Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Konkurentsi analüüsi tabel (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

Jrk. Andmed / Ettevõte Artworld Project OÜ Zeigness OÜ Dione salong
Massaaz , Iluteenused, Juuksur , Kosmeetik , Iluteenused, Infrapunasaun , Pediküür , Maniküür, ilusalong, Juuksur , tervisekapsel vms küünetehnik , Maniküür, küünetehnik, teenused, Mida müüb / Kosmeetik, Massaaz , Pediküür, Infrapunasaun, 1. Depilatsioon, tegevusala ? Lillekauplus (lõikelilled, tervisekapsel vms teenused, Kosmeetik, Maniküür, kimbud, lilleseaded ). Solaarium , Spray -päevitus. küünetehnik, Juuksur, Müüb lilli ja Pakub solaariumi - ja Iluteenused. Müüb iluteenuseid jms. iluteenuseid iluteenuseid.
2. Kus asub? Akadeemia 9, Pärnu Riia mnt 199, Pärnu Hommiku 3, Pärnu Usaldusväärne, Usaldusväärne, Sõbralik meeskond, 3. Iseloomustus kliendisõbralik, kvaliteetne kvaliteetne töö kliendisõbralik. töö. Juuksehooldus tooted: Igapäevaselt müüakse Näo- ja kehahooldus , Make Goldwell , Emme. erinevaid up, Juustehooldus, 4. Tooted Küünetehnikutele: juuksuritooteid ja muud Solaarium ja küüntehooldus Mereneid sari, Cuccio sellist kodukasutajatele. tooted. ja Depile.
Laste lõikus 4-6 , Naiste lõikus 8-12 , Juuksur 5-50 , Näohooldused Juuksuri teenused al. 6 15 - 25 , Ilusüstid, Massaaz 10 - Meeste lõikus 7-8 , Teenused koos kuni 45 . Massaaz 16 - 25 , Kehahooldused, 5. Pruudisoeng 20-30 , hindadega 25 , Depilatsioonid jms Maniküür/ pediküür, Solaarium/ Pidulik- ja rullsoeng 10- spraypäevitus, Infrapunasaun 4 kuni 15 . 20 , Lihtne soeng ja 10/tund, Aurusaun - 15 /tund pesu 10 6. Töötajate arv 1 kuni 5 1 kuni 5 16 kuni 15 7. Käibe suurusjärk 1 kuni 1 000 000 1 kuni 1 000 000 3 000 001 - 10 000 000

Konkurentsi analüüsi tabel #1
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-04-23 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 27 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor janely tilk Õppematerjali autor
Tabel

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
20
doc

Äriplaan ilusalongist

.............................................................................11 3.11 Stardikapital......................................................................................................................12 3.12 Laenukulud........................................................................................................................12 3.13 Omahind............................................................................................................................13 3.14 Konkurentsi analüüs..........................................................................................................13 3. 15 Paranduskoefitsent...........................................................................................................15 3.16 Hinnakiri (Parandatud omahinna alusel)...........................................................................16 Kokkuvõte...............................................................................................................................

Majandus
thumbnail
16
docx

Juuksurisalongi äriplaan

...................................................................................................................8 3.4. Side- ja reklaamikulud..............................................................................................10 3.5. Stardikapital ja tegevuskapital..................................................................................10 4. TOOTED/TEENUSED....................................................................................................12 5. KONKURENTSI ANALÜÜS..........................................................................................13 6. PERSONAL.....................................................................................................................14 7. HINNAKUJUNDUS........................................................................................................15 8. SWOT - ANALÜÜS........................................................................................................16 9

Juuksur
thumbnail
17
doc

Äriplaani vorm 2014

brutotulu Valgjärve vald 1420 770,6 Otepää vald 3737 814,8 Eelpool toodus informatsioonist võib tõdeda, et uue iluteenustega tegeleva ettevõtte alustamiseks on soodne aeg-on jätkunud mõõdukas majanduskasv ja SKP kasvu on enim panustanud just siseturule suunatud teenindusharud. Mikromajandusliku ehk tegevusalase analüüsi seisukohalt võib välja tuua, et iluteeninduse turul on tegutsemas mitmeid ettevõtteid, kuid vähesed siin piirkonnas. Minu ettevõtte turuletulekut lihtsustab juba olemasolev salong ja inimesed on juba harjunud kohaliku ilusalongiga ning teenuste kättesaadavusega kodukohas. Ettevõtte tarnija Tooraine/materjal Aadress Telefon Meiliaadress Depile OÜ Töövahendid Aardla 23-a, 6150560 [email protected]

Ettevõtlus
thumbnail
69
doc

TURUNDUS

kellele firma kuvand seostub eelkõige moodsat või eriotstarbelist tehnikat ja tehnoloogiat rakendava ettevõttega või kõrgekvaliteedilisi tooteid, teenuseid pakkuva firmaga või madalate hindadega kaupleva äriga jne. Organisatsiooniturundus hõlmab: 1) eesmärkide määratlemist; 2) sõnumite ja nende esitajate valikut; 3) tegevusplaani koostamist, teostamist ning tulemuste analüüsi. Küsitluse ja vaatlusega uuritakse avalikkuse hoiakuid ja suhtumisi. Vastava info olemasolu võimaldab kavandada ja teostada firma poolehoidu suurendavaid programme. Need ei sisalda ainult reklaamitööd, vaid mitmeid muidki tegevusi (kontaktid ajakirjanduse, valitsuse, ühiskondlike organisatsioonide ja liikumistega, sponsorlus, haiglate rahaline abistamine, firmat tutvustavad üritused, ebasoodsa info neutraliseerimine jne). 9

Turunduse alused
thumbnail
323
doc

Aktiivõppe meetodid I-III TööLEHED

Seekord on muuseum öösel avatud selle nädala laupäevast järgmise nädala reedeni. Päike tõuseb kell 7.30 ja loojub 19.00. Lossi tuleb minna jalgsi. Keskmine kiirus liikumiseks Steini muuseumist lossi juurde on 3 km/h, sest maastik on kaljune ning Teie varustus ei ole just esmaklassiline. Merlecons ja Ko OÜ 16 ENESEKEHTESTAMINE Situatsioonide analüüsi leht Alljärgnevalt on toodud 8 situatsiooni ning iga situatsiooni juurde 5 võimalikku väidet või tegevust. Kirjutage iga rea ette, kas tegu on kehtestava (K), agressiivse (G) või alistuva (A) käitumisega. 1. Olete tulnud väiksema grupiga, kus on esindajad erinevatest klassidest, arutama seda, kuidas korraldada õpilasüritust. Kaks kaaslast räägivad omavahel juttu ning segavad. Teie olete selle ürituse korraldamisest

Isiksusepsühholoogia
thumbnail
193
docx

Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

3 Talletab probleemid, et juhtunust õppida 4 teed konflikti lahendamiseks: Vältimine ei tunnitsa viga Domineerimine surub oma lahenduse peale ega aktsepteeri klienti Kohandumine võtab vastu kliendi pakutud lahenduse, et mitte edasi vaielda Kompromiss leitakse ühine mõlemale osapoolele sobili lahendus Kaebuste lahendamise kuldreeglid: Arenda infokanalit selle kaudu jõuab tarbijate soov kiiresti kohale Analüüsi viga ja kõrvalda see tõhusalt Kompenseeri tekkinud kahju Registreeri kõik kaebused Lahenda probleem Pööra kaebus enda kasuks Räägi rahulikult , see võtab ärritunud kliendilt hoo maha 8. Teenindus ja müük Teenindus ja müük on omavahel tihedalt seotud. Oskuslik teenindus viib paremate müügitulemusteni. Teenindus on tegevus, mis on seotud ostukohaga ja ostu tegemisega. Tegevis mida osutatakse pärast ostu tegemist. Täiendav tegevus.

Turismiettevõtlus
thumbnail
126
doc

Lõpueksami küsimused ja vastused(2008)

On ka arvamusi, et osa hüvistest tuleks jaotada inimeste vahel võrdselt ning samal ajal teine osa hüvistest võib olla jaotatud mittevõrdselt. Alternatiivse lähenemisviisi korral oleks põhitähelepanu pööratud võrdsete võimaluste loomisele, mitte aga tulu võrdsele jaotusele. Efektiivsuse ja õigluse omavaheline kõrvutamine on siiski komplitseeritud, sest efektiivsust saab majandusliku analüüsi kaudu mõõta, õigluse mõõtmiseks vastav kriteerium aga puudub. 1.2.1 Milliseid kaupu toota? Toota tuleb neid kaupu, mida tarbijad vajavad st seda mida tarbija vajadusi rahuldaks ja mille eest ta oleks nõus tasuma.(kaupu mille järele on nõudlust, mitte selliseid mille müügiga kahjumisse jääks. Kuidas toota: ettevõtja peab leidma enda jaoks kõige sobivama ressursside kombinatsiooni. Kellele toota: ettevõtja peab

Finantsjuhtimine ja finantsanalüüs
thumbnail
1072
pdf

Logistika õpik

pühendatud järgmised kaks peatükki. Edasi leiavad käsitlemist valdkonnad, millest algab logistika ja tarneahela juhtimine. Nendeks on varude haldamine ja ostutegevus. Klienditeeninduse kvaliteet logistikas on määrava tähtsusega ja see mõjutab konkurentsi pingestudes üha enam klientide arvu ning ettevõtte majandustegevuse tulemuslikkust – sellest on pikemalt juttu kuueteistkümnendas peatükis. Kuluarvestus on oluline kõikide logistikatoimingute puhul, kuna ilma logistikatoimingute ja kogu logistikaprotsessi kulude

Logistika alused




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun