Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto
Mõistete sõnaraamat
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge
Klienditeenindus on väljundiks ettevõtte jõupingutustele logistiliste toimingute teostamisel.Optimaalne teenindustase pole enamasti võimalik kõige väiksematekulude juures, Optimaalse teenindustaseme hoidmine aitab tavaiselt suurendada pikema perioodi jooksul ettevõtte kasumlikkust ja rentaablust 68.Klienditeenindus laonduses ja logistikas.
Klienditeenindus on ettevõtte tegevuste ja abinõude süsteem, mille eesmärgiks klientide tellimuste täitmine ja kaupade kohaletoimetamine neid rahuldaval moel ja ajal koos kliendile vajalikuks osutuvate lisateenustega, eesmärgiga lisada kaupadele väärtust ning saavutada kliendi rahulolu ja ettevõtte ärieesmärkide täitumine.
Klienditeenindus logistikas on laotöötoimingud, kogu klienditeeninduse protsess.

Klienditeenindus on protsess, mis leiab aset müüja, ostja või logistateenuse tarnija vahel(tellimuste töötlemine, laotoimingud, laokorraldus, arveldamine ja reklamatsioonide käsitlemine). Pretentsioon on kaebus, reklamatsioon rahaga seotud kaebus.
Klienditeenindus on logistika süsteemi kõige tähtsam komponent ning kõik logistika tegevused peavad olema struktureeritud nii, et need toetaksid klienditeeninduse eesmärke. Klienditeeninduse tase mõjutab ettevõtte turuosa, kulusid ning tasuvust.
Klienditeenindus on väljundiks ettevõtte jõupingutustele logistiliste toimingute teostamisel Kliendi vajaduste mõistmine- on väga oluline teada millist teenindust firma kliendid rohkem hondavad ja kui palju nad on valmis selle eest maksma.

Klienditeeninduse eelduseks on teenindaja pädevused (teadmised tootest/teenusest, müügitehnikatest, kliendist, psühholoogiast, oskused, motivatsioon) Klienditeeninduse kvaliteet on seotud ettevõtte organisatsioonikultuuriga ja teeninduskultuuriga.
Klienditeenindus - kui oleks valida mitme sama hinnalise ning kvaliteediga teenuse vahel, siis kindlasti valiks igaüks sellise, millel pakutakse suuremat teenindust, millega ettevõtted saavad kliente meelitada.
Klienditeenindus on logistika süsteemi kõige tähtsam ja kõige suurem komponent ning kõik logistika tegevused peavad olema struktureeritud nii, et need toetaksid klienditeeninduse eesmärke ja põhimõtteid.

Vote UP
-1
Vote DOWN
Klienditeenindus - strateegia, elemendid jne... Klienditeeninduse strateegia eesmärgid – 1. endada ettevõtte kasumit optimaalse teenindustaseme juures 2. viia ettevõtte sisemine potentsiaal vastavusse klientide vajadustega 3. fokuseerida jõupingutused selliste teenuste pakkumisele, mis annavad ettevõttele konkurentide ees täiendavaid eeliseid Klienditeeniduse elemendid – 1. Info tellimuse kohta.
Klienditeenindus on väljundiks ettevõtte jõupingutustele logistiliste toimingute teostamisel. Klienditeeninduse tasemel on otsene mõju ettevõtte turuosa suurusele ja kuludele, nende kaudu aga kasumile.
Klienditeenindus on väljundiks ettevõtte jõupingutustele logistiliste toimingute teostamiselstandartitega määratakse teenust kui tegevuse resultaati ja samal ajal ka kui tegevust või protsessi.

Klienditeenindus - ülisanded on keskendunud tarbijate vajaduste kindlaks ja nende vajaduste rahuldamisele 11. Tootmine-tarbimisväärtusega toodete valmistamine.
Klienditeeninduses on oluline esmanekontakt - seega on tähtis, et teenindaja alustaks kliendiga kontakti ise ja oleks rõõmsameelne ning kindlasti naerataks.
Klienditeenindus on äritegevuse funktsioon, mille taotluseks on kliendi rahulolu saavutamine läbi müügitellimuste täitmise või teenuste osutamise.

Klienditeenindus on olnud olemas juba aegade algusest, kuigi teeninduskultuur kui mõiste võeti kasutusele alles möödunud sajandi lõpu poole.
Klienditeeninduses on üheks prioriteediks klienditeeninduse standard, mis kujutab endast tellijalt saabunud tellimuse täitmise korra kirjeldust.
Klienditeeninduses on teenindamise objektid materjalivoo vahendajad – tootmisettevõtted, jaotuskeskused, jaemüügiettevõtted ja tarbijad.

Klienditeenindus on minu jaoks üsna sobiv ala kuna ma pööran rõhku eelkõige suhtlemisele ja muidugi ka kliendikesksele mõtteviisile.
Klienditeeninduse headust on võimalik mõõta – see sõltub suuresti klienditeenindajast. On olemas Positiivne & negatiivine klienditeenindus.
Klienditeenindus on funktsioon või tulemus, mis toetab lõppeesmärki – kliendipoolset positiivset hinnangut ja rahulolu.

Klienditeenindus – ülesanded, mis on keskendunud tarbija vajaduste kindlaks tegemisele ja nende vajaduste rahuldamisele.
Klienditeeninduse headust on võimalik mõõta?, Mõõtmistehnikad) - Definatsioon: Teenindusharu, kus esikohal on klientide heaolu.
Klienditeeninduse tasemel on otsene mõju ettevõtte turuosa suurusele ja kuludele, nende kaudu aga kasumlikkusele ja rentaablusele.

Klienditeeninduses on nii verbaalseid ehk suulisi suhtlusvahendeid ning mitteverbaalseid ehk kehakeelseid suhtlusvahendeid.
Klienditeenindustarvikud on olemas. Koputa uksele kuuldavalt, teavita endast, küsi viisakalt, kas Sa tohid tuba valmis seada.
Klienditeenindus on suunatud kindlasti lõpptarnijale ja samuti ka vahendajatele algtarnijast lõpptarnijani.

Klienditeenindusel on otsene mõju ettevõtte turuosale ja kuludele, nende kaudu ka kasumile ja rentaablusele.
Klienditeenindus on protsess, mis leiab aset müüja, ostja ja/või logistilise teenuse tarnija vahel.
Klienditeeninduse uuringud on näidanud, et kliendid määratlevad klienditeenindust veidi teisiti kui tarnijad.

Klienditeeninduse tase on kahtlemata üks olulisemaid faktoreid iga organisatsiooni äriedu saavutamisel.
Klienditeenindus on väljundiks ettevõtte jõupingutustele logistiliste toimingute teostamisel.
Klienditeenindus tähendab sellisel juhul tegutsemist sisuliselt avalikus digitaalses ruumis.

Klienditeeninduse juhtimiseks on vaja tarneahela kontekstis püüda selgitada välja klientide vajadusi.
Klienditeeninduse e - kursus. Teema 6 Klienditeenindaja rollid, pädevused ja isikuomadused.
Klienditeenindus - , juhendamis-, keelte-, arvuti-, asjaajamis- ja dokumenditööoskusi.

Klienditeenindus on ettevõtte jõupingutuste väljund logistikatoimingute teostamisel.
Klienditeenindus on äritegevusele iseloomulik tegevuse ja teenindaja omaduste kogum.
Klienditeeninduse headust on võimalik mõõta – see sõltub suuresti klienditeenindajast.

Klienditeenindusel on veel pikk arenemistee võrreldes mõningate teiste riikidega.
Klienditeenindusel on otsene mõju ettevõtte turuosale, logistikakulude tasemele.
Klienditeeninduse protsess on jaotatud alljärgnevatesse etappidesse ning tegevustesse:

Klienditeeninduse e - kursus. Teema 4 Klientide ootused, vajadused ja soovid.
Klienditeenindus on keeruline valdkond, mida juhtida ja milles töötada.
Klienditeeninduse standard on tellijalt saabunud tellimuse täitmise korraldus.

Klienditeenindus on teenindusharu, kus esikohal on klientide heaolu.
Klienditeenindus on oluline komponent logistilise protsessi mudelis.
Klienditeenindus – teenuse/toote tarbijani jõudmise protsess.

Klienditeenindus - , administratiiv- ja finantshaldussüsteeme.
Klienditeeninduses on oluline stabiilsus ja hea stressi taluvus.





Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk).
Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).

Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu!
Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.

Suvaline mõiste



Kirjelduse muutmiseks pead sisse logima
või
Kasutajanimi/Email
Parool

Unustasid parooli?

või

Tee tasuta konto

UUTELE LIITUJATELE KONTO AKTIVEERIMISEL +10 PUNKTI !


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun