Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjaleLOE EDASI
0
Klienditeenindus on väljundiks ettevõtte jõupingutustele logistiliste toimingute teostamisel.Optimaalne teenindustase pole enamasti võimalik kõige väiksematekulude juures, Optimaalse teenindustaseme hoidmine aitab tavaiselt suurendada pikema perioodi jooksul ettevõtte kasumlikkust ja rentaablust 68.Klienditeenindus laonduses ja logistikas.
Klienditeenindus on ettevõtte tegevuste ja abinõude süsteem, mille eesmärgiks klientide tellimuste täitmine ja kaupade kohaletoimetamine neid rahuldaval moel ja ajal koos kliendile vajalikuks osutuvate lisateenustega, eesmärgiga lisada kaupadele väärtust ning saavutada kliendi rahulolu ja ettevõtte ärieesmärkide täitumine.
Klienditeenindus on protsess, mis leiab aset müüja, ostja või logistateenuse tarnija vahel(tellimuste töötlemine, laotoimingud, laokorraldus, arveldamine ja reklamatsioonide käsitlemine). Pretentsioon on kaebus, reklamatsioon rahaga seotud kaebus.
Klienditeenindus on logistika süsteemi kõige tähtsam komponent ning kõik logistika tegevused peavad olema struktureeritud nii, et need toetaksid klienditeeninduse eesmärke. Klienditeeninduse tase mõjutab ettevõtte turuosa, kulusid ning tasuvust.
Klienditeenindus on väljundiks ettevõtte jõupingutustele logistiliste toimingute teostamisel Kliendi vajaduste mõistmine- on väga oluline teada millist teenindust firma kliendid rohkem hondavad ja kui palju nad on valmis selle eest maksma.
Klienditeeninduse eelduseks on teenindaja pädevused (teadmised tootest/teenusest, müügitehnikatest, kliendist, psühholoogiast, oskused, motivatsioon) Klienditeeninduse kvaliteet on seotud ettevõtte organisatsioonikultuuriga ja teeninduskultuuriga.
Klienditeenindus - kui oleks valida mitme sama hinnalise ning kvaliteediga teenuse vahel, siis kindlasti valiks igaüks sellise, millel pakutakse suuremat teenindust, millega ettevõtted saavad kliente meelitada.
Klienditeenindus on logistika süsteemi kõige tähtsam ja kõige suurem komponent ning kõik logistika tegevused peavad olema struktureeritud nii, et need toetaksid klienditeeninduse eesmärke ja põhimõtteid.
Klienditeenindus - strateegia, elemendid jne... Klienditeeninduse strateegia eesmärgid – 1. endada ettevõtte kasumit optimaalse teenindustaseme juures 2. viia ettevõtte sisemine potentsiaal vastavusse klientide vajadustega 3. fokuseerida jõupingutused selliste teenuste pakkumisele, mis annavad ettevõttele konkurentide ees täiendavaid eeliseid Klienditeeniduse elemendid – 1. Info tellimuse kohta.
Klienditeenindus on väljundiks ettevõtte jõupingutustele logistiliste toimingute teostamisel. Klienditeeninduse tasemel on otsene mõju ettevõtte turuosa suurusele ja kuludele, nende kaudu aga kasumile.
Klienditeenindus on väljundiks ettevõtte jõupingutustele logistiliste toimingute teostamiselstandartitega määratakse teenust kui tegevuse resultaati ja samal ajal ka kui tegevust või protsessi.
Klienditeenindus - ülisanded on keskendunud tarbijate vajaduste kindlaks ja nende vajaduste rahuldamisele 11. Tootmine-tarbimisväärtusega toodete valmistamine.
Klienditeeninduses on oluline esmanekontakt - seega on tähtis, et teenindaja alustaks kliendiga kontakti ise ja oleks rõõmsameelne ning kindlasti naerataks.
Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk). Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).
Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu! Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.