Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Klaasid (1)

1 Hindamata
Punktid
Vasakule Paremale
Klaasid #1 Klaasid #2 Klaasid #3 Klaasid #4 Klaasid #5 Klaasid #6 Klaasid #7 Klaasid #8 Klaasid #9 Klaasid #10 Klaasid #11 Klaasid #12 Klaasid #13 Klaasid #14 Klaasid #15
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 15 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2010-11-10 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 36 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor liisi vaasa Õppematerjali autor
Igale joogiliigile, olgu see šampanja, konjak, vein või muu jook, on disainerid ja jookide asjatundjad leiutanud just neile jookidele kõige sobivamad  klaasid.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
8
doc

Joogiklaaside sortiment

mida juuakse seda tüüpi klaasist. Näited: martiinid, Metropolitan, Adonis, Green Iguana, Rob Roy jne. - (ka viin, rumm jääga). Nagu väikesed viskiklaasid. 7. On the rocks klaas - jääga pakutavate alkohoolsete jookide serveerimiseks, aga ka kohviga või alkoholiga koos pakutava vee joomiseks. - See niinimetatud ,,vana-tüüpi-klaas" toob silme ette kohe viskit joovad meesterahvad, kellel on käes sedasorti madalad klaasid. Kutsutakse ka ,,lowball ghlass" (vastandina highball glass`ile) või ka rocks glass (jääklaas), kuna sellest juuakse ka jääga joodavaid alkohoolseid jooke. Klaas mahutab tavaliselt 150 - 300 ml ning kasutatakse nn ,,lühikeste" segujookide (alkoholialuseline short drink seigituna või lihtsalt lisatuna jääga täidetud klaasi) ning jääga puhtalt joodavate jookide serveerimiseks. - Näited: Black ja White Russian, viski ,,on rocks", Mai Tai jms. 8

Tööstuskaup
thumbnail
8
docx

TEENINDUSE LIIGID JA JOOKIDE SERVEERIMINE

TEENINDUSE LIIGID JA JOOKIDE SERVEERIMINE Referaat Sisukord: 1. Teeninduse liigid 1.1. Iseteenindus Viljandi 2010 1.2. Osaline teenindus 1.3. Täisteenindus 2. Jookide serveerimine 2.1. Iga jook maitseb ainult oma õigest klaasist hästi 2.2. Joogietikett näeb ette jookide pakkumist õigel temperatuuril, mis jällegi aitab konkreetse joogi maitsel hästi esile tulla 2.3. Klaasid 2.4. Klaaside käsitlemine 2.5. Jookide garneering 2.6. Kuumade jookide serveerimine 2.7. Külmade jookide serveerimine 2.8. Kangete alkohoolsete jookide ja likööride serveerimine 2.9. Ole alati puhas, korrektne ja diplomaatiline Teeninduse liigid Toitlustusteeninduses kasutatakse erinevaid teeninduse liike, nagu iseteenindus, osaline teenindus või täisteenindus. Iseteenindus e. selveteenindus tähendab kas toitude serveerimist ühel suurel laual, kust

Teenindus
thumbnail
22
doc

Baaritöö

32.Uhmer Masinad - erinevad jäämasinad, külmutuskapid, külmutusega riiulid, vitriinkapid, klaasipesumasinad, nõudepesumasinad, kohvimasinad, soojenduskapid. Masinate mudeleid on sadu, kasutamisjuhend peab olema baaris uuele töötajale kättesaadav. Baariklaasid (klassikalised) Klaaside kuju ja suurus on tähtsad nii väljanägemise seisukohast, kui ka praktilisest küljest. Samuti võivad igas baaris olla spetsiaalselt tellitud eriklaasid, spetsiaalse kujuga klaasid "maja" jookide jaoks. Vaadiõlu puhul võib olla klaasil joon, kuhuni jooki valada. Mõnedes maades käib see ka veini- ja teiste klaaside kohta. 1. Kokteiliklaas 10- 16 cl 2. Longdringi e. Collinsi e. Highball klaas 25- 38 cl (vesi, mahlad) 3. Margarita klaas ­ kokteiliklaasi alumine osa ümar 4. Viskiklaas e. Old fashioned 5. On the rocks ­ väiksem kui old fashioned, topelt aperitiiv 6. Shotiklaas e. Hot Shot (napsuklaasiks; jook pannakse põlema) 7

Joogiõpetus
thumbnail
28
doc

Baaritöö konspekt

32. Uhmer Masinad - erinevad jäämasinad, külmutuskapid, külmutusega riiulid, vitriinkapid, klaasipesumasinad, nõudepesumasinad, kohvimasinad, soojenduskapid. Masinate mudeleid on sadu, kasutamisjuhend peab olema baaris uuele töötajale kättesaadav. Baariklaasid (klassikalised) Klaaside kuju ja suurus on tähtsad nii väljanägemise seisukohast, kui ka praktilisest küljest. Samuti võivad igas baaris olla spetsiaalselt tellitud eriklaasid, spetsiaalse kujuga klaasid "maja" jookide jaoks. Vaadiõlu puhul võib olla klaasil joon, kuhuni jooki valada. Mõnedes maades käib see ka veini- ja teiste klaaside kohta. 1. Kokteiliklaas 10- 16 cl 2. Longdringi e. Collinsi e. Highball klaas 25- 38 cl (vesi, mahlad) 3. Margarita klaas ­ kokteiliklaasi alumine osa ümar 4. Viskiklaas e. Old fashioned 5. On the rocks ­ väiksem kui old fashioned, topelt aperitiiv 6. Shotiklaas e

Klienditeenindus
thumbnail
10
doc

Baaritöö

Evely Press 2008/2009 Baaritöö BAARITÖÖ Baar- väike restoran või kohvik, kus on kõrge lett ja selle äärtes pukkistmed. Baar tuleb sõnast barrier,mis tähendab barrikaadi. Kokteil- lühike segujook. Serveeritakse kokteiliklaasist (6 cl), ei ole pikendatud veega. 1920- 30 hakati segama kokteile. Sageli tehti erinevatest jookidest segusid, et leevendada halba maitset, anda aroomi, uudishimu luua midagi uut ja huvitavat, kasutada tervise parandamiseks. Suurim segujook on loodud Philadelphias: 1350 l soome vodkat 3400 l jõhvika mahla 3400 l greibimahla 3150 l jääd Sheikeri rolli mängis 13 m, kõrgune terasest tanker. Maitsta sai 35 000 külalist. Kuulsaim kokteil Dry Martini leiutati 1860- aastatel. Margarita 1921-st aastast kokteili klassik. Iiri kohvi mõtles 1952-l aastal välja lenn

Klienditeenindus
thumbnail
652
pdf

Asjaajamise alused

Programm „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013“ SIRJE REKKOR ANNE KERSNA ANNE ROOSIPÕLD MAIRE MERITS TOITLUSTUSE ALUSED KOHANDANUD: ANA KONTOR 2013 1 SISUKORD 1. Toitlustusettevõtete ja teenuste liigid 4  Toitlustusettevõtete tüübid ja äriideed 4  Kiirtoiduettevõtted 6  Kohvikud 8  Sööklad ja teised suurköögid 10  Restoranid 13  Baarid 19  Catering-ettevõtted 21 2. Toitumise alused

Analüüsimeetodid äriuuringutes
thumbnail
193
docx

Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

turismiettevõtluse spetsialiseerumise lõpueksami märksõnad Teeninduspsühholoogia 1. Teenindusühiskonna ja majanduse areng Teenindusühiskonna tekke ja kasvu peamised põhjused tulenevad ühiskonna ja töömaailma muutustest: Kasvav jõukus ­ suurem nõudlus teenuste järele nagu kodu koristamine, akende pesemine jm mida varem tehti ise. Vaba aja väärtustamine ­ suurem nõudlus reisi, SPA, toitlustusteenuste järele. Suuremad eluootused ­ suurem nõudlus hooldekodude ja tervishoiuteenuste järele Vajaduse kasv teeninduslike oskuste järele. Toodete suurem kompleksus ­ suurem nõudlus remondi ja parandusteenuste järele. Kasvav komplitseeritus igapäevaelus ­ suurem nõudlus abielunõustajate, advokaatide, maksunõustajate, töönõustajate järele. Kasvav tähelepanu ökoloogiliste ja säästva arengu küsimustele ­ suurem nõudlus. bussiteenuste ja autorendi järele isikliku auto kasutamise a

Turismiettevõtlus




Meedia

Kommentaarid (1)

goodliha profiilipilt
goodliha: Kust võiks leida Ragnar-Heini Landsov-i kontakt andmeid. Ta tundub olevat oma alaproff oleks vaja nõu küsida!! Ta on paljute teenindus tööde juhendaja olnud aga teda on võimatu leida!!? Palun abi!?
23:05 05-06-2013



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun