Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Klienditeeninduse praktika aruanne. (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

XXX KUTSEHARIDUSKESKUS
HOTELLITEENINDUS
XXXX
Klienditeeninduse praktika
Aruanne
Juhendaja : XXX
Pärnu 2014

SISUKORD

SISUKORD.................................................................................................................................2


SISSEJUHATUS


Minu klienditeeninduse praktika toimus ... . See on toitlustusasutus , kus pakutakse õdusat olemist koos mulgi toitude ja meeldiva teenindusega nii kohalikele kui teelistele. Praktika mahuks oli 195 tundi ning eesmärgiks saada ülevaade praktikaettevõtte töökorraldusest, harjuda töökeskkonnaga ning saada ettekujutus klienditeeninduse tööst. Selgitada välja klientide soove ja vajadusi ning arvestada nendega. Kuna ettevõttes mängib väga tähtsat rolli koostöö töötajate vahel, sain aimu , milline see peab olema, et kõik laabuks sujuvalt.





Vasakule Paremale
Klienditeeninduse praktika aruanne #1 Klienditeeninduse praktika aruanne #2 Klienditeeninduse praktika aruanne #3 Klienditeeninduse praktika aruanne #4 Klienditeeninduse praktika aruanne #5 Klienditeeninduse praktika aruanne #6 Klienditeeninduse praktika aruanne #7 Klienditeeninduse praktika aruanne #8 Klienditeeninduse praktika aruanne #9 Klienditeeninduse praktika aruanne #10
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 10 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-04-03 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 53 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Reet Puks Õppematerjali autor
Klienditeeninduse praktika toitlustusettevõttes. Sisu koosneb sissejuhatusest, töö kirjeldusest, tööpäevast jne.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
652
pdf

Asjaajamise alused

Programm „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013“ SIRJE REKKOR ANNE KERSNA ANNE ROOSIPÕLD MAIRE MERITS TOITLUSTUSE ALUSED KOHANDANUD: ANA KONTOR 2013 1 SISUKORD 1. Toitlustusettevõtete ja teenuste liigid 4  Toitlustusettevõtete tüübid ja äriideed 4  Kiirtoiduettevõtted 6  Kohvikud 8  Sööklad ja teised suurköögid 10  Restoranid 13  Baarid 19  Catering-ettevõtted 21 2. Toitumise alused

Analüüsimeetodid äriuuringutes
thumbnail
193
docx

Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

turismiettevõtluse spetsialiseerumise lõpueksami märksõnad Teeninduspsühholoogia 1. Teenindusühiskonna ja majanduse areng Teenindusühiskonna tekke ja kasvu peamised põhjused tulenevad ühiskonna ja töömaailma muutustest: Kasvav jõukus ­ suurem nõudlus teenuste järele nagu kodu koristamine, akende pesemine jm mida varem tehti ise. Vaba aja väärtustamine ­ suurem nõudlus reisi, SPA, toitlustusteenuste järele. Suuremad eluootused ­ suurem nõudlus hooldekodude ja tervishoiuteenuste järele Vajaduse kasv teeninduslike oskuste järele. Toodete suurem kompleksus ­ suurem nõudlus remondi ja parandusteenuste järele. Kasvav komplitseeritus igapäevaelus ­ suurem nõudlus abielunõustajate, advokaatide, maksunõustajate, töönõustajate järele. Kasvav tähelepanu ökoloogiliste ja säästva arengu küsimustele ­ suurem nõudlus. bussiteenuste ja autorendi järele isikliku auto kasutamise a

Turismiettevõtlus



Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun