Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Konflikti lahendamise võimalused organisatsioonis (4)

3 HALB
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis on konflikti põhiküsimus ja mis on see kummagi osapoole jaoks?
  • Kes on konflikti osapooled?
  • Kui kaugele on konflikt arenenud?
  • Millised on konflikti võimalikud edasised arenguvõimalused?
Vasakule Paremale
Konflikti lahendamise võimalused organisatsioonis #1 Konflikti lahendamise võimalused organisatsioonis #2 Konflikti lahendamise võimalused organisatsioonis #3 Konflikti lahendamise võimalused organisatsioonis #4 Konflikti lahendamise võimalused organisatsioonis #5 Konflikti lahendamise võimalused organisatsioonis #6 Konflikti lahendamise võimalused organisatsioonis #7 Konflikti lahendamise võimalused organisatsioonis #8 Konflikti lahendamise võimalused organisatsioonis #9 Konflikti lahendamise võimalused organisatsioonis #10 Konflikti lahendamise võimalused organisatsioonis #11 Konflikti lahendamise võimalused organisatsioonis #12 Konflikti lahendamise võimalused organisatsioonis #13 Konflikti lahendamise võimalused organisatsioonis #14 Konflikti lahendamise võimalused organisatsioonis #15
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 15 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2009-02-26 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 311 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 4 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor stern Õppematerjali autor
Töö eesmärgiks on uurida erinevaid konflikti lahendamise võimalusi organisatsioonis. Analüüsida seisukohtade tugevusi ja nõrkusi ning anda autori poolsed hinnangud.

10 allikat. Juhendaja Helina Vigla

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
13
docx

Konfliktid meeskonnas

.....6 2.1Konflikti põhjused.....................................................................................................6 2.1.1Konflikti liigid........................................................................................................7 2.2Konflikti tagajärjed....................................................................................................7 3KONFLIKTIDE LAHENDAMINE.............................................................................9 3.1Konflikti lahendamise viisid.....................................................................................9 ........................................................................................................................................9 Tuntuimaks meetodiks on vaieldamatult vältimine. Nagu termin „vältimine“ ka ütleb, ei soovi konflikti osapooled probleemiga tegeleda. Niisugune meetod on sobivaim olukordades, kus konflikti lahendamine tooks endaga kaasa rohkem konflikte, kui

Meeskonnatöö
thumbnail
5
docx

Konfliktid meeskonnas

Tallinn 2009 Sissejuhatus Vastuolud, lahkhelid ja tülid esinevad inimeste igapäevases elus ja töös vaatamata jõupingutustele neid vältida. Heast meeskonnast võib olla kerge rääkida, kuid elus tuleb ikka aeg-ajalt konflikte ette. Inimesed on erinevad: kuigi kõik võivad tahta häid tulemusi, on igal inimesel mõnevõrra erinev ettekujutlus sellest, mida tähendab hea tulemus. 1 Mis on konflikt? Lacey sõnul võib konflikti defineerida kui võitlust; kokkupõrget; võistlust; huvide arvamuste või eesmärkide vastuolu; vaimset võitlust; heitlust. Oma raamatus ,,Organisatsiooniline käitumine" väidab Kotkas, et konflikt on lahkheli, mille tulemusena tekkiv pinge ajendab osapooli üksteise vastu tegutsema. Eestikeelses tähenduses võiks sõna ,,konflikt" kõrval kasutada ka sõna ,,tüli", ,,vastakuti minek" ja ,,teineteise mittemõistmine".

Organisatsiooniline käitumine
thumbnail
50
docx

Konfliktid ja nende lahendamine

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetool JA12KÕ Maarja Kiisk KONFLIKTID, LAHENDAMISE VÕIMALUSED Õpimapp Õppejõud: Anu Leuska, MA Mõdriku 2014 SISUKOR Igapäeva elus tuleb meil kokku puutuda paljude erinevate inimestega ning oleks naiivne arvata, et meie suhted on alati pilvitud. Mõned konfliktid võivad olla piisavalt tõsised ohustamaks suhte püsimist vähemalt seni kuni neid pole lahendatud. Kahjuks ei ole

Sotsiaalpsühholoogia
thumbnail
3
docx

Konflikt konspekt

Konflikt (ladina keelest conflictus) on huvide, vajaduste või väärtushinnangute kokkupõrge. Väga üldiselt võiks konflikti defineerida kui lahkheli või arusaamatust, mille tulemusena tekib pinge, mis ajendab partnereid üksteise vastu tegutsema. Konfliktiks peab olema vähemalt kaks osapoolt ja valdkonnad, kus nende huvid kokku puutuvad. Konflikti vaatlemine vaid erimeelsusena on liiga lihtsustatud. Iga inimese elus ilmneb pidevalt olukordi, kus teised ei jaga temaga sama arvamust, ent ometi ei arene igast lahkarvamusest konflikti. Seega on konfliktil vähemalt veel üks komponent - emotsioonid.

Ajakasutuse juhtimine
thumbnail
19
doc

Konflikti lahendamine

OSA. KONFLIKTIDE LAHENDAMINE Käesolev osa käsitleb konfliktide lahendamist kolmest vaatenurgast. Need vaatenurgad ei välist üksteist, küll aga tegelevad konfliktiga mõnevõraa erinevalt. Esimest võib nimetada kõrvaltvaataja perspektiiviks. Teine vaatenurk on konfliktis osaleja oma. Kolmas vaatenurk on lepitaja oma (Lehtsaar, 207). 4.1 KONFLIKTIDIAGNOSTIKA JA KONSTRUKTIIVNE VASTANDUMINE Selles peatükis tuleb juttu kahes omavahel seotud valdkonnast. Esiteks sellest, kuidas üldse konflikti analüüsida, ning teiseks sellest, kuidas välja ütelda oma arusaam probleemist. Konfliktidiagnostika ehk konfliktide analüüsimisega kindlate kriteeriumite alusel saab tegelde nii algavate kui kaugelearenenud konfliktide puhul. Kõige otsesem seos diagnostika ja vastandumise vahel seisneb selles, et konfliktidiagnostika loob üldise konfliktide analüüsi oskuse, mis omakorda mõjutab seda, kuidas me sõnastame konflikti põhiküsimust.

Psühholoogia
thumbnail
23
doc

Kursusetöö: KONFLIKT SEKRETÄRITÖÖS JA ORGANISATSIOONIS

TALLINNA MAJANDUSKOOL Sekretäri- ja ametnikutöö osakond SR091 KONFLIKT SEKRETÄRITÖÖS JA ORGANISATSIOONIS Kursusetöö Juhendaja : Anne Muusik Tallinn 2011 SISUKORD SISUKORD................................................................................................................................2 SISSEJUHATUS....................................................................................................................... 3 1. Konflikt..............................

Organisatsiooniline käitumine
thumbnail
15
docx

Konfliktid organisatsioonis

Konfliktid organisatsioonis ESSEE Tallinn 2021 1. MIS ON KONFLIKT?.....................................................................................................................4 2. KONFLIKTIDE KLASSIFIKATSIOON........................................................................................5 3. ORGANISATSIOONIKONFLIKTIDE PÕHJUSED......................................................................7 4. KONFLIKTIDE TAGAJÄRJED.....................................................................................................8 5

Juhtimis alused ja organisatsiooni käitumine
thumbnail
15
docx

Konfliktid organisatsioonis

Konfliktid organisatsioonis ESSEE Tallinn 2021 1. MIS ON KONFLIKT?.....................................................................................................................4 2. KONFLIKTIDE KLASSIFIKATSIOON........................................................................................5 3. ORGANISATSIOONIKONFLIKTIDE PÕHJUSED......................................................................7 4. KONFLIKTIDE TAGAJÄRJED.....................................................................................................8 5

Kategoriseerimata




Meedia

Kommentaarid (4)

juula2 profiilipilt
juula2: Üleskutse Mainori tudengitele. Palun laadige internetti üles vaid neid töid, mis on saanud hindeks vähemalt hea. See töö siin on ikka väga nõrk ja teeb häbi Mainori õpilastele.
20:00 26-10-2009
stern profiilipilt
stern: See on teoreetiline töö. Selle töö mõte pole kedagi (st ühtegi ettevõttet) abistada. siin on kirjas teoreetilised põhimõtted! Hindeks sain ma 4.
17:26 27-12-2009
Anuuu profiilipilt
Anuuu: Abi sealt absoluutselt ei saanud. Ei soovita.
15:25 01-11-2009



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun