirääkimised, intervjuud jne. Vestluse algul tuleb paika p

Kategoriseerimata
thumbnail
9
doc

Ametikohtumiste korraldamine ettevõttes

Kutsehariduskeskus Annika AMETIKOHTUMISTE KORRALDAMINE ETTEVÕTTES Iseseisevtöö TARTU 2010 SISUKORD SISSEJUHATUS................................................................. 4 AMETIKOHTUMISE ETTEVALMISTUST KIRJELDAV ÜL EVAADA...............................................................................5 KOKKUVÕTE......................................................................8 ISESEISEVTÖÖ ANDIS ÜLEVAATE, KUIDAS KORRALDADA AMETIKOHTUMIST EESMÄRGIPÄRASELT. .

Sekretäritöö
thumbnail
9
docx

Suhtlemise mitmekesisus

Tallinna ehituskool Suhtlemise mitmekesisus Referaat Koostas: R.Leol Rühm : 32. Aasta 2010 Suhtlemise Mitmekesisus Mis on suhtlemine? Teadlased on seda defineerinud väga mitut moodi. Ühena mõistetakse suhtlemise all iga inimese olemise viisi vastastikustes seostes teiste inimestega. Laiemalt on levinud arusaamine, et suhtlemine on inimeste omavaheline teabe vahetamine, mille käigus õpitakse üksteist tundma ning tähtsustama. Suhtlemisest võime rääkida ka kui vastastikusest mõjutamisest, ühistegevusest või kui igapäevasest koostööst. Arvatakse, et kõige enam on inimest ja sealhulgas tema suhtlemisoskuse kujunemist mõjutanud tema vanemad. Nende hooli

Suhtlemisõpetus
thumbnail
6
doc

Kommunikatsioon

RAHVUSVAHELISE PROJEKTIJUHTIMISE KÄSIRAAMAT 8. peatükk KOMMUNIKATSIOON Selles peatükis seletatakse lahti kommunikatsiooniprotsessi mõiste ning kirjeldatakse koordineerimise eesmärke ja tasandeid. Eraldi käsitletakse efektiivsete koosolekute korraldamise eeldusi ning antakse ülevaade projekti maine kujundamise võtetest. Kommunikatsioon ja informatsioon Mõistetel "kommunikatsioon" ja "informatsioon" on palju käsitlusi ja definitsioone. Seetõttu selgitame esmalt, mida selles käsiraamatus nende terminite all mõistetakse. Informatsioon on igasugune kirjalik, suuline või visuaalne teave, mida edastatakse kommunikatsiooniprotsessis. Kommunikatsioon on ühe- või kahesuunaline informatsiooni edastamise protsess.

Projektijuhtimine
thumbnail
19
doc

Sekretäri ja juhi koostöö

.................................................................................... 2 2. PARTNERLUS.......................................................................................................................3 3.KALENDRIPIAMINE.............................................................................................................4 4.PABERITÖÖ........................................................................................................................... 6 5.KOOSOLEUTE KORRALDAMINE......................................................................................7 6.AMETLIK TASAND.............................................................................................................. 8 7.TÖÖSUHTE ARENG..............................................................................................................9 8. JUHIABI ROLL VÕI SUHE................................................................................................11 9

Sekretäritöö
thumbnail
35
doc

Sekretäriõpe

planke eristab neile trükitavate elementide koosseis. valgele paberile vormistatakse käskkirjaga kinnitatavad dokumendid. Turvaelemendid : Kirjaplangid valmistatakse alati trükikojas, kus neile lisatakse turvaelement. See on vajalik, et a) tagada nende võltsimiskindlus b) lihtsustada dokumentide originaali eristamist koopiast Üldplangile võib valmistada koopiamasinal/arvutis, samuti on lubada trükikojas lisada turvaelemente. 3) Ärikohtumiste korraldamine. · Äri või ametikohtumiste eesmärgiks on tööalaste kontaktide ja äripartnerluse mitmekülgne arendamine: näiteks kokkulepete sõlmimised, koostöö kavandamine ja lepingute allkirjastamised. · Ärikohtumised võivad toimuda vestluste, läbirääkimiste, nõupidamiste, koosolekute, konverentside või kongressi vormina. · Kohavalikult võivad ametikohtumised toimuda: ? Ühe partneripoole firmas või väljaspool seda. ? Erapooletul territooriumil.

Sekretäriõpe
thumbnail
26
docx

RÜHMA- JA MEESKONNATÖÖ

Tegevuse katkestamine. Ajutistel rühmadel - komiteed, töörühmad, meeskonnad jt.- millel on piiratud tööülesanded, on ka viies etapp: tegevuse katkestamine. Selles staadiumis valmistub rühm laiali minemiseks. Ülesande täitmine ei ole enam rühma prioriteet. Selle asemel on tähelepanu suunatud kokkupakkimise tegevustele. Rühma tunnused Kontseptsioonid, mis aitavad mõista rühmakäitumist, on rollid, normid, kooskõla, rühma suurus, rühma kohesiivsus, konflikti juhtimine ja informaalne kommunikatsioon. Rollid. Roll on kellegi oodatud käitumismudel sõltuvalt tema positsioonist sotsiaalses üksuses. Inimesed on mitmesugustes rollides, kohandades oma rolle rühmaga, kuhu nad antud hetkel kuuluvad. Organisatsioonides püüavad töötajad kindlaks teha, millist käitumist neilt oodatakse. Inimene, kelle käitumine läheb lahku rolliootustega, kogeb rollikonflikti. Normid ja kooskõla. Kõigil rühmadel on normid või aktsepteeritud standardid.

Organisatsiooni juhtimine
thumbnail
2
docx

Tutvumine „Sekretär I, II“ kutsestandardiga

TUTVUMINE ,,SEKRETÄR I, II" KUTSESTANDARDIGA Antud töös tutvusin ,,Sekretär I, II" kutsestandardiga. Töö eesmärk oli tundma õppida sekretäri kohustusi tulenevalt kutsestandardist ja end kurssi viia sekretärile vajalike teadmiste, oskuste, võimete ja isikuomadustega. Mitme tööülesande täitmiseks on mitmed teadmised (dokumendihaldus, teeninduskultuur, töökeskkond) ning oskused (keeleoskus, arvuti kasutamise oskus ja koostööoskus) samad ja isikuomadused ning võimed on korduvalt vajalikud ( enamasti usaldusväärsus ). Omalt poolt lisaksin siiski oskusena juurde ka planeerimisoskuse, mida läheb vaja juhi ajakava planeerimisel ning ruumide ettevalmistamisel. Tabelisse vormistatud tööst olen saanud ülevaade sekretäri tähtsaimatest tööülesannetest. Töö tulemusena tean, millised teadmised, oskused, võimed ja isikuomadused on vajalikud sekretärile tööülesannete täitmiseks. TABEL Tööülesanne Teadmised

Sekretäritöö




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun