Plaanid puhkusele minna? Võta endale majutus AirBnb kaudu ja saad 37€ kontoraha Tee konto Sulge
Facebook Like


Kliendisuhete juhtimine, mõisted (0)

1 Hindamata
Punktid
 
Säutsu twitteris
Kliendisuhete juhtimine, mõisted
Teenus on immateriaalne kaup, mille abil rahuldatakse inimeste vajadusi. Philip Kotleri definitsioon on, et teenus on tegevus või eelis, mida üks osapool võib teisele pakkuda. Teenusel pole esemelist vormi ja ta ei saa olla kellegi omand.
Teenust pole võimalik ladustada ega ette toota, seda saab üle anda vaid teenindaja ja ostja kontakti korral. Teenus ei pruugi oma vormi säilitada ja kui teenus kliendile ei sobi, võib olla tegemist individuaalse sobimatusega teenuse osutamise hetkel.
Teenindus on protsessikeskne mittemateriaalsete tegevuste seeria kliendi ja teenindaja vahel (laiemalt kogu toodete/teenuste tootjate süsteemi vahel) klientide probleemide lahendamiseks, mis tugineb kehtestavale, isiksust arvestavale käitumismallile ja „veaolukordade” lahendamise paratamatusele klienditeenindaja poolt
Teeninduskvaliteet , nagu kliendid seda tajuvad, on kaks mõõdet :
• Tehniline ehk see, MIDA kliendid saavad suhtlemisel firmaga .
• Funktsionaalne ehk see, KUIDAS see tehniline mõõde klientidele kätte tuleb.
Teeninduskultuur ja teenindusstandardid Teeninduskultuuri aluseks on eelkõige need eetilised väärtused, mida organisatsiooni liikmed omavahel jagavad. Teeninduskultuur mõjutab inimeste elukvaliteeti ning mõjutab inimeste kasvamist ja arenemis. Teeninduses tuleb alati arvestada teeninduspiirkonnas valitseva teeninduskultuuriga. Teenindusstandard
80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
Kliendisuhete juhtimine-mõisted #1 Kliendisuhete juhtimine-mõisted #2
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-03-14 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 18 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor syrk Õppematerjali autor

Lisainfo

Kliendisuhete juhtimine, mõisted
Teenus on immateriaalne kaup, mille abil rahuldatakse inimeste vajadusi. Philip Kotleri definitsioon on, et teenus on tegevus või eelis, mida üks osapool võib teisele pakkuda. Teenusel pole esemelist vormi ja ta ei saa olla kellegi omand.
Teenust pole võimalik ladustada ega ette toota, seda saab üle anda vaid teenindaja ja ostja kontakti korral. Teenus ei pruugi oma vormi säilitada ja kui teenus kliendile ei sobi, võib olla tegemist individuaalse sobimatusega teenuse osutamise hetkel.

teenus , teenindus , teeninduskvaliteet , teeninduskultuur ja teenindusstandardid , klient , suhteturundus , kliendisuhete juhtimine , internetiturundus , sotsiaalmeedia , CRM , CEO , firma maine , esmamulje , toode/teenus , tuum-ehk põhiteenus(mida) , teenindusteenus(kuidas) , teenusedisain , kliendikesksus

Mõisted


Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


Sarnased materjalid

5
docx
Kliendisuhete juhtimine
31
doc
KLIENDISUHETE JUHTIMINE JA LOJAALSUS
4
docx
Kliendisuhte mõisted
13
doc
Kliendisuhete juhtimise referaat
12
doc
Kliendisuhete juhtimine-eksami küsimused ja vastused
1072
pdf
Logistika õpik
69
doc
Turunduse eksam
3
docx
Mina klienditeenindajana





Faili allalaadimiseks, pead sisse logima

Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
Pole kasutajat?

Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun