Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Koolikiusamine Tartu Tamme Gümnaasiumi 9. ja 10. klassides (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Milline on Sinu klassikaaslaste läbisaamine?
  • Kus sa oled kiusamist talunud?
  • Mis on sinu arvates koolikiusamise põhjuseks?
  • Millist liiki kiusamist oled sel õppeaastal talunud?

Lõik failist

Vasakule Paremale
Koolikiusamine Tartu Tamme Gümnaasiumi-9-ja 10-klassides #1 Koolikiusamine Tartu Tamme Gümnaasiumi-9-ja 10-klassides #2 Koolikiusamine Tartu Tamme Gümnaasiumi-9-ja 10-klassides #3 Koolikiusamine Tartu Tamme Gümnaasiumi-9-ja 10-klassides #4 Koolikiusamine Tartu Tamme Gümnaasiumi-9-ja 10-klassides #5 Koolikiusamine Tartu Tamme Gümnaasiumi-9-ja 10-klassides #6 Koolikiusamine Tartu Tamme Gümnaasiumi-9-ja 10-klassides #7 Koolikiusamine Tartu Tamme Gümnaasiumi-9-ja 10-klassides #8 Koolikiusamine Tartu Tamme Gümnaasiumi-9-ja 10-klassides #9 Koolikiusamine Tartu Tamme Gümnaasiumi-9-ja 10-klassides #10 Koolikiusamine Tartu Tamme Gümnaasiumi-9-ja 10-klassides #11 Koolikiusamine Tartu Tamme Gümnaasiumi-9-ja 10-klassides #12 Koolikiusamine Tartu Tamme Gümnaasiumi-9-ja 10-klassides #13 Koolikiusamine Tartu Tamme Gümnaasiumi-9-ja 10-klassides #14 Koolikiusamine Tartu Tamme Gümnaasiumi-9-ja 10-klassides #15 Koolikiusamine Tartu Tamme Gümnaasiumi-9-ja 10-klassides #16 Koolikiusamine Tartu Tamme Gümnaasiumi-9-ja 10-klassides #17 Koolikiusamine Tartu Tamme Gümnaasiumi-9-ja 10-klassides #18 Koolikiusamine Tartu Tamme Gümnaasiumi-9-ja 10-klassides #19 Koolikiusamine Tartu Tamme Gümnaasiumi-9-ja 10-klassides #20 Koolikiusamine Tartu Tamme Gümnaasiumi-9-ja 10-klassides #21
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 21 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-05-16 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 40 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor kertu56 Õppematerjali autor
Uurimistöö

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
10
docx

Kiusamine koolis ja selle mõju inimese hilisemale elule

EPEDH-1 Tallinn 2012 Kiusamise definitsioon Kiusamine on ühe või mitme inimese negatiivne ja sageli agressiivne või manipuleeriv tegu või teatud aja jooksul korduvad teod teise inimese või inimeste suhtes. See on väärnähtus, mis põhineb jõudude ebavõrdsusel. Kiusamine sisaldab järgmisi komponente: 1. Kiusajal on rohkem võimu kui kiusataval. 2. Kiusamine on sageli organiseeritud, süstemaatiline, varjatud. 3. Kiusamine on mõnikord olukorra ärakasutamine, kuid kord alanud, on tõenäoline, et see ka jätkub. 4. Kiusamine esineb teatud aja jooksul, kuigi ka süstemaatilistel kiusajatel võib esineda ühekordseid juhtumeid. 5. Kiusamise ohvrit haavatakse kas füüsiliselt, emotsionaalselt või psühholoogiliselt. 6. Kõigil kiusamiste juhtumitel on kas emotsionaalne või psühholoogiline aspekt. Kiusatakse neid, kes...

Arengupsühholoogia
thumbnail
31
docx

KOOLIKIUSAMINE

............ 3 1.Mõisted................................................................................................................ 4 2.Koolikiusamine.................................................................................................... 4 3.Kiusamise avaldumine......................................................................................... 6 4.Mis on küberkiusamine?...................................................................................... 8 4.2 Kuidas kiusamine toimub?............................................................................9 5.Kuidas märgata kiusamist ja vajadusel sekkuda?..............................................10 6.Mida võiks ette võtta kool ja koolitöötajad?.......................................................11 6.1 Mida võiks õpetaja teha klassi positiivse õhkkonna loomiseks?..................14 7.Vanemate roll kiusamisel?................................................................................. 16 7

Ühiskond
thumbnail
18
ppt

Kiusamine

KIUSAMINE Heli Uustal Mis on kiusamine? Kiusamine on ühe või mitme inimese negatiivne ja sageli agressiivne või manipuleeriv tegu või teatud aja jooksul korduvad teod teise inimese või inimeste suhtes. Kiusamine on väärnähtus ja põhineb jõudude ebavõrdsusel. Kiusamine on argpükslik tegu ning need, kes kiusavad, teavad, et tõenäoliselt pääsevad nad karistamatult, sest kiusamise ohver ei suuda vastu hakata ning ilmselt ei räägi ta kiusamisest kellelegi. Kiusamine toetub sageli pealt- vaatajatele, kes ei tee selle takistamiseks midagi või hakkavad hoopis kiusajat toetama. Mida sisaldab kiusamine?  Kiusajal on rohkem võimu kui kiusataval.  Kiusamine on sageli organiseeritud, süstemaatiline ja varjatud.  Kui kiusamine on kord alanud, on tõenäoline, et see ka jätkub.  Kiusamine esineb teatud aja jooksul, vahel esineb ka ühekordseid juhtumeid.  Kiusamise ohvrit haavatakse, kas

Ühiskonnaõpetus
thumbnail
15
docx

Koolikiusamise õpimapp

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Sotsiaaltöö õppetool ST. 12 Terli Linnas KOOLIKIUSAMINE Õpimapp Juhendaja: Triin Vahula Mõdriku 2013 SISSEJUHATUS Mina valisin oma õpimapi teemaks koolikiusamise kuna see on kooskõlas sotsiaalpedagoogika ainega. Peale selle on mind alati huvitanud õpilased, kes on kiusatavad. Me arvan, et hetkel on antud teema meie ühiskonnas väga aktuaalne. Koolikiusamist esineb nii õpilastel omavahel kui õpilaste ja õpetajate vahel.

Sotsiaaltöö
thumbnail
4
docx

Koolikiusamine ja sellesse sekkumine Viljandi Ühendatud Kutsekeskkooli õpilaste näitel

Tartu Ülikool Haridusteaduskond Koolijuhtimise õppekava Epp Välba Koolikiusamine ja sellesse sekkumine Viljandi Ühendatud Kutsekeskkooli õpilaste näitel Miniuurimus Juhendaja Anni Tamm Tartu 2012 SISSEJUHATUS: Koolikiusamisega on kokku puutunud enamik meist, kes kiusajana, kes ohvrina, kes pealtnägijana, olenemata sellest, kas tegemist on füüsilise, psühholoogilise või sotsiaalse kiusamisega. Kiusamine on muutunud viimaste aastakümnete sotsiaalseks probleemiks üle kogu maailma. Oma miniuurimuse aluseks võtsin Annika Põlgasti 2010 aastal valminud magistritöö teemal ,,Sekkumine kiusamiskäitumisse klassi tasandil", kus ta uuris, kas klassi tasandil sekkumine

Arengupsühholoogia
thumbnail
16
docx

Õpimapp: Koolikiusamine

Sotsiaaltöö õppetool KOOLIKIUSAMINE Õpimapp Juhendaja: 2012 SISUKORD SISSEJUHATUS Meie valisime oma õpimapi teemaks koolikiusamise kuna see on kooskõlas sotsiaalpedagoogika ainega. Peale selle on ühel meist ka endal olnud kokkupuude koolikiusamisega. Me arvame, et antud teema on meie ühiskonnas väga aktuaalne. Koolikiusamist esineb nii õpilastel omavahel kui õpilaste ja õpetajate vahel.

Sotsiaalpedagoogika
thumbnail
5
odt

Koolikiusamine

1) Kiusamine Kooliminek on igale lapsele ja lapsevanemale uus eluetapp hoolimata sellest, millisesse kooli laps läheb.Õpetaja ootab kooli last, kellel on kujunenud empaatiavõime, sotsiaalne käitumisvastutus ning soov kaasa mõelda ja tegutseda. Teadmised-tarkused omandatakse koolis. ( T Erinevate maade andmed näitavad, et vägivald ja kiusamine koolis on muutunud viimasel ajal tõsisemaks probleemiks nii toimub see ka eestis. Seetõttu on peamiseks kooli vahetamise põhjuseks kiusamine ja vägivald koolis. KOOLIKIUSAMINE on korduv pahatahtlik käitumine mõne kaasõpilase suhtes. kehaline (löömine, tõukamine, asjade ära võtmine, ruumi kinni panemine jne.) hingeline (ähvardamine, alandamine, narritamine, tõrjumine, jälitamine, kuulujuttude levitamine jne.) Sagedamini kiusatakse neid, kes: ei löö vastu

Vabaaeg
thumbnail
21
pdf

Küberkiusamise esinemine ja sellele reageerimine Kärdla Põhikooli II ning III astme õpilaste seas

Uurimistöö Markus Vaht 8.A klass Juhendaja: Tiina Viisut Kärdla 2020 SISUKORD SISSEJUHATUS ........................................................................................................................ 3 1. MIS ON KIUSAMINE JA KÜBERKIUSAMINE ................................................................ 4 2. KÜBERKIUSAMISE SAGEDUS JA AVALDUMINE ........................................................ 5 2.1 Küberkiusamise sagedus................................................................................................... 5 2.2 Küberkiusamise avaldumine............................................................................................. 5 2.3 Interneti platvormid küberkiusamiseks .......

Koolipsühholoogia




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun