Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Keda peetakse tänapäeval edukaks inimeseks ? (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mida üldse tähendab mõiste edukas"?
  • Palju raha või hoopis midagi muud?
  • Mis teeb inimese edukaks ?
  • Mis teeb inimese edukaks?
Keda peetakse tänapäeval edukaks inimeseks- #1 Keda peetakse tänapäeval edukaks inimeseks- #2 Keda peetakse tänapäeval edukaks inimeseks- #3 Keda peetakse tänapäeval edukaks inimeseks- #4
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 4 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-06-20 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 9 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor MailenRemmelg Õppematerjali autor
referaat , hinnatud 5\'ga

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
3
doc

Keda peetakse tänapäeval edukaks inimeseks

Keda peetakse tänapäeval edukaks inimeseks Tänapäeval soovivad paljud inimesed saada edukateks. Kuna tänapäeva inimeste mõttemaailm, tegevusala kui ka teadmised on erinevad, mõistame me ka edukust erinevalt. Omades kindlat eesmärki on edukaks saamine tunduvalt reaalsem, kui sellest lihtsalt unistades. Enda jaoks püstitatud eesmärgid on inimestel erinevaid, kuid nende ülesanne kõigil on üks ­ motiveerida tegutsema. Üldlevinud arusaama järgi peetakse praeguses Eestis edukaks eelkõige inimest kellel on oma kasumit teeniv ettevõte. Juhan Parts kirjeldab oma artiklis Postimehele, millised oskused ja keskkond peavad olema ettevõtluse kaudu edukaks saamisel. Üleilmastuvas maailmas edukas olemiseks ei piisa ka lihtsalt heade oma ala spetsialistide olemasolust, vaid oluline on ka see, et spetsialistid oskaksid enda teadmisi majanduslikus mõttes rakendada ning oleksid paindlikud.

Majandus
thumbnail
3
doc

Keda peetakse tänapäeval edukaks inimeseks

Keda peetakse tänapäeval edukaks inimeseks? Tänapäeva maailmas mõtlevad paljud meist selle peale, kuidas edukas olla. Igaüks meist võib edukaks saada, kuid me kõik oleme väga erinevad ja mõtleme erinevalt ning sellepärast tähendab meie kõigi jaoks edukaks inimeseks olemine midagi teistsugust. Igaüks saab olla iseenda definitsiooni järgi edukas, kui me seame endale eesmärke, mille poole püüelda, järelikult edukatel inimestel on eesmärgid, mille poole liigutakse. Tihtipeale kui küsida inimestelt, kes on tänapäeval edukas inimene, võib kuulda vastust: isik, kes tegeleb ettevõtlusega, omab oma firmat ja saavutab sellega edu. Seda võib pidada ka õigeks ning ettevõtluse edu valemit püüab lahti seletada oma artiklis Juhan Parts:

Majandus
thumbnail
4
docx

KEDA PEETAKSE TÄNAPÄEVAL EDUKAKS INIMESEKS?

Rakvere Reaalgümnaasium Andreas Preisfreund 10.m klass KEDA PEETAKSE TÄNAPÄEVAL EDUKAKS INIMESEKS? majanduse praktiline töö Hindaja: Martti Marksoo Rakvere 2014 Igaüks ihkab olla väga edukas ja soovib elus hästi läbi lüüa. Tee edukuseni võib olla aga raske ja keeruline. Vahel tundub, et mõnel inimesel on kohe väga vedanud ja ta elu on lihtsalt suurepärane. Meie ütleme, et ta on üks väga edukas inimene. (1.)

Ettevõtlus
thumbnail
26
doc

Oleksin ma edukas ettevõtja?

oma toodet ostma panna ning kõik muu veel. Olles õpilasfirma tegevdirektor ning juhtinud seda firmat juba rohkem kui pool aastat olen ma jõudnud arusaamiseni, et kõik inimesed ei sobi ettevõtjaks. Mõned õpilasfirmad on põrunud, võib-olla just selletõttu, et neil puudub ,,äriinimene". Teised firmad on osutunud veelge edukamaks, kui alguses arvata osati, võib-olla just selletõttu, et neil on olemas juht, kellel on eeldused ettevõtjaks olemisega. Meie firma tegevust ma hindan edukaks, rääkides juba rentaablusest, mis on hiiglaslik. Ma järeldan, et minus on ettevõtja verd. Ettevõtjal peavad olema mõned iseloomuomadused nagu enesekindlus, saavutusvajadus ja inisatiiv. Õpilasfirmaga tegelemine on näidanud, et mul on need olemas. Ma olen ensekindel. Ma ei karda ,,põlemist" alustades millegi uuega. Näiteks toon õpilasfirma. Ma ei kartnud võtta endale juhiroll, ma ei mõelnud kordagi sellele, et mis siis

Turundus
thumbnail
24
pdf

Minu LÜG mälestusraamat

sadu! 2 Natuke ajaloost.. Koolireform gümnaasiumivõrgu korrastamiseks tõi rohkelt vastukaja nii õpilaste kui linnakodanike seas. Omavalitsusjuhid polnud nõus koole sulgema, samas õpilasi meelitas mõte haridustaseme tõusust (Riimets. Riigigümnaasiumi...). Haridusministeeriumi asekantsler Kalle Küttis püüdis omavalitsusi rahustada, et mida kõike ka gümnaasiumivõrgu korrastamisest ei räägita, kõige olulisemaks peetakse siiski hariduse kvaliteeti, kolme või rohkem pakutavat õppesuunda ning ideaalis võimalust, et iga õpilane saaks koostada endale individuaalse õppekava. (Ilves. Gümnaasiumi...) 16. juunil 2010 allkirjastati eelleping riigigümnaasiumi loomiseks. Lepingu kohaselt pidi Wiedemanni koolimajas alustama 2012. aasta sügisel tööd riigigümnaasium ligikaudu 300 õpilasega. Arvestati nelja paralleeliga ­ nii nagu tol ajal Haapsalu Wiedemanni Gümnaasiumis klasse oli

Ühiskond
thumbnail
25
odt

Mihkel Raud ja tema edulugu

Nimemuutuse põhjusteks tõi ta välja, et lühem nimi jääb rahvale paremini meelde ning esialgne 13 nimi oli liiga jõulupärane. Bändi esimene plaat lindistati 1991. aastate alguses, kuid CD-na ilmus see välja alles 1993. aasta 31.mail, nimega ,,Graffity Revolution". Mr. Lawrence teine album ,,Swing" ilmus 1995. aasta 4. aprillil ja viis bändi oma kuulsuse tippu. Bändi viimane plaat ,,Sit And Spin,, ilmus aastal 1999 ja ei osutunud nii edukaks kui loodeti. Plaadi kallal nähti kõvasti vaeva, sinna maeti energiat, aega ja raha, aga sellegipoolest kukkus kehv välja. Bändiliikmetel motivatsioon kadus ja otsustati laiali minna. Aastaid hiljem on vahepeal kokku tuldud ja vanu lugusid esitatud. 2014. aasta suvel korraldas Raadio 2 rahvahääletuse Eesti Kõigi Aegade Parima albumi leidmiseks ja Mr. Lawrence album ,,Swing" sai väärika 19. koha. (http://menu.err.ee/v/uudised/muusika/211167b4-68ad-480d-824c-02ac4a5d7717, http://menu.err

Kuulsused
thumbnail
9
docx

,,Süsteemse käsitluse alused' LÕPLIK

Lõpptulemus oli see, et tal hakkas parem ning minu kodutöö tegi tema ära. Ei tasu olla enesekeskne ja mõelda ainult enda peale. Süsteemid ja süsteemne käsitlusviis I. ja II. peatükk on sissejuhatus III.peatükile, sest kolmandas peatükis tuginetakse eelkõige süsteemsuse printsiibile, mis käsitleb asjaolu, et midagi kirjeldades ning uurides peaks silmas pidama ka kõike seda, mis mingil viisil on vaadeldavaga seotud. Ülikoolis on õpilase vaba aeg vägagi hõivatud ja edukaks läbimiseks on ilmtingimata vaja luua omale süsteem. Süsteemi nimetatakse mingite elementide kogumit koos nende elementide vahel kindlaks määratud seostega. Kooli mõistes on süsteemiks ajagraafik. Ilma selleta on üsna keeruline kuhugi jõuda või õigeaegselt midagi ära teha. Ajagraafikusse tuleb märkida hommiku-, lõuna-, õhtusöögi, trenni, õppimise ajad ja kõiksugu muud tegevused. Olles loonud süsteemi, olen loonud tugeva vundamendi universiteedi läbimiseks.

Õigus
thumbnail
14
doc

Loov organisatsioon

...................................................... 9 GOOGLE .............................................................................................................................. 10 KOKKUVÕTE........................................................................................................................ 11 KASUTATUD KIRJANDUS................................................................................................... 12 SISSEJUHATUS Loovuse tähtsusest räägitakse tänapäeval palju nii üksik indiviidi kui ka organisatsiooni tasandil. Loova organisatsiooni üheks edu allikaks peetaksegi loovust ja innovatiivsust, mida tihti kasutatakse koos, mõnikord lausa sünonüümidena. Sellepärast olen minagi oma töös kasutanud mõlemat väljendit. Oma referaadis püüan anda lühikese ülevaate loova organisatsiooni olemusest. Täpsemalt toon välja loovuse mõiste ning selle erinevad avaldumisviisid inimeses. Toon välja loova

Ühiskond




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun