Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Klientide kaebuste menetlemise protsessi skeem (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

AS Andres Puit
Klientide kaebuste menetlemise protsessi skeem
Klientidekaebuste menetlemise protsessi kirjeldus
  • Kaebuse esitamine ning vastu võtmine
    • Kliendil on õigus esitada Kaebusi tema poolt valitud vormis (nt • suuline , kirjalik, sh elektrooniline , või taasesitamist võimaldav) ja

    suhtluskanalikaudu (nt klienditugi , e-kiri, telefon).
    • Kui Kliendi suuliselt esitatud kaebus vajab täiendavat kontrolli, on õigus paluda Kliendil esitada kaebus kirjalikus, sh elektroonilises või taasesitamist võimaldavas vormis

  • Kaebuste menetlemine
    • Kui Kaebus puudutab konkreetset tehingusuhet, on Kaebuse menetlemise eelduseks Kaebuse esitaja isiku tuvastamise võimalus.
    • Kaebuses toodud asjaolud selgitatakse välja põhjalikkusega, mis võimaldab jõuda tõstatatud probleemi olemuseni ja selle lahendamiseni. Ettevõte teeb vajadusel Kaebuse esitajale ettepaneku täiendavate, Kaebuse lahendamiseks vajalike andmete esitamiseks .

  • Kaebusele vastamine
    • Kliendi suulise Kaebusega seonduva selgitab välja ja lahendab selle vastuvõtnud töötaja võimalusel koheselt.
    • Kaebuse kättesaamisel teavitab ettevõte Klienti tema Kaebuse töössevõtmisest ning lahendamise tähtaegadest.
    • Ettevõte lahendab Kaebused esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 15 ( viieteistkümne ) kalendripäeva jooksul arvates Kaebuse saabumisest. Kui ettenähtud tähtaja jooksul ei ole võimalik Kaebust lahendada, teavitab ettevõte Klienti menetluse pikenemise põhjustest ning täiendavast vastamise tähtajast.

  • Klientide kaebuste menetlemise protsessi skeem #1 Klientide kaebuste menetlemise protsessi skeem #2 Klientide kaebuste menetlemise protsessi skeem #3
    Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
    Leheküljed ~ 3 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2015-11-30 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 11 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor andresandresen Õppematerjali autor
    Kodutöö 2
    informaatika I
    TTÜ Kuressaare Kolledž
    Meretehnika ja väikelaevade ehitus

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    35
    docx

    TEENUSTE OSUTAMISE LEPINGUD

    kutsetegevuses järgitavaid käitumiskoodekseid. Käitumiskoodeks on teatud majandus või kutsetegevuses kaupleja käitumist kirjeldav õigusaktiga kehtestamata reeglistik või kokkulepe, mida sellega liitunud kaupleja kohustub järgima. Käitumiskoodeksi koostaja, sealhulgas kaupleja või kauplejate grupp, võib ette näha käitumiskoodeksit järgima kohustunud kauplejate tegevuse kontrollimise ja nende tegevusega seonduvate kaebuste lahendamise. Tarbija majanduskäitumise oluliseks moonutamiseks peetakse kauplemisvõtte kasutamist, millega tunduvalt vähendatakse tarbija võimalust teha teadlik valik ja sellega mõjutatakse tarbijat tegema tehinguotsust, mida ta muul juhul ei oleks teinud. Nimetatud tehinguotsus on tarbija otsus, kas tehing teha või sellest loobuda, samuti millistel tingimustel tehing teha, muu hulgas: kas ja millistel tingimustel osta,

    Riigiõpe
    thumbnail
    66
    doc

    Klienditeenindus

    Meie teenindajana ei saa kliendilt nõuda tasakaalus enesehinnangut ja selle puudumist ette heita. Ainelist möödalaskmist on kergem parandada kui inimlikku. Seega peab klienditeenindaja jätma kliendile positiivse teeninduselamuse. Eeltoodust selgub, miks meie rõhuasetus on psühholoogial ehk siis teeninduse inimlikul küljel. Teenindusprotsessis ei ole ettevõttel kasu töötajast, kelle teadmised on küll kõrged, kuid teenindusvalmidus ja oskus suhelda madal. Kuigi öeldakse, et klientide rahulolu sõltub kõige enam suhtumisest ja suhtlemisoskusest, on tööprotsesside valdamisel ja toodete, teenuste tundmisel siin märkimisväärne roll. Kompetentne olema tähendab pidevalt juurde õppima ja arenema. Siinjuures aitavad kompetentsi hoida iseõppimine ja koolitused. Ebakompetentne teenindaja võib küll meeldiva käitumisega kliendile jätta esialgse meeldiva kogemuse, kuid viivitusega saab klient aru, et tema probleemi ei ole lahendatud. Ta kas pöördub

    Kommunikatsioon
    thumbnail
    37
    docx

    TARBIJAÕIGUS

    saamise ning oma huvide kaitseks organiseerumise õiguse edendamisele. Selle ülesande täitmiseks lähtutakse järgmistest eesmärkidest: a) tagada tarbijakaitse kõrge tase, eriti paremate tõendavate andmete, parema konsulteerimise ja tarbijate huvi parema esindatuse kaudu b) tagada tarbijakaitse eeskirjade tulemuslik kohaldamine, eelkõige jõustamisalase koostöö, teavitamise, haridustöö ja kaebuste lahendamise kaudu. EL õigusregulatsioon tarbijakaitse valdkonnas Tarbijakaitsepoliitika alaseid õigusakte töötab välja ning nende rakendamise eest vastutab Euroopa Komisjoni juurde loodud eraldi tervishoiu ja tarbijakaitse peadirektoraat. Tarbijakaitsealane EL õiguse harmoniseerimine toimub kahel viisil: 1) positiivne harmoniseerimine ­ põhineb EL horisontaalse ja vertikaalse regulatsiooni ülevõtmisel EL liikmesriikide poolt

    Õigus
    thumbnail
    56
    docx

    KAUBANDUSÕIGUS

    EKSAM 8.12 kell 17:00 NB! kirjutame vastused teise värviga!!!! 1. LEPINGUÕIGUS Võlaõiguse peamised põhimõtted – § 1. Seaduse kohaldamine (1) Käesoleva seaduse üldosas sätestatut kohaldatakse kõikidele käesolevas seaduses või muudes seadustes nimetatud lepingutele, muu hulgas töölepingule, ja muudele mitmepoolsetele tehingutele, samuti lepingutele, mida ei ole küll seaduses nimetatud, kuid mis ei ole seaduse sisu ja mõttega vastuolus, samuti võlasuhetele, mis ei ole tekkinud lepingust. (2) Kui leping vastab kahe või enama seaduses sätestatud lepinguliigi tunnustele, kohaldatakse nende lepinguliikide kohta seaduses sätestatut üheaegselt, välja arvatud sätted, mille üheaegne kohaldamine ei ole võimalik või mille kohaldamine oleks vastuolus lepingu olemuse või eesmärgiga. (3) Rohkem kui kahe poole vahel sõlmitud lepingutele (mitmepoolne leping) kohaldatakse käesolevas seaduses lepingute kohta sätestatut, kui see ei ole vastuolus lepingu olemuse ega eesm

    Õigus
    thumbnail
    21
    docx

    Tsiviilkohtumenetluse eksami küsimused 2017

    astus või kaasati, järgnevas menetluses tugineda sellele, et menetluses tehtud lahendi resolutsioon on ebaõige või et asjaolud on ebaõigesti tuvastatud. (4) Kui pool algatab iseseisva nõudeta kolmanda isiku vastu menetluse eelmisele menetlusele tuginedes, võib kolmas isik esitada ka vastuväite, mille ta on esitanud menetluses kolmanda isikuna ja mis on vastuolus poole avaldustega. Kolmas isik võib esitada ka vastuväite, et ta ei saanud esitada taotlust, väidet või tõendit või kaebust, kuna ta astus menetlusse või kaasati sinna liiga hilja või ta ei saanud neid esitada hageja või kostja, kelle poolel ta menetluses osales, avalduste või toimingute tõttu. Ta võib samuti esitada vastuväite, et hageja või kostja ei esitanud tahtlikult või raskelt hooletult taotlust, väidet, tõendit või kaebust, mis oli kolmandale isikule teadmata. 20. Esinduse liigid ja volitused § 217. Esindamine kohtus

    Õigus
    thumbnail
    27
    docx

    Õpimapp Äri- ja Võlaõigus

    LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL K15 KÕ XXX nimi XXX ÄRI- JA VÕLAÕIGUS ÕPIMAPP Iseseisev töö Õppejõud: XXX , MA Mõdriku 2017 TÖÖANDJA __________________ TÖÖTAJA __________________ SISUKORD SISSEJUHATUS............................................................................................................3 1.ÄRIÜHINGUTE VÕRDLUS......................................................................................4 2 VÕLAÕIGUSLIKUD LEPINGUD............................................................................8 2.1 Töövõtuleping.......................................................................................................8 2.2 Müügileping.........................................................................................................8 KASUTATUD

    Võlaõigus
    thumbnail
    48
    doc

    EESTI VABARIIGI ÕIGUSKAITSESÜSTEEM

    min sum (OK + VH + MK) Igaühel on õigus olla oma kohtuasja arutamise juures. Kohtuistungid on avalikud. Kohus võib seaduses sätestatud juhtudel ja Positiivseid tagajärgi saab nimetada protsessi kasuks (PK). korras oma istungi või osa sellest kuulutada kinniseks riigi- või ärisaladuse, kõlbluse või inimeste perekonna- ja eraelu kaitseks või kui Protsessi kasusid arvesse võttes kujuneks eesmärgiks: seda nõuavad alaealise, kannatanu või õigusemõistmise huvid.

    Õigus
    thumbnail
    24
    doc

    EESTI VABARIIGI ÕIGUSKAITSESÜSTEEM

    Kedagi ei tohi tema vaba tahte vastaselt üle viia min sum (OK + VH + MK) seadusega määratud kohtu alluvusest teise kohtu alluvusse. Igaühel on õigus olla oma kohtuasja arutamise juures. Positiivseid tagajärgi saab nimetada protsessi kasuks (PK). Kohtuistungid on avalikud. Kohus võib seaduses sätestatud juhtudel ja korras oma istungi või osa sellest kuulutada kinniseks riigi- või Protsessi kasusid arvesse võttes kujuneks eesmärgiks: ärisaladuse, kõlbluse või inimeste perekonna- ja eraelu kaitseks või kui

    Majandusõigus




    Meedia

    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun