Kool
annab, kool võtab
Üks oluliseim etapp inimese elus on koolis
käimine. Inimene peab koolis käima kohustuslikult põhikoolis
üheksa aastat, kuid hea hariduse saamiseks peab minema edasi
gümnaasiumi või kutsekooli. Tänapäeval on raske elus hakkama
saada, kui pole korralikku haridust ning kogemusi, tööandjad ei
taha palgata inimesi, kes ei ole seda tööd varem teinud või
sellele vastavat haridust saanud. Seega on koolis käimine väga
tähtis.
Üks peamisi koolis käimise funktsioone on
õpetada õpilastele teadust ja tarkust. Need on väga olulised, sest
ilma teadmisteta on päris raske elada. Kui midagi juhtub looduses,
siis inimene ei pruugi mõista seda, mis juhtus, mille alusel, mida
Kool kui areneva inimese kogemusruum. Õpilase asend koolis.Kool ja sugupool.
Essee e-õpikute kasulikkuse või kahjulikkuse teemal. Kas see oleks kooliteed alustavatele 7-aastastele mõeldav õppevahend? E-õpikud sobiksid võib-olla vanema klassinumbriga õpilastele rohkem...
Kirjandt koolist ja elust seal
Õpilaste väärtushinnangud
Uurimuslik ülevaade haridusest nõukogude eestis, tolleaegsetest õppemeetoditest ja õpilastele rakendatavatest ideoloogilisest survest. Eesmärgiks on uurida tavainimeste, nö süsteemi sees elanud inimeste reageeringut kehtinud korrale, selgitada välja, kuivõrd mõjutatud olid tolleaegsed õpilased kehtivast ja pealesurutavast ideoloogiast ehk teisiti öeldes kuivõrd hästi täitis süsteem oma ülesannet. uurimustöö sisaldab ka autori poolt läbiviidud küsitluse analüüsi kolme eri põlvkonna seas.
Õppimise tähendus isiksuse ajaloos. Õppimist soosiv keskkond. Vana ja uus kool
Kõik kommentaarid