Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Kontrolltöö kordamisküsimused ja vastused väljendusoskuses (11)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis on inimkommunikatsioon?
  • Milline on inimkommunikatsiooni tähtsus?
  • Milline roll on teretamisel kommunikatsioonis?
  • Milline roll on hüvastijätmisel kommunikatsioonis?
  • Millised on erinevad inimkommunikatsiooni oodatavad väljundid?
  • Millised sõnumid on verbaalsed?
  • Millised sõnumid on mitteverbaalsed?
  • Millised on erinevad inimkommunikatsiooni kanalid?
  • Millised on võimalikud mürad inimkommunikatsiooni kanalites?
  • Mis vahe on kuulamisel ja kuulmisel?
  • Milline on tagasiside roll inimkommunikatsioonis?
  • Milline on aja roll inimkommunikatsioonis?
  • Milline on efektiivne inimkommunikatsioon?
  • Kuidas saab rääkija suurendada kommunikatsiooni efektiivsust?
  • Kuidas saab kuulaja suurendada kommunikatsiooni efektiivsust?
  • Miks peab kommunikatsioonis osalema aktiivselt?
  • Mida tähendab valikuline tähelepanu?
  • Milliseid filtreid me kasutame?
  • Mida tähendavad informatsiooni valikuline vastuvõtmine organiseerimine ja interpreteerimine?
  • Kuidas me loome arusaamise iseendast?
  • Kuidas me loome arusaamise teistest?
  • Mida tähendab esmamulje efekt?
  • Mis on stereotüübid?
  • Mis mõjutab meie tunnetuse täpsust?
  • Mida tähendab sümbolite kasutamine inimkommunikatsioonis?
  • Mis on sõnade põhi- ja kaastähendus?
  • Mida tähendab kodeerimine ja dekodeerimine inimkommunikatsioonis?
  • Mis tingib ümberlülitumise ühelt kodeerimisviisilt teisele?
  • Mis on egotsentriline kõne?
  • Milline on keele roll maailma mõistmisel?
  • Millised on keele probleemid inimkommunikatsioonis?
  • Mida tähendab seksistlik keelekasutus?
  • Mida uskuda kui verbaalsed ja mitteverbaalsed sõnumid on vastuolus?
  • Millised on erinevad ruumidistantsid inimkommunikatsioonis?
  • Milline on silmade ja näo roll mitteverbaalses kommunikatsioonis?
  • Milline on zestide roll mitteverbaalses kommunikatsioonis?
  • Milline on puudutuste roll mitteverbaalses kommunikatsioonis?
  • Milline on riietuse roll mitteverbaalses kommunikatsioonis?
  • Mida tähendab parakeel?
  • Miks on kuulamisoskus oluline inimkommunikatsioonis?
  • Mis on pseudokuulamine?
  • Mis on kuulamistõkked?
  • Mis on aktiivne kuulamine?
  • Mis on empaatiline kuulamine?
  • Kuidas kuulata efektiivselt?
  • Mis on lähisuhete aluseks?
  • Mis on usaldus Kuidas see tekib?
  • Milline on lähisuhete elutsükkel?
  • Milline on inimsuhete dialektika?
  • Milline roll on perekonnal inimkommunikatsioonis?
  • Mis on konflikt?
  • Millised on erinevad konfliktide lahendamise viisid?
  • Mida tähendab kehtestav käitumine konflikti lahendamisel?
  • Kuidas reageerida kriitikale?
  • Millised on ebaausad võitlusviisid konflikti lahendamisel?
  • Millised on ausa võitluse reeglid konflikti lahendamisel?
  • Mis on oluline läbirääkimiste pidamisel?
  • Kuidas valmistuda läbirääkimisteks?
  • Mida tähendavad sotsiaalsed normid ja reeglid?
  • Mida tähendavad sotsiaalsed rollid?
  • Mida tähendab rollidevaheline konflikt?
  • Mis on eneseavamine?
  • Mis on Johari aken?
  • Millised on eneseavamise plussid ja miinused?
  • Millised on eneseväljenduse neli kategooriat?
  • Millised sõnumid on täissõnumid?
  • Mis on minu teada fakt?
  • Mida olen tähele pannud lugenud või kuulnud?
  • Millised sõnumid on risustatud sõnumid?
  • Millised on tõhusa eneseväljenduse reeglid?
  • Mida tähendavad domineerimine staatus ja võim inimkommunikatsioonis?
  • Mille poolest erinevad kultuurid üksteisest?
  • Mis võib takistada teisest kultuurist arusaamist?
  • Mis on etnotsentrism?
  • Mis on stereotüübid?
  • Miks on vaja sallivust kultuuridevahelises suhtlemises?
  • Mis on intervjuu?
  • Millised on erinevad intervjuu liigid?
  • Millised on erinevad intervjuu küsimuste liigid?
  • Millised on erinevad intervjuu vastuste liigid?
  • Milline peab olema intervjuu ülesehitus?
  • Mida peab teadma ja tegema kui oled intervjueeritav?
  • Mida peab teadma ja tegema kui oled intervjueerija?
  • Mis määrab ära inimeste grupi?
  • Milline on väikeses grupis toimuva kommunikatsiooni omapära?
  • Kuidas väike grupp mõjutab oma liikmete arvamust?
  • Millised on väikeste gruppide plussid ja miinused probleemide lahendamisel?
  • Miks on grupi otsused üksikisikute otsustest riskantsemad?
  • Mis on ajurünnak?
  • Millised on grupi liikmete rollid?
  • Millised on grupi juhi rollid?
  • Mida teha et grupi töö oleks edukas?
  • Mida peaks grupi juht edu nimel tegema?
  • Millised on erinevad juhtimisstiilid?
  • Milline on väikese grupi elutsükkel?
  • Kuidas grupi suurus mõjutab otsuste vastu võtmist?
  • Millised on erinevad otsuste tegemise mudelid väikestes gruppides?
  • Mis on avalik esinemine?
  • Millest sõltub esineja usutavus?
  • Millised on erinevad kõne ettekandmise viisid?
  • Mis on auditooriumi analüüs?
  • Millised on erinevad kõne ülesehituse mudelid?
  • Mis iseloomustab kommunikatsiooni suures organisatsioonis?
  • Milline on juhi roll kommunikatsioonis suures organisatsioonis?
  • Mis iseloomustab alla suunatud kommunikatsiooni suures organisatsioonis?
  • Mis iseloomustab üles suunatud kommunikatsiooni suures organisatsioonis?
  • Mis iseloomustab horisontaalset kommunikatsiooni suures organisatsioonis?
  • Mis juhtub informatsiooniga liikumisel mööda organisatsiooni hierarhianivoosid?
  • Mis on kuulujutud miks ja kuidas need tekivad?
  • Mis iseloomustab massikommunikatsiooni kui inimkommunikatsiooni liiki?
  • Milline on uute kommunikatsiooni tehnoloogiate mõju inimkommunikatsioonile?
  • Mis on veenmine?
  • Millised võivad olla kõne eesmärgid?
  • Miks sisaldab veenmist kõik mida te ütlete?
  • Kuidas olla veenev?
  • Mis mõjutab kõneleja usutavust?
  • Millest alustada kõneks valmistumisel?
  • Kuidas analüüsida publikut?
  • Millal nad teada said?
  • Kuidas esineda erinevatest kultuuridest pärit kuulajatele?
  • Kuidas võita publiku sümpaatiat?
  • Millised on erinevad kõne ülesehituse mustrid?
  • Miks on kõnes vajalikud nii loogiline kui ka emotsionaalne käsitlus?
  • Millega toetada ja illustreerida oma juttu?
  • Mida tuleb silmas pidada statistika kasutamisel?
  • Miks on kõne sissejuhatus oluline?
  • Mis peab olema kõne sissejuhatuses?
  • Milleks sa siin oled?
  • Kuidas luua head sissejuhatust?
  • Millist sissejuhatust tuleb vältida?
  • Miks on kõne kokkuvõte oluline?
  • Mis peab olema kõne kokkuvõttes?
  • Kuidas luua head kokkuvõtet?
  • Millist kokkuvõtet tuleb vältida?
  • Millised on visuaalsete abivahendite plussid ja miinused?
  • Mida tuleb silmas pidada slaidide ettevalmistamisel?
  • Mida tuleb silmas pidada jaotusmaterjalide kasutamisel?
  • Kuidas harjutada esinemiseks?
  • Mida tuleb silmas pidada märkmete tegemisel ja kasutamisel?
  • Mida silmas pidada esinemise ruumi valimisel ja istekohtade planeerimisel?
  • Milline on varustuse kuldreegel?
  • Millised võivad olla segavad asjaolud kõnega esinemisel?
  • Mis on lavahirm?
  • Kuidas jagu saada lavahirmust?
  • Milline on kehakeele roll kõnepidamisel?
  • Millised on keelekasutuse reeglid kõnepidamisel?
  • Mida tähendab silmside auditooriumiga ja miks on see oluline?
  • Millal tegelikult algab ja lõpeb esinemine ja miks?
  • Mida ei tohi esineja teha enne kõne alustamist kõne ajal ja kõne lõpus?
  • Millised on puldi kasutamise käsud ja keelud?
  • Millised on mikrofoni kasutamise käsud ja keelud?
  • Mis on lugemine?
  • Milline on seos lugemise ja kirjutamise vahel?
  • Millised on kirjatöö tegemise etapid?
  • Mis on mõtete püüdmine?
  • Mis on kirjutamiskramp ja kuidas sellest üle saada?
  • Mis on mõtete korrastamine?
  • Mis erinevus on suulisel ja kirjalikul kommunikatsioonil?
  • Mis on kirjatöö eesmärk ja põhiidee?
  • Milline peab olema kirjutaja suhtumine lugejasse?
  • Mis on tekstistrateegia?
  • Millised on arutlevad tekstistrateegiad?
  • Mis on struktureerimine?
  • Mida tähendab sissejuhatuse struktureerimine?
  • Mida tähendab põhiidee juures püsimine ja selle väljaarendamine?
  • Mida tähendab kokkuvõtte struktureerimine?
  • Mis on viimistlemine?
  • Mis on sisulõigud?
  • Mis on sidelõigud?
  • Mis on üleminekud?
  • Mida tähendab sõnastuse viimistlemine?
  • Mis on toimetamine?
  • Mis on referaat?
  • Mis on parafraseerimine?
  • Mis on plagiaat?
  • Milline peab olema teadusteksti stiil?
  • Milline on hea pealkiri?
  • Mis on annotatsioon?
  • Mis on resümee?
  • Mille poolest erinevad resümee ja kokkuvõte?
  • Mille poolest erinevad annotatsioon ja sissejuhatus?
  • Mis on retsensioon?
  • Millal viidata allikale?
Kontrolltöö kordamisküsimused ja vastused väljendusoskuses #1 Kontrolltöö kordamisküsimused ja vastused väljendusoskuses #2 Kontrolltöö kordamisküsimused ja vastused väljendusoskuses #3 Kontrolltöö kordamisküsimused ja vastused väljendusoskuses #4 Kontrolltöö kordamisküsimused ja vastused väljendusoskuses #5
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 5 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2008-01-09 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 363 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 11 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Agnes Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
6
docx

INIMKOMMUNIKATSIOON küsimused KT-ks

INIMKOMMUNIKATSIOON 1.Mis on inimkommunikatsioon?nimkommunikatsioon on: võime luua ja kasutada sümboleid,ühise arusaamise loomine inimeste vahel. 2.Milline on inimkommunikatsiooni tähtsus?Tähtsus on et annab meile füüsilise heaolu, aitab meil end määratleda(ühiskonnas, sõprade seas jne) ning tähtis on ka tööalane kommunikatsioon. 3.Millised on erinevad inimkommunikatsiooni oodatavad väljundid?Väljunditeks on arusaamine, heaolu labi inimliku kontakti, arvamuse mõjutamine, inimkommunikatsioon aitab kaasa inimsuhete paranemisele läbi positiivse usaldusliku kliima, kommunikatsioon suunab meid tegutsema. 4.Millised sõnumid on verbaalsed?Verbaalsed sõnumid: sõnad, laused ja nende tähendus tõlgenatuna keelekasutuse reeglitest, hetke konteksist, vastavalt oma kultuuriruumi arusaamadele. 5.Millised sõnumid on mitteverbaalsed?Mitteverbaalsed sõnumid= mittevokaalsed. Nendeks on nt kehakeel, näoilme, emotsioonid, normid, aeg ja ruum, suhtlemise nurk, objektide kasutamine,

Karjäärinõustamine
thumbnail
8
docx

Väljendusoskuse KT 2012

Väljendusoskus 1. Mis on inimkommunikatsioon? Ühise arusaamise loomine inimeste vahel 2. Milline on inimkommunikatsiooni tähtsus? *füüsiline heaolu *enesemääratlus *tööalane kommunikatsioon 3. Millised sõnumid on verbaalsed? Sõnadega väljendatavad 4. Millised sõnumid on mitteverbaalsed? Muul viisil : zestid, kehaliigutused, näoilmed jms 5. Millised on võimalikud mürad inimkommunikatsiooni kanalites? *füüsilised *psühholoogilised *füsioloogilised *semantilised 6. Mis vahe on kuulamisel ja kuulmisel? Kuulamine on tahtlik tegevus- tähelepanu, arusaamine, meeldejätmine. Kuulmine on aga see, et sa kuuled inimese juttu aga ei pane tähele. 7. Milline on tagasiside roll inimkommunikatsioonis? Tagasiside on protsess, mille abil inimene võrdleb oma arvamusi ja tegevusi saadud sõnumiga (infoga) ning tagastab saatjale omapoolse arvamuse sõnumi kohta. Kiire, vahetu ja aus

Väljendusoskus
thumbnail
19
doc

Väljendusoskus kontrolltöö ISS0110

~Kirjutamine~ Mis on lugemine? Lugemine on nagu tähenduse taasloomine, lugejad mõistavad sama teksti autorist ja üksteisest erinevalt. Selleks, et autor ja lugeja aru saaksid üksteisest peavad nad vaeva nägema. Lugemisstiilid on ­ kommunikatiivne lugemine (tekstist vahetu info saamine), õpilugemine (pikaajaliste teadmiste hankimine), loov lugemine (tähenduse taasloomine). Mis on essee? Esse on isikupärase mõttemaailma ja keelekasutusega tekst, mis esitab autori nägemuse mingi probleemi või nähtuse kohta, seda teadusliku täpsusega põhjendamata. Kirjatöö tegemise etappid. Millised on kirjatöö tegemise etapid? Eesmärgi ja põhimõttete rakendamine, mõtede püüdmine ja korrastamine, abi- või viitmaterjalide kogumine, mustandi kirjutamine, struktureerimine. Mis on mõtete püüdmine? Nimekiri... sobib lihtsate ja loogiliste teemade avamiseks ... kõigepealt tee endale selgeks eesmärk. Teema veeretamine... kontrollivaba kirjutamine. Skeem... sobib hästi ar

Väljendusoskus
thumbnail
8
doc

Väljendusoskus KT (spikker)

~Kirjutamine~ Mis on lugemine? Lugemine on nagu tähenduse taasloomine, lugejad mõistavad sama teksti autorist ja üksteisest erinevalt. Selleks, et autor ja lugeja aru saaksid üksteisest peavad nad vaeva nägema. Lugemisstiilid on ­ kommunikatiivne lugemine (tekstist vahetu info saamine), õpilugemine (pikaajaliste teadmiste hankimine), loov lugemine (tähenduse taasloomine). Mis on essee? Esse on isikupärase mõttemaailma ja keelekasutusega tekst, mis esitab autori nägemuse mingi probleemi või nähtuse kohta, seda teadusliku täpsusega põhjendamata. Kirjatöö tegemise etappid. Millised on kirjatöö tegemise etapid? Eesmärgi ja põhimõttete rakendamine, mõtede püüdmine ja korrastamine, abi- või viitmaterjalide kogumine, mustandi kirjutamine, struktureerimine. Mis on mõtete püüdmine? Nimekiri... sobib lihtsate ja loogiliste teemade avamiseks ... kõigepealt tee endale selgeks eesmärk. Teema veeretamine... kontrollivaba kirjutamine. Sk

Eesti keel
thumbnail
7
odt

INIMKOMMUNIKATSIOON

INIMKOMMUNIKATSIOON 1. Mis on inimkommunikatsioon? Inimkommunikatsioon ­ ühise arusaamise loomine inimeste vahel. Siia kuuluvad ka sümbolid. 2. Miks on inimkommunikatsiooni õppimine vajalik? Inimkommunikatsiooni tähtsusele kuuluvad füüsiline heaolu, enesemääratlus ja tööalane kommunikatsioon. 3. Millised sõnumid on verbaalsed? Verbaalsed sõnumid on sõnadega kommunikatsioon. 4. Millised sõnumid on mitteverbaalsed? Mitteverbaalsed on sõnadeta või sõnadele lisaks. 5. Millised on võimalikud mürad inimkommunikatsiooni kanalites? Mürad inimkommunikatsiooni kanalites on kõik, mis moonutavad informatsiooni või segavad seda vastu võtmast. Võivad olla tehnilised ja semantilised.. 6. Mis vahe on kuulamisel ja kuulmisel? Kui sa kuuled inimest, siis sa kuuled lihtsalt tema kõne, aga kui sa kuulad inimest, siis sa pöörad tähelepanu ta jutule, kuuled ta jutu, saad aru ja jätad ta jutu meelde. 7. Milline on tagasiside roll inimkommunikatsioonis? Tagasisside roll on sellin

Karjäärinõustamine
thumbnail
16
docx

Väljendusoskuse kontrolltöö - inimkommunikatsioon

INIMKOMMUNIKATSIOON 1. Mis on inimkommunikatsioon? Inimkommunikatsioon on ühise arusaamise loomine inimeste vahel. See on võime luua ja kasutada sümboleid, millest inimkommunikatsioon koosnebki. 2. Milline on inimkommunikatsiooni tähtsus? Inimene vajab inimkommunikatsiooni füüsilise heaolu jaoks. Selle läbi toimub ka enesemääratlus ­ st iga inimene peab tundma, et ta kuulub kuhugi sotsiaalsesse rühma, et ta pole üksi. Selline enesemääratlus toimub inimkommunikatsiooni abil. Inimkommunikatsiooni on vaja ka tööalaselt, näiteks tööjaotuse ja ülesannete edastamise jaoks või ülesannete vastuvõtmise jaoks. Samuti igapäevaselt ­ me puutume iga päev kokku teiste inimestega ja ilma inimkommunikatsioonita ei saaks me teineteisega koos eksisteerida. 3. Millised on erinevad inimkommunikatsiooni oodatavad väljundid? · Arusaamine ­ meil on vaja kuidagimoodi meid ümbritsevatest inimestest ja nende soovidest või vajadustest aru saada. · Heaolu ­ i

Väljendusoskus
thumbnail
10
docx

Väljendusoskus

Arvestuskontrolltöö küsimused 2015 INIMKOMMUNIKATSIOON 1. Millised sõnumid on verbaalsed? Sõnadega kommunikatsioon, tahtlikud või tahtmatud. 2. Millised sõnumid on mitteverbaalsed? Sõnadeta või sõnadele lisaks, tahtlikud või tahtmatud. 3. Millised on võimalikud mürad inimkommunikatsiooni kanalites? Kõik, mis moonutavad informatsiooni või segavad seda vastu võtmast. Tehnilised, semantilised. 4. Mis vahe on kuulamisel ja kuulmisel? Kuulamisel pöörad tähelepanu räägitavale, saad sellest aru ja jätad meelde. 5. Milline on tagasiside roll inimkommunikatsioonis? Reaktsioon sinu käitumisele. 6. Milline on aja käsitlus inimkommunikatsioonis? Mittepööratav ja mittekorratav. 7. Milline on efektiivne inimkommunikatsioon? Kui see, mis saatja mõtles, on samamoodi arusaadav ka vastuvõtjale. 8. Kuidas saab rääkija suurendada kommunikatsiooni efektiivsust? Kohaneda esinemisstiilis ja sõnumi esitlem

Väljendusoskus
thumbnail
8
docx

Väljendusoskus kontrolltöö vastused

INIMKOMMUNIKATSIOON 1. Mis on inimkommunikatsioon? Inimkommunikatsioon on ühise arusaamise loomine inimeste vahel. Inimkommunikatsiooni otseseks tulemuseks on looming, mingi reaalsus. Kommunikatsioon on kollektiivne protsess. Inimühiskonna ja inimsuhete vahel eksisteerib sõltuvussuhe: see väljendub inimkommunikatsioonina. Eesmärgiks on inimestevahelise informatsiooni edasiandmine ja vastuvõtmine. See võib toimuda nii verbaalselt kui ka mitteverbaalselt. Inimkommunikatsiooni osadeks on saatja, vastuvõtja, tagasiside ja aeg. Nii mõtlemiseks kui oma mõtete edasiandmiseks kasutavad inimesed sümboleid. 2. Milline on inimkommunikatsiooni tähtsus? Inimkommunikatsiooni tähtsuseks on: füüsiline heaolu(nii enda kui ka teiste), enesemääratlus, tööalane kommunikatsioon(suhtlemine töötasandil). Suhtlemine võimaldab meil kontrollida ja juhtida oma keskkonda. 3. Millised on erinevad inimkommunikatsiooni oodatavad väl

Väljendusoskus




Kommentaarid (11)

ETS5005 profiilipilt
ETS5005: Halleluuja we have a lifesaver väga kasulik kui aeg on otsas.
18:47 13-12-2008
Quester profiilipilt
Quester: väga hea!!

kõik KT vastused on olemas!
14:39 21-11-2008
Gegegerda profiilipilt
Gegegerda: Hoidis palju aega kokku
21:24 20-03-2013



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun