Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Klienditeenindus, rahulolu küsitlus hindele 5/5 (3)

5 VÄGA HEA
Punktid
Klienditeenindus-rahulolu küsitlus hindele 5 5 #1 Klienditeenindus-rahulolu küsitlus hindele 5 5 #2
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2008-12-27 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 125 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 3 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Sisekalmistu Õppematerjali autor
Kliendi teeninduses tehtdud klientide rahuloluküsitlus...

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
6
docx

Personali rahulolu uuring

1 2 3 4 5 11) Kui vastasite eelmises küsimuses 1, 2 või 3, siis põhjendage ning pakkuge välja omalt poolt võimalusi, mis teeks personalivahelise informatsiooni levimise ja koostöö tõhusamaks. 12) Kas Teid on tunnustatud hea töö eest? Kui jah, siis kuidas Teid tunnustati? Kui Teid ei ole tunnustatud veel, siis millisel viisil Te seda sooviksite? 13) Hinnake meie ettevõtte juhtkonna austust oma alluvate suhtes. 1 2 3 4 5 14) Hinnake oma rahulolu töögraafiku suhtes. 1 2 3 4 5 Põhjendage. 15) Hinnake ettevõtte austust Teie eraelu suhtes. 1 2 3 4 5 16) Kas Teie ametijuhendis on olemas nõudeid, millest Te täpselt aru ei ole saanud või on Teie jaoks vastuvõtmatud? 17) Kas Teie töö on õiglaselt tasustatud? JAH EI 18) Kas Teie meelest on meie ettevõttes õiglane tasustamissüsteem? 19) Millised on Teie eesmärgid selles ettevõttes?

Ühiskond
thumbnail
4
odt

Tarbijauuringu küsitluse näide

Tarbijauuringu küsitluse näide Lugupeetud vastaja, Täname Teid, et valisite aja meie küsitluse täitmiseks. Küsitlus on koostatud ………… poolt. Küsitluse eesmärgiks on hinnata klientide rahulolu meie toote/teenus suhtes ja muuta tulevikus toode/teenus kliendi ootustele meelepärasemaks. Küsitlus on anonüümne ning ei võta rohkem kui ……….. minutit. Sobiva vastuse korral palume Teil ring ümber tõmmata või kirjutada vastus punktiirjoonele. Kõikide vastajate vahel läheb loosi …………………. Küsimuste tekkimise korral leiab meie kontaktandmed küsitluse lõpust. 1. Kui tihti Te võtate kodust väljudes kaasa oma joogitopsi või termose? Iga päev 1 Kord nädalas 1 Paar korda kuus 1

Turundus
thumbnail
4
odt

Tarbijauuringu küsitluse näide

Tarbijauuringu küsitluse näide Lugupeetud vastaja, Täname Teid, et valisite aja meie küsitluse täitmiseks. Küsitlus on koostatud ………… poolt. Küsitluse eesmärgiks on hinnata klientide rahulolu meie toote/teenus suhtes ja muuta tulevikus toode/teenus kliendi ootustele meelepärasemaks. Küsitlus on anonüümne ning ei võta rohkem kui ……….. minutit. Sobiva vastuse korral palume Teil ring ümber tõmmata või kirjutada vastus punktiirjoonele. Kõikide vastajate vahel läheb loosi …………………. Küsimuste tekkimise korral leiab meie kontaktandmed küsitluse lõpust. 1. Kui tihti Te võtate kodust väljudes kaasa oma joogitopsi või termose? Iga päev 1 Kord nädalas 1 Paar korda kuus 1

Kategoriseerimata
thumbnail
22
docx

Noored Eesti tööturul - uurimistöö

1 Võimalused läbi sotsiaalmeedia................................................................................9 3.2 Võimalused läbi otsingumootorite ja tööportaalide..................................................9 3.3 Võimalused läbi messide ja ürituste........................................................................11 3.4 Võimalused läbi ajakirjanduse................................................................................11 4. Küsitlus: Noorte teadmised tööõigusest............................................................................12 4.1 Metoodika ja valim.................................................................................................12 4.2 Tulemuste analüüs..................................................................................................12 5. Vead, mida noored teevad tööle asudes või tööd otsides.................................................14

Õigus
thumbnail
22
docx

Klientide ja konkurentide uuring

Klientide ja konkurentide uuring Ettevõtlus ja äri planeerimine Kodune töö Õppejõud: Marianne Kallaste Üliõpilased: Kea Karja Kätlin Teedla Herki Rank Tallinn 2016 Sisukord 2 Klientide uuring..................................................................4 1.1Sihtturg...............................................................................4 1.2Intervjuu..............................................................................5 1.3Ankeetküsitlus.....................................................................6 1.3.1 Ankeetküsitluse tulemused.......................................................................................6 1.4Uuringu kokkuvõte ja järeldused...........................................7 Konkurentide uuring...............

Majandus
thumbnail
24
docx

XXX AS müügipersonali rahuloluuuring

.............................................................................................. 21 2 SISSEJUHATUS Viidi läbi rahuloluuuringu XXX AS-s, mis on Eestis tegutsenud ligi 20 aastat. Küsitlus viidi läbi müügipersonali seas ning vastasid nii müügitöötajad kui ka kaupluste juhatajad. Rahuloluuuringus osalesid kõik 22 esinduspoodi üle Eesti. Uuringu eesmärgiks oli välja selgitada müügipersonali rahulolu tööandja ja tööga seotud küsimustes. Üritati välja selgitada kui rahul on inimesed palgasüsteemi, töökoormuse, omavaheliste suhetega ning paluti teha ka ettepanekuid, kuidas parandada töökeskkonda. Töö käigus tehti vastustest kokkuvõtted ning selgitati välja üldise motivatsioonitase ja vastustest välja tulnud probleemid. Seejärel esitati ettepanekuid, kuidas võiks motivatsioonitaset tõsta. 3 1. UURIMISMEETOD

Müügitöö alused
thumbnail
37
odt

Uimastite kahjulikkus inimese tervisele ja perekonnasuhetele.

.......................................................18 2.8.1 Rahustite ja unerohtude mõjud inimese kehale:..............................................................18 2.9 Sissehingtavad ained ...............................................................................................................19 2.9.1 Sissehingatavat ainete mõjud inimese kehale..................................................................19 3. Küsitlus 14-30 aastaste inimeste hulgas.........................................................................................21 3.1 Uuringu iseloomustus..............................................................................................................21 3.2 Küsimuste kokkuvõte..............................................................................................................22 1.Kas olete kunagi uimastid tarbinud?.........................................................

Teadus tööde alused (tta)
thumbnail
27
doc

Klienditeenindus

Ülesanne: 1. Loe materjal läbi. 2. Too välja teenindajale vajalikud positiivsed omadused. 3. Too välja, milliseid soovitusi antakse teenindamise parandamiseks. 4. Mida loetaks headeks külgedeks telefoniteeninduses, milliseid halbadeks külgedeks? 5. Mida loetakse klienditeeninduses suuremateks vigadeks? 6. Mida võiksid enda jaoks arvesse võtta? Klienditeenindus Klienditeeninduse tase on kahtlemata üks olulisemaid faktoreid iga organisatsiooni äriedu saavutamisel. Miinimumtaseme garanteerimiseks peaks meie poolt pakutavaga rahule jäädama, kuid silmapaistvaks ja eriliseks muudab meie teeninduse see, kui suudame klienti üllatada tema ootusi ja soove ületades. Paljudes valdkondades, kus teenuste arendamine on muutunud vägagi aktuaalseks, peetakse kliendi mõiste kasutamist veel küsitavaks ning isegi mittesoovitatavaks.

Sotsiaaltöö




Kommentaarid (3)

boogeyman profiilipilt
boogeyman: paistab siiani hea
23:23 14-10-2010
andres34 profiilipilt
andres34: päris asjalik!
11:39 29-01-2009
marttyk profiilipilt
09:07 13-01-2017



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun