Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Kauba valikul on kõige määravam selle kvaliteet (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

Kauba valikul on kõige määravam selle kvaliteet #1
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-01-09 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 18 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor MarieS Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
57
docx

NAISKLIENDI TARBIMISHARJUMUSTE MUUTUSED RÕIVA- JA ILUTOODETE KATEGOORIAS

3) Kvantitatiivse küsitlusega välja selgitada naiste tarbimisharjumused riietuse, soengute ja jumestuse ning trendide osas. Uurida: kui palju kulub naiskliendil raha igakuiselt antud vajaduste rahuldamiseks, kuidas hinnatakse Eestis müüdavate toodete sortimendi valikut, kuidas ollakse rahul siinsel turul pakutavate toodete/teenuste hindadega, kust eelistab naistarbija soetada endale meelepäraseid tooteid, milillised kriteeriumid on tähtsad uue kauba ostu puhul ning millised muutused on toimunud Eesti naiste tarbimisharjumustes kümne aasta jooksul. 4) Uuringu põhjal teha järeldused naiste eelistuste muudatuste kohta ja teha omapoolsed ettepanekud iluteenindusvaldkonna, teenindus- ning müügiettevõtetele, samuti anda mõningad soovitused naistarbijatele. Uurimistöö on aktuaalne, kuna inimestel on tekkinud palju suuremad valikuvõimalused viimase kümne aasta jooksul

Kaubandus ökonoomika
thumbnail
120
docx

TURUNDUSE ALUSED

On ka markantsemaid, N.: Turunduseta äri on kui poisi silmapilgutus pimedas, ei näe seda tüdruk ega keegi muu; Turundus on kõik jne. jne. 1 Turunduses on olulised kaks aspekti – VAJADUS JA VAHETUS. VAJADUSED on kas üldised (vajadus süüa, juua, liikuda), või konkretiseeritud (mida süüa ja juua, millega liigelda – auto bränd, kvaliteet, omadused, disain). VAHETUS – siin kehtib neli põhinõuet:  peab olema 2 poolt  kumbki peab omama seda, millest teine huvitatud on (N.: kaup või raha)  kumbki peab omama võimalust vastaspoolega suhelda  kumbki pool peab olema vaba teise poole ettepaneku vastuvõtmisest või tagasilükkamisest. Turunduse liigid: Konkreetse turunduspoliitika aluseks on see, milline nõudmine ja vajadus on turul.

Turunduse alused
thumbnail
56
docx

Gustav Adolfi Gümnaasiumi gümnaasiumi õpilaste teadlikkus meigitoodete koostisest ja mõjust nahale

kahjustusi/haigusi. 4 1 TEOREETILINE TAUST 1.1 Kosmeetika ajalugu 1.1.1 Egiptus Kosmeetikatoodete kasutamine sai alguse juba iidsetest kultuuridest ning on saanud lahutamatuks osaks meie elus. Tänapäeval on see jõudnud nii kaugele, et sellest on raske mööda vaadata. Isegi televiisoris on tehtud enamikele meik, et muuta neid vaatajatele atraktiivsemateks. Kosmeetikatööstusel pole, aga alati nii hästi läinud. Kõige kehvem periood oli 18.sajandil. Inimesi peletas meigitooteid kaustamast eelkõige avastus, et meikides võib leiduda aineid, mis on kahjulikud ja mürgiseid ning oli ka arvamus, et see on rikaste inimeste pärusmaa. Esimesed arheoloogilised väljakaevamised, mis tõestavad kosmeetika olemasolu on pärit Vanast-Egiptusest, kuid ajaloolased on veendunud, et esimesi naturaalselt valmistatud meigitooted olid kasutusel juba kaua aega enne kaasaegset tsivilisatsiooni, meie esivanemate poolt

Iluteenindus
thumbnail
24
docx

TURUNDUSE KONSPEKT

· Esmatarbetooted ­ tarbitakse tihti, rutiinselt ja igas leibkonnas · Impulsstooted ­ ostetakse kiiresti ja planeerimata impulsi ajel. Kui toode pole hetkel saadaval siis seda tavaliselt ei osteta · Hädaostutooted ­ ostetakse pärast tugeva vajaduse tekkimist. Pole aega uurida alternatiive nt kui vihma hakkab sadama, ostab vihmavarju, lambipirn põleb läbi ostab uue lambi Valiktooted · Ostetakse harvem ja mõeldakse hoolikalt läbi nende kvaliteet, sobivus ja tooted · Inimesed kulutavad aega ja energiat ja kaaluvad alternatiive nt riided, mööbel, autod · Jaotus on väiksem, aga abistatakse ostmisel et protsess oleks lihtsam · Homogeensed valiktooted ­ tooted tunduvad tarbijale ühesugused ja määravaks saab hind. Ettevõte peab rõhutama seepärast toote erilisust et tarbija ei vali ainult hinna järgi. · Heterogeensed valiktooted ­ tarbija tunneb toodete erinevust ja stiil ning välimus

Turundus
thumbnail
82
pdf

Interaktiivne Turundus - Rene Arvola - mõisted ja mudelid - kordamisküsimused

INTERAKTIIVNE TURUNDUS    Põhimõisted:   ● Vahetus, tehing (exchange, transaction)  Turundustegevusi ühendab vahetuskonseptsioon. Vahetuse tulemusel saadakse soovitud  toode teiselt subjektilt hüvituse vastu.  Sellist ostja ja müüja vahelist kokkulepet nimetatakse tehinguks.    Eristatakse nelja vahetuse vormi:  ­ Turu vahetus  ­ Suhte vahetus  ­ Ümber jagav vahetus  ­ Vastastikune vahetus    ● Turu vahetus (market exchange)  Lühiajalise orientatsiooniga ja omakasust motiveeritud.   Turu vahetus toimub sellele eelnenud ja sellele järgnevast vahetusest sõltumata.    ● Suhte vahetus (relationship exchange)  Pikaajaline orienteeritus.   Areneb poolte vahel, kes on huvitatud pikaajalise, toetava suhte loomisest.    ● Ümber jagav vahetus (redistribution)  Eksisteerib poolte vahel, kes töötavad kollektiivse üksusena.   Üksuse li

Turundus
thumbnail
9
docx

Ettevõtluse konspekt

Ettevõtlus. Äriga alustamine. Tähtsad on ostjad- hõlbus juurdepääs ning võimalus kaupa osta. Suurte rahvusvaheliste ettevõtetega sõltub poliitilisest olukorrast ja seadusandluse arengust. Turismiärid sõltuvad vaatamisväärtustest. Tervise-ja puhkuseärid linnast eemale, vee äärde, head transporditingimused jm. Frantsiis- kaubamärgid, nimi ja sümboolika. Selle alusel tegutseb mitmeid kette(hotelliketid, toitlustusketid, bensiinijaamas jne). Nt on Hiltoni hotelliketis tuhandeid hotelle maailmas, aga see ei tähenda, et needk õik temale kuuluks. Frantsiis annab ka õiguse midagi teha, tooa või teenindada. Nt Coca-cola, mis samastub karastusjookide tootmisega. Coca-cola varustab finantsiisivõtjaid kontsentreeritud siirupiga. Riskid: Tururisk- järsud turusituatsiooni muutused, stabiilse sise- või välisturu puudumine või

Ettevõtlus
thumbnail
46
docx

Turunduse alused kordamisküsimused

teenuseid pidevalt täiustada hea kvaliteedi nimel ning konkurentsis püsimiseks (tootekontseptsioon). 4. Too konkreetseid näiteid erinevate turundusfilosoofiate rakendamise kohta! Tootmiskontseptsioon – näiteks Henry Fordi autotehas kus kasutati odavat tööjõudu ning üritati toota võimalikult palju ja võimalikult väikese omahinnaga. Ka tänapäeva arengumaade turud, kus kus oluline on toote kogus ja hind kuid mitte kvaliteet. Tootekontseptsioon – paljud elektroonikat tootvad firmad, kelle põhieesmärk on pidevalt tooteid täiustada ja uuendada, et võimalikult paljud tarbijad oleksid rahul ning leiaksid endale sobiva toote. Müügikontseptsioon – näiteks LHV panga müügiagendid Eesti suuremates poekettides inimesi agressiivselt manipuleerimas. Samuti teostas Elisa väga agressiivset müüki teenuste „tasuta“ pakkumisel. Turunduskontseptsioon – näiteks lastele/emadele suunatud tooted (mähkmed,

Turundus
thumbnail
12
docx

TURUNDUSE EKSAMI KORDAMISTEEMAD

on kogu roll ettevõtet hõlm Turunduse kontseptsioonid:vaadete süsteemi, käsitusviisi, üldettekujutust, arusaama, plaani. Tootmiskontseptsioon lähtub sellest, et tarbija eelistab odavamat toodet. Peaeesmärk on efektiivsemalt toota ja hinda alandada. Eeldatakse, et pakkumine loob ise endale nõudluse. Selle edukaks praktiseerijaks oli Henry Ford, kes võttis esimesena kasutusele autode valmistamise "liikuva töölindi" meetodi, kus konveieri funktsioone täitis odav tööjõud. · Tootekontseptsioon eeldab, et tarbija eelistab kvaliteetsemat toodet. Tähelepanu on suunatud toote täiustamisele. Tarbija teeb valiku võrreldes samalaadsete toodete kvaliteeti ja hinda. · Müügikontseptsioon eeldab, et tarbijad ostavad ettevõtte toodangut vaid siis, kui neid

Turundus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun