Kategoorias kliendisuhete juhtimine leiti 11 faili

Majandus >> Kliendisuhete juhtimine
kliendisuhete juhtimine on äristrateegia, mis seob ettevõtte sisemised protsessid ja funktsioonid ning välimised võrgustikud sihiks võetud klientidele kasumlikult väärtuse loomiseks ja edasiandmiseks ning põhineb väga headel kliendiandmetel ja on toetatud IT poolt.
Kliendisuhete juhtimine-eksami küsimused ja vastused
12
doc

Kliendisuhete juhtimine (eksami küsimused ja vastused)

MAINORI KÕRGKOOL Juhtimise Instituut Teenindusjuhtimise eriala KLIENDISUHETE JUHTIMINE ERINEVATE ETTEVÕTETE NÄIDETEL Eksam Kertti Viru Tallinn 2010 ÜLESANNE 1 1. Lojaalsuse määramine Inimene külastab pidevalt ühte kindlat toidupood...

Kliendisuhete juhtimine - Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor
133 allalaadimist
Ettevõtte võimalused kliendisuhete haldamisel Sportlandi näitel
docx

Ettevõtte võimalused kliendisuhete haldamisel Sportlandi näitel

Ettevõtte võimalused kliendisuhete haldamisel Sportlandi näitel Ettevõtte põhiline sihtrühm võiks olla vanuses 18-35, sest antud vanusegrupp on kehaliselt kõige aktiivsem. Samuti on antud vanusegrupp kõige suuremad sotsiaalmeedia tarbijad, mis on üks efektiivne kanal reklaamimaks Sportlandi tooteid. Oluline on aru saada, kes on müüdava toote tarbijad. Tuleks ehk koostada keskmise ostutüübi prof...

Kliendisuhete juhtimine - Keskkool
1 allalaadimist
Klienditeekond asutuses Sirius
6
docx

Klienditeekond asutuses Sirius

Siriuse valisin, sest olen seal korduvalt käinud ja koht on mulle tuttav. Esmane kokkupuude. Siriusel pole ajalehes reklaame, olen ainult näinud ühte plakatit teeääres ja see on kõik. Neil pole isegi suurt silti asutuse juures. Siriusest kuulsin ma teiste käest. Isegi kõik minu sõbr...

Kliendisuhete juhtimine - Kutsekool
3 allalaadimist
Suhtlemine kliendiga
42
docx

Suhtlemine kliendiga

TALLINNA TEENINDUSKOOL MK13-TE2 SUHTLEMINE KLIENDIGA Uurimustöö Juhendaja: Külliki Türi Tallinn 2013 1 SISUKORD 1.SISSEJUHATUS.............................................................................3 2.KÜSITLUS..................................................................................... 4 3.ANALÜÜS...

Kliendisuhete juhtimine - Kutsekool
10 allalaadimist
Kuidas kallistada kliente
2
docx

Kuidas kallistada kliente

Kuidas kallistada kliente Teemaga tutvumiseks lugesin kõigepealt läbi Jack Mitchelli "Kallista oma kliente" raamatututvustuse. Sealt jäi kohe silma, et kallistama ei peaks mitte ainult kliente, vaid ka klienditeenindajaid. Parema teeninduse nimel meie kaubanduses tulekski just sellest alustada. Kui tülpinud näoga miinimumilähedase palga eest töötav Rimi teenindaja ütleb sulle lihtsa küsimuse peal...

Kliendisuhete juhtimine - Kutsekool
1 allalaadimist
Kliendiinfo stend
20
docx

Kliendiinfo stend

KLIENDIINFO STEND!!!  Kaupleja – isik või asutus, kes majandus- või kutsetegevuse raames pakub ja müüb kaupa või pakub ja osutab teenust.  Müüja – kaupleja nimel klienti teenindav füüsiline isik või isik, kes müüb kaupa või osutab teenust väljaspool majandus- või kutsetegevust tänava- või turukaubanduse korras.  Kaup – müügiks pakutav või müüdav vallasasi.  Klient – tarbi...

Kliendisuhete juhtimine - Keskkool
3 allalaadimist
Kliendisuhte mõisted
4
docx

Kliendisuhte mõisted

Agressiivne käitumine – tuntud sisemine seisund, mida kutsub esile konkreetne abikord Bill Gates – „Kui sa oled sündinud vaesena, siis see ei ole sinu viga, aga kui sa sured vaesena, siis see on sinu viga“ Customer journey - klienditeekond, mille kohaselt teenindus jagatakse üksikuteks osadeks ja analüüsitakse iga teenindslüli ning leitakse kitsaskohad Daniel Bell – „Teenindus on mäng inimeste vahel. Me ei ole loodud teenijaks vai...

Kliendisuhete juhtimine - Keskkool
2 allalaadimist
Fokusseeritud intervjuu
6
docx

Fokusseeritud intervjuu

Palun räägi oma paarist viimasest tööaastast, milliseid erinevaid situatsioone on tulnud Sul lahendada? Olen kahe aasta jooksul vahetanud osakonda. Varem töötasin erakliendiosakonnas sekretärina, kus nõustasin kliente autoliisingu ja järelteeninduse teemal. Mulle meenub kaks situatsiooni. Esimene olukord oli, kus klient tuli reede õhtul kell 15:00 ning soovis kiirelt liisingu auto välja osta...

Kliendisuhete juhtimine - Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor
5 allalaadimist
Kliendi pretensioonikirja vastus
2
docx

Kliendi pretensioonikirja vastus

ee 30.03.2016 +372 555111222 VASTUSKIRI PRETENSIOONILE Austatud K.Pahane Vaatasime juhatusega üle Teie esitatud pretensiooni ning tuleb tõdeda, et pettumuseks on Teil täiesti alust. Lootsime pressikonverentil näha vähemalt 10 ajakirjanikku ning pressikonverentsi kajastust erinevates meediakanalites. Reaalsuseks kujunes kahjuks hoopis teistsugune olukord. Pressikonverentsi planeeris meie noor assistent, ke...

Kliendisuhete juhtimine - Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor
3 allalaadimist
Probleemi lahendamine poes
docx

Probleemi lahendamine poes

Olen teenindaja Marika. Kas saan teid aidata? Klient: Jah, ma arvan, te saate mind aidata. Ostsin teie poest talvemantli hiljaaegu. Juba esimesel kandmisl selgus, et mantli lõige ei ole mulle sobiv. Kas on võimalik seda mantlit tagastada ja raha tagasi saada? Teenindaja: Tegelikult, meie poes saab kaupu ain...

Kliendisuhete juhtimine - Keskkool
1 allalaadimist
Seminaritöö1 Eskla
docx

Seminaritöö1 Eskla

Sisekliendi teenindamise printsiipide praktiline rakendamine teenindusorganisatsioonis. Seminar 1 Teenusmajandus ja teenindusfilosoofia (P2PC.00.660) Lõhmus et´al (2002, 28) rõhutavad usalduslike ja lojaalsete suhete arendamise võtmetähtsust asutuse sisekl...

Kliendisuhete juhtimine - Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor
1 allalaadimist