Slaid 1 : Austatud kaitsmiskomisjoni esimees, liikmed, kuulajad. Mina olen ............... ning järgnevate minutite jooksul esitan Teile oma kaitsekõne uurimistöö teemal ,, MIS ON KULTUUR JA MILLIST KULTUURI EELISTAVAD KUNDA ÜHISGÜMNAASIUMI GÜMNASISTID" SLAID 2. Põhjendus: Me tarbime iga päev kultuuri, ning tegeleme oma hobidega. Kultuur on elu üks osa ja iga üks meist on sellega seotud. Kuna elan väikeses linnas, siis otsustasin uurida millised on Kundas kultuuri tarbimise võimalused ja millist kultuuri tarbivad gümnasistid. Mind huvitas ka see, et kui palju tarbitakse massikultuuri ja kui palju tarbitakse eliitkultuuri. Siin kohal defineeriksin need mõisted ära ka.Massikultuur- Keskmise tarbija maitsele vastav kultuur. Eliitkultuur -kultuur, mis on mõistetav vaid kitsamale inimgrupile. SLAID 3. Eesmärk: Peamiseks eesmärgiks oli teada saada, et millega tegelevad Kunda gümnasistid vabal ajal ja kas Kunda linn pakub neile seda, millega nad tegeleda tahaksid. Seega
ning põhjendas hästi, miks vägijookide tarbimine nii kahjulik on ja miks on vajalikud erinevad piirangud seoses alkoholiga. Teemat võiks kindlasti veel uurida ning tuleks leida viis, kuidas noorte silmad selles suhtes avada, sest siiamaani ei ole ühedki kampaaniad ega artiklid nii alaealiste kui täiskasvanute joomist eriliselt vähendanud ning iga piiranguga tõuseb veelgi noorte tahe jookide pruukimiseks. KASUTATUD ALLIKAD Alkoholiga seonduvad keelud ja piirangud. Alkoinfo. http://www.alkoinfo.ee/et/faktid/keelud-ja-piirangud Alkoholist tingitud kahjud. Alkoinfo. http://www.alkoinfo.ee/et/faktid/alkoholist- tingitud-kahjud Alkoholitarbimine Eestis. Alkoinfo. http://www.alkoinfo.ee/et/faktid/alkoholitarbimine- eestis Lausing, T., 24.10.2007. Noored ja alkohol: sõbrad kutsuvad ja kambas juuaksegi! Poliitikaleht Kesknädal. http://www.kesknadal.ee/g2/uudised? id=9411&sess_admin=f867b170513acc2c74d8d7538b78a9c9
Uurimisküsimuste vastustest järeldan, et noored sooviksid osaleda neile suunatud üritustel kuid ei ole võtnud või saanud osa võtta ÕE ja teiste noorte organisatsioonide meeskonna tööst, mis nende ürituste korraldamisega tegeleb. Vastustest saan ka järeldada, et Eesti Õpilasesinduste Liit, kes pidevalt tegeleb enda reklaamismise ja noorte elule kaasa aitamisega, ei ole siiani suutnud end teatavaks teha kõigile noortele. Leian, et selle probleemi peaks lahendama. Kasutatud allikad: * Noorte poolt vastatud küsimustiku tulemused. Aitäh kuulamast!
......................................................................................................6 4. KÜSITLUSE ANALÜÜS.......................................................................................................7 5. INTERVJUUDE ANALÜÜS................................................................................................10 6. KOKKUVÕTE......................................................................................................................11 7.KASUTATUD ALLIKAD.....................................................................................................12 1. SISSEJUHATUS Teemaks valiti „Kodutütarde organisatsiooni mõju noorte arengule Järva maakonnas“, põhjusel, et on oldud 8 aastat kodutütar ning autorit huvitab selles valdkonnas edasi tegelemine. Töö eesmärgiks on leida põhjuseid, kas ja kuidas organisatsioon noorte arengule mõjub. Soovitakse teada, kas organisatsiooni sihid täidavad oma eesmärgid ning kuivõrd
...............................................................................................17 6.3. Sina ja KG...............................................................................................................19 KOKKUVÕTE.................................................................................................................. 22 KASUTATUD MATERJAL............................................................................................. 24 Kirjalikud allikad........................................................................................................... 24 Internetiallikad............................................................................................................... 24 Suulised allikad..............................................................................................................25 3 SISSEJUHATUS
Eelkõige tahaksin tänada enda juhendajat Kira Tormilindu ning Rakvere Muuseumit ja Odette Kirssi, kes aitasid mind seoses uurimistööga väga palju. Selle tööga sain teada, milline oli Arvo kooliajal ning milline on ta praegu ja seda kõike kui tavaline inimene mitte kui maailmakuulus helilooja. Selle tööga suurenes ka silmaring ning kindlasti võtan nendest teadmistes edasisesse ellu palju kaasa. 15 KASUTATUD ALLIKAD JA KIRJANDUS 1. JAADLA, A. Virumaa Teataja: "Pisike poiss Jalgrattal." http:// www.virumaateataja.ee/ ?id=98304 (14.04.2010) 2. Joamets, V. Siitan, T. Eesti heliloojad. Arvo Pärt. http:// www. koolielu. edu. ee/ eesti_muusika/ composers/ part/elu2. Html (23.03.2010) 3. Vaike Kalda(Huik) kiri O.Kirsile 27. Jaanuarist 1994. Säilitatakse Rakvere Muuseumis. 4. KIRSI,H. KIRSS, O.MUIK,M. Rakvere Gümnaasium
Sissejuhatus KOONDPROJEKT "NOORTE TERVISTAV PUHKUS 2005" ARUANNE Haridus- ja Teadusministeerium Eesti Noorsootöö Keskus TALLINN 2006 1 Koostaja Kadri Kurve Toimetaja Helle Tiisväli Teostus: Kirjastus Argo www.argokirjastus.ee ISBN 9985-72-163-2 Trükitud trükikojas Vali Press Trükiarv 200 2 Sissejuhatus SISUKORD SISSEJUHATUS ................................................................................................................................................ 5 FINANTSARUANNE ........................................................................................................................................ 6 Finantsaruande selgitus punktide lõike
millele on viidatud. Kasutatud allikate ja kirjanduse loetelu põhjal saab asjatundja otsustada, kuivõrd pädev on töö autor antud temaatikas ja kas selles ka midagi uut võib leida. Allikatena kasutatakse väga erinevat liiki materjale: · avaldatud materjalid raamatud, brosüürid, kogumikud, ajakirjad, ajalehed, artiklid, uurimisraportid jne; sh elektroonilised; · käsikirjalised materjalid arhiivisäilikud, käsikirjad, kirjavahetus, päevikud; · suulised allikad mälestused, intervjuud, audio- ja videomaterjalid. Igal allikatüübil on oma kindel kirje kuju. (vt ptk ,,Allikakirjete koostamine"). 11 3.8. Lisad Lisadena esitatakse täiendav ja selgitav materjal. Kõige sagedamini antakse lisadena: · eksperimendis kasutatud vahendid ja materjalid; · töös toodud jooniste koostamise algandmed; · tabelid; · matemaatilised abivalemid;
Kõik kommentaarid