Plaanid puhkusele minna? Võta endale majutus AirBnb kaudu ja saad 37€ kontoraha Tee konto Sulge
Facebook Like

Klienditeekonna analüüs (3)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Midagi segamini ajanud ?
 
Säutsu twitteris
Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor Ärijuhtimine
Klienditeekonna analüüs
Tallinn 2011 Oma veebileheküljel kirjeldab elektroonikapood KLICK EESTI AS end järgmiselt:
Digikaupade jaekett Klick tegutseb eesti turul juba aastast 1996. Kuni septembrini 2008 oli meie kaubamärgiks K-Arvutisalong. Digikaupade jaekaubanduses oleme täna Eestis üks suuremaid ja sülearvutite turul on Klick'il turuliidri positsioon. Meie tootevalikus on esindatud vaid parimad digikaupade brändid: HP, Sony, Dell , Samsung, LG, Olympus , Canon , Nikon jt. Põhjuseks nende toodete parem sobivus klientide ootustega ning laitmatu kvaliteet. Klick on esindatud kokku 19 poega peaaegu kõikides Eestimaa suuremates linnades parimates kaubanduskeskustes. Meie missiooniks on olla parim digikaupade ostukoht jaekaubanduses ja internetis!
KLICK jaeketi reputatsioon ei ole rahva seas just kõige parem ja selle põhjuste ning allikatega me käesolevas analüüsis tegelema hakkamegi. Kuid et saada väga selget pilti, tuleb meil läbida kogu klienditeekond algusest peale ning üsna äärmuslikult, mida igapäevaelus siiski klientide poolt harva ette satub.
KLICK AS internetilehekülg
KLICK ei tegele vaid elektroonikakaupade müüjana. Nad pakuvad ka erinevaid fototeenuseid. Kuna me ise pole kunagi neid selles ettevõttes kasutama pidanud, siis kõigepealt süveneme kodulehel esitatavasse informatsiooni, et sealt siis selles vallas edasi liikuda .
Esmapilgul kodulehte avades aga ei näe kuskil eelnimetatud võimalust ja tekib kahtlus - kas me oleme midagi segamini ajanud? Oma kodulehel panevad nad trumbid siiski elektroonikamüügile ja digilabori nupu otsimine võttis oodatust kauem aega. Hinnakirja analüüsides jääb ette mitmeid huvitavaid asju- näiteks on nad seal selgelt välja toonud piltide hinnakirja ja ühtlasi ka selle, et piltidele järgi tulemine on tasuta. Natukene tekitab vastakaid arvamusi ka see, et nad piltidele automaatselt lastavate
80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
Klienditeekonna analüüs #1 Klienditeekonna analüüs #2 Klienditeekonna analüüs #3 Klienditeekonna analüüs #4
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 4 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2011-11-28 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 106 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 3 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor miramii Õppematerjali autor

Lisainfo

Kohalkäimine, telefonivestlus, veebilehekülg
klick , analüüs , klienditeekond

Mõisted


Meedia

Kommentaarid (3)

unemats profiilipilt
unemats: Oli suureks abiks!
16:10 31-01-2013
poisike123 profiilipilt
poisike123: väga huvitav
18:07 14-10-2012
veronja20 profiilipilt
veronja20: oli abiks
23:56 13-01-2012


Sarnased materjalid

4
doc
Kliendi teekond
4
docx
KLIENDITEEKONNA ANALÜÜS
7
ppt
Klienditeenindus situatsiooni analüüs
9
docx
Klienditeenindus ja rahulolu
30
doc
Klienditeenindus
15
odt
Klienditeenindus
18
doc
Toote ja teenuse arendus-Klienditeekonna analüüs
27
doc
Klienditeenindus



Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
Pole kasutajat?

Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun