Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Konkurentsianalüüs teemal juuksurisalongide külastamine (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Millised on valitud teenuste puhul asendusteenused?
  • Milles seisnevad iga teenuse kaks peamist nõrkust ja tugevust?
  • Milline võrreldud teenustest on konkurentide poolt kõige haavatavam?
  • Palju konkureerivatest teenustest?

Lõik failist

KONKURENTSIANALÜÜS
Kolme juukse hooldus salongi külastamine juukseravi ja -hoolduse eesmärgil.
  • Rahuldatava vajaduse kirjeldamine
    Tarbija probleemiks olid lõhenenud ja kuivad juuksed. Tarbija vajab kogenud juuksurisalongi teenust, et saavutada terved ja ilusad juuksed.Tarbija ootas hinnangut juuste seisukorrale ja sellele vastvalt juuste lõikust ja hooldust. Teenuse puhul olid olulised professionaalne ( elukutseline ) hinnang ja kvaliteetne lõikus (korralik lõikus), lisaks soovitusi iseseisvaks juuste hoolduseks.
    Olulised ootused:
  • Juuste hooldus
  • Aeg- lõikuse sooritamise pikkus ajalises mõttes.
  • Hind
    1.2. Võrdluskriteeriumide püstitamine, andmete kogumine ja teenuste võrdlemine
    Tabel 1. Teenuste võrdluskriteeriumid
    Võrdluskriteerium
    Vanalinna Heaolu- salong
    Salon +
    Kuldne Juus
    Ratsionaalsed võrdluskriteeriumid:
    Töö kvaliteet
    Väga kvaliteetne (lõikus nägi välja korralik)
    Väga kvaliteetne
    (lõikus nägi välja korralik)
    Madal (lõpptulemusena jäi selgusetuks kas tarbijal üldse juukseid lõigati)
    Hind
    Mõõdukas (hind ei ületanud 150 krooni piiri)
    Kallis (hind ülets 150 krooni piiri)
    Mõõdukas (hind ei ületanud 150 krooni piiri)
    Aeg
    Sobivalt kiire (lõikus teostati vähem kui 30 minutiga)
    Pigem liiga pikk (lõikus teostati tunni aja raames)
    Liiga pikk (lõikus ületas tunni aja piiri)
    Juuksuritooli ergonoomilisus
    Ergonoomiline
    Ebaergonoomiline
    Ergonoomiline
    Juuksuri kvalifikatsioon
    Pädev (kliendile nähtavale pandud tunnistused tõendasid erialast haridust)
    Õpilast juhendas kõrgelt kvalifitseerunud juuksur- stilist
    Pädev (kliendile nähtavale pandud tunnistused tõendasid erialast haridust)
    Emotsionaalsed võrdluskriteeriumid:
    Tulemus
    Üle ootuste hea (arvestades juuste seisukorda oli lõpptulemuseks silmnähtavamalt tervemad juuksed)
    Väga hea (juuste seisukorda oli tunduvalt parandatud)
    Polnud ootustele vastav (juuste seisukord oli muutumatult hooldust vajav)
    Suhtlus
    Professionaalne e. elukutseline ja meeldiv
    Professionaalne e. elukutseline ja meeldiv
    Pealetükkiv ja ebaprofessionaalne e. mitte kutseline
    Soovitused
    Professionaalsed e. kutseline ja tulemuslikud
    Pofessionaalsed e. kutseline ja tulemuslikud
    Ei osatud anda
    Maine
    Väga hea (paljud tuttavad soovitavad)
    Väga hea (paljud tuttavad soovitavad)
    Hea (inimesed räägivad sellest heas toonis)
    1.3. Võrreldavate toodete/ teenuste analüüs
    Vastake teenuste analüüsimisel järgmistele küsimustele:
  • Milline valitud teenustest vastab kõige paremini Teie poolt kirjeldatud tarbija vajadusele? Põhjendage vastust.
    Parimat teenust pakkus Vanalinna Heaolusalong, kus hinnati juuste seisukorda ausalt, lõikus arutati kliendiga läbi, teenust pakuti kiirelt (aega kulus vähem kui 30 minutit), hind oli mõistlik(hind oli 150 krooni piires). Tulemuseks olid üleootuste tervemad juuksed, arvestati kliendi soovi võimalikult minimaalselt juuste pikkust vähendada. Lisaks soovitati kliendi juuksetüübile sobivaid juuste hooldus- vahendeid ja pikemas perspektiivis soovitati korra kuus külastada juuksurisalonge, et juuksed jätkuvalt paraneksid.
  • Millised on valitud teenuste puhul asendusteenused?
    Sobivateks asendusteenusteks on koduste hooldusmaskide tegemine, lasta vanematel/ sõbrannadel juukseid lõigata, kodune maniküür ja pediküür.
  • Milles seisnevad iga teenuse kaks peamist nõrkust ja tugevust?
    Vanalinna Heaolusalongi tugevusteks on kvaliteetne ja kiire
  • Vasakule Paremale
    Konkurentsianalüüs teemal juuksurisalongide külastamine #1 Konkurentsianalüüs teemal juuksurisalongide külastamine #2 Konkurentsianalüüs teemal juuksurisalongide külastamine #3 Konkurentsianalüüs teemal juuksurisalongide külastamine #4 Konkurentsianalüüs teemal juuksurisalongide külastamine #5 Konkurentsianalüüs teemal juuksurisalongide külastamine #6 Konkurentsianalüüs teemal juuksurisalongide külastamine #7
    Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
    Leheküljed ~ 7 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2011-04-09 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 124 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor Kerli K Õppematerjali autor
    Konkurentsianalüüs sisaldab:
    1.1. Rahuldatava vajaduse kirjeldamine
    1.2. Võrdluskriteeriumide püstitamine, andmete kogumine ja teenuste võrdlemine
    1.3. Võrreldavate toodete/ teenuste analüüs
    1.4. Valitud teenuse või teenuse tootja vahetud, lähedased, kaudsed ja üldised konkurendid.
    - Kasutatud kirjandus

    Kasutatud allikad

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    5
    doc

    JUHEND KONKURENTSIANALÜÜSI LÄBI VIIMISEKS

    JUHEND KONKURENTSIANALÜÜSI LÄBI VIIMISEKS Iseseisev töö õppeaines ,,Turundus" MS.0755 Konkurentsianalüüsi käigus tuleb: 1. Võrrelda ja analüüsida kolme sama vajadust rahuldavat toodet (kaupa või teenust), mida pakuvad erinevad ettevõtted. 1.1. Rahuldatava vajaduse kirjeldamine Maslow'i vajaduste püramiidi järgi on inimese esmasteks vajadusteks füüsilised vajadused. Kui inimesel on kõht täis, koht, kus elada, puhtad riided ja ise puhas siis alles siis hakkavad rolli mängima muud vajadused. Kuna hambapasta on (suu)hügieeni üks osa on see esmatarbekaup ja rahuldab esmatarbevajadusi. Pasta lõppemisel on esimene automaatne reaktsioon minna seda juurde ostma ja iga endast lugupidav inimene selleta läbi ei saa. Hambapasta ostuprotsess algab tarbija vajaduse tunnetusest - tarbija ostukäitumine on motiveeritud, sest tekkinud on probleem, mis vajab lahendamist: hambapasta on otsas aga hambaid on vaja pesta! Vajaduse rahuldamiseks pöörduta

    Turundus
    thumbnail
    16
    doc

    ÄRIPLAANI STRUKTUUR

    ümbrikud jms); · kontoritarvete hankimisega seotud kulud (paber, kirjutusvahendid, märkmepaberid, kaustad, arvete blanketid, prügikast, raamatupidamise dokumentide kaustad jms); · kontoriseadmete hankimisega seotud kulud (telefon, arvuti, faksi- ja koopiamasin, arvutitarkvara jms); · kontorimööbli hankimisega seotud kulud (laud, toolid, riiulid, nagi jms); · reklaamimaterjalide valmistamisega seotud kulud; · töövahendid (nt juuksuri tool juuksuritöökojas, fotoaparaat fotograafil jms); · toorainekulud tootmisettevõttes; · kaubavarude loomise kulud, kui ettevõte tegeleb kaubandusega; · kindlustuskulud; · ruumide remondikulud; · kodulehekülje valmistamise kulud; · personali värbamise kulud. · Kulud, mille suurus sõltub stardiperioodi pikkusest · kontori ruumi rent sissekolimisest kuni positiivse rahavoo tekkimiseni (tõenäoliselt sisaldab ka rendi ettemaksu);

    Äriplaan
    thumbnail
    22
    pdf

    Äriplaani juhend

    kontoritarvete hankimisega seotud kulud (paber, kirjutusvahendid, märkmepaberid, kaustad, arvete blanketid, prügikast, raamatupidamise dokumentide kaustad jms); kontoriseadmete hankimisega seotud kulud (telefon, arvuti, faksi- ja koopiamasin, arvutitarkvara jms); kontorimööbli hankimisega seotud kulud (laud, toolid, riiulid, nagi jms); reklaamimaterjalide valmistamisega seotud kulud; töövahendid (nt juuksuri tool juuksuritöökojas, fotoaparaat fotograafil jms); toorainekulud tootmisettevõttes; kaubavarude loomise kulud, kui ettevõte tegeleb kaubandusega; kindlustuskulud; ruumide remondikulud; kodulehekülje valmistamise kulud; personali värbamise kulud. Kulud, mille suurus sõltub stardiperioodi pikkusest kontori ruumi rent sissekolimisest kuni positiivse rahavoo tekkimiseni (tõenäoliselt sisaldab ka rendi ettemaksu);

    Äriplaan
    thumbnail
    20
    docx

    TURUNDUS

    223. Ed · reklaamitegevuse organiseerimine utamine · müügimeeskonna kujundamine ja müügitegevuse juhtimine · müügi aktiviseerimine konkursside, soodustuste jms. abil · suhtekorralduse kujundamine ettevõttesiseste- ja väliste sihtrühmadega · ettevõtte positiivse maine loomine ja säilitamine 224. 225. 226. 6. KONKURENTSIANALÜÜS 227. 228. Konkurentsianalüüs annab täpse ülevaate konkurentsisituatsioonist vaadeldaval turul. 229. Konkurentsianalüüs vastab küsimustele: · Milline on üldised konkurentsijõud tegevusharus? (st ettevõtetevaheline konkurents, tarnijate ja ostjate mõjukus, asendustoodetest või uutest turule sisenejatest tulenev oht) · Kes on meie peamised konkurendid? · Kui suur on nende turuosa? · Mis on konkurentide eelised meie toote ees (võrreldakse funktsionaalsust, rakendusvald-kondi, hinnataset, jne)?

    Turundus
    thumbnail
    51
    pdf

    Turundusplaani koostamise juhend

    .........14 Toode/teenus, olemasolev infrastruktuur jms; turustatavad paketid..............................14 SWOT-analüüs ...............................................................................................................18 Väliskeskkonna kirjeldamine ja analüüs.........................................................................19 Klientide segmenteerimine ja sihtrühmade määratlemine .............................................20 Konkurentsianalüüs........................................................................................................23 Ettevõtte konkurentsipositsioon ja järeldused konkurentsianalüüsist ............................25 Turgude kirjeldamine......................................................................................................26 Eesmärkide püstitamine..........................................................................................................29

    Ainetöö
    thumbnail
    21
    doc

    Turunduse konspekt

    1.TURUNDUSE MÕISTE Käesolev konspekti osa on koostatud järgmise kirjandusallika põhjal: Turunduse alused. Ann Vihalem, Külim, Tallinn 2003. Turunduse mõistet on püütud lugematul hulgal erinevate definitsioonidega väljendada, eri ajajärkudel on olnud rõhuasetused neis erinevad. Toome siinkohal välja neist kaks, mõlemad pärinevad P.Kotlerilt: *,,Turundus on tegevus, mis on suunatud vajaduste ja soovide rahuldamisele" *,,Head ettevõtted rahuldavad vajadusi, silmapaistvad loovad turgusid. Juhtpositsioon võidetakse kätte uute toodete, teenuste , elustiilide ja elatustaseme tõstmise viiside ettekujutamise kaudu." Kasumit taotlevad äriorganisatsioonid soovivad müüa kaupu ja teenuseid nii, et see ennast ära tasub. Kuid turundusprobleeme on teistelgi organisatsioonidel, näiteks mittetulundusühingutel ja riigiasutustel. Õppeasutused võitlevad õpilaste, muuseumid ja teatrid külastajate, kirikud poolehoidjate pärast ning nad kõik vajavad raha. Turundusega tegelevad

    Majandusõpetus
    thumbnail
    21
    doc

    Turundus

    1.TURUNDUSE MÕISTE Käesolev konspekti osa on koostatud järgmise kirjandusallika põhjal: Turunduse alused. Ann Vihalem, Külim, Tallinn 2003. Turunduse mõistet on püütud lugematul hulgal erinevate definitsioonidega väljendada, eri ajajärkudel on olnud rõhuasetused neis erinevad. Toome siinkohal välja neist kaks, mõlemad pärinevad P.Kotlerilt: *,,Turundus on tegevus, mis on suunatud vajaduste ja soovide rahuldamisele" *,,Head ettevõtted rahuldavad vajadusi, silmapaistvad loovad turgusid. Juhtpositsioon võidetakse kätte uute toodete, teenuste , elustiilide ja elatustaseme tõstmise viiside ettekujutamise kaudu." Kasumit taotlevad äriorganisatsioonid soovivad müüa kaupu ja teenuseid nii, et see ennast ära tasub. Kuid turundusprobleeme on teistelgi organisatsioonidel, näiteks mittetulundusühingutel ja riigiasutustel. Õppeasutused võitlevad õpilaste, muuseumid ja teatrid külastajate, kirikud poolehoidjate pärast ning nad kõik vajavad raha. Turundusega tegelevad

    Turundus
    thumbnail
    17
    docx

    TURUNDUS SPIKKER

    1. Turunduse olemus ja turundustegevuse eesmärk. Turundus on kavandatud tegevuste kompleks, mille eesmärgiks on turul olevate tarbijate vajaduste tuvastamise, ergutamise ja rahuldamise läbi vahetusprotsessi kaudu saavutada oma eesmärke (missioonilisi, majanduslikke). Turundus on vahetusprotsess, mille käigus kaupu ja teenuseid vahetades luuakse väärtusi. Turundustegevuse eesmärgiks on muuta vahetusprotsess kergeks ja sujuvaks. 2. Turunduse 7 põhimõistet. Vajadus on inimeste poolt tunnetatav puudusseisund, millest saab vabaneda tarbimise teel. Vajadused tulenevad inimese loomusest. Liigitatakse füsioloogilised, sotsiaalsed ja individuaalsed. Soov on vajaduse erivorm, mis seostub inimese kultuuritaseme ja isiksuse-omadustega. Soovid võtavad nende objektide kuju, mis on võimelised rahuldama vajadusi, soovid on muutlikumad kui vajadused. Nõudlus: soovid ja vajadused, mis on tagatud ostujõuga, muutuvad nõudluseks. Vahetus on akt, kus soovitud objekt saadakse kelleltki tei

    Turundus




    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun