Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Kasvatustöö-ja probleemid konspekt (1)

3 KEHV
Punktid
Elu - Luuletused, mis räägivad elus olemisest, kuid ka elust pärast surma ja enne sündi.

Esitatud küsimused

  • Mida tähendab kasvatus?
  • Millal on inimene kasvatatav?
  • Miks probleemid tekivad?
  • Kuidas uuritakse valetamist?
  • Missuguses eas hüperaktiivsus avaldub?
  • Mitu punkti sa praegu annaksid endale?
  • Kuidas sa seda tead?
  • Mida sinu vanemad ütleksid et ime on süninud?
  • Kuidas sul läks koolis mis tegite?
  • Mida peaks tegema milline on plaan edasiseks tegevuseks?
  • Mis töötab mis mitte?
  • Mis saab siis kui laps saab koolis lahti lahkub sealt?
  • Missugusesse olukorda olen ma sattunud?
  • Mida ma pean ette võtma et soovitud olukorda jõuda?
  • Kuidas Mis Ära küsi küsimust MIKS?
Vasakule Paremale
Kasvatustöö-ja probleemid konspekt #1 Kasvatustöö-ja probleemid konspekt #2 Kasvatustöö-ja probleemid konspekt #3 Kasvatustöö-ja probleemid konspekt #4 Kasvatustöö-ja probleemid konspekt #5 Kasvatustöö-ja probleemid konspekt #6 Kasvatustöö-ja probleemid konspekt #7 Kasvatustöö-ja probleemid konspekt #8 Kasvatustöö-ja probleemid konspekt #9 Kasvatustöö-ja probleemid konspekt #10 Kasvatustöö-ja probleemid konspekt #11 Kasvatustöö-ja probleemid konspekt #12 Kasvatustöö-ja probleemid konspekt #13 Kasvatustöö-ja probleemid konspekt #14 Kasvatustöö-ja probleemid konspekt #15 Kasvatustöö-ja probleemid konspekt #16 Kasvatustöö-ja probleemid konspekt #17 Kasvatustöö-ja probleemid konspekt #18 Kasvatustöö-ja probleemid konspekt #19 Kasvatustöö-ja probleemid konspekt #20 Kasvatustöö-ja probleemid konspekt #21 Kasvatustöö-ja probleemid konspekt #22 Kasvatustöö-ja probleemid konspekt #23 Kasvatustöö-ja probleemid konspekt #24 Kasvatustöö-ja probleemid konspekt #25 Kasvatustöö-ja probleemid konspekt #26 Kasvatustöö-ja probleemid konspekt #27 Kasvatustöö-ja probleemid konspekt #28 Kasvatustöö-ja probleemid konspekt #29
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 29 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-03-29 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 98 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor ado Õppematerjali autor
Mida tähendab kasvatus?
Kasvatus tähendab eesmärgistatud, väljaspoolt tulenevat sekkumist loomulikku arenguprotsessi.

Millal on inimene kasvatatav?
Siis kui inimene pole iseseisvust saavutanud, pole iseseisvaks toimetulekuks elus valmis. Kasvatusiga lõpeb täiskasvanuikka jõudmisega ehk kasvatus toimub lapse- ja noorukieas.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
38
pdf

Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013

Konkreetne eesmärk ­ rida konkreetseid eesmärke,... Kasvatuse eesmärkide abstraktsuse-konkreetsuse hierarhia: 1.tasand ­ ideaal igakülgselt arendatud isiksusest 2. tasand ­ põhiliselt inimtegevuse liigid, ümberkujundav tegevus, psühhomotoorne tunnetustegevus, kognitiivne ja väärtusorientatsiooniline ehk afektiivne tegevus(tunnetega, hinnagud jms). 3. üldiseld tegevusoperatsioonid: omandamise tasemed, milleks on kasvatustöö üldeesmärgid. Kasvatuse eesmärkide liigitus: 1.kognitiivsed 2. psühhomotoorsed 3. afektiivsed Internaliseerimine ­ isemiselt omaksvõtmine ­ on mingi idee, tegevusviisi, normi, väärtuse, suhtumise vms omaks võtmine inimese poolt. Sotsialiseerimine ­ samamoodi inimene võtab omaks ühiskonna normid jms. See välimine omaksvõtmine. Internaliseerimine on sisemiselt. Seda, mille suhtes tekib inimesel positiivne hoiak, mis omandab tema jaoks positiivse tähenduse, nimetatakse

Kasvatustöö ja probleemid
thumbnail
17
doc

Pedagoogilise suhtlemise osade teemade konspekt

PROBLEEMNE KÄITUMINE Ei tohiks nimetada last probleemseks, vaid tuleb märgistada käitumist. Probleemne käitumine on käitumine, mis häirib õppeprotsessi, takistab õpilase võiklassigruppi normaalset tegevust ja selletagajärjel ei tööta õpilane ega klass efektiivselt. 5%-6% - riskirühma kuuluvad, kellel probleemid suurenevad. Kellel on probleemid laste eas, neist on pooltel probleemid noorukieas ja neist pooltel täiskasvanuaes. Üldiselt probleemse käitumisega õpilaste numbrid ei ütle midagi. Selgitada täpselt välja probleemse käitumisega õpilasi javaadata, kas probleemid arenevad edasi, on raske. * Kõige rohkem poisse, puberteedi eas. Varajased kuritegevust käitumist ennustavad faktorid. · variatiivsus · sagedus · mitmesugune ümbrus · varajane algus (nt maimik) Probleemse käitumise liigitamine sotsiaalse teo raskusaste järgi 1

Pedagoogiline suhtlemine
thumbnail
29
docx

Sotsiaalpedagoogika

Rõhutas sotsiaalpedagoogika seost sotsiaalpoliitikaga Tema seisukoht ­ lapsel on loomuses tung ja vajadus areneda Ühiskonda reformitagu eeskätt pedagoogika kaudu (inimloomusest lähtuvalt) Pestalozzi ideeline järglane Põhiprintsiibiks looduspärasus, kultuursus ja isetegevus:lapsel on loomulik tung areneda. Sotsiaalprobleemide põhjuseks on puudujäägid sotsialiseerumises. Kui lapsel on probleemid,siis selle eest on vastutavaks isikuks õpetaja. Tema seisukohale ,,kedagi ei harita, igaüks peab end ise harima" toetus Eestis Johannes Käis. Lisas sinna veel asju ja üritas sellist pedagoogikat viljeleda ja juurutada, lisas juurde, et isetegevus on see jõud. Ta rääkis palju sellest, et pedagoogikas kasvatuse eesmärk isiksuse kujundamine on saavutatav läbi selle, mida laps ise teeb. J. Käis Oluline on produkt, mileni jõutakse

Sotsiaalpedagoogika teooria ja praktika
thumbnail
3
doc

Probleemsituatsiooni analüüs

ning kus mõlemad osapooled ning mille mõned punktid kinnitatakse võimalikult ruttu pärast kohatut käitumist. Antud juhtumil oleks ehk tulemuslik ,,kustutamine", mille eesmärgiks on süstemaatilise ignoreerimine. Psühhoanalüütilise lähenemise aluseks on psühhoanalüüs. Sellest lähtuvalt seletatakse lapse kohast käitumist alateadlikest konfliktidest, mis on pärit eelkõige lapsepõlvest. Kui lapse emotsionaalsed vajadused on rahuldamata, tekivadki emotsionaalsed probleemid. Sekkumismeetodina võib selle lähenemise korral edukalt kasutada vaatlust, intervjuud või ka 2 projektiivmeetodit. Usun, et projektiivmeetod oleks antud juhul kõige tulemuslikum, kuna inimene projekteerib oma tunded alateadlikult enda joonistatud piltidele. Seesugust meetodit viivad läbi eeskätt psühholoogid. Käitumisprobleemidega lastel on tunded enamjaolt ,,kümne luku taha pandud"

Kasvatustöö ja probleemid
thumbnail
48
docx

PEDAGOOGILINE SUHTLEMINE

2) Eksternaalne isiksus - minust ei sõltu midagi, kõik on ette määratud. See levib rohkem autoritaarsetes gruppides, totalitaarsetes süsteemides. Inimene ei saa otsustada, valida. Et lapsest ei saaks seda, tuleb talle anda valikuid. Ei tohi segada introvertsust ja ekstravertsust! Ei ole sama asi. Küsimus: Kui inimene on teiste arvamuse suhtes väga tundlik (ei kannata üldse kriitikat), siis mida võib öelda selle inimese eneseväärikuse kohta? Need, kes solvuvad – probleemid enese minaga. On probleeme esesearmastusega. Kui sa oled tubli inimene, keegi ütleb lollakas, siis sa ei jookse ruumist nuttes välja... Märksõnad, mis kuuluvad suhtlemisoskuse arendamise juurde: Teadvustamine – mõtlemine „sellest mida teed“ Valikuvabadus – nii sinul kui teistel on õigus teha valikuid. Sund suhtlemise toob endaga kaasa enamasti negatiivseid tagajärgi. Inimene ei taha üldiselt sundi, teine inimene õpetab teisi inimesi. Eesmärk

Suhtlemine
thumbnail
26
docx

LAPSE AGRESSIIVNE KÄITUMINE

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Sotsiaaltöö Õppetool ST12KÕ1 LAPSE AGRESSIIVNE KÄITUMINE Referaat Õppejõud: MÕDRIKU 2014 SISUKORD Sissejuhatus................................................................................................ 3 1.AGRESSIIVSUS.......................................................................................... 4 2.AGRESSIIVSUSE LIIGID.............................................................................. 5 3.AGRESSIIVSUSE kujunemise soodustajad.................................................6 4.RAVI..........................................................

Psühholoogia alused
thumbnail
22
docx

SOTISAALPEDAGOOGIKA

Sotsiaalpedagoogika ja kooli sotsiaaltöö erinevused. Industrialiseerimine - tööstuslikkus Ühiskonnas oli praktiline vajadus täiendavate spetsialistide järele. Tööstusrevolutsioon 18.saj lõpp 19.saj teine pool ja 20.saj algus. USA, Inglismaa, Saksamaa. Üleminek käsitsitöölt mehhaniseeritud tootmisele ehk tööstuslikule toomisele. Teadus tööstuse teenistuses Sellega seoses uued sotsiaalsed probleemid ­ nt tööaeg, tööliste olukord jne. Lahenduste otsimine. 6 18.SAJANDI LÕPP, 19.SAJANDI ALGUS. Sotsiaalprobleemide teravnemise põhjused: Tööstusrevolutsioon Urbaniseerimumine Suurperede hajumine Koliti linnadesse, kitsamad eluolud, väiksem leibkond, kindel tööaeg, tööpäevad, madalad palgad, tööliste haigestumisel palka ei makstud või vabriku rikete korral, vabrikutes kehtis ka

Sotsiaalpedagoogika
thumbnail
81
ppt

Hariduslike erivajadustega (HEV) laste õpetamine ja abistamine

Hoiakud, uskumused, ....... Kool Kodu Juhtkond Ema-isa Õpetajad Teised kasvatajad Teised spetsialistid Õed-vennad kaaslased LAPS Isiksus, võimed Oskused, motivatsioon ......... Eetilised probleemid HEV laste abistamisel: koolipsühholoog · Lapsevanema nõusolek tööks lapsega · Psühholoogi töös reguleeritud ­ Testimine (testid, ettevalmistus, tulemuste avalikustamine) ­ Nõustamine, teraapia · Konfidentsiaalsus Eksternaliseeritud probleemid (käitumishäired ja hüperaktiivsus) Käitumishäired · Lai eksternaliseeritud häirete grupp: ­ Agressiivsus ­ Pidurdamatus ­ Varastamine ­ Valetamine ­ Antisotsiaalne käitumine

Arengupsühholoogia




Meedia

Kommentaarid (1)

ivika100 profiilipilt
ivika100: Hea ja kokkuvõtlik
22:00 20-04-2016



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun