Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Kaupade käitlemine Prismas (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

         Annelinna Prisma
                                                Signe  Vois
Ülevaade tööst
Kaupade grupeerimine
Kaupade väljapaneku meetodid
Hinnasildid  ja sooduspakkumised
Riiulirääkijad
Kaubakoodid
Kaupade grupeerimine
Prismas  on selged väljapanekud.
Kaubamärgi põhimõttel: Aura( mahlad ), Prisma oma tooted( Rainbow ),  
Alkoholid (Viru Valge), Leiva-ja  saiatooted (Leibur)
Tarbimise alusel: kust inimestel oleks mugav kättesaada.
Tootja põhisel on näiteks nõud, jalanõud, riided( Adidas , Nike)
Kaupade väljapaneku meetodid
Ladumine: kohvi, suhkur,  makaronid
Vertikaalne: mahlad
Horisontaalne: toiduõlid
Mahul  põhinev: igasugused joogid,  supid , moosid. 
Inspireeriv: erinevad riided, nõud, šokolaadid,  kommid .
Hinnasildid ja sooduspakkumised
Prismas pole pidevalt sooduspakkumisi nagu teistes poodides, kuna neil 
on igas kategoorias turu parima hinnatasemega tooted.
Lühiajalised allahindlused väga kulukad, sest need nõuavad lisatööd. 
Kulud maksab aga kinni ostja, tasudes kõrgemat hinda.
Riiulirääkijad
A4 formaadis ja  raamiga
A2 formaadis ja raamiga
Gluteenivaba toode
Suhkruvaba toode
Hinna garanti
Uus toode
Ainult Prismas
Lae alused sildid
Kaubakoodid
Hinnapõhine EAN-kood.
TÄNAN KUULAMAST!

Document Outline

  • Slide 1
  • Ülevaade tööst
  • Kaupade grupeerimine
  • Kaupade väljapaneku meetodid
  • Slide 6
  • Hinnasildid ja sooduspakkumised
  • Riiulirääkijad
  • Kaubakoodid
Vasakule Paremale
Kaupade käitlemine Prismas #1 Kaupade käitlemine Prismas #2 Kaupade käitlemine Prismas #3 Kaupade käitlemine Prismas #4 Kaupade käitlemine Prismas #5 Kaupade käitlemine Prismas #6 Kaupade käitlemine Prismas #7 Kaupade käitlemine Prismas #8 Kaupade käitlemine Prismas #9 Kaupade käitlemine Prismas #10 Kaupade käitlemine Prismas #11
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 11 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-03-12 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 38 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Signe Vois Õppematerjali autor
Käisin poes pildistasin erinevadi väljapaneku meetoteid, horisontaalne, vertikaalne, powerponti esitlus

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
22
doc

Hinnapoliiika ja hinnastrateegia kordamisküsimused

Kordamisküsimused 2011 Hinnapoliitika ja strateegia MS.0283 1. Hind, selle erinevad tähendused: tootja, tarbija, ühiskonna jaoks Laiemas käsitluses (majandusteoorias) on hind mehhanism kaupade ja teenuste jaotamiseks potentsiaalsete tarbijate vahel ning konkurentsi kindlustamiseks müüjate vahel avatud turumajanduses. Konkreetsemas lähenduses mõeldakse hinnast kui teatud kindlast rahasummast, mille peame ohverdama soovitud toote eest. K.M. Monroe: Hind on raha (või teenuste ja kaupade) kogus, mille ostja vahetab müüja poolt pakutavate kaupade ja teenuste vastu. Erinevad lähtenurgad hinna käsitlemiseks: · Hind tarbija seisukohalt · Hind tootja seisukohalt

Hinnapoliitika ja hinnastrateegia
thumbnail
24
docx

TURUNDUSE KONSPEKT

Kooskõlalisus - kuivõrd sarnased on ettevõtte tooteseeria lõppkasutuse, tootmise, jaotuskanalite ja muu poolest. Nt siider ja vesi et kustutada janu. Tooteseeria ­ grupp tooteid sortimendi hulgas, mis on teineteisega tihedalt seotud, nende funktsioonid on sarnased, nad kuuluvad ühe brändi alla, sama sihtrühm, müüakse ühes ja samas müügikohas, Tooteseeria pikkus ­ toodete arv tooteseerias nt veel kuus ja siidril 2 Tooteseeria täius - tooteseerias olevate kaupade arvukus võrreldes maksimaalselt võimalike toodete arvuga Tooteseeria on liiga lühike kui kasumit saab suurendada sinna toodete lisamisega ja liiga pikk kui kasumit saab suurendada toodete eemaldamisega. Tooteseeriat saab venitada ehk ettevõttes suurendab tooteseeriat väljapoole senise tooteseeria piires. Venitada saab ülespoole, kui toodete mainet soovitakse muuta paremaks ja eksklusiivsemask. Venitamine allapoole , kui lisatakse tooteid mis on odavamad ja lihtsamad

Turundus
thumbnail
82
pdf

Interaktiivne Turundus - Rene Arvola - mõisted ja mudelid - kordamisküsimused

INTERAKTIIVNE TURUNDUS    Põhimõisted:   ● Vahetus, tehing (exchange, transaction)  Turundustegevusi ühendab vahetuskonseptsioon. Vahetuse tulemusel saadakse soovitud  toode teiselt subjektilt hüvituse vastu.  Sellist ostja ja müüja vahelist kokkulepet nimetatakse tehinguks.    Eristatakse nelja vahetuse vormi:  ­ Turu vahetus  ­ Suhte vahetus  ­ Ümber jagav vahetus  ­ Vastastikune vahetus    ● Turu vahetus (market exchange)  Lühiajalise orientatsiooniga ja omakasust motiveeritud.   Turu vahetus toimub sellele eelnenud ja sellele järgnevast vahetusest sõltumata.    ● Suhte vahetus (relationship exchange)  Pikaajaline orienteeritus.   Areneb poolte vahel, kes on huvitatud pikaajalise, toetava suhte loomisest.    ● Ümber jagav vahetus (redistribution)  Eksisteerib poolte vahel, kes töötavad kollektiivse üksusena.   Üksuse li

Turundus
thumbnail
37
doc

Müügitöö põhivarad

pakub ja osutab teenust kaubanduse korraldaja ­ isik või asutus, kes majandus- või kutsetegevuse raames korraldab turu- või tänavakaubandust või kaubandust avalikul üritusel, sealhulgas laadal ja messil. kauplejal ja kaubanduse korraldajal on lubatud tegeleda kaubandustegevusega, kui ta on registreeritud majandustegevuse registris · Kaubandusettevõtte mudelid: · iseseisev institutsioon, kelle põhitegevus on kaupade müük (Gabler Wirtschafts- Lexikon, 1988), kuid täidab ka teisi ettevõttele omaseid funktsioone (sisseost, ladustamine, finantseerimine, arvestus); · majandusüksus, milles toimub tulemitegurite kombinatsioon, et pakkuda kaupade ja teenuste kombinatsiooni oma ostjatele; · majandusüksus, kes tegutseb kaupade ostu- ja müügiturgudel, raha- ja kapitaliturul ning tööjõuturul; · ettevõte, kus ringleb kolm voogu: raha, kaup ja info.

Müügiõpetus ja kaubandusõigus
thumbnail
110
docx

Turunduse alused konspekt

Turunduse alused I INNOVE õpiku konspekt 1. TURUNDUSE OLEMUS 1.1. Turundusega seotud põhimõisted Turundus (marketing) on osategevuste kompleks, mis hõlmab turu-uuringuid, toote kujundamist, turustuskanalite valikut, hinnapoliitikat, müügi toetamist ja müüki ennast. Eesmärgiks on seejuures tarbijate vajaduste tundmaõppimine, nende rahuldamine ja samaaegselt ka ettevõtte enda eesmärkide saavutamine. Turundus on üks juhtimisfunktsioone. Turundustegevus algab ammu enne müügi toimumist ja jätkub ka pärast selle toimumist. Sageli arvatakse ekslikult, et turundus hõlmab vaid toodete reklaami ja müüki. Tegelikkuses on müümine ja reklaam turundusest vaid nagu jäämäe tipp, turundus tervikuna on märksa keerukam elementide kombinatsioon. Turundus on ettevõtte juhtimise väga oluline alustala nii strateegilisel kui taktikalisel tasandil. Konkurentsi tihenedes ja turgude arenedes on turunduse roll muutunud järjest olulisemaks. Seda ka Eesti kontekstis – seoses sise

Turundus
thumbnail
120
docx

TURUNDUSE ALUSED

2.2.3 Turunduseesmärk Eesmärk on mõõdetav ja ajaga seotud ülesanne, mida firma püüab täita. Firmal saavad olla üldised eesmärgid ja turunduseesmärgid. Mida täpsemalt on sõnastatud firma eesmärk mahu, koha ja aja suhtes, seda lihtsam on püstitada turunduseesmärki. Firma võib püstitada nii kvantitatiivseid kui ka kvalitatiivseid turunduseesmärke. Kvantitatiivne eesmärk on näiteks turuosa kasv turgude, turusegmentide või kaupade lõikes. Kvalitatiivne eesmärk on firma prestiiži ja konkurentsivõime tõstmine, kauba kvaliteedi ja disaini parandamine. 2.2.4 Turundusanalüüs Situatsiooni analüüs on kõikide mingil ajahetkel valitsenud olude põhjalik uurimine. Tuuakse välja probleemid, mida on vaja lahendada ja võimalused, mida nende lahendamiseks tuleb kasutada. Olulisimad meetodid turunduse situatsioonianalüüsil on: A. SWOT – analüüs B. konkurentide uurimine. A. SWOT-analüüs.

Turunduse alused
thumbnail
69
doc

TURUNDUS

erinevate majandusharude olukord ­ nt meie potentsiaalsed tellijad). 11 Turunduse majanduskeskkonna moodustavad eelkõige tarbijate ostujõud, reaaltulude suurus ja kulutuste struktuur. Sotsiaal-kultuuriline keskkond (väärtushinnangud, eelistused, arusaamad, käitumine). See koosneb inimestest koos nende väärtushinnangutega ning õpitavatest ja edasiantavatest käitumisnormidest. Maailmamajanduses on kaupade ja teenuste pakkumisel olnud märkimisväärne kaal järgmistel sotsiaal-kultuurilise keskkonna muutustel: Elukvaliteedi rõhutamine ­ põhilause on siin: "Mitte rohkem, aga paremini!", st tähtsam on elukvaliteet kui tarbitavate kaupade kvantiteet. Naiste rolli muutus ­ naiste roll on kasvanud poliitikas, majanduses, perekonnas on samuti mehe ja naise roll segunenud. Kodused majaperenaised on asendunud

Turunduse alused
thumbnail
21
doc

Turunduse konspekt

suurt arvu müügipersonali. Samuti pole isiklik müük ka majanduslikult kasulik, kui on tegemist suure hulga ostjatega. · kulukus Isiklik müük on toetusmeetmestiku kulukaim osa. Paljud arvavad, et enamik raha kulub toote tutvustamisel reklaami peale, kuid tegelikult on siiski iskiliku müügi peale kulutatud summad sageli suuremad. Siit tulenevalt kasutatakse iskiliku müüki vaid küllalt väärtuslike kaupade korral-kinnisvara, auto, mööbel, eksklusiivsed rõivad, lõhnaõlid jne. · halb maine Paljudel inimestel on isiklikust müügist halb kogemus. Kuvandiks on müüjate ebaausus, tarbetute ja ebakvaliteetsete asjade kaelamäärimist jne. Ostja silmis on stereotüüpne müüja pealetükkiv tüüp, kes libeda keele ja ebaeetilise käitumisega püüab ostjat sundida viletsat, mõttetut kaupa kalli raha eest ostma.

Majandusõpetus




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun