Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Kaupluse müügitöökorraldus (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kuidas kaubelda 21sajandil?
Vasakule Paremale
Kaupluse müügitöökorraldus #1 Kaupluse müügitöökorraldus #2 Kaupluse müügitöökorraldus #3 Kaupluse müügitöökorraldus #4 Kaupluse müügitöökorraldus #5 Kaupluse müügitöökorraldus #6 Kaupluse müügitöökorraldus #7 Kaupluse müügitöökorraldus #8 Kaupluse müügitöökorraldus #9 Kaupluse müügitöökorraldus #10 Kaupluse müügitöökorraldus #11 Kaupluse müügitöökorraldus #12 Kaupluse müügitöökorraldus #13 Kaupluse müügitöökorraldus #14 Kaupluse müügitöökorraldus #15 Kaupluse müügitöökorraldus #16 Kaupluse müügitöökorraldus #17 Kaupluse müügitöökorraldus #18 Kaupluse müügitöökorraldus #19 Kaupluse müügitöökorraldus #20 Kaupluse müügitöökorraldus #21
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 21 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-02-04 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 76 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor thisismylife Õppematerjali autor
Kaubandusturunduse meetmestik, asukoha poliitika , kaubandusturunduse olemus ja areng jpm.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
17
doc

Kaubandusettevõtte juhtimine

Kaubandusinstitutsioonid. Lühikonspekt. 2009 _____________________________________________________ I. Kaubandusinstitutsioonide mõiste Kaubandusinstitutsioonid moodustavad ühe olulise osa turuinstitutsioonidest Turuinstitutsioone käsitleda laiemas ja kitsamas mõttes (vt. joonis 1 slaidil). Laiemas mõttes on turuinstitutsioonideks kõik turumajanduses tegutsevad majandussubjektid (tootmis-, põllumajandus-, ehitusettevõtted jt.). Kitsamas mõttes on turuinstitutsioonid ainult need majandussubjektid, kes tegutsevad turul, kus toimub vahetus (jaotus). Järelikult ainult need majandussubjektid, kes asuvad tootja ja tarbija vahel. Siinkohal käsitleme turu institutsioone kitsamas mõttes. Viimaseid saab liigitada kahel erineval viisil. Esiteks saab turuinstitutsioone kitsamas mõttes seostada konkreetsete hüvistega, mis turul liiguvad, mida turul jaotatakse, vahetatakse. Turul ostetakse-müüakse reaalhüviseid (vt. joonis 2), s.h. materiaalseid (kaubad) ja immateriaalseid (teenus

Kaubandus ökonoomika
thumbnail
51
ppt

Turundus

Majandusõpetus Vabaaine 9. ja 10. tund Turundus Turunduse juhtimine Turunduse juhtimine on ettevõttes kesksemaid äriprotsesse, mis seob endaga kõik teised valdkonnad selleks, et luua võimalused klientide ootuste täitmiseks ja ületamiseks. Turundus Turundus ehk marketing (ingl. k marketing) on tegevus, mille eesmärgiks on viia kokku ostjad ja müüjad. Turundus Turundust on erinevates allikates kirjeldatud ka kui erinevate tegevuste juhtimist, hõlmates (võimalike) tarbijate soovide ja vajaduste tuvastamist (või loomist!) ja rahuldamist ettevõttele kasumlikul viisil. Turunduse tuum on mõista, et tarbijad kasutavad mingit toodet või teenust sellepärast, et neil on seda vaja või nad arvavad seda, aga mitte lihtsalt soovist oma raha kulutada. Turunduse juhtimine Turundus on tegevuste kogum, mis hõlmab järgnevaid tegevusi: turundusuuringuid, toote kujundamist, jaotuskanalite valikut, hinnapoliitikat, turundusk

Majandus
thumbnail
110
docx

Turunduse alused konspekt

Turunduse alused I INNOVE õpiku konspekt 1. TURUNDUSE OLEMUS 1.1. Turundusega seotud põhimõisted Turundus (marketing) on osategevuste kompleks, mis hõlmab turu-uuringuid, toote kujundamist, turustuskanalite valikut, hinnapoliitikat, müügi toetamist ja müüki ennast. Eesmärgiks on seejuures tarbijate vajaduste tundmaõppimine, nende rahuldamine ja samaaegselt ka ettevõtte enda eesmärkide saavutamine. Turundus on üks juhtimisfunktsioone. Turundustegevus algab ammu enne müügi toimumist ja jätkub ka pärast selle toimumist. Sageli arvatakse ekslikult, et turundus hõlmab vaid toodete reklaami ja müüki. Tegelikkuses on müümine ja reklaam turundusest vaid nagu jäämäe tipp, turundus tervikuna on märksa keerukam elementide kombinatsioon. Turundus on ettevõtte juhtimise väga oluline alustala nii strateegilisel kui taktikalisel tasandil. Konkurentsi tihenedes ja turgude arenedes on turunduse roll muutunud järjest olulisemaks. Seda ka Eesti kontekstis – seoses sise

Turundus
thumbnail
14
docx

Referaat teemal "Turundusstrateegia kujundamine"

TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledz Ettevõtlusosakond Kristo Tõnissoo AÜEP 2 TURUNDUSSTRATEEGIA KUJUNDAMINE Referaat Juhendaja: Lektor Heldur Heinsoo Pärnu 2012 SISUKORD SISSEJUHATUS Referaadi teemaks valisin turundusstrateegia kujundamine kuna äri- ja turundusplaane vajavad nii alustavad kui tegutsevad ettevõtted. Edukas organisatsioon peab tundma oma sise- ja väliskeskkonda, turunduse planeerimine hõlmab endas teabe kogumist ja analüüsimist nii turul toimuva kui ka organisatsiooni enda kohta. Turg koosneb suurest hulgast tarbijatest ja igal on neist erinevad nõudmised nii tootetele kui teenustele Tootjatel on võimatu kohanduda iga tarbija personaalsetele vajadustele, sestap tuleb analüüsida, kas pakutava toote/teenuse turg on hetero- või homogeene ning kui spetsiifiliseks saab pakkuja ostjate suhtes minna. Turundusstrateegia- ja programmi kavandam

Ettevõtluskeskkond
thumbnail
26
pdf

Rahvusvaheline turundus eksami konspekt

Sissejuhatus rahvusvahelisse turundusse Rahvusvaheline turundus - vahendite kogum, millega ettevõte püüab pakkuda toodet või teenust teatud riigi turu või selle osa klientide vajaduste rahuldamiseks mingis kindlas poliitilises, kultuurilises ja majanduslikus keskkonnas. Rahvusvahelistumise põhjused: D tooraine - traditsiooniliselt rahvusvaheline (näiteks: nafta, kohvioad, maagaas jne); D tootmisvahendid- traditsiooniliselt rahvusvaheline (näiteks: masinaehitus); D tarbekaubad - paralleelselt nii rahvusvaheline kui rahvuslik (näiteks: vaba aja rõivastus, koduelektroonika või toidukaubad, kirjastustegevus); D teenused - valdavalt rahvuslik (näiteks: solaariumid, juuksur, kosmeetika); D mitme erineva maa turgudel tegutsev firma on paremini kaitstud riigisiseste turukonjunktuuri kõikumiste eest - vähenevad äritegevuse riskid; D arenenud kodumaisel turul küpsuse saavutanud

Rahvusvaheline turundus
thumbnail
12
docx

TURUNDUSE EKSAMI KORDAMISTEEMAD

Tarbijaturu segmenteerimise alused: kliendi omadused- geograafilised(regioon, linna suurus), demograafilised (vanus, sugu), sotsiaal-majanduslikud(haridus, amet, sissetulek), isiksuse ja hoiakute tunnused(iseloomuomadused, motiivid, elustiil). Ostusituatsiooni tunnused- ostukäitumine(ostu sagedus, ostja staatus), oodatavad kasud(toote omadused, vajadused), teadlikkus ja kavatsused(valmisolek ostuks), ostutingimused(ostu ja kaupluse liik) Ärituru segmenteerimise alused: Organisatsiooni tunnused- tegevusvaldkond, ettevõtte suurus, kasutaja staatus. Kasutamise tunnused- makstav hind, lõpptarbijale suunatud, toote spetsifikatsioon. Käitumuslikud tunnused- ostupoliitika, ostja omapära, oodatavad kasud. Segmendi profiil on segmendi üldiseloomustus, mis sisaldab peale segmenteerimise aluseks olevate tunnuste ka muid omadusi, mis on segmendis olevatel liikmetel ühised.

Turundus
thumbnail
12
docx

Turunduse alused kordamisküsimused

Kordamisküsimused 1) Mis on turundus? Defineeri mõiste. Selgita turunduse rolli organisatsioonis, milliseid eesmärke täidab turunduse funktsioon (ülesanne)? Turundus on tegevuste süsteem, mille eesmärk on viia kokku ostjate soovid ja vajadused ning müüja eesmärgid. Turunduse roll on orienteerida kõik organisatsiooni tegevusvaldkonnad tarbija vajaduste rahuldamisele. Turunduse funktsioon organisatsioonis on uurida konkreetselt määratletud sihtturu vajadusi ja soove ning pakkuda välja nende vajaduste paremaid rahuldamisvõimalusi kui tema konkurendid. 2) Mis on turundusjuhi ja turundusspetsialisti roll organisatsioonis? Kuidas need erinevad, kuidas need täiendavad teineteist? Turundusjuhi roll on turundusstrateegiate väljatöötamine ja nende täitmise kontrollimine. Turundusspetsialisti roll on turundusmeetmestiku väljatöötamine – taktikaline, operatiivne tasand. Lisa, kuidas nad üksteist täiendavad. 3) Mis on strateegiline turundus? Defineeri mõiste. Strate

Turunduse alused
thumbnail
37
doc

Müügitöö põhivarad

Ka teenused võivad olla erinevad: ühed on vahetult seotud kaubaga ja hüvitatakse selle hinna kaudu (näiteks müümine ise), teised on küll kaubaga seotud, kuid nende eest makstakse eraldi (kingituste pakkimine). Kolmandad aga kujutavad endast täiesti iseseisvat kaupa (kinkekaartide müük) või teenust (kojuveo-, paigaldamisteenus jne). Neljandate eest eraldi ei tasuta (meened, firma logoga kilekotid jne. eelkõige kaupluse avamisperioodil, aga ka laste mängutoad, mitmesugused elamuskaubanduse komponendid), kuigi nendega seotud kulud kaetakse juurdehindluse ehk marginaali arvel. Traditsioonilises tähenduses hõlmab sortiment siiski vaid neid materiaalseid kaupu, mida ostetakse ja müüakse. Sortimendi juhtimise eesmärgiks on käibe ja tulu suurendamine, konkurentsis läbilöömine, kaubandusettevõtte profileerimine jne. Sortimendi juhtimine tähendab nii strateegiliste kui

Müügiõpetus ja kaubandusõigus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun