Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Kontsentreeritud ülevaaKontsentreeritud ülevaade, mida kodutöö peab sisaldama (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

Kontsentreeritud ülevaade mida kodutöö peab sisaldama:
  • Vähemalt 8 väljapakutud äriideed.
  • Nende esialgse hinnangu kaheksa teguri lõikes.
  • Ühe idee väljavalimine 3-4 enim punkte saanud idee hulgast. Valiku põhjendus.
  • Esialgse ärikontseptsiooni koostamine (1 lk).
  • Genereeri ideid! Selleks mõtle eri võimalustele/äriideede allikatele (vt tabel). Paku välja vähemalt 8 erinevat ideed, millel võiks baseeruda su äri! Näita seejuures ära, millisel allikal idee tugines.
    Äriidee/ -võimaluse allikas
    Esialgsed (lihtsustatud) äriideed
  • Sinu hobid .
  • Senine töökogemus (või muu elukogemus).
  • Mida oskad teha paremini kui 90% inimestest?
  • Rahuldamata vajadused turul. Mida oled otsinud kliendina , kuid pole leidnud (või pole rahul pakutava tasemega)?
    • Jäätisekohvik, gelateria 2
  • Mida oled näinud teistes riikides, mida võiks ka Eestis rakendada?
    • Kohvik vana muusikaautommatidega igal laual, nagu olnud 1950 aastatel Ameerikas. 3

  • Haridus .
  • Muutused tegevuskeskkonnas (majanduslikus, demograafilises, tehnoloogilises, sotsiaalses, kultuurilises, seadusandluse muudatused).
  • Sinu soovitud elustiil.
    • Tossude kauplus 5
  • Isiklikud huvid, millega tahaks tegeleda ja teha seda hästi?
    • Kiirtoidu kohaletoimetamine 3
  • Midagi, millest oled juhtunud lugema/nägema/kuulma ning millel võiks baseeruda äriidee .
  • Pereliikmete /sõprade jne poolt pakutud või nende oskustel/võimetel/kontaktidel/ressurssidel baseeruvad ideed.
  • Kasutada olev ressurss (nt teatud kohas paiknev hoone – mis sellega peale hakata).
  • Mingi tegevus, mida oled teinud lisaraha teenimiseks töö või õpingute kõrvalt.
  • Tooted/teenused, mida oled palju kasutanud ning tunned seetõttu hästi nendega seonduvat.
    • Mobiiltelefonide ümbrise pood 2
  • „Hullumeelne“ mõttesähvatus.
    • Kohvik inimestele, kes soovivad üksinda olla. Näiteks iga laud on erikabiin, kus inimesed võivad kohvi juua, kuulata muusikat ja nautida oma üksindust. 4
  • Trend ökoloogilise/naturaalse toodangu tarbimisele
    • Ökoloogilise toodete kauplus, nagu Wholefoods 3
  • Mingi probleem, mis vajab lahendamist.
    • Charging stations 4
  • Lahendus on olemas, leia probleem, mille see sobib.
  • Täitmata niššid olemasolevate ettevõtete toodete/teenuste vahel.
  • (paku ise, millel veel võiks äriidee tugineda )
    Äriidee kontseptsioon – Tossude kauplus
    Pakutava toote või teenuse kirjeldus
    Kauplus tegeleb tossude müümisega. Praegu on tossud väga populaarsed ning paljud inimesed omavad rohkem kui 1 paar tossuid. Kaupluses oleks võimalik osta tossuid suure brändide hulgast, mis praegu Eestis esitamata. Näiteks Saucony, Hypebeast, Nike Jordan. Brändideks ongi siis Nike, Adidas , New Balance , Reebok, Asics, Vans, Converse , Saucony, Hypebeast. Võimalik oleks osta ka tossuid limiteeritudest kollektsioonidest. Põhimõtte on selles, et pakkuda lai valikut tarbjatele.
    Kavandatav sihtturg
    Enamasti noored, aga muidugi sihituruks tuleb pidama kõiki inimesi, kellel on soov osta endale tossud. Müügis on nii meeste, naiste kui ka laste tossud. Praegu on tossud eriti populaarsed noorte hulgas ning neid kannakse kas suvel, kui ka talvel.
    Toote/teenuse poolt pakutavad hüved
    Praegu Eestis puudub spetsialiseeritud tossude kauplus, välismaal neid ongi palju, näiteks Footlocker, AW Lab jne. Praegu tossud on väga populaarsed, aga nende valik meie spordikaupluses on nii väike. Muidugi ei soviks kanda tossuid, mis omas veel keegi sinu tuttavate hulgast. Kui räägime meie valikust, siis tavaliselt ongi 3-4 paari kollektsioonis ning seda kollektsiooni müüakse terve kvartali ajal.
    Konkurentsvõime
    Asi, mis eraldaks seda kauplust paljudest teisest spordikauplustest on lai valik ning kollektsioonid uuendakse igal kuul. Plaanis on müüja ka tossuid limiteeritudest kollektsioonidest ning mudeleid, mis on praegu Eestis esindamata.
    Toode müük ja tarbijani jõudmine
    Tegemist on kauplusega. Klientid ise tulevad ja valivad endale sobivaid paari. Aga tulevikus, kui kauplus oleks edukas, plaanis on avada internetipood.
    Juhtimismeeskond
    Oleks hea, kui kaupluses töötavad inimesed, kes meeldivad tossuid, nn “sneakerhead”. Nad võiksid küll soovitada midagi klientidele ning ise pakkude ideed kaupluse arenemiseks. 4 müüjat ning kauplusejuhataja.
  • Kontsentreeritud ülevaaKontsentreeritud ülevaade-mida kodutöö peab sisaldama #1 Kontsentreeritud ülevaaKontsentreeritud ülevaade-mida kodutöö peab sisaldama #2 Kontsentreeritud ülevaaKontsentreeritud ülevaade-mida kodutöö peab sisaldama #3
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 3 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2016-03-10 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 3 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor SpaceRenegadeS Õppematerjali autor
    Äriideede ülesanne 2

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    6
    docx

    Äriidee

    Hinnapotentsiaal 3 Ressursside kättesaadavus 4 Kokku 31 Raseduse riiete rentimine ­ 31 Veo pood ­ 33 Pagaritoodete müügiautomaadid ­ 32 Ühe idee väljavalimine 3 enim punkte saanud idee hulgast Veo pood (33 punkte) Tänapäeval paljud inimesed elavad maal ja neil ei ole nii riide kui ka toidukauplust, ainult esmatarbekaubad. Me tihti räägime inimeste võrdsustest, külainimestel peab olema võimalus osta mida nad tahavad. Eestis on palju külasid, aga vajalike tingimusi elamiseks ei ole. Firma võiks pakkuda riideid ja kaupu, mida võib leida linna kuabanduskeskustest. Sihtgrupp on kõik inimesed kes elavad külades ja ei saa endale lubada sõita linna ja osta vajalike kaupu. Tooteid võib müüa laatadel või autost. Müügiks pole suurt telki vaja ja seetõttu ei ole vaja tasuda müügiplatsi eest. Algkapitaliks on vaja umbes 7000 eurot, nii palju maksab veo pood.

    Ettevõtluse alused
    thumbnail
    31
    docx

    Äriplaani koostamise juhend

    Näiteks toote detailsed spetsifikatsioonid, täismahus turuuuringud, hinnapakkumised, lepingute näidised, võtmetöötajate täismahus CV-d, plaanid, kaardid lisatakse äriplaani lõppu lisadena. Kõike seda äriplaani lisades teete te oma plaani raskestiloetavaks. 1. Kokkuvõte Kuigi kokkuvõte on äriplaani esimene osa, soovitan selle kirjutada viimasena. Kokkuvõtte koostamisele tasub palju tähelepanu pöörata, sest see on äriplaani kõige rohkem loetud osa. Äriplaani kokkuvõttest peab saama kiire ülevaate, mida ja milliste vahenditega plaanitakse saavutada. Kokkuvõte ei tohiks olla pikem kui 1-2 lehekülge. Veelkord - kokkuvõttes tuleb esile tuua ainult olulisim! 2. Äriidee kirjeldus Järgnevalt asutakse kirjeldama äriideed, eesmärki ja vajalikke vahendeid, et eesmärgini jõuda. Enne toote kirjeldamist kirjutatakse lahti ettevõtte eesmärgid: - 1. aastal - 2. või 3. aastal - pikemas perspektiivis. 2.1. Toote/teenuse kirjeldus

    Majandus
    thumbnail
    105
    doc

    Lõpueksam: 2008 õppekava alusel Majanduse alused

    ressursse omavahel kombineerides. Pareto-efektiivsuse kriteerium väidab, et kõik punktid võimaliku tootmise piiril on efektiivsed ning asudes ühes neist punktidest saab ühe hüvise tootmise suurendamiseks ressursse ümber jaotada vaid teise hüvise tootmise vähendamise arvel. Kui ressursse tuleb juurde või nende kvaliteet paraneb, nihkub VTP pikaajaliselt majanduskasvu tõttu koordinaattelgede nullpunktist kaugemale. 2. Alternatiivkulu printsiip See tähendab, et mida enam soovitakse tarbida teist hüvist, seda enam tuleb esimese hüvise tarbimist piirata. Saamatajäänud tulu parimast alternatiivsest kasutamata jäänud võimalusest. 3. Nõudmise üldine seadus- nõudlusfunktsioon ja selle nihked Nõudlusseaduse kohaselt: Muude tingimuste samaks jäädes, mida kõrgem on hind, seda väiksem on nõutav kogus. 4. Turutasakaal- tasakaaluhind ja tasakaalukogus. Maksimum ja miinimumhinnad. Turu tasakaal- turujõud on tasakaalus

    Majanduse alused
    thumbnail
    193
    docx

    Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

    turismiettevõtluse spetsialiseerumise lõpueksami märksõnad Teeninduspsühholoogia 1. Teenindusühiskonna ja majanduse areng Teenindusühiskonna tekke ja kasvu peamised põhjused tulenevad ühiskonna ja töömaailma muutustest: Kasvav jõukus ­ suurem nõudlus teenuste järele nagu kodu koristamine, akende pesemine jm mida varem tehti ise. Vaba aja väärtustamine ­ suurem nõudlus reisi, SPA, toitlustusteenuste järele. Suuremad eluootused ­ suurem nõudlus hooldekodude ja tervishoiuteenuste järele Vajaduse kasv teeninduslike oskuste järele. Toodete suurem kompleksus ­ suurem nõudlus remondi ja parandusteenuste järele. Kasvav komplitseeritus igapäevaelus ­ suurem nõudlus abielunõustajate, advokaatide, maksunõustajate, töönõustajate järele.

    Turismiettevõtlus
    thumbnail
    1072
    pdf

    Logistika õpik

    sealhulgas põhimõisted logistika ja tarneahela juhtimisest. Esimeses, sissejuhatavas peatükis käsitletakse lühidalt logistika ajaloo olulisemaid aspekte ning kirjeldatakse logistika ülesandeid ja eesmärke. Lisaks antakse ülevaade logistika funktsio- naalsetest ja funktsiooniülestest valdkondadest. Ülevaade logistikasüsteemidest ja nende alaliikidest võimaldab paremini mõista logistikaprotsessi olemust ja logistika ülesandeid ning eesmärke nii tarneahelas tegutseva ettevõtte kui ka kliendi seisukohalt. Põgusalt käsitletakse ka tarneahelat ning

    Logistika alused
    thumbnail
    268
    pdf

    Logistika õpik 2013-Ain Tulvi

    sealhulgas põhimõisted logistika ja tarneahela juhtimisest. Esimeses, sissejuhatavas peatükis käsitletakse lühidalt logistika ajaloo olulisemaid aspekte ning kirjeldatakse logistika ülesandeid ja eesmärke. Lisaks antakse ülevaade logistika funktsio- naalsetest ja funktsiooniülestest valdkondadest. Ülevaade logistikasüsteemidest ja nende alaliikidest võimaldab paremini mõista logistikaprotsessi olemust ja logistika ülesandeid ning eesmärke nii tarneahelas tegutseva ettevõtte kui ka kliendi seisukohalt. Põgusalt käsitletakse ka tarneahelat ning

    Baas Logistika
    thumbnail
    226
    doc

    Portugali põhjalik referaat

    hirved jne. Mererannikul elab palju linde. Portugalis on peaaegu kõik inimesed ühte päritolu, räägivad sama keelt ja kuuluvad katoliku usku. Portugallased on hispaanlastele lähedane rahvas, kes on tekkinud peamiselt romaani, araabia ja keldi hõimude segunemisel. Palju kultuurimõjutusi on saadud ka Brasiiliast (Brasiilias räägitakse just nimelt portugali keelt) ja Indiast. Portugali keel on lähedane galeegi keelele, mida räägitakse Loode-Hispaanias. Umbes 70 % portugallastest elab maal. Lissabon: Sadamalinn Lissabon on Portugali pealinn. Lissabon on riigi iga viienda elaniku kodulinn. Pealinnas on üks Lõuna-Euroopa parimaid sadamaid. Seal laaditakse laevadele keraamikatooteid, sardiine, korke, tomatipastat ja veini, et vedada seda üle kogu maailma. Lissabon on iidne linn, aga palju ehitisi pärineb ka 18. sajandist. Assoorid:

    Geograafia
    thumbnail
    161
    pdf

    Juhtimise alused

    9.3.5 Teabeettevõtte tüübid 152 LISAD Lisa 1 Töökorralduse reeglid 153 Lisa 2 Tööjaotusmaatriksi näidis 159 SISSEJUHATUS Kursuse ,,Juhtimise alused" peaeesmärk on tutvustada kaasaegse juhtimisteooriat ja selle praktilise rakendamise küsimusi. Juhtimise aluste õppeaine peab üliõpilastele tagama: - juhtimismõtte arengu ajaloo ja põhiliste juhtimiskoolkondade kriitilise analüüsimise vilumuste väljakujunemise ning teoreetiliste seisukohtade juhtimispraktikaga kõrvutamise oskuse; - süsteemse mõtlemise väljakujunemise ja erinevate juhtimistasandite juhtide poolt täidetavate juhtimisfunktsioonide teoreetiliste aluste, olemuse, printsiipide ning nendevaheliste seoste sügava mõistmise;

    Juhtimine




    Meedia

    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun