Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

Klienditeenindus logistikas (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mille poolest erineb klient edasimüüja" kliendist tarbija"?
  • Millistest hulgimüügiettevõttes ja millistest kaupluses?
  • Milliseid eesmärke ja ülesandeid täidab ettevõttes turundus ja milliseid logistika?
  • Kuidas on need valdkonnad omavahel seotud?
  • Miks on klienditeeninduse protsess osaliselt turundus- ja osaliselt logistikaprotsess?
  • Kuidas aitab tasemel klienditeenindus kaasa tarneahela toimimisele?
  • Kuidas aitab tasemel klienditeenindus kaasa ettevõtte edu saavutamisele?
Klienditeenindus logistikas #1
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-04-03 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 42 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor KairiTeder95 Õppematerjali autor

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
26
doc

Klienditeenindus kui logistika oluline protsess

Klienditeenindus kui logistika oluline protsess LH5 Klienditeenindus logistikas on laotöötoimingud, kogu klienditeeninduse protsess. Kogu süsteem peab toimuma kliendi heaks. Klienditeenindus kui juhtimist vajav süsteem. MIDA klienditeenindus logistikas tähendab? Kogu protsess tellimuse edastamisest kuni kohaletoimetamiseni kliendile.. 1. Mille poolest erineb klient „edasimüüja“ kliendist „tarbija“? Edasimüüja on oma tarnija jaoks klient (äriklient), kes ostab kaupu eesmärgil teenida neid edasi müües või tooteid valmistades äritulu, tarbija aga eraisik või ettevõte, kes soetab tooteid selleks, et rahuldada nende kasutamisega oma soove ja/või vajadusi. 2

Klienditeenindus logistikas
thumbnail
2
pdf

Klienditeenindus

Küsimused 16.1 1. Mille poolest erineb klient ,,edasimüüja" kliendist ,,tarbija"? Edasimüüja on klient, kes ostab kaupu eesmärgil teenida neid edasi müües või tooteid valmistades äritulu. Tarbija aga eraisik või ettevõte, kes soetab tooteid selleks, et rahuldada nende kasutamisega oma soove ja/või vajadusi. 2. Missugune kliendi kategooria on tarnijale üldjuhul olulisem, kas klient ,,edasimüüja" või klient ,,tarbija"? Klient "edasimüüja" 3. Millised peaksid olema tootmisettevõtte, hulgifirma ja jaekaubandusettevõtte klienditeeninduse peamised eesmärgid? Eesmärgid peaksid olema klientide vajaduste rahuldamine toodete järele(ostmine jae- või hulgikaubandusest, edasimüüjalt jne); teenuste järele või toodete järele, mille kättetoimetamisel kliendile osutatakse logistikateenust. Jaekaubanduses on ostetav kaup

Klienditeenindus
thumbnail
30
doc

Klienditeenindus

Kliente võivad kaubanduslikult ja logistiliselt teenindada nii tootmisettevõtted kui tarneahela vahendajad. Klienditeenindus ei tohi olla suunatud ainult tarbijale, vaid ka nendele vahehelilülidele, mis asuvad tarneahelas materjalitarnija ja tootja ning tarbija vahel. Klienditeenindus lisab tootele väärtust. Klienditeenindus kui äritegevuse funktsioon …et saavutada kliendi rahulolu müügitellimuste täitmise või teenuse osutamise kaudu. Klienditeeninduse all mõistetakse:  Kliendile suunatud tegevuste kogumit  Ettevõttes juhitavaid protsesse, toiminguid või funktsioone  Klientide teenindamiseks vajalikke tegevusi  Kliendiga seotud eesmärke, mis viivad kliendi rahuloluni  Vahendeid tarneahela juhtimiseks  Ärijuhtimise filosoofiat. Klienditeenindus kui logistikasüsteemi toimimise väljund Kõik logistikatoimingud peaksid olema korraldatud nii, et toetavad klienditeenin-duse eesmärke. Klienditeenindus on

Klienditeenindus
thumbnail
3
docx

HEA KLIENDITEENINDUSE ABC

väärtustama, kuna inimesed saavad aru, et teenindajad teevad vajalikku tööd. Millest koosneb teenindusprotsess? Teenindusprotsessi on jagatud kunstlikult eristatud teenindusetappideks, et seda tervikut paremini mõista. Kogenud klienditeenindajal on need etapid selged, aga sellisel juhul võib eksisteerida oht, et teenindaja käitumine mõningas etapis on suurepärane, teises aga jällegi mitte. 3. Hea klienditeeninduse ABC: 1. etapp ­ häälestumine ja häälestamine Häälestumine Häälestumine ehk klienditeenindaja valmisolek on tegelikult määrav tegur klienditeenindustöö seisukohalt. Häälestumine peab toimuma enne klienditeenindusprotsessi algust ehk astudes kliendile lähemale, tuleb olla juba häälestunud. Häälestumine on õigete mõtete mõtlemine mingis konkreetses situatsioonis ja oma sise- dialoogi valitsemine. Häälestamine Häälestamine on liitumine kliendiga. Ehk siis see on protsess, mis loob unikaalse

Klienditeenindus logistikas
thumbnail
2
docx

Mis on klienditeenindus? (essee)

Mis on klienditeenindus? Sissejuhatus Teenindus peab jätma kliendile kauakestva positiivse mulje, õigustades kliendi ootusi ja vajadusi. Teenindajast sõltub firma maine. Klienditeeninduse mõiste Klienditeenindus aitab hea meelega arveldust, tellimusi, teenuse- pakkumist lihtsustada. Klienditeenindus on äritegevusele iseloomulik tegevuse ja teenindaja omaduste kogum. Klienditeeninduseks peetakse ka suhtlemist klienditeenindaja ja kliendi vahel. Klienditeenindaja ja klient Räägitakse,et klient on kuningas kuid nii see tegelikult ei ole. Klient ja klienditeenindaja on võrdsed, nad arendavad ja mõjutavad üksteist vastastikku. Tuleb olla tähelepanelik, et ära tajuda, millal on õige aeg kliendile oma abi pakkuda, et mitte olla liiga pealetükkiv. Nii nagu on

Klienditeenindus
thumbnail
30
docx

Klienditeeninduse alused

TALLINNA TEENINDUSKOOL MK13-TE2 KLIENDITEENINDUSE ALUSED Referaat Juhendaja: Külliki Türi Tallinn 2014 Sisukord 1.Teeninduskultuur.........................................................................3 1.1Teeninduse kvaliteet Eestis....................................................3 1.2Miks on Eesti teeninduse kvaliteet halb?...............................4 2.Teeninduslik mõttekultuur...........................................................5 2.1Kahe mõttelaadi (mõttekultuuri) erinevused..........................5 3.Klienditeenindaja isikuomadused ja teenindaja roll.....................6 3.1Teenindaja roll........................................................................7 3.2Hoiakud ja nende kujundamine..............................................7 4

Klienditeenindus
thumbnail
15
odt

Klienditeenindus

Sisukord Sissejuhatus Uurimustöö sisuks on teenindusettevõtete ja teeninduse jälgimine, hindamine ja analüüsimine. Külastasin viite kaubandusettevõtet ja ka viite sotsiaalteeninduse ettevõtet: Külastuse kuupäev Kellaaeg Kirjeldus 1 3.10.08 17.50 Hesburger ­ Viisakas teenindus 2 3.10.08 22.30 Jõujaam ­ Viisakas, hea ja kiire teenindus 3 14.10.08 19.15 Türi Grossi kauplus ­ uimane teenindaja 4 17.10.08 14.30 Paide Maxima ­ viisakas ja hea teenindus 5 16.10.08 16.15 Kadri Tare ­ ebaviisakas, uimane, külm teenindus 6 1.10.08 13.55 Türi Apteek ­ viisakas ja hea teenindus 7 4.10.08 14.20 Tallina rong ­ Viisakas teenindus 8 3.10.08 13.35 Perearst ­ Ükskõikne teenindus 9 4.10.08 15

Klienditeenindus
thumbnail
8
docx

Klienditeenindus

Viljandi Kutseõppekeskus Noorem tarkvaraarendaja Angel Lootus KLIENDITEENINDUS Essee Juhendaja: Maire Tars Vana-Võidu 2018 Angel Lootus Viljandi Kutseõppekeskus 15.01.2018 Sisukord Viljandi Kutseõppekeskus....................................................................................... 1 Noorem tarkvaraarendaja....................................................................................... 1 SISSEJUHATUS........................................................................................................ 3 KLIENDITEENINDUS................................................................................................ 5

Klienditeenindus



Lisainfo

1. Mille poolest erineb klient „edasimüüja“ kliendist „tarbija“?
2. Missugune kliendi kategooria on tarnijale üldjuhul olulisem, kas klient „edasimüüja“
või klient „tarbija“?
3. Millised peaksid olema tootmisettevõtte, hulgifirma ja jaekaubandusettevõtte klienditeeninduse peamised eesmärgid?
4. Millistest alltegevustest koosneb klienditeeninduse protsess tootmisettevõttes,
millistest hulgimüügiettevõttes ja millistest kaupluses?


Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun