Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Klienditeeninduse organiseerimine (0)

1 Hindamata
Punktid
Klienditeeninduse organiseerimine #1 Klienditeeninduse organiseerimine #2 Klienditeeninduse organiseerimine #3 Klienditeeninduse organiseerimine #4 Klienditeeninduse organiseerimine #5
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 5 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2011-06-06 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 43 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Plokikaan Õppematerjali autor
Iseseisev töö

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
7
odt

Kliendinõustamise ABC

Kliendinõustamise ABC Õppeaines: Kliendinõustamine Tartu 2011 REEGLIT TÖÖDE VASTUVÕTJALE 1) Tule kliendi ootustele ja vajadustele vastu, olles alati kättesaadav. 2) Tervita külalist personaalselt. 3) Ole kohtumiste määramises konkreetne ja täpne. 4) Kasuta oma ärivaistu. 5) Ole kursis tooteid ja teenuseid puudutavate muutustega ( s.h varuosad, uued ja kasutatud autod jne) ning täienda pidevalt oma teadmisi. 6) Ole igapäevaselt ühenduses ka juhtkonnaga. Teenindusaegade Kontrollimine Vältimaks klientide järjekordasid, kasuta kohtumisaegade hajutamist. Minu Ülesanne: On saada infot töökoja ajagraafiku kohta, mis omakorda · annab ülevaate klientide arvust · annab võimaluse oma aega kliendi huvides paremini planeerida · ja lõpptulemusena vähendab kliendi ooteaega Minu meetodid: · Järgida t

Klienditeenindus
thumbnail
22
docx

Klienditeeninduse korraldamise praktikaaruanne

teenindaja serveerib need kliendile paremalt poolt. Eeliseks on, et teenindajad saavad kiirelt teenindada korraga palju kliente ja tööjõukulu on väike. Kindlasti on ka väga oluline meeskonna töö, kui tuleb laud välisturistidega, siis oleme alati laudu vahetanud ning neid teenindab inimene kellel on suhtlemiseks vaja minev keel kõige paremini suus, seda selleks, et kliendid saaksid maksimaalselt parima teeninduse, mis me neile anda suudame. Klienditeeninduse valmidus välisturistidega on meie teenindajatel üsna hea, peamiselt oskavad kõik inglise keelt, kuid vene keelt oskavad vaid mõned, sellisel juhul tegelevad vastavalt kliendile ka teenindaja kes saab nendega hakkama. Meeskonnatöö peamised eelised on, et saab : · Arvestada iga liikme eriteadmisi, · Maksimaalselt ära kasutada töötajate oskusi, · Korrigeerida varem püstitatud, eesmärke, · Tagada, et kogu meeskond töötab sama eesmärgi saavutamise

ostu-müügi juhtimine
thumbnail
30
doc

Majutuse eksam

Hooldus vastutab hotelli interjööri, eksterjööri ning kõikide tehniliste seadmete korrashoiu eest, küte, ventilatsioon, vesi, kliima, valgustus. Väikesed remonttööd hoones, kui ka territooriumil. Sageli kasutatakse hoopis mõne hooldusfirma tenuseid. personaliosakond ­ personalitöö, koolitus, personali värbamine. Peamisi ülesandeid on hotelli osakondade vahelise koostöö saavutamine. Tööjõu värbamine, edutamine, koolitamine, koolituste organiseerimine, omavaheliste suhete arendamine, hüvituste määramine, motiveerimine. Väiksemates kohtades täidab personalijuhi kohustusi kas direktor, müügijuht, vastuvõtujuht. 18. Majutusettevõtte horisontaalne struktuur? Horisontaalne juhtimine, vahejuhte vähem või puuduvad, olemas arvutiprogrammid, kus info liigub reaalajas erinevate osakondade vahel andes signaale, käsklusi. Arvutiprogrammid aitavad

Majutus
thumbnail
45
docx

ÄRIPROTSESSID UUSIM 15 06 2020

EESTI ETTEVÕTLUSKÕRGKOOL MAINOR Ärijuhtimise õppekava Gert Saarm, Kristiina Himma ÄRIPROTSESSIDE LÕPPARUANNE Lõputöö Juhendajad: Karin Kuimet, MA Anneli Rumm, MSc Anne Roosipõld, Meelis Zimmermann, Katrin Kreegimäe, Andres Kase, Rita Sikk, Aet Kull, Mare Kurvits, PhD Tallinn 2020 Äriprotsesside lõpparuanne SISUKORD SISSEJUHATUS...........................................................................3 1. Ettevõtte taust

äriprotsesside juhtimine
thumbnail
56
doc

Logistika konspekt

infotehnoloogiaga (The Institute of Logistics, 1998.) Tüüpilised probleemid , mille lahendamisele logistika on orienteeritud: Liigsed varud, allahindlused ja mahakantud varad (write-offs). Sagedane tellitud kauba puudumine laos ja kohaletoimetamise kärus. Õigeaegse kohaletoimetamise probleemid. varade kasutamise madal efektiivsus ­ varude ringluskiirus, laoruumi kasutamine, lähetatud kaupade väärtus töötaja kohta. Klienditeeninduse probleemid. Probleemid tarnijatega. Vastavalt materiaalsete väärtuste Eikumisele mööda kujutatud tarneahelat võib kogu logistilise tegevuse jaotada kolmeks suhteliselt iseseisvaks astmeks: ~ Hankelogistika (sourcing/purchasing) eesmärgiks on laia sortimendi tooraine ja pooltoodete omandamine ning tootmis(töötlemis)paika toimetamine õiges koguses, õigel ajal ning vastuvõetava hinna eest;

Logistika
thumbnail
114
doc

Laondus ja veokorraldus

Laondus ja veokorraldus Töövihik Sisukord 1. Laod .................................................................................................................4 2. Kauba mahalaadimine.....................................................................................10 3. Hoiuühikute moodustamine............................................................................ 12 4. Vastuvõtukontroll............................................................................................ 13 5. Kauba paigutamine hoiukohtadele...................................................................17 6. Väljastustellimuste komplekteerimine.............................................................18 7. Saadetiste pakkimine........................................................................................21 8. Saadetiste loovutamine.....................................................................................22 9. Saadetiste pealelaadimine........................

Laomajandus
thumbnail
288
doc

Töövihik: Laondus ja veokorraldus

Laondus ja veokorraldus Töövihik Tallinn 2006 Tellija: Paide Kutsekeskkool Täitja: PAC Training OÜ Koostanud: A. Tulvi 2 Sisukord 1. Laod .................................................................................................................4 2. Kauba mahalaadimine.....................................................................................10 3. Hoiuühikute moodustamine............................................................................ 12 4. Vastuvõtukontroll............................................................................................ 13 5. Kauba paigutamine hoiukohtadele...................................................................17 6. Väljastustellimuste komplekteerimine.............................................................18 7. Saadetiste pakkimine........................................................................................21 8. Saadetiste loovutamine

Logistika alused
thumbnail
176
pdf

E-kursuse „Koristustööde planeerimine ja arendamine“ materjalid

.......... 8 1.1 Töökorraldus ja juhtimine ................................................................................ 8 1.1.1 Tänase päeva strateegiad........................................................................... 8 1.1.2 Juhtimine .................................................................................................. 9 1.1.3 Juhi omadused ........................................................................................12 1.1.4 Töö organiseerimine ja töönõuete arvestamine ........................................13 1.1.5 Personali valik ja haldus..........................................................................15 1.1.6 Töötulemused ja tasustamine...................................................................17 1.1.7 Personali oskuste arendamine..................................................................19 1.1.8 Info liikumine ........................................................................

Puhastusõpetus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun