Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

Klienditeekonna analüüs (3)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Midagi segamini ajanud?
Klienditeekonna analüüs #1 Klienditeekonna analüüs #2 Klienditeekonna analüüs #3 Klienditeekonna analüüs #4
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 4 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2011-11-28 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 126 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 3 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor miramii Õppematerjali autor

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
4
doc

Kliendi teekond

Klienditeekond Klienditeekond personalivahendusega tegeleva ettevõtte ,,X" näitel Antud töö eesmärgiks on kavandada ettevõttes ,,X" klienditeekond, et viia sisse vajalikke parendusi ning suurendada klientide rahulolu ning ettevõtte konkurentsivõimet. Selleks koostasin klienditeekonna analüüsi etappide kaupa. · Esmane kokkupuude ettevõttega 1. Ajalehe reklaam - reklaamitakse tihti, et klientidele silma jääda; reklaamid on hästi ja arusaadavalt koostatud; reklaamina mõjub ka ajalehte pandud töökuulutus. 2. Kodulehekülg - info firma kohta; võimalus sisestada oma CV; kodulehel on üleval tööpakkumised. · Esialgne kontakt 1. Helistamine ­ telefonile vastatakse mitte hiljem kui neljandal kutsumistoonil;

Teenindusjuhtimine
thumbnail
4
docx

KLIENDITEEKONNA ANALÜÜS

Tartu Kutsehariduskeskus Majutus- ja toitlustus osakond KLIENDITEEKONNA ANALÜÜS Eesti Vabaõhumuuseumi pood Tartu 2017 1.Sissejuhatus Igas ettevõttes peab olema hea teenindus. Ettevõtte headeks omadusteks on : -klientide teenindus -ettevõtte ligipääsetavus -ostmise mugavus -ettevõtte kättesaadavus Klienditeenindaja jaoks sobivad omadused on viisakus, kannatlikkus, tähelepanelikkus, ,,positiivse tooni" kasutamise oskus, veenmis oskus ja hoolivus.

Turism
thumbnail
7
ppt

Klienditeenindus situatsiooni analüüs

KLIENDITEENiNDUS SITUATSIOONI ANALÜÜS TALLINA MAJANDUSKOOL 2009 Kirjeldus: KOHT ­ Stockmani kaubanduskeskus Instumentaariumi prillipood AEG ­ 1a tagasi ...oli laupäeva hommik. Prillipoes ei olnud rahvast, leti taga kaks teenindajat. Minu eesmärk : Kontaktläätsede konsultatsioon Situatsioon: Klienditeenindajad teretasid mind poodi sisenedes viisakalt. Pöördusin nende poole oma murega. Paludes informatsiooni kontakt läätsede kasutamise jms kohta. Küsimuse peale lahkus üks teenindajatest ning teine asus minuga vestlema. Ta rääkis kiirustades, natuke kärsitult, kuid piisavalt põhjalikult ja üksiasjalikult, et ma ei teinud tema kärsitusest väga väljagi. Kõik sujus hästi kuni... Dialoog minu ja kl.t vahel MINA ­ "Oleksin huvitatud läätsede ostust" Kl.t "Jaah. Milleks teil neid vaja?" MINA ­ "Need muudaksid mu elu mugavamaks, sest tegelen palju sp

Klienditeenindus
thumbnail
9
docx

Klienditeenindus ja rahulolu

Ei JAH Teatatakse, Õige Pakutava toode on Toode ei vasta Mida klient konkurentsivõimeline kavandile Tegelikult vale Kavand ei vasta Toode ei ole vajab vajadustele konkurentsivõimeline Kliendirahuolu · Psühholoogiline seisund, emotsionaalne hinnangud, mis tekib juhul kui kliendi ootustele vajadustele, soovidele on kogu klienditeekonna jooksul vastatud või neid ületatud. · Kliendi poolt tajutav lahknevus ootuste ja tegelikult kogetu vahel. · Kuidas inimeste ootused ja hinnangud tekivad, kuidas mõjutavad varasemad kogemused organisatsiooni maine ,reklaam ja teised mõjutegurid, samuti seda, millisel moel need mõjutavad ettevõtte tulemuslikkust ja jätkusuutlikkust. Kliendirahulolu saavutamise viisid · Klientide mõistmine

Teenindus
thumbnail
30
doc

Klienditeenindus

võrreldes? Klienditeeninduse strateegia väljatöötamine eeldab prioriteetide määramist, mis eeldab omakorda toimingute sooritamist ja mõõdikute kasutuselevõtmist. Mõõdikute kasutamine peaks kindlustama, et  Arvestatakse klientidele olulisi tegureid  Iga tarneahelas tegutseja võib veenduda, kas ja kuidas toetab logistikasüsteem klientidele olulisi tegureid. Kliendid on erinevad- otstarbekas on teha analüüs ja määrata klientide rühmad, kellel on sarnased vajadused ja kellel võib pakkuda enam- vähem ühesugust teenindust. Kliente segmenteeritakse sarnaste tunnuste põhjal. Näited!!! Logistikastrateegiate ja- süsteemide koostamine toimub järgmiselt:  Vajaduste selgitamine  Eesmärkide tuvastamine  Logistikasüsteemi väljatöötamine (erinevatele sihtgruppidele, erinevas piirkonnas)

Klienditeenindus
thumbnail
15
odt

Klienditeenindus

Sisukord Sissejuhatus Uurimustöö sisuks on teenindusettevõtete ja teeninduse jälgimine, hindamine ja analüüsimine. Külastasin viite kaubandusettevõtet ja ka viite sotsiaalteeninduse ettevõtet: Külastuse kuupäev Kellaaeg Kirjeldus 1 3.10.08 17.50 Hesburger ­ Viisakas teenindus 2 3.10.08 22.30 Jõujaam ­ Viisakas, hea ja kiire teenindus 3 14.10.08 19.15 Türi Grossi kauplus ­ uimane teenindaja 4 17.10.08 14.30 Paide Maxima ­ viisakas ja hea teenindus 5 16.10.08 16.15 Kadri Tare ­ ebaviisakas, uimane, külm teenindus 6 1.10.08 13.55 Türi Apteek ­ viisakas ja hea teenindus 7 4.10.08 14.20 Tallina rong ­ Viisakas teenindus 8 3.10.08 13.35 Perearst ­ Ükskõikne teenindus 9 4.10.08 15.15 Anttila kauplus ­

Klienditeenindus
thumbnail
18
doc

Toote ja teenuse arendus. Klienditeekonna analüüs.

TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledz Turismiosakond TOOTE JA TEENUSE ARENDAMINE P. KOTLER & G. ARMSTRONG TOOTEMUDELI ALUSEL JA KLIENDITEEKONNA ANALÜÜS Uurimustöö Pärnu 2010 2 SISUKORD SISUKORD................................................................................................................................. 3 SISSEJUHATUS......................................................................................................................... 4 ETTEVÕTTE LÜHITUTVUSTUS............................................................................................. 5

Turism
thumbnail
27
doc

Klienditeenindus

Ülesanne: 1. Loe materjal läbi. 2. Too välja teenindajale vajalikud positiivsed omadused. 3. Too välja, milliseid soovitusi antakse teenindamise parandamiseks. 4. Mida loetaks headeks külgedeks telefoniteeninduses, milliseid halbadeks külgedeks? 5. Mida loetakse klienditeeninduses suuremateks vigadeks? 6. Mida võiksid enda jaoks arvesse võtta? Klienditeenindus Klienditeeninduse tase on kahtlemata üks olulisemaid faktoreid iga organisatsiooni äriedu saavutamisel. Miinimumtaseme garanteerimiseks peaks meie poolt pakutavaga rahule jäädama, kuid silmapaistvaks ja eriliseks muudab meie teeninduse see, kui suudame klienti üllatada tema ootusi ja soove ületades. Paljudes valdkondades, kus teenuste arendamine on muutunud vägagi aktuaalseks, peetakse kliendi mõiste kasutamist veel küsitavaks ning isegi mittesoovitatavaks. Selliste valdkondade hulka näib kuuluvat ka haridus. Inimesed on alat

Sotsiaaltöö



Lisainfo

Kohalkäimine, telefonivestlus, veebilehekülg

Meedia

Kommentaarid (3)

unemats profiilipilt
unemats: Oli suureks abiks!
16:10 31-01-2013
poisike123 profiilipilt
poisike123: väga huvitav
18:07 14-10-2012
veronja20 profiilipilt
veronja20: oli abiks
23:56 13-01-2012



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun