Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Kommunikatsioon ja üldsuse kaasamine keskkonnaalaste muudatuste teostamisel (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Keda on vaja kaasata?

Lõik failist


Kommunikatsioon ja üldsuse kaasamine keskkonnaalaste muudatuste teostamisel.
Essee
Eestis on viimastel aastatel käsikäes Euroopa Liidu nõuete ning demokraatia arenguga suurenenud üldsuse kaasamine nii kohalike kui üleriiklike probleemide lahendusprotsessi. Keskkond puudutab otseselt kogu elanikkonda ning seetõttu on igati loomulik ja loogiline, et iga kodanik saaks kaasa rääkida erinevate valdkondade tegevuste planeerimisel.
Üheks kaasamise tõhustamise eelduseks on tugevam kommunikatsioon, sealhulgas informeerimine kui üks kaasamisviise (Kodanike ja kodanikeühenduste kaasamine …, 2004). Kaasamine
Kommunikatsioon ja üldsuse kaasamine keskkonnaalaste muudatuste teostamisel #1 Kommunikatsioon ja üldsuse kaasamine keskkonnaalaste muudatuste teostamisel #2 Kommunikatsioon ja üldsuse kaasamine keskkonnaalaste muudatuste teostamisel #3 Kommunikatsioon ja üldsuse kaasamine keskkonnaalaste muudatuste teostamisel #4
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 4 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-12-03 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 35 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor minu tööd Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
40
pdf

Keskkonnamõju hindamise protsessi sammud

1. Sõelumine - Kas projektile on kohustus teha KMH, kas me vajame KMH? Millist tüüpi KMH on vajalik? Kõik arenguprojektid ei vaja KMH-d? Paljudel projektidel puuduvad olulised keskkonnamõjud; Sõelumisprotsess määratleb projekte, millel on olulised ebasoodsad keskkonnamõjud. 2. Piiritlemine - Läbivaatuse tähtaeg: Mida on vaja uurida; Mõjutatud ala piirid; Võtmemõjud; Alternatiivid; Ekspertide grupp; KMH plaan k.a. konsultatsioonid ja avalikkuse kaasamine, Tööplaan ja ajakava. 3. Eelhindamine - Taustinformatsioon, tausta olukord; Keskkonna käesolev seisund; Loodusressursside praegune kasutamine, koormused keskkonnale; Võrdlus “0” alternatiiviga; Keskkonna indikaatorite suundumused –trendid; Keskkonna standardid. 4. Alternatiivid - Peavad olema realistlikud ja andma valikuvõimaluse; “0” alternatiiv- null-tegevus, ei

Keskkonnamõjude hindamine ja audit
thumbnail
34
docx

hariduse tööturu vajadustele vastavuse tagamine

sisukor Tallinn 2015 sissejuhatus................................................................................................................................4 1.analüütiline raamistik............................................................................................................5 1.1 Organisatsioonilised piirid................................................................................................5 1.2 Kaasamine.........................................................................................................................5 1.3 Hariduse ja tööturu vahelised seosed................................................................................8 2.Probleemi analüüs................................................................................................................10 2.1 Probleemi põhjused.....................................................................................

Haldusjuhtimine
thumbnail
22
doc

Eesti Avalik Haldus konspekt

sundi. ­ Ameti tegevusvaldkond on politsei juhtimine ja arendamine, riiklikku järelevalve teostamine ja sunni kohaldamine ning politseile pandud ülesannete üleriigiline täitmine. Eesti turvalisuspoliitika põhisuunad aastani 2015 (TPPS) (http://www.siseministeerium.ee/31926) ­ Rõhutatud on viite turvalisuspoliitika põhimõtet: igaühe vastutus, kaasamine, koostöö, ennetus ja pikaajaline planeerimine. ­ Põhimõtete ellurakendamiseks on seatud kaheksa turvalisuspoliitika põhisuunda: turvalisem tunne, ohutum liiklus, tuleohutum elukeskkond, kaitstum vara, vähem õnnetusi, turvalisem riik, kiirem abi ning tõhusam turvalisuspoliitika. Eesti regionaalarengustrateegia (http://www.siseministeerium.ee/public/EESTI_REGIONAALARENGU_STRATEEGIA_2005___2015.doc) Essee: põhimõtted, suunad, ohud.

thumbnail
12
pdf

Keskkonnamõju hindamise materjal

1. Sõelumine - Kas projektile on kohustus teha KMH, kas me vajame KMH? Millist tüüpi KMH on vajalik? Kõik arenguprojektid ei vaja KMH-d? Paljudel projektidel puuduvad olulised keskkonnamõjud; Sõelumisprotsess määratleb projekte, millel on olulised ebasoodsad keskkonnamõjud. 2. Piiritlemine - Läbivaatuse tähtaeg: Mida on vaja uurida; Mõjutatud ala piirid; Võtmemõjud; Alternatiivid; Ekspertide grupp; KMH plaan k.a. konsultatsioonid ja avalikkuse kaasamine, Tööplaan ja ajakava. 3. Eelhindamine - Taustinformatsioon, tausta olukord; Keskkonna käesolev seisund; Loodusressursside praegune kasutamine, koormused keskkonnale; Võrdlus “0” alternatiiviga; Keskkonna indikaatorite suundumused –trendid; Keskkonna standardid. 4. Alternatiivid - Peavad olema realistlikud ja andma valikuvõimaluse; “0” alternatiiv- null-tegevus, ei

Keskkonnamõjude hindamine
thumbnail
22
doc

Keskkonnasotsioloogia eksam

20. Kaasamise normatiivsed, sisulised, instrumentaalsed ajendid. - Normatiivne - otsustest mõjutatud huvirühmad ja inimesed saavad otsuse tegemisel kaasa rääkida, sh marginaalsete rühmade võimestamine. - Sisuline - Kohalike teadmiste kasutamine sisukamate otsusteni jõudmiseks, nö tavainimesed näevad probleeme, mida teised ei näe (kohalikud teadmised), ei pruugi oluliseks pidada (väärtushinnangud); konfliktide lahendamine. - Instrumentaalne – kaasamine teeb otsustetegemise läbipaistvamaks ja suurendab valitsussektori usaldusväärsust suhetes huvirühmade ja laiema avalikkusega. 21. Kaasamise manipulatiivsed eesmärgid. - Väheteadlikku avalikkust on võimalik manipuleerida mõtlema grupi konsensuse alusel. Teaduslikud argumendid muutuvad vähetähtsateks. 22. Kaasamise kultuurilised, struktuurilised ja protseduurilised kitsaskohad. - Kultuurilised - kaasamise kujunemine otsustusprotsessi osaks nõuab

Keskkonnasotsioloogia
thumbnail
46
docx

Keskkonnakorraldus vastatud

· Inimtegevusest tulenevate kliimasüsteemis ohtlike häirete tagasitõrjumine · Looduslike süsteemide toimimise kaitsmine · Elukvaliteedi ja heaolu saavutamine keskkonnas, kus saastetase ei kahjusta inimtervist ja keskkonda sh säästvat linnakeskkonda · Loodusvarade tõhus kasutamine (sh tehniliselt ning majanduslikult) ja jäätmehoolduse korraldamine nii, et nende tarbimine ei ületaks keskkonna taluvusvõimet · Tagada avalikkuse lai kaasamine, eesmärkidele viivate tegevuste järelevalve, korralduslik, tehniline ja tehnoloogiline toetus ning võimalustekohane riigitugi EL prioriteetsed tegevused: · Veemajanduse arendamine · Jäätmekäitluse arendamine · Looduse mitmekesisuse säilitamine ja loodusvarade säästliku kasutamise tagamine · Keskkonnateadlikkuse ja -hariduse arendamine · Keskkonnaseire võimekuse parandamine · Keskkonna hädaolukordadeks valmisoleku parandamine

Keskkonnakorraldus
thumbnail
20
pdf

Suurbritannia eripedagoogilise sekkumise süsteem

.............................................................................................................. 5 1.3. Hariduslike erivajaduste märkamine ........................................................................... 6 2. TEENUSTE SUUNATUS JA STRUKTUUR .................................................................... 9 3. KASUTATAVAD SPETSIALISTID ............................................................................... 12 4. VANEMATE KAASAMINE ........................................................................................... 15 KOKKUVÕTE ......................................................................................................................... 18 ALLIKAD ................................................................................................................................ 19

Eripedagoogika
thumbnail
22
odt

laagrikasvataja juhataja eksami materjal

või täiskasvanutega väljaspool perekonda • Võimekus arutada vanematega probleemide üle • Vanemate ootused koolitulemuste osas on märgatavalt kõrged • Sagedased ühistegevused vanematega • Vanema järjekindel olemasolu vähemalt ühel järgnevatest juhtudest: ärkamine, koolist koju tulemine, õhtune söömaaeg või magama minek • Osalemine sotsiaalsetes tegevustes • Vanemate/ perekonna konstruktiivne kaasamine probleemidega toimetulekul Sotsiaalsed kaitsefaktorid • Lähedased ja tugevad suhted koolikaaslastega • Pühendumine koolile • Lähedased suhted mittehälbeliste kaaslastega • Osalemine kampades, kus ei ole antisotsiaalsed käitumist • Osalemine prosotsiaalsetes tegevustes • Kokkupuude koolikliimaga, mida iseloomustab: – Intensiivne järelevalve – Selged käitumisreeglid – Järjepidev negatiivne suhtumine agressiooni – Seotus vanemate ja õpetajatega Aile Viks osa.

Kategoriseerimata




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun