Plaanid puhkusele minna? Võta endale majutus AirBnb kaudu ja saad 37€ kontoraha Tee konto Sulge
Facebook Like

Konflikti etapid (0)

1 Hindamata
Punktid
 
Säutsu twitteris
Konflikti etapid
Mainori Kõrgkool
Ettevõtluse Instituut


Riivo Noor
Konflikti etapid
Aines ”Suhtlemise põhioskused”





Tallinn 2012




Sisukord......................................................................................................................2
Sissejuhatus.................................................................................................................3.
Vastandumine ..............................................................................................................4
Tajumine......................................................................................................................4
Käitumine.....................................................................................................................5
Sõnavara.......................................................................................................................6
Konflikti tagajärjed.......................................................................................................6
Konflikti lahendamine...................................................................................................7
Kokkuvõte.....................................................................................................................8
Kasutatud kirjandus.......................................................................................................8



Sissejuhatus
Konflikt on inimestevahelistes suhetes esinev vastuolu, mis takistab konflikti osapooltel oma vajaduste ja huvide rahuldamist ja tekitab nende vahel emotsionaalselt traumeeriva olukorra.1
Konflikt on loomulik ja võiks öelda igapäevane kaaslane meie tegemistes. Konflikti võiks ka defineerida nagu mäletame ajalootunnist revolutsioonilise olukorra tekke kirjeldust: „Üks ühiskonnakiht ei saa ja teine ei taha vanaviisi jätkata“. Erimeelsusi inimeste vahel on alati olnud ja ka tulevikus ei kao sellised asjad kuhugi . Konfliktile ei tohi omistada ainult negatiivset vääringut. Seisukohavõttude väljaütlemisega on võimalik parandada nii üldist kollektiivset õhkonda, kui ka oma rahulolu ja tervist.
Konflikti tegureid võib jagada kahte kategooriasse :
  • Organisatsioonilised
  • Isiklikud

Organisatsiooniliste tegurite all vaadeldakse tegureid, mis on mõjutatud otseselt organisatsioonist ja inimestest selles ühenduses: alluvusvahekorrad, organisatsiooni struktuur, vastutus, võimuerinevused, palgad ja lisahüved.
Isiklike tegurite all vaadeldakse teise inimese käitumise valet tõlgendamist, kommunikatsiooni probleeme ja isiku omadusi, ehk siis omadusi, mis ärritavad meid teise isiku juures.
Igapäevaselt inimene tavaliselt ei mõtiskle, millisest
80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
Vasakule Paremale
Konflikti etapid #1 Konflikti etapid #2 Konflikti etapid #3 Konflikti etapid #4 Konflikti etapid #5 Konflikti etapid #6 Konflikti etapid #7 Konflikti etapid #8 Konflikti etapid #9
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 9 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-03-07 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 35 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor rivanool Õppematerjali autor

Lisainfo

Sisukord......................................................................................................................2
Sissejuhatus.................................................................................................................3.
Vastandumine..............................................................................................................4
Tajumine......................................................................................................................4
Käitumine.....................................................................................................................5
Sõnavara.......................................................................................................................6
Konflikti tagajärjed.......................................................................................................6
Konflikti lahendamine...................................................................................................7
Kokkuvõte.....................................................................................................................8
Kasutatud kirjandus.......................................................................................................8




konflikti analüüs , konflikti erinevad etapid

Mõisted


Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


Sarnased materjalid

11
doc
Konfliktid
16
rtf
KONFLIKT
10
pptx
Konflikt
19
doc
Konflikti lahendamine
4
doc
Konflikti analüüs
3
docx
Konflikt konspekt
133
pdf
Suhtlemispsühholoogia - Sotsiaalpsühholoogia 1
33
ppt
Käitumine suhtlemissituatsioonides



Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
Pole kasutajat?

Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun