Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Kaubandusettevõtte juhtimine (0)

3 HALB
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mille poolest erinevad teenused kaupadest?
  • Millised on teenuste spetsiifilised omadused?
  • Milliste reaalhüvistega tegelevad kaubandusinstitutsioonid?
  • Milliseid kaubaga ja müügiga seotud kaubandusteenuseid teate nimetada?
  • Milline mõiste on sobilikum ja miks täiendavad või lisateenused?
  • Kuidas need on seotud nn tasuta ja tasuliste teenustega?
  • Kes kasutavad üheaegselt mitut kontakteerumisprintsiipi?
  • Milliseid turuvorme võib veel esineda?
  • Millises situatsioonis võib esineda monopol?
  • Kuidas leida kaubandusetteõtte osatähtsust müügiturul ja ostuturul?
  • Milline tüüp iseloomustab nõudlus- ja pakkumisvõimu tasakaalu?
  • Kuidas ja millist konkurentsi genereerivad kaubandusinstitutsioonid?
  • Milles seisnevad hulgi- ja jaekaubanduse põhierinevused?
  • Milliste tunnuste alusel erineb teistest vahenduskaubandus?
  • Millised mõisted joonisel 10 vajavad selgitamist?
Vasakule Paremale
Kaubandusettevõtte juhtimine #1 Kaubandusettevõtte juhtimine #2 Kaubandusettevõtte juhtimine #3 Kaubandusettevõtte juhtimine #4 Kaubandusettevõtte juhtimine #5 Kaubandusettevõtte juhtimine #6 Kaubandusettevõtte juhtimine #7 Kaubandusettevõtte juhtimine #8 Kaubandusettevõtte juhtimine #9 Kaubandusettevõtte juhtimine #10 Kaubandusettevõtte juhtimine #11 Kaubandusettevõtte juhtimine #12 Kaubandusettevõtte juhtimine #13 Kaubandusettevõtte juhtimine #14 Kaubandusettevõtte juhtimine #15 Kaubandusettevõtte juhtimine #16 Kaubandusettevõtte juhtimine #17
Punktid 5 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 5 punkti.
Leheküljed ~ 17 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2010-01-25 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 225 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor h2ppiness Õppematerjali autor
konspekt.kaubandusettevõtte juhtimine

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
21
docx

Kaupluse müügitöökorraldus

jätkamiseks vajaliku raha enne toodangu jõudmist tarbijani, tarijale võimaldatav järelmaks lubab tarbida enne tasumist. · Reklaamifunktsioon- selle sisu on turu funktsioneerimiseks vajalik info levitamises. · Kaubandusfunktsioone on kirjanduses nimetatud ka turunduse hartaks, kuna need vajavad lahendamist iga ettevõtte poolt kes tahab jõuda tarbijani. Kaubandusturunduse juhtimine · Kaubandusturunduse juhtimine sisaldab 4 faasi: 1. Tegeliku olukorra analüüs 2. Eesmärkide saavutamiseks vajalike abinõude kavandamine 3. Kavandatud meetmete teostamine 4. Saavuatud tulemuste võrdlemine soovituga ning oma tegevuse korrigeerimine Analüüs kui kavandamise eeldus · Tegeliku olukorra analüüs peab hõlmama nii ettevõttesiseseid kui ka- väliseid asjaolusid. · Siseanalüüsi objektiks on : Ettevõttesenine äripoliitika ja selle tulemusena saavutatud seisund

Müüritööd
thumbnail
68
ppt

Kaubanduse alused

kasum, kahjum jne 6.1.16 LVRKK H.Kirikal Kaubandustoimingud Kaubandustoimingud saab põhjalikumalt avada üksikfunktsioonide ja funktsioonisüsteemide kaudu:  Kaubandusettevõte, majandusüksus, kus need toimingud aset leiavad (ost-müük);  Kaubandusettevõte kui tunnetusobjekt ei ole reaalselt eksisteeriv ettevõte, vaid mõtteline objekt, reaalse ettevõtte lihtsustatud kujutis; 6.1.16 LVRKK H.Kirikal Kaubandusettevõtte mudel (1) Kaubandusettevõtet saab põhjalikumalt avada kaubandusettevõtte mudeli ja tegurite ning printsiipide kaudu. 6.1.16 LVRKK H.Kirikal Kaubandusettevõtte mudel (2)  Iseseisev institutsioon, mille põhitegevuseks on kaupade müük, turustamine, turundus, kuid täidab ka teisi ettevõttele omaseid funktsioone (sisseost, laondamine, finantseerimine, arvestus);  Majandusüksus, milles toimub tulemitegurite

Kaubandus
thumbnail
37
doc

Müügitöö põhivarad

toitlustamist oma valduses oleva tegevuskoha kaudu. kaupleja - isik või asutus, kes majandus- või kutsetegevuse raames pakub ja müüb kaupa või pakub ja osutab teenust kaubanduse korraldaja ­ isik või asutus, kes majandus- või kutsetegevuse raames korraldab turu- või tänavakaubandust või kaubandust avalikul üritusel, sealhulgas laadal ja messil. kauplejal ja kaubanduse korraldajal on lubatud tegeleda kaubandustegevusega, kui ta on registreeritud majandustegevuse registris · Kaubandusettevõtte mudelid: · iseseisev institutsioon, kelle põhitegevus on kaupade müük (Gabler Wirtschafts- Lexikon, 1988), kuid täidab ka teisi ettevõttele omaseid funktsioone (sisseost, ladustamine, finantseerimine, arvestus); · majandusüksus, milles toimub tulemitegurite kombinatsioon, et pakkuda kaupade ja teenuste kombinatsiooni oma ostjatele; · majandusüksus, kes tegutseb kaupade ostu- ja müügiturgudel, raha- ja kapitaliturul ning tööjõuturul;

Müügiõpetus ja kaubandusõigus
thumbnail
9
doc

Turunduse eksami küsimuste vastused

Turunduse ülesandeks on ületada tootmise ja tarbimise vahel eksisteerivad vastuolud ja lõhed ning luua tarbijate jaoks järgmisi kasulikkusi: vormikasu, kohakasu, ajakasu ja omandikasu. Funktsioonid: ostmine, müümine, transporti-mine, ladustamine, standardiseerimine, sorteerimine, finantseerimine, riski võtmine, info vahetamine 5. Turunduse juhtimise protsess (turuvõimaluste analüüs, sihtturu valik, turunduskompleksi kujundamine, turundusplaani elluviimine ja kontroll). Turunduse juhtimine on sihtotsijatega soodsate vahetuste sisseseadmiseks, alalhoidmiseks ja laiendamiseks mõeldud vahendite ja võtete analüüs, planeerimine, elluviimine ja kontroll lõppeesmärgiga saada kasumit, suurendada läbimüüki ja turuosa. Turuvõimaluste analüüs: *turundustingimuste süsteem ja turundusinfo *turunduskeskkond (makro ja mikrokeskkond) *turg (individuaaltarbijate ja ettevõtete turg) *toote ja turuvõrk Sihtturu valik: *nõudluse mahu mõõtmine ja nõudluse tüübi hindamine (neg

Turundus
thumbnail
22
doc

KAUBANDUSETTEVÕTLUS

Ressursi mõistes tähendab kapital kõiki tootmisvahendeid (hooneid, tööriistu ja masinaid), mida kasutatakse hüviste valmistamiseks. Raha ise- enesest ei ole kapital, vaid on vahend teiste ressursside ehk tootmistegurite soetamiseks. Ressursside ehk tootmistegurite hulka loetakse ise ka ettevõtja ja ettevõtlikkus, sest just tänu ettevõtlikkusele leiavad kasutamist teised ressursid. Ettevõtlikkus on hoiak, mida iseloomustavad loov ja uuenduslik mõtlemine, riskijulgus ja arukas juhtimine. Ettevõtja on isik, kes tegutseb äris kasu saamiseks ja kannab sellesse ärisse tehtud isiklike investeeringute kaotamise riske. Majandusruumis, kus riik ei korralda kaupade ja teenuste tootmist, toimib majandus ainult tänu ettevõtlikele inimestele. Ettevõtlikkus on tähtis ka mujal, mitte ainult äritegevuses. Ettevõtlik saab olla nii koolis, kodus, kodukoha ühistegemistes ja ka isiklikus elus. Ülesannne 5. Täida antud tabelis sisendite ehk ressursside osa SISENDID

Geograafia
thumbnail
69
doc

TURUNDUS

Kõige vanem neist on massturundus ehk diferentseerimata turundus, mis tähendab teatud toote masstootmist ja massturustamist, katset meeldida kõigile tarbijagruppidele ­ järelikult lähenetakse koguturule. Teatud toote sihtturuks võib olla koguturg. Sellisel juhul planeerib firma ainult ühe turundusmeetmestiku. Sihtturu ostjatel on sarnased vajadused, mistõttu organisatsioon rahuldab ühtse turundustegevusega valdava osa tarbijaid. Koguturule orienteeritud turunduse juhtimine hõlmab ühte toote-, hinna-, turustus- ja toetuspoliitikat. Üheainsa turundusmeetmestikuga on võimalik jõuda koguturu kõigi tarbijateni. Nimetatud printsiibi alusel on hästi turustavad enamasti toidukaubad (sool, suhkur jne). 19 Koguturule lähenemine on edukas kahel tingimusel: 1) tarbijate tootevajadused ja ­nõuded on ühesugused. Kui inimeste vajadused ja nõudmised ei ole ühesugused, kuid firma kasutab vaid ühte

Turunduse alused
thumbnail
22
doc

Hinnapoliiika ja hinnastrateegia kordamisküsimused

Kordamisküsimused 2011 Hinnapoliitika ja strateegia MS.0283 1. Hind, selle erinevad tähendused: tootja, tarbija, ühiskonna jaoks Laiemas käsitluses (majandusteoorias) on hind mehhanism kaupade ja teenuste jaotamiseks potentsiaalsete tarbijate vahel ning konkurentsi kindlustamiseks müüjate vahel avatud turumajanduses. Konkreetsemas lähenduses mõeldakse hinnast kui teatud kindlast rahasummast, mille peame ohverdama soovitud toote eest. K.M. Monroe: Hind on raha (või teenuste ja kaupade) kogus, mille ostja vahetab müüja poolt pakutavate kaupade ja teenuste vastu. Erinevad lähtenurgad hinna käsitlemiseks: · Hind tarbija seisukohalt · Hind tootja seisukohalt · Hind ühiskonna seisukohalt Hinna erinevad nimetused (hind, palk, õppemaks, honorar, teenustasu, rent, üür, altkäemaks jne). 2. Hinna roll majanduses: turgu korrastav ja arengut juhtiv Lühiajalised muutused: hinna "turgu korrastav funktsioon" Pikaajalised muutused: hinna "juhtiv" e. "ü

Hinnapoliitika ja hinnastrateegia
thumbnail
28
doc

KAUBANDUSE ARENG EESTIS II MAAILMASÕJAJÄRGSETEL AASTATEL 1940-1960

Rasketööstuse kõrval arenes Eestis sõjajärgsetel aastatel kiiresti ka kergetööstus. Sel perioodil avati esimene selve kauplus (Foto 1.) . Foto 1. 19 5 AASTAD 1956 KUNI 1958 Sel perioodil kerkis esile vajadus täiustada rahvamajanduse planeerimise süsteemi. NSV Liidu Ülemnõukogu võttis 1957. aasta mais vastu seaduse tööstuse ja ehitustegevuse juhtimise organiseerimise edasise täiustamise kohta. Paljude majandusharude juhtimine anti üle administratiivsete majanduspiirkondade rahvamajandusnõukogudele. Nõukogu Liidus oli loodud Kõrgem Rahvamajanduse Nõukogu ja selle juurde kuuluv Kaubanduse Riiklik Komitee, mis hakkas koostama plaane ja ülesandeid liiduvabariikide kaubandusministeeriumidele. Moodustati ka Eesti NSV Rahvamajanduse Nõukogu. Eestis algas sel ajal kaubandusorganisatsioonide juhtimise tsentraliseerimine. Eesti NSV Ministrite Nõukogu 10.07.1957.aasta määruse nr

Kaubandus ökonoomika




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun