Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

Kaubamärgid - sarnased materjalid

orto, õlu, estover, hiirte, pudeli, kreem, jogurt, mayer, mayeri, vabrik, sarja, töötaja, sakus, suka, industrie, rimi, kaubamärk, rasv, rand, juustus, rukkijahu, rukis, konkurents, tehnoloogia, kodukeemia, veski, kaupluses, meierei, light, 9001, aktsiaselts, originaal, pesuaine, limpa, sanit, tootma, sortimendis, sortiment, raudtee, pudelite, reval
thumbnail
14
doc

Saku õlletehas

..................................................................................3 2. Saku Õlletehase aktsiaselts...............................................................4 3. Uue ajastu algus............................................................................5 4. Saku ­ maailma õlletootjate kõrgliigas.................................................7 Saku tootevalik.................................................................................7 Mis on õlu?................................................................................................................8 Millest õlut tehakse?..................................................................................................8 Kuidas õlut tehakse?................................................................................................10 Asukoht.......................................................................................11 Pildid.........................................

Turism
24 allalaadimist
thumbnail
17
rtf

10 EESTI KAUBAMÄRKI

1.3.1 Olulisimad aastad Kalevi ajaloos 1806 - Eesti kondiitritööstuse sünd 1864 - Georg Stude ostab kondiitriäri ja laiendab seda. Stude äri toodangust olid eriti nõutud martsipanist figuurid ja käsitsi valmistatud sokolaadikompvekid. 1921 - asutatakse ASi Kalev tuntuim eelkäija sokolaadi- ja kompvekivabrik Kawe. 1940 - algab kondiitritööstusettevõtete natsionaliseerimine ja liitmine. 1948 - 1. aprillist sai Kawe uueks nimeks kondiitritoodete vabrik Kalev. 2003 - AS Kalev lahkub Tallinnast Harjumaale Rae valda Põrguväljale uude kaasaegsesse tootmiskompleksi. 2006 - AS Kalev tähistas oma 200. juubelit. 1.4 Tooted Ettevõtte põhitegevuseks on sokolaadikondiitri- ja suhkrukondiitritoodete tootmine ning sokolaadi-, suhkru- ja jahukondiitritoodete müük. Lisaks tavasortimentidele valmistab Kalevi sokolaadivabrik tooteid ka eritellimuste alusel, töötades koostöös kliendiga välja kliendi sõnumiga tooteid.

Toidukaubandus
74 allalaadimist
thumbnail
11
docx

Saku Õlletehas

MAINORI KÕRGKOOL Juhtimise õppesuund Personalijuhtimise eriala Anna-Margarita Nukk SAKU ÕLLETEHAS Referaat Juhendaja: Maire Kaldma Tallinn 2008 SISUKORD SISSEJUHATUS .................................................................................................................4 1. SAKU ÕLLETEHAS.....................................................................................................5 2. JUHTIMISE STRUKTUUR JA PERSONAL..............................................................7 3. SAKU ÕLLETEHASE LAHKUMINE TALLINNA BÖRSILT..................................9 4. HINNANG...................................................................................................................10 5. KOKKUVÕTE.............................................................................................................11 6. KASUTATUD KIRJANDUS....................................................................

Juhtimise alused
115 allalaadimist
thumbnail
15
docx

Eesti kaubamärgid

Lisaks esitatakse viie vabalt valitud kaubamärgi kohta oma arvamus ning kirjeldatakse väljapanekut kauplustes. 1 KAUBAMÄRK SUVA AS Suva sukavabrikul on seljataga pikk ja väärikas ajalugu. Firma eelkäijaks loetakse 1919. aastal asutatud AS RAUANIIT. Alates 1944. aastast töötati tekstiilivabrik Punane Koit nime all. Alates 1991. aastast jätkati RAS SUVA nime all. 1993. aastal vabrik erastati ning moodustati 100% kodumaisel kapitalil tegutsev AS SUVA Sukavabrik, mis on tänaseni suurim Eestis. 1.1 Tooted SUVA valmistab erinevaid trikotaaztooteid meestele, naistele ja lastele ­ sokid, sukad, sukkpüksid, põlvikud jne. Toodete kvaliteet vastab Euroopa standardile ning üle poole toodangust müüakse põhjamaades ja teistes Euroopa riikides. SUVA tooted on väga kvaliteetsed ning silmatorkava disainiga. Need omadused on eeliseks konkurentide ees.

Kaubandus ökonoomika
82 allalaadimist
thumbnail
12
doc

Alkoholitööstused

legaalne. Alkoholi esineb looduses vähesel määral, kuna madala keemistemperatuuri tõttu ta lendub kergesti. Seetõttu hoitakse alkoholi sisaldavat segu kinnistes anumates. Vanimad alkoholi tootmise meetodid pärinevad Lähis-Idast ja Vahemeremaadest. Lähteaineteks kasutatakse mono- ja oligosahhariide, mida saadakse taimemahladest, samuti tärklist, mida saab kartulimuguladest. Kääritamisel saadakse alkohoolseid jooke nagu näiteks õlu, vein, siider, sampanja, destilleerimisel saadakse aga viina, viskit, konjakit, rummi, tequilat jpm. (1) Alkoholisõltuvus on haigus, mis kuulub psühhoaktiivsete ainete tarvitamisest tingitud psüühika- ja käitumishäirete haigusgruppi. Alkohol on ka teerajaja terviseprobleemidele ja psüühikahäiretele. Paljudel inimestel võib joomine järk-järgult kontrolli alt väljuda ja alkoholitarvitajal tekivad kas joomahood, pidev, kahjustav joomine või alkoholism ehk alkoholisõltuvus

Keemia
17 allalaadimist
thumbnail
20
doc

Eesti kaubabrändid

tootmine) ja Jõhvis (leiva-saia ja kondiitritoodete toomine). AS Kalev omandas 99,1% ASi Kalev Jõhvi Tootmine (endine AS Järle) aktsiakapitalist 24. detsembril 2003. 1806 - Eesti kondiitritööstuse sünd, suhkrupagar Lorenz Caviezel hakkas pidama kondiitriäri Tallinnas Pikal tänaval kohviku Maiasmokk asukohas. 1962 - kondiitritööstusettevõtete liitmine jõuab lõpule: Uus Kalev ja Kalev ühendatakse, ettevõtte nimeks saab kondiitritoodete vabrik Kalev. Eestisse jääb üks maiustustetootja asukohaga Pärnu mnt. 139. 2006 - AS Kalev tähistas oma 200. juubelit. Aktsiaselts A. Le Coq on Eesti vanim õlletootja ning tänaseks ka suurim joogitootja, kelle tootesortimendis on kümme tootekategooriat ­ alates veest, siirupist, mahlast, mahla-, karastus-, energia- ja spordijookidest ning lõpetades lahjade alkohoolsete jookide ­ õlle, siidri ning gin long-drink'idega. A. Le Coq'i otsesteks eelkäijateks on 1800. a

Tööstuskaup
59 allalaadimist
thumbnail
28
docx

Kaubamärkide referaat

rosinad. Praegu on Balbiino sortimendis ligi 100 erineva nimetusega jäätist. See valik hõlmab pere-, topsi-, vahvli- ja pulgajäätiseid, mahlapulkasid, jäätiste multipakke ning kohvikujäätiseid. Eriti olulisel kohal Balbiino toodete seas on klassikalised koorejäätised, mida võib pidada Eesti magusasõprade tõelisteks lemmikuteks. Samas ei pea pettuma jogurtijäätise sõbrad, sest Balbiino sortimendis on jätkuvalt biojogurtijäätis Dixi, milles on säilinud nn elus jogurt. Dixi jogurtijäätised on funktsionaalsete omadustega jäätised, mis sisaldavad atsidofil- ja bifidobaktereid. (Balbiino koduleht: http://www.balbiino.ee/) 4 RAKVERE LIHAKOMBINAAT Rakvere Lihakombinaat on Balti riikide suurim lihatoodete valmistaja. On turuliidrid nii liha, kui lihatoodete osas. Rakvere toodangust leiab nii värsket liha, roavalmistustooteid, kui ka võileivapealset. Sealiha kõrval kasutatakse

Toidukaubandus
111 allalaadimist
thumbnail
13
docx

Eesti kaubamärgid

kaubamärgiks. Ühiskonna , tehnika ja tehnoloogia areng on viinud selleni, et konkurendid turundavad väga sarnaseid tooteid ja teenuseid. Kaubamärk on toote kõige eristatavam külg ja ainuke tunnus, mida konkurent ei tohi järele teha. Ilma kaubamärgita ei suudaks firma oma tooteid eristada.(Turunduse alused 2003) Siin on kümme kaubamärki, mis ma välja valisin referaadi jaoks juhuslikkuse alusel. 1.PUHAS KODU- ORTO KODUKEEMIA Pärast asutamist 1932. aastal Eesti Vabariigi pealinnas Tallinnas oli "Orto" ülesandeks vastata kohaliku turu nõudmistele. Arendati nelja tootesuunda: tarbekeemia (määrded, õlid, värvid, liim, tint, äädikas), kodukeemia (pesupulber, saapakreem, põrandavaha, metallipuhastaja), tööstuskeemia (taskulambipatareid) ja parfümeeria (seep, hambapasta, kölnivesi, juukseõli, näokreem). Esimene näokreem toodeti Ortos aastal 1935. Osaühing "Orto" oli 1937

Kaubandus ökonoomika
76 allalaadimist
thumbnail
31
odt

Joogiõpetus

See on kleepuvus, raskus, paksus või rammusus, mida te keel tajub. VEINID Vein on kääritatud viinamarjamahl, olgu tegemist siis tavalise,- vahu,- tugevtatud või aroomimaitselise veiniga. Vein võib olla punane,- valge või roosa (rose). Kuiv, poolmagus, magus. Alkoholisisaldusega 5,5 ­ 14%. Tugevtatud veinile on lisatud viinamarja piiritust, mis tõstab alkoholisisalduse 15% - 22%. Vahuveini on rikastatud süsinikdioksiidiga ( CO2 ), mis pudeli avamisel avaneb mullidena. Veini valmistatakse Vitis Vinifera viinamarja väätilt korjatud viinamarjadelt ehk veini viinamarjadest. Kui sügisilmad on piisavalt soojad ja niisked, võib viinapuid mõjutada suur botrijeis ceirerea ehk väärishallitus. Väärishallitanud viinamarjad tõmbavad kokku ja kuivavad, kuid nende suhkrusisaldus suureneb. Paremad näited väga magustatest dessertveinidest, mis on valmistatud väärishallitanud marjadest, pärinevad Bordeaux´ist ja Saksamaalt

Joogiõpetus
193 allalaadimist
thumbnail
19
doc

Arvestuse Alused

omakapitali suurus enne majandustegevuse alustamist või enne raamatupidamise kohustuse tekkimist. Raamatupidamiskohustuslase lõpetamisel või raamatupidamise kohustuse lõppemisel koostab raamatupidamiskohustuslane lõppbilansi. 8 2. TEGEVUSARUANNE Tartu Õlletehas on Eesti suurim joogitootja ja suuruselt teine õlletehas. Ettevõtte tooteportfelli kuuluvad kuus tootegruppi: õlu, siider, long drink, karastusjoogid, spordijoogid ja veed ning alates 2004. aastast ka mahlad ja mahlajoogid. 2003. aasta oli ettevõttele edukas. Müügimaht tõusis 10% võrra 55,9 milj. liitrilt 61,4 milj. liitrini aastas. Kodumaine müük tõusis 1% ja eksport kasvas 376%. Tartu Õlletehase siseturu müüginumbrid arenesid järgmiselt: vee müük kasvas 10%, siidri müük 11%, karastusjookide müük 4%, long drinkide müük 27%; õlle müük langes 4%.

Ökoloogia ja...
107 allalaadimist
thumbnail
15
docx

Ettevõtte analüüs -Selver AS

inimesed eelistavad säästumarketeid vms kohti, kus peab sama toote eest maksma väiksemat hinda. Kindlasti hinna ja toote kvaliteedi suhe on rahuldav. Selveri märgitooted Selveri laiast kaubavalikust leiame nüüd hulgaliselt Selveri märgitooteid. Tooteperekonna kujundamisel on nad arvestanud parima hinna ja kvaliteedi suhtega, nii on märgitooted oma kaubagrupis soodsamad. Toidukaupadest kuuluvad tooteperesse Selveri mahlad, vitamiinijoogid, õlu, saiad, munad, ketsup, majonees, pähklisegu, maisihelbed, kakaopallid, müsli, jogurti, makaronid, jahu, suhkru, pelmeenid, kiirnuudlid, toiduõli, erinevad hoidised (ananassilõigud, puuviljakompoti, pirnikompoti, kirsikompoti, ploomikompoti, virsikukompoti, letso, pritamin paprika, peperoni, erinevad kurgihoidised, maisi konservid, herned), dzemmid (aprikoosi, maasika, metsamarja ja mustsõstra), pähklikreemi, jäätised (1 l vanilli koorejäätis ja vanilli koorejäätis glasuuris 90 ml)

Müügiõpetus ja...
223 allalaadimist
thumbnail
15
doc

Eesti kaubamärgid

Hiljem liitus Karamelliga Georg Stude äri martsipani- ja sokolaadikompvekkide osakond. Tortide ja kookide valmistamine jäi endiselt Pika tänava majja, mida tuntakse tänaseni Maiasmoka kohvikuna. Õige pea liideti Kawega omakorda vabrikud Efekt, Eelis, Endla ja Soliid ning lisaks veel Rakvere lähistel Kloodi mõisas paiknenud siirupitööstus Ermos. Ühendatud ettevõte jätkas tööd Kawe nime all. 1948 - 1. aprillist sai Kawe uueks nimeks kondiitritoodete vabrik Kalev. Nimemuutus toimus ideoloogilistel põhjustel: keegi käis ministrile kaebamas, et Kawe nimi oli kunagi moodustatud tolleaegsete omanike initsiaalidest. See ei olnud sobiv nõukogude ettevõttele. Kiiresti korraldati nimekonkurss, kuhu esitati kaks ettepanekut "Punane Kompu" ja "Kalev" ­ vaid ühe häälega jäi peale nimi "Kalev". 1957 - aadressil Pärnu maantee 139 valmib uus kondiitritööstusettevõte Uus Kalev,

Kaubandus ökonoomika
142 allalaadimist
thumbnail
23
docx

TARTU KUTSEHARIDUSKESKUSE KOPLI KOHVIK JA Maxima Eesti OÜ

Ja suitsupausile ka mindi, nii et pandi ainult jope peale ja tööriided jäeti selga. Maxima Eesti Kassapidajatel olid tumedad püksid, lillakas särk ja hallikat värvi vest seljas. Tolmu ei võetud riiulitelt, kui pandi uus kaup välja. Alkoholi pudelitelt ka ei võeta tolmu ega ka alkoholi riiulilt. Alles siis võetakse pudelitelt, kui klient tuleb kassasse maksma, siis võetakse käega üle pudeli kõri tolmust puhtaks. Letiteenindajate ja saalitöötajate miinusteks oli sanitaarnõuetest mitte kinnipidamine. Riided kergelt mustaks määrdunud. Kui ka kanti botaseid tööajal vahetusjalatsina. Käidi WC-s ja suitsetamas tööriietes. Kui ka räägiti telefoniga töö ajal. 2.2. Varustatus vajalike seadmetega & Müügisaali, lao- ja abiruumide paigutuse skeem Kopli Kohvik

Ainetöö
44 allalaadimist
thumbnail
60
docx

ÕPIMAPP

Hiljem liitus Karamelliga Georg Stude äri martsipani- ja sokolaadikompvekkide osakond. Tortide ja kookide valmistamine jäi endiselt Pika tänava majja, mida tuntakse tänaseni Maiasmoka kohvikuna. Õige pea liideti Kawega omakorda vabrikud Efekt, Eelis, Endla ja Soliid ning lisaks veel Rakvere lähistel Kloodi mõisas paiknenud siirupitööstus Ermos. Ühendatud ettevõte jätkas tööd Kawe nime all. (Ibid) 1948 - 1. aprillist sai Kawe uueks nimeks kondiitritoodete vabrik Kalev. Nimemuutus toimus ideoloogilistel põhjustel: keegi käis ministrile kaebamas, etKawenimi oli kunagi moodustatud tolleaegsete omanike initsiaalidest. See ei olnud sobiv 17 nõukogude ettevõttele. Kiiresti korraldati nimekonkurss, kuhu esitati kaks ettepanekut "Punane Kompu" ja "Kalev" ­ vaid ühe häälega jäi peale nimi "Kalev". 1957 - aadressil Pärnu maantee 139 valmib uus kondiitritööstusettevõte Uus Kalev,

Toidukaubaõpetus
27 allalaadimist
thumbnail
24
docx

Praktika aruanne müüja kohal

punane triiksärk. Kassapidajatel oli kunstküüned peal, aga lubatakse kunstküüni. Kui on harjunud töötama kunstküüntega, siis võivad need peal olla. Kui ka oli tugevat parfüümi lõhna kui ka mõnel oli liialdatud juukselakiga. Tolmu ei võetud riiulitelt, kui pandi uus kaup välja. Alkoholi pudelitelt ka ei võeta tolmu ega ka alkoholi riiulilt. Alles siis võetakse pudelitelt, kui klient tuleb kassasse maksma, siis võetakse käega üle pudeli kõri tolmust puhtaks. Letiteenindajate ja saalitöötajate miinusteks oli sanitaarnõuetest mitte kinnipidamine. Mõnel töötajal oli osaline küünelakk peal kui ka tähelepanu köitev värvi poolest. Riided kergelt mustaks määrdunud. Kui ka kanti botaseid tööajal vahetusjalatsina. Käidi WC-s ja suitsetamas tööriietes. Kui ka räägiti telefoniga töö ajal. 3.2. Varustatus vajalike seadmetega & Müügisaali, lao- ja abiruumide paigutuse skeem

Klienditeenindus
464 allalaadimist
thumbnail
11
docx

5 eesti ja 5 välismaist kaubamärki

Kalev Ajalugu Kalevi ajalugu ulatub kaugesse minevikku, täpsemalt sai kõik alguse 1806. aastal, kui sündis Eesti kondiitritööstus. Äri vahetas omanikku ning laienes veelgi. Eriti nõutud olid käsitisi valmistatud maiustused, sealhulgas martsipanikujukesed. Maiustusi telliti isegi Vene keisri õukonnast. 1921. aastal asutatati ASi Kalev tuntuim eelkäija sokolaadi- ja kompvekivabrik Kawe. 1948. aasta 1. aprillist sai Kawe uueks nimeks kondiitritoodete vabrik Kalev. Nimemuutus toimus ideoloogilistel põhjustel: keegi käis ministrile kaebamas, et Kawe nimi oli kunagi moodustatud tolleaegsete omanike initsiaalidest. See ei olnud sobiv nõukogude ettevõttele. 2006. aasta suvel asutab AS Kalev tütarettevõtte AS Kalev Chocolate Factory, mis võtab emaettevõttelt üle sokolaadi- ja suhkrukondiitritoodete tootmise ja müügi. Olemus AS Kalev Chocolate Factory on Eesti suurim ja vanim kondiitritööstusettevõte, mille esimene eelkäija alustas

Müügitöö alused
27 allalaadimist
thumbnail
84
pdf

Turundusuuringud

Turundusuuringud Meelis Zimmermann 1. TURUNDUSE INFOSÜSTEEM JA TURUNDUSUURINGUD 1.1 Turunduse infosüsteem Turunduse infosüsteem (TIS) on inimeste , tehniliste vahendite ja protseduuride süsteem, mis kogub, korrastab, analüüsib ja teeb kättesaadavaks turundusotsuste langetamiseks vajaliku, õigeaegse ja täpse info. Infosüsteemi protseduuridega määratakse: - millist infot koguda, - kui sageli infot koguda, - millises vormis infot hoida, - milliseid analüüse teha korrapäraselt, - kelle ülesanne on info kogumine. Infosüsteemide protseduuride kooostamine on turundusjuhi või turunduse eest vastutava juhtkonna liikme ülesanne, kes hakkab kogutud info põhjal otsuseid langetama. Kuna info kogumisel ja kasutamisel osalevad ka teised allüksused, näiteks müük ja raamatupidamine, siis tulev infosüsteem kavand

Turundus
52 allalaadimist
thumbnail
21
doc

Eesti ühiskonnageograafia

EESTI-SISESED ERINEVUSED Eesti jaotamine regioonideks Ehkki Eesti on väike, on ta osad ka inimgeograafiliselt siiski küllaltki erinevad. Kõige jämedamates joontes on pilt selline. Juba varakult kujunes välja tööstuse koondumine Põhja-Eestisse, kus leidub rohkem loodusvarasid ja on kergem ühendust pidada nii Venemaa kui eriti ülemeremaadega. Põhja-Eesti piires omakorda kujunes kaks tööstuspiirkonda, Kirde-Eestis ja Tallinnas koos ümbrusega. Kesk- ning Lõuna-Eesti, samuti Lääne-Virumaa, jäid ülekaalukalt põllumajanduslikuks piirkonnaks, Lääne-Eesti majandusele avaldas suurt mõju meri. Tallinna regioon on teistest palju jõukam. Tööstuse paigutus Eestis Piirkond 1913 1939 1990 2004 Tallinn ümbrusega 44,3 49,6 44,3 44,2 Kirde-Eesti 36,4 26,8 24,1 13,6 Muu E

Keskkond
22 allalaadimist
thumbnail
48
docx

Toidukaubaõpetuse õpimapp TOIDUKAUBAD

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetool K12KÕ Karina Tjusina TOIDUKAUBAD Õpimapp Õppejõud: Liina Maasik Mõdriku 05.06.13 SISUKORD SISSEJUHATUS Tooted ja nende sisu. Kirjeldab ettevalmistamiseks ja hoidmiseks. Tootjad ja uusi funktsioone tootmises. Huvitav artikkel umbes tootmist ja tootjaid. Ülaltoodud näited kuumtöödeldud tooted erinevates riikides. Ajalugu tooted, kuidas luua ja kus kasutada. Väljenda oma arvamust mõned faktid ja järeldused. 1 TOIDUKAUBAD 1.1 Sool Esimesed teadaolevad andmed soola tootmisest on umbes 4000 eKr Egiptuses, Roomas ja Kreekas Esimesena hakkasid soola merest korjama foiniiklased Teadlased selgitasid soola toime välja alles 19-ndal sajandil Sool on maakeral väga laialt levinud ­ leidub kõikidel mandritel v.a Antarktikas Soola leidub: Merevees,soolajärvedes,

Toiduaineõpetus
85 allalaadimist
thumbnail
13
doc

Ettekanne turunduses

Juhendaja: Esta Kaal Tartu 2008 SISSEJUHATUS Meid ümbritsev loodus on ainulaadne. Loodus ­ vesi, päike ja õhk ­ mõjutab igapäevaselt meie kõigi elu ning kujundab ka inimeste harjumusi. Määrab, kui tihti pestakse riideid ja aknaid, kuidas hooldatakse põrandaid ja puhastatakse nõusid. Ainulaadset loodust ja sellest kujunenud unikaalset inimest tema harjumuste ja tavadega arvestati nii Mayeri toodete loomisel kui ka kommunikatsiooni väljatöötamisel. Eesti ajakirjanduses on palju teateid selle kohta, kuidas erinevad kodumaised firmad uut brändi looma on hakanud ja missugusele sihtrühmale seda tehakse. Tarbijat ei huvita aga, missugusesse segmenti ta ostujõu või demograafia põhjal kuulub ja missugust toodet teda selle põhjal ostma klassifitseeritakse. Tarbija soovib osta lihtsalt parimat toodet, teda huvitab eelkõige sisu ja alles siis vorm

Turundus
122 allalaadimist
thumbnail
26
docx

TURUNDUSE ANALÜÜS : pesugeel Sensitive

............................................................ 6 Kaubamärk............................................................................................ 6 2. Kliendid................................................................................................... 7 3. Toote positsioneerimine..........................................................................8 4. Konkurendid............................................................................................ 9 5. Mayeri pesugeel Sensitive.....................................................................10 Toote kirjeldus..................................................................................... 10 Müügiargumendid...............................................................................11 Kliendid............................................................................................... 11 Konkurendid.................................................................

Turundus
26 allalaadimist
thumbnail
110
docx

Toidukaubaõpetuse õpimapp

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetool ÕPIMAPP Iseseisev töö Õppejõud: Liina Maasik, MA Mõdriku SISUKORD SISUKORD..........................................................................................................................2 SISSEJUHATUS..................................................................................................................4 1KAUBAMÄRK.................................................................................................................5 1.1Ajalooline taust ja areng.............................................................................................5 1.2Kaubamärgi kaitse.......................................................................................................7 2KAUBAMÄRK LEIBUR..................................................................................................8

Toidukaubaõpetus
81 allalaadimist
thumbnail
32
docx

Väärtusahela juhtimine kordamisküsimused

Kui aga lood ja pakud uute võimalustega toodet, on soovijaid massiliselt. 21. Millistes sektorites on the Long Tail –i mõju täna avaldumas? Long Tail mõju on avaldunud peamiselt erasektoris, jagamismajanduse e toodete/teenuste jagamine inimeselt inimesele näol. Korterite rent Airbnb, sõidujagamisteenus Uber, autorent Autolevi. Tootmisettevõtte näitena Saku õlletehas - toodab lisaks oma populaarsetele toodetele ka Saku Antvärki kaubamärgi alt käsitöötooteid: limonaad, õlu, siider, longero. Neid tooteid ei osteta nii suurtes mahtudes kui nende klassikalist õlut “Saku originaal”, kuid tootearendusena on nad turul. The Long Tail on näiteks mõju avaldanud muusika striimiminses (nt. Itunes), kus on virtuaalselt lõputult riiuliruumi, see tähendab, et on võimalik rahuldada iga isiku individuaalseid vajadusi, mis on palju sügavam kui „üks suurus sobib kõigile“ loogika. Poekettidest on samuti praktiliselt lõputult

Väärtusahele juhtimine
131 allalaadimist
thumbnail
16
doc

Äriplaan: Kanafarmi asutamine

EESTI TÖÖTUKASSA FIE Jaanus Saarelaht ÄRIPLAAN Kanafarmi asutamine Koostaja: JAANUS SAARELAHT Paide 2013 1. Äriplaani kokkuvõte Käesolev äriplaan on koostatud FIE Jaanus Saarelahe Kanafarmi asutamiseks. Kanafarmi põhilisteks tegevusaladeks on munade tootmine . Alates 4. aastast on plaan üle minna täielikult mahepõllundusele. FIE Jaanus Saarelaht näeb oma toodangu realiseerimise sihtturuna peamiselt Järva maakonda, alates 3. aastast ka kogu Eestit läbi mahekaupluste . Praegu on Eestis munade nõudlus suurem kui tootmine. Turundus strateegiliseks eesmärgiks on jõuda lähemale lõpptarbijale. Ettevõtte suurimaks kuluartikliks on kanade söödakulu. Kokkuvõtvalt kõigist alljärgnevatest alapunktidest. Kokkuvõte peaks olema vähemalt 1 lk. 2. Ettevõtte üldandmed Ettevõtte nimi FFIE Jaanus Saarelaht Aadress Vä�

Põllumajandus
211 allalaadimist
thumbnail
23
docx

Praktika aruanne - Tallink: Baltic Queeni ladu

lattu lao juhatajale. Tellimused koostatakse vastavalt tellimuspõhjale. Tellimused koostatakse programmidega Excel ja Oskar. Eelkõige koostatakse varude arv reisijate hulga järgi. Suurem osa kaupa tuleb Tallinnas, mõningaid tooteid tuleb ka Rootsi poole peal. Arved koostavad ainult juhatajad. Kas kaupluse juhataja või laojuhataja. Laos võetakse arvele eraldi taara ning õlu. Taara viiakse eraldi ning õlu läheb aluseta lattu. Kui A le qoc tuleb oma taarale järgi, antakse talle kaasa ka arve. A le qoc annab vastu miinusarve, mis saadetakse Tallinkki kontorisse. Rohkem tuleb toodete purunemist ning avamist Tax Free poolel maiustustel, vähem jookidel. Näiteks karastusjookide purkidel või vetel. Müügikõlbmatud tooted kogutakse vaheruumi korvi. Järgmisel päeval, peale poe sulgumist kirjutab kaupluse vanemmüüja purunenud tooted üles, et mis on katki, kui palju

Laomajandus
266 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Ettevõtte AS Tere analüüs

Ettevõtte analüüs 1. Ettevõtte lühikirjeldus : Tere AS on kaasaegne ning laia, ent samas efektiivse tooteportfelliga müügi- ja tootmisettevõte, mille peamisteks tegevusaladeks on toorpiima kokkuost, piimatoodete tootmine ja müük. Tooteportfelli täiendamiseks turustatakse ka mujal valmistatud kastmeid, sojajooke ning ka teisi mittepiimapõhiseid tooteid. Arvan, et ettevõtte on vägagi edukas ning paljud eelistavad just Tere tooteid teistele toodetele. 2. Swot analüüs : Tugevused: Nõrkused: · Võib tekkida töötajate vahelisi · Ettevõttel on hea maine ja neid konflikte, ka juhtide ning töötajate tunnustatakse kui proffesionaale. vahelisi. · Neid tuntakse üle kogu Eesti. · Suurel hulgal tarbijaid. · Usaldusväärs

Majandus
330 allalaadimist
thumbnail
120
docx

TURUNDUSE ALUSED

TURUNDUSE ALUSED Sisukord 1.TURUNDUSE OLEMUS...................................................................................................1 2.TURUNDUSE JUHTIMINE (PLANEERIMINE).............................................................5 3.TURU SEGMENTIMINE JA TOOTE POSITSIOONIMINE.........................................13 4.TARBIJAKÄITUMINE....................................................................................................16 5.SUHTLUSTURUNDUS...................................................................................................26 6.TOODE JA BRÄND.........................................................................................................28 7.TURUNDUSKOMMUNIKATSIOON.............................................................................37 8.HIND.................................................................................................................................54 9.TURUSTUS.......

Turunduse alused
128 allalaadimist
thumbnail
10
docx

Huvitav Eesti ettevõte

konkurentsivõimelisemaks toiduainetööstuse ettevõtteks. Sel aastal valmistab A. Le Coq umbes 130 miljonit liitrit eri jooke. Seda on peaaegu kümme korda rohkem kui 1998. aastal. Tänaseks on Tartu õlletehasest saanud A. Le Coqi kaubamärgi all tegutsev joogitootja, mis ekspordib oma kaupa umbes 20 riiki. Järjepidevalt investeeritakse kvaliteedi parandamisse. Ettevõte ekspordib oma tooteid peamiselt Soome, Rootsi, Taani, Inglismaale, Lätti ja Leetu. Peamised ekspordiallikad on õlu, siider, long-drink ja mahl. Ettevõtte tunnuslause kõlab: "Elus on maitset". Ettevõtte järgi on nime saanud A. Le Coq Arena, A. Le Coq toetab Kuldsponsorina Eesti Jalgpalli Liitu. Tartus toetab A. Le Coq Aura Veekeskust ja spordihalli A. Le Coq Sport. A.Le Coq kuulub 100% Soome õlletootjale Olvi OYJ-le, mis on Soome suuruselt kolmas õlletootja. Niisugune suur ja edukas ettevõte omandab ka muuseumi. Tartu on Eesti õlletööstuse sünnikoht ja õllelinn juba ligi 1000 aastat

Ettevõtlus alused
4 allalaadimist
thumbnail
17
doc

JALGRATASTE TARNEAHELA ANALÜÜS VELOPLUS OÜ ETTEVÕTTE NÄITEL

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Majandusteaduskond Ärikorralduse instituut Logistika ja kinnisvara õppetool JALGRATASTE TARNEAHELA ANALÜÜS VELOPLUS OÜ ETTEVÕTTE NÄITEL Globaalse tarneahela juhtimine, kodutöö I Juhendaja: Tarvo Niine Tallinn 2010 SISSEJUHATUS Käesolev globaalse tarneahela juhtimise kodutöö on kirjutatud teemal jalgrataste tarneahela analüüs Veloplus OÜ näitel. Jalgrataste tarneahela kirjeldamiseks on valitud jalgratta MATTS TFS XC 300-V tootmine ja tarnimine, mille valmistamist ja tarneahelat töös kirjeldatakse. Tarneahel (Supply Chain) näitab millistest tarne etappidest koosneb lõpptoote kujunemine. Tarneahelat kujutatakse üldjuhul sirgjoonelise kanalina, mida mööda kulgevad toorained, mis muudetakse läbi tootmisprotsesside lõpp-

Globaalse tarneahela juhtimine
133 allalaadimist
thumbnail
19
doc

KEEDUVORSTID

Järvamaa Kutsehariduskeskus Müüja Referaat KEEDUVORSTID Marjana Kuusmaa Juhendaja: Paide SISUKORD SISSEJUHATUS...................................................................................................................4 1 RAKVERE LIHAKOMBINAAT....................................................................................... 5 1.1 Lastevorst..................................................................................................................... 5 1.2 Lihakas Lastevorst........................................................................................................5 1.3 Doktorivorst..................................................................................................................6 1.4 Säilitamine....................................................................................................................6 2 VALLA...................

Toiduaine Õpetus
18 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Huvitav ettevõte. Referaat.

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Majandusteaduskond Ärindus HUVITAV ETTEVÕTE Referaat Tallinn 2012 Ettevõtte olemus ja ajalugu AS Balbiino on olnud juba aastaid üks Eesti juhtivatest jäätisetootjatest. Äriideeks on pakkuda, eelkõige eestlastele, ehtsast koorest valmistatud Eesti jäätist. Klassikalistele koorejäätistele ei lisata säilitusaineid, lõhna ega värvaineid ning lisandid ja täidised on alati naturaalsed. Seetõttu on pakenditele lisatud koorekannu märk ning Eesti Põllumajandus- ja Kaubanduskoja poolt välja antud kvaliteedimärgid (Tunnnustatud maitse ja Tunnustatud Eesti Maitse). Tootearendus on selles ettevõttes väga tähtsal kohal, eelkõige esimesel kohal on tervislikkus. Lisaks jäätiste tootmisele, tegeleb Balbiino ka külmutatud ja jahutatud kauba maaletoomise ja müügiga, milleks on kala, köögiviljad ja marjad, kulnaartooted ja liha. As Balbiino turustab Eestis Bonduelle, Farm Frites, Märja

Majandus
46 allalaadimist
thumbnail
62
doc

Keeduvorstide liha sisaldus

TALLINNA TEENINDUSKOOL Uurimustöö Juhendaja: Aive Antson Tallinn 2014 SISUKORD 1. SISSEJUHATUS................................................................................................................4 2. EESMÄRK.........................................................................................................................5 3. RAKVERE LIHAKOMBINAAT......................................................................................6 3.1 Lastevorst.....................................................................................................................6 3.2 Lihakas Lastevorst........................................................................................................6 3.3 Doktorivorst..................................................................................................................7 3.4 Säilitamine..................................................................

Loomsed toormed
10 allalaadimist
thumbnail
46
doc

Turunduse lõpupraktika Eesti Hotelli- ja Turismikõrgkoolis

TALLINNA MAJANDUSKOOL Ärijuhtimise osakond Valli Kink Turunduse lõpupraktika Eesti Hotelli- ja Turismikõrgkoolis praktikaaruanne Juhendaja:Helle Liblik Tallinn 2014 0 SISUKORD SISUKORD...................................................................................................... 1 SISSEJUHATUS................................................................................................ 2 1Ettevõtte üldiseloomustus............................................................................2 2Ettevõtte tooted.........................................................................................11 3Turundustegevus........................................................................................14 4Logistiline tegevus.................................................................................

Turundus
211 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun