Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Milliseid koolitusi vajad enda arvates kõige enam?
  • Milline koolitusvorm on Sinu arvates parim?
  • Milline koolitusmeetod on Sinu arvates parim?
  • Kuidas on toimunud senine koolitustest osavõtt?
  • Kuidas hindad osakondade vahelist koostööd?
  • Kuidas hindad praegust koolituste korraldamist?
  • Kuidas on uuritavas ettevõttes seni koolitusi korraldatud?
  • Milline on juhtkonna ja töötajate suhtumine koolitustesse?
  • Millised on töötajate ootused edaspidise koolituskorralduse suhtes?
  • Milliseid koolitusi vajad enda arvates kõige enam?
  • Milline koolitusvorm on Sinu arvates parim?
  • Milline koolitusmeetod on Sinu arvates parim?
  • Kuidas on toimunud senine koolitustest osavõtt?
  • Kuidas hindad osakondade vahelist koostööd?
  • Kuidas hindad töötajate omavahelisi suhteid ja koostööd?
  • Kuidas hindad praegust koolituste korraldamist?
  • Kuidas on uuritavas ettevõttes seni koolitusi korraldatud?
  • Milline on juhtkonna ja töötajate suhtumine koolitustesse?
  • Millised on töötajate ootused edaspidise koolituskorralduse suhtes?
  • Milliseid koolitusi vajad enda arvates kõige enam?
  • Milline koolitusvorm on Sinu arvates parim?
  • Milline koolitusmeetod on Sinu arvates parim?
  • Kuidas on toimunud Sinu senine koolitustest osavõtt?
  • Millistest allikatest saad teavet Sind huvitavate koolituste kohta?
  • Mis võiks koolituste korraldamises teisiti olla?
  • Millised on sinu arvates ettevõtte koolituskorralduse põhimõtted?
  • Kuidas on siiani toimunud sinu kui töötaja koolituskorraldus?
  • Kuidas on siiani toimunud sinu alluvate koolituskorraldus?
  • Kuidas saad infot sind huvitava koolituse kohta?
  • Kuidas saad infot sinu alluvatele vajalike koolituste kohta?
  • Millised on sinu koolitusvajadused tulevikus?
  • Millised on sinu alluvate koolitusvajadused tulevikus?
  • Kuidas hindad ettevõtte poliitikat tööga otseselt mitteseotud koolituste korraldamises?
  • Kuidas suhtud ettevõttes üks kord aastas toimuvasse meeskonnatöökoolitusse?
  • Kuidas hindad ettevõtte töötajate ja erinevate osakondade omavahelisi suhteid?
  • Kuidas võiks probleeme lahendada koolituse abil?
  • Kuidas hindad ettevõtte juhtkonna suhtumist töötajate koolitusse ja arengusse?
  • Milliseid ettepanekuid on sul koolituskorralduse muutmiseks?

Lõik failist

Vasakule Paremale
Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine #1 Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine #2 Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine #3 Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine #4 Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine #5 Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine #6 Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine #7 Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine #8 Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine #9 Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine #10 Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine #11 Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine #12 Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine #13 Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine #14 Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine #15 Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine #16 Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine #17 Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine #18 Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine #19 Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine #20 Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine #21 Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine #22 Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine #23 Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine #24 Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine #25 Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine #26 Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine #27 Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine #28 Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine #29 Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine #30 Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine #31 Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine #32 Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine #33 Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine #34 Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine #35 Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine #36 Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine #37 Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine #38 Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine #39 Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine #40 Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine #41 Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine #42 Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine #43 Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine #44 Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine #45 Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine #46 Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine #47 Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine #48 Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine #49 Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine #50 Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine #51 Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine #52 Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine #53 Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine #54 Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine #55 Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine #56 Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine #57 Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine #58 Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine #59 Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine #60 Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine #61 Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine #62 Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine #63 Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine #64 Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine #65 Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine #66 Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine #67 Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine #68 Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine #69 Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine #70 Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine #71
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 71 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2018-01-10 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 18 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor GetriJ Õppematerjali autor
Bakalaureusetöö (2006) Koolituspõhimõtete väljatöötamine ja arendamine Fortum Termest AS-s

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
15
doc

Koolitusdokumendid ettevõttes X

MAINORI KÕRGKOOL Juhtimise Instituut Personalijuhtimise Eriala Koolitusdokumendid ettevõttes X Juhendaja: Taimi Elenurm Tallinn 2009 Koolitusdokumendid 2 Ettevõtte X koolitusdokumendid: · Strateegia · Koolituse korraldamise eeskiri · Töötaja koolituse registreerimise kaart · Koolitusplaan · Koolituse eelarve · Koolitustaotlus · Koolitusleping · Koolituse hindamise leht · Koolituse jaotmaterjalid (saadaval ettevõtte intranetis) Koolitusdokumendid 3 Koolitusstrateegia 1. Käsitlusala Dokument käsitleb Ettevõtte X-is läbi viidavat personali koolitust. 2. Viited · Koolituse eeskiri · Koolitusplaan · Koolituse eelarve · Koolitustaotlus · Koo

Personalitöö dokumentatsioon ja selle juriidilised...
thumbnail
17
doc

Personali Koolitamine

2. Koolitustegevuse ahel ja koolitusjuhi roll selles 9 3. Koolitustegevust mõjutavad tasandid 13 Kokkuvõte 15 Zusammenfassung 16 Kasutatud materjalid 17 SISSEJUHATUS Referaadis käsitletakse personali koolitamise teemat kuna antud valdkond on huvipakkuv ning väärib lähemat uurimist. Töötajate treenimine ning nende oskuste arendamine on kahtlemata valdkond, millega peab tegelema iga organisatsioon. Ettevõtte juhtide seas võib täheldada kahte lähenemist: on neid, kes peavad koolitusele määratud raha kulutuseks ning neid, kes näevad selles investeeringut. Paljudes ettevõtetes on töötajate koolitamine juhuslik, kuid õnneks on ka piisavalt neid, kus sellega tegeletakse süstemaatiliselt. Antud referaadi eesmärgiks on anda lühiülevaade personali koolitamise olemusest ning

Majandus
thumbnail
11
doc

TÖÖTAJATE KOOLITUS JA ARENDUS

VII TÖÖTAJATE KOOLITUS JA ARENDUS ORGANISATSIOONI TÖÖTAJATE ARENDAMINE JA KOOLITAMINE Pikka aega oldi Eestis arvamusel, et töötaja arendamine ja koolitamine on kulutus organisatsioonile. Tänaseks on jõutud arusaamisele, et töötaja pidev arendamine ja koolitamine on investeering ja tuleb ainult kasuks konkurentsi- võimelisena püsida soovivale organisatsioonile. Personali koolitamisel ette tulevad mõisted: · Haridus ­ baasteadmiste ja oskuste omandamine koolis ja ülikoolis. · Treening ­ konkreetse töö tegemiseks vajalike oskuste omandamine koolitusfirmades saavutatakse treeningute kaudu. · Arendamine ­ organisatsiooni arenguvajadustest tulenevalt personali kompetentsuse tõstmine töökohal

Personalijuhtimine
thumbnail
21
doc

PERSONALI ARENAMINE JA KOOLITAMINE AS A-SELVERIS

..........................................................................................................3 2. Selveri personali arendamise ja koolitamise poliitika.........................................................4 2.1.2. Millist töötajat Selver hindab? ............................................................................. 6 2.1.3. Arendamise ja karjääriplaneerimise põhimõtted...................................................6 3. Personali orienteerimine ja töine arendamine..................................................................... 7 4. Personali koolitamine ja karjääri kujundamine.................................................................13 4.1.2. Koolitusvajaduse hindamine............................................................................... 13 4.1.3. Koolitus...............................................................................................................15 4.1.4. Koolitustulemuste hindamine ................

Inimressursi juhtimine
thumbnail
55
docx

KAASAEGNE JUHTIMINE JA PERSONALI KOOLITUS

"Kaasaegne juhtimine ja personali koolitus" 2002. Laine Simson: 1. ja 2. osa I OSA Personali arendamise lähtealused 1.1.1. Mõisted Selles raamatus on kesksel kohal järgmised mõisted. - personal - personali kvaliteet - personali arendamine - personali arengu- ja arendustingimused Järgenvalt vaatleme neid lähemalt. Personal ­ organisatsiooni kõik töötajad, töölised, spetsialistid, juhid, kaasaarvatud omanikud, kes töötavad selles organisatsioonis. Siiani leidub neid, kes kahtlevad, kas omanikud või tippjuhid ikka on personal või mitte. Ilmselt on siin tegemist praktilises elus kogetud olukorraga, mil juhid või omanikud oma kõnes kasutavad

Juhtimine
thumbnail
12
docx

Inimressursi juhtimine EKSAMI KORDAMISKÜSIMUSED

ühiskonna seisukohalt. A. Efektiivselt töötava personali ligimeelitamine personali planeerimine töö analüüs personali värbamine personali valik B. Efektiivselt töötava personali säilitamine · töötasu ja palgapoliitika · karjääri planeerimine · organisatsiooni arendamine · töösuhted C. Personali efektiivsuse suurendamine o personali hindamine o personali koolitus o personali arendamine 3. Personalijuhtimise valdkonnad töö analüüs personali koolitus ja arendamine personali planeerimine karjääri planeermine personali värbamine ja valik töötasu ja palgapoliitika

Inimressursi juhtimine
thumbnail
15
docx

KOOLITUSPLAANI JA KOOLITUSLEPINGU KOOSTAMINE

karjäärinõustamise meetodil, arenguvestlus kui töötaja motivatsiooni mõjutamisvahend. Müügijuht (1) Müügijuhtide Koolituse teemad: 7 akadeemilist treening müügitöötajate valik ja tundi, arendamine, hind: 359 müügiplaanide EUR/in mahamüümine, müügitöö igapäevane loov organiseerimine, müügiinimeste ja 9

Turismimajandus
thumbnail
11
docx

EFEKTIIVSUSE SUURENDAMISE VÕIMALUS PERSONALI TÖÖS KONKREETSE ORGANISATSIOONI NÄITEL

tegevuse tulemuslikkuse eest. 2. Osakonna koosseisu kinnitab personaliarenduse direktori ettepanekul juhatus. 3. Osakonna töötajate tööülesanded on määratud ametijuhendites. 4. Osakond koosneb personaliosakonnast, õppeklassist ja büroo assisteerivatest töötajatest. Klienditoe administraatorite tööd korraldab internetikasiino klienditoe juht. Klienditoe juhi eesmärk on osakonna töö igapäevane korraldamine, tööprotsesside väljatöötamine ja kliendirahuluolu saavutamine professionaalse ja kiire teeninduse tagamise kaudu. 1. Osakonna juhi peamised ülesanded: 1.1. Osakonna sujuva tööprotsessi tagamine 1.1.1. Klienditoe tööprotsesside ja ­juhendite väljatöötamine, muutmine ja arendamine vastavalt vajadustele. 1.1.2. Info liikumise tagamine nii üksuse sees kui osakondade vahel. 1.1.3. Olympic Casino Eesti töötajate ja klientide andmete konfidentsiaalsuse tagamine. 1.1.4

Personalitöö




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun